tammikuu 08, 2025, 21:51:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Hesburgerin "tulinen" hampurilainen

Aloittaja Volitans, syyskuu 02, 2008, 15:37:31 ip

« edellinen - seuraava »

Aessu

Lainaus käyttäjältä: "e-Boy"
Lainaus käyttäjältä: "Janne"Minäkin söin pari kappaletta Tampereella Hatanpään Hesessä. Oikein maukas purilainen, hesburgerin paras todennäköisesti. Mutta. En löytänyt minkäänlaista poltetta, ei niin yhtään mitään. Jalapenoviipaleetkin olivat TÄYSIN tulettomia. Kyllä ne säilykejalapenot yleensä maistuvat tuliselta minunkin suussani, jotkut laadut ihan kunnollakin.
Onhan se tulisuuden vaihtelu aina aika suurta jalapenoissa, miksei siis tässäkin.

Itsekin kävin eilen illalla testaamassa, oli jopa ihan ok potkua. Tuossa minunkin burgerissa kyllä vaihteli jalapeno-siivujen tulisuus välillä tuleton - jalapenoksi jopa yllättävän tulinen.
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.

SapeMies

tämähän on aivan loistava burgeri! Ei siis poltoltaan, mut maukas kuin mikä :)
" Are you suggesting that coconuts migrate? "

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Janne"Minäkin söin pari kappaletta Tampereella Hatanpään Hesessä. Oikein maukas purilainen, hesburgerin paras todennäköisesti. Mutta. En löytänyt minkäänlaista poltetta, ei niin yhtään mitään. Jalapenoviipaleetkin olivat TÄYSIN tulettomia. Kyllä ne säilykejalapenot yleensä maistuvat tuliselta minunkin suussani, jotkut laadut ihan kunnollakin.

Tuo kuulostaa todella kummalliselta, ja pitäisi raportoida Hesburgerille... Sillä olen nyt itse ostanut "Tulisen" jo 5 kertaa peräkkäin täältä Martinlaaksosta, Tampereen moottoritien liittymästä. Jokainen syömäni "tulinen" on ollut paitsi maukas, myös aidosti tulinen. Ja kun keksin ostaa koko aterian, ja maustoin Hesen ketsupin ja ranskalaiset mm. habanerolla, se oli siinä. ;)

Sunnikka

Kyllähän ton hampparin söi, mutta en voisi tuliseksi sanoa. Ehkä hiukan mausteisempi kuin mitä normaalisuomalaiseen makuun tehdyt "tuliset" tuotteet.

Arvosanaksi hesen purilaisista 7/10, mutta en ehkä enää toista ostaisi. Kyllä Pancho Villan Hot hot-hamppari vie edelleen kaikista maistamistani voiton :)
Hurrrrrrrjan hyvää.

http://sunnikka.vuodatus.net
-Sunnikan (B)Lokikirja. Elämää tai ei.

Noli Me Tangere

Tulihan tuo testattua. Tulisuutta ihan sopivasti, mutta pääosassa oli MAKU. Todella maukas purilainen, vaikkei suuta liekkeihin saanutkaan. Suosittelen.

Jos majoneesi ois ollu vähän tulisempaa, niin ois ollu loistava ostos. Mutta hyvä näinkin.

Mouru

Maukkain burgeri mitä olen pitkiin aikoihin maistanut. Ei hirmu tulinen makuuni, mutta sitäkin maukkaampi. Voittaa kirkkaasti hesen muut mätöt, jotka ainakin minun makuuni maistuu kaikki aivan samanlaisilta (ei sillä, hyvin mielellään käyn hesessä syömässä silloin tällöin).

ottulo

Itsekin tänään maistaneena voin suositella. Maku on hyvä ja tosiaan poltekin tuntuu mukavasti, vaikka enemmänkin saisi olla.

Ovatko nuo jotain kampanjapurilaisia, vai jääkö tuote valikoimaan pysyvästi?

Pasi

Kyllä, maukas oli ja lievää tulisuuttakin oli havaittavissa. Tältä istumalta Kuopiossa kannattaa käyttää Prisman heseä, kaveri kävi Kolmisopessa ja oli aivan löpö hamppari, hyvä kun pekonin oli erottanut.

Emilio

Maukas oli, mutta jalapenojen tulettomuus jäi vaivaamaan :roll:  Kyllä siinä jotain tulista maistui, mutta ei millään yllä Pirkka jalapenojen tulisuuteen    :wink:

PetriPetri

Lieneekö mitään perää siinä väitteessä, että hesen hampurilaisista menee jonkinlainen osuus TV7:n tukemiseen? Moneltakin taholta olen tuon jutun kuullut, mutta en ole löytänyt mitään pitävää näyttöä sen tueksi.

Itse hampurilaisesta en osaa mitään sanoa, kun en hesessä asioi. Tuskinpa tarvii aloittaakaan tuon hampparin takia. ;)
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

kyris

Hese tuskin tukee TV7:kaa suoraan, omistaja saattaa sitten Hesen tuloistaan tukea. Näin kaverin henk.koht. vakaumuksesta päättelisin.

jarzzo85

oli kyllä erittäin maukas hamburgeri. Tulisuutta olisi voinut kyllä olla hitusen  :)

Torakka

hemmetti kaverit tää foorumi on kaupallisempi kun tv tai radio pakko mennä ostaan tollanen kohta

Noli Me Tangere

Niinpä. En olisi miekään menny tota ostamaan ellei tääl olis kehuttu/haukuttu, henkilöstä riippuen. Mutta älä sitä tulisuuden vuoksi mee ostamaan...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "jarzzo85"oli kyllä erittäin maukas hamburgeri. Tulisuutta olisi voinut kyllä olla hitusen  :)

Vaihteleeko sitten paikasta toiseen, en tiedä, mutta kyllähän noissa itse syömissäni purilaisissa tulisuuttakin on löytynyt se hitunen ja vähän enemmänkin. Itse asiassa ihan riittävästi itselleni, vaikka meitsiä tuttavapiiri pitääkin henkilönä, jolle chilissä "mikään ei ole tarpeeksi". ;)

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Vaihteleeko sitten paikasta toiseen, en tiedä, mutta kyllähän noissa itse syömissäni purilaisissa tulisuuttakin on löytynyt se hitunen ja vähän enemmänkin. Itse asiassa ihan riittävästi itselleni, vaikka meitsiä tuttavapiiri pitääkin henkilönä, jolle chilissä "mikään ei ole tarpeeksi". ;)

No sitten vaihtelee aivan varmasti. Tuossa Lahden Prisman hesestä ostamassani ei tosiaankaan ollut mitään