heinäkuu 01, 2024, 00:07:07 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

jeQQ

Mulla on kaksiossa nyt vissiin 21. :)

Atheos__

Kirje saapui tänään, kyllä oli siemeniä! Paketissa oli tullessa 96 pussia. Täydensin lukemaa neljällä uudella lajikkeella, uusi lukema on siis täydet sata  8)



Verotin pussista C.Lanceolatumin, C.Sp cap505, ja C.Praetermissum cgn22795 villilajeja 2 siementä kutakin. Uusina lajeina pussiin laitoin De Arbol, 7 pod/7pot, cap220 ja Rocoto de san isidro. Tänään en varmaan saa kirjettä vielä postiin, kiitos kipeän polven. Maanantaina kirje kuitenkin jatkaa matkaa  ;)

Kannattaa panostaa pakkaamiseen, siemenet ei sovi kuoreen sullomalla.  ;)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

descarga


Newbie kysyy, että kun tuo hieno kirje kopsahaa luukusta, niin mistä tiedän, minne lähetän sen seuraavaksi?

Asiasta kolmanteen, laitoin pari päivää sitten kourallisen CM:sta löytyneiden habanerojen siemeniä itämään. Nyt ne melkein kaikki pukkaa juurta. Hitsi, ei ollut tarkoitus, kokeilin vaan..

ikke

Lainaus käyttäjältä: descarga - tammikuu 23, 2010, 01:36:27 ap

Newbie kysyy, että kun tuo hieno kirje kopsahaa luukusta, niin mistä tiedän, minne lähetän sen seuraavaksi?

Asiasta kolmanteen, laitoin pari päivää sitten kourallisen CM:sta löytyneiden habanerojen siemeniä itämään. Nyt ne melkein kaikki pukkaa juurta. Hitsi, ei ollut tarkoitus, kokeilin vaan..


Listassa sinua seuraavan kuuluisi privailla sinulle osoitteensa, ja sinun itseäsi ennen olevalle.

Täälläkin pari samanlaista "Pirkka" habaneroa syksystä asti kasvanut, toinen punertaa jo ainoaa podiaan.. pääsee kohta maistamaan :)

Atheos__

Kirje liikkuu taas, saapuu varmaan Bittipippurille huomenna.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

bittipippuri

Saapunut ja lähtenyt eteenpäin Lokille. Lähti ennen neljää, joten huomenna voi olla odotettavissa.

Loki

Kirje saapui, on katsottu läpi, ja lähtee vielä tänään Hakkikselle 104 pussukkaa mukanaan.
Lisätty Pink Habanero, Numex Suave, Arpad ja Peri Peri.

Hakkis

Kirje saapui perille ja lähtee maanantaina eteenpäin. ;D

Hakkis

Kirje lähti eteenpäin Lolleropollerolle. Pitäisi olla huomenna perillä. Kirjeestä verotettu minulle uusien lajikkeiden taholta seuraavasti. Lanceolatum, C.Rhomboileum, Pratemissum , C.sp, Frute, ja muutama chinese ja yksi annuumi. Mukaan laitettu Bolivian Rainbow hybridi, tuntematon chinese, Scotch Bonnet ja lisätty siemeniä Inca Red Drop, Inca Berry, Cayanne Gold ja Habanero Yellow Bointed.  ;D

lolleropollero

helmikuu 02, 2010, 15:08:23 ip #469 Viimeisin muokkaus: helmikuu 02, 2010, 19:05:01 ip käyttäjältä lolleropollero
Kirje postissa. Jos huomenna olis jo seuraavalla.

descarga

helmikuu 04, 2010, 16:00:55 ip #470 Viimeisin muokkaus: helmikuu 05, 2010, 13:36:27 ip käyttäjältä descarga
Kirje tuli tänään. Laitan huomenna eteenpäin.

edit: Kirje liikkeellä taas.

chilihardhead.fi

kirje tuli, koitan saada tänään lähtemään
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Rusakko

Kirje saapui tänään. aikamoinen paketti, no onneks on viikonloppu aikaa katsella. koitan saada matkaan sunnuntaina niin on sitten tiistaina perillä

Rusakko

Kävin läpi kirjettä ja tein seuraavaa:
Loin kirjeelle oman emailin, jotta pystyin rekisteröimään kirjeen thechilemanin sivulle http://www.thechileman.org/index.php. Lisäsin kaikki löytämäni siemenet luomalleni käyttäjälle sivuston tietokannasta. Kopioin listan PDF muotoon ja lähetin juuri luomalleni emailille. Lisäksi kirjoitin ylön pussien nimet joita ei tietokannasta löytynyt.

