lokakuu 06, 2024, 12:24:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Atheos__

Kenellä kirje on tällä hetkellä menossa?
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

tonttu

Pitäisi olla viimeistään tänään perillä nimimerkki Asfaltilla.

Asfaltti

Tänään lähti eteenpäin.

Gasol

elokuu 26, 2009, 23:18:05 ip #363 Viimeisin muokkaus: elokuu 26, 2009, 23:43:04 ip käyttäjältä Gasol
kärsälle laitoin viestin ja nyt jo aloittelevalla kasvattajalla alkaa multapeukkua ja makuhermoja syyhyttämään...taidampa näin alkujännitykseen sipaista pari palkoa tuosta puskasta... tulisuus 3 (1-10) :D nimeä en enään muista kun emäntä tuon puskankin osti :)
There are many religions in the world. I believe that i´ll have another beer.

Atheos__

Kirje tuli tänään, laitan huomenna eteenpäin.
Otin viittä lajia ja lisäsin 2 uutta (Criolla sella ja Ulupica large) ja täydensin vanhoja pusseja. Pirunmoinen lajittelu
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

gunslinger

moro kenelle kirje mahtoi lähteä?.

Niabo

eiköhän se tolle cohiballe lähteny kun on seuraavana vuorossa :)

cohiba

kirje tuli,mutta lähtee vasta kun saan osotteen johon lähetän!!!

cohiba

Lainaus käyttäjältä: tonttu - elokuu 25, 2009, 16:49:47 ip
Lainaus käyttäjältä: jussi007 - elokuu 25, 2009, 16:41:16 ip
Oiskohan kirjeessä sitä kuuluisaa ja legendaarista nagaa?


Oli siellä kohtuu reippaasti.

ei ollu enään,oisin ittekkin ottanu muutaman!!!

Starwhite

Nagaahan saa nykyään ruokakaupoista, sieltä vaan ostaan rasia niin tulee siemeniä iso kasa samalla.

cohiba

kirje lähti yhtä lajia rikkaampana eteenpäin!

jussi007

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - elokuu 31, 2009, 16:51:11 ip
Nagaahan saa nykyään ruokakaupoista, sieltä vaan ostaan rasia niin tulee siemeniä iso kasa samalla.



Joo niin täytyi tehdä... laitan sitten itse nagan siemeniä tuonne kirjeeseen kun se minulle eksyy...

ARvngr

Kirje tuli, mutta ei mennyt kun ei ole osoitetta mihin mennä.

manmanman

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip
Antakaa nimenne ja osoitteenne myös edelliselle listassa. Hätätapauksessa minä annan sen.


Ja varmaan voi laittaa ne tiedot kaverille pikimmiten kun näkee nimestä tuossa aloitus viestissä.

Tahtoo siiduja..  :)

O

Tuli meni. Mietiskelin tässä, että viime kerralla siellä oli hillitön säkki esim. thai sun tms. mutta enää ei ollut yhtään jäljellä. Vaikka kaikki tuossa välissä olisivat ottaneet 20 kpl farmin itsellensä sitä, niin silti pitäisi olla jäljellä. Joten mihinkäs nuo häviävät? Täyttääkö joku aareittain kasvihuonettaan noilla vai ihan muuten vaan kyllästyksissään heittelee roskiin tilaan viemästä?
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson

Fraspa

Kirje lähti seuraavalle.

Mikho

KärsäBabarille laitoin YVtä osallistumishalukkuudesta. (jos tähän nyt vielä pääsee mukaan?)

ARvngr

Lainaus käyttäjältä: O - syyskuu 07, 2009, 16:07:00 ip
Tuli meni. Mietiskelin tässä, että viime kerralla siellä oli hillitön säkki esim. thai sun tms. mutta enää ei ollut yhtään jäljellä. Vaikka kaikki tuossa välissä olisivat ottaneet 20 kpl farmin itsellensä sitä, niin silti pitäisi olla jäljellä. Joten mihinkäs nuo häviävät? Täyttääkö joku aareittain kasvihuonettaan noilla vai ihan muuten vaan kyllästyksissään heittelee roskiin tilaan viemästä?
Ehkä joillain on hieman vääristynyt kuva siitä, paljonko siemeniä tarvitsee kasvatteluun. Mene ja tiedä.

synkri

Tänään tuli, tänään lähtee.