Tarkoituksenani oli siis löytää jonkinlaiset selitykset eri lajeille ja antaa tuleville kirjeen saajille mahdollisuuden tutustua kirjeen sisältöön etukäteen.
Onko tämä nyt hyvä asia? Eli jaanko mailin tiedot(tunnus ja salasana), sivuston kirjautumistiedot(tunnus ja salasana), PDF:n ja listaamani lajikkeet tässä ketjussa? Haluatteko tietää mitä kirjeessä on vai pidetäänkö salaisuutena.

Ajatuksena tietysti että tulevat kirjeen saajan päivittävät kirjeen sisältöä jos siihen muutoksia tulee. Ja kun yhdistyksen sivuille saadaan parempi tietokanta niin siirretään tuo lista sinne :)

MasaT

helmikuu 13, 2010, 01:33:46 ap #474 Viimeisin muokkaus: helmikuu 13, 2010, 01:42:39 ap käyttäjältä MasaT
Ilman muuta kirje seis!!  Väärä toimenpide levittää tietoa yksityisten tietoa ympäri nettiä!! Kirje takas kärsälle ja uus kirje liikkeelle, jos halukkaita on? -
Anteeks vaan sulle. Mut on mun mielipide.

MasaT

Ei ole mitään oikeutta tehdä tuollaisia temppuja edes kysymättä muilta osallistujilta!! Nyt korjaat asian enää sen enempää selittelemättä!
Ja sillä chilisipulipikkellssi!!

ristokoo

Lainaus käyttäjältä: MasaT - helmikuu 13, 2010, 01:33:46 ap
Ilman muuta kirje seis!!  Väärä toimenpide levittää tietoa yksityisten tietoa ympäri nettiä!! Kirje takas kärsälle ja uus kirje liikkeelle, jos halukkaita on? -
Anteeks vaan sulle. Mut on mun mielipide.


Tähän aikaan en nyt ole ihan terävimmilläni, mutta eikös tarkoitus ollut laittaa ennakkotietoa kirjeen sisältämistä siemenistä, eikä henkilötietoja? Eli ihan hyvä juttu, jonka eteen Rusakko on nähnyt vaivaa. Ainahan toki on riski että mukaan ilmestyy väärääkin tietoa, jos joku humoristi tms. löytää täältä kirjautumistiedot... ;)

Risto

MasaT

helmikuu 13, 2010, 03:37:12 ap #477 Viimeisin muokkaus: helmikuu 13, 2010, 12:02:20 ip käyttäjältä MasaT
Pidän tarpeettomana pistää  siemenketjukirjeen sisältöä johonkin chilemanin  tiedostoon! - Tehkää niinkuin hyväksi näette.

Rusakko

helmikuu 13, 2010, 09:32:48 ap #478 Viimeisin muokkaus: helmikuu 13, 2010, 10:01:05 ap käyttäjältä Rusakko
ei tietenkään mitään yhteystietoja, eihän mulla niitä edes ole, vain seuraavan.
mutta jos mielipide on että poistan tuon listan niin sen teen, ajattelin vain että olis hieman helpompi selvittää mitä lajikkeet ovat ettei jokaisen tarvitse niitä hakea erikseen

Edit: Poistin tiedot sivustolta, pahoittelen tapahtunutta. Ajattelin tosiaan että auttais ainakin aloittelevia, ainakin itselle selvensi huomattavasti kirjeen sisältöä.

MasaT

Pelkkä listahan tuo olisi ollut mutta mielestäni olisi hankaloittanut tämän takkuilevasti kulkevan kirjeen kulkua entisestään.
Voihan kukin, joka haluaa, pistää sen listan sillä hetkellä kirjeessä olevista siemenistä vaikka tänne.
Pahoittelut, jos tuli avauduttua hieman liikaa. :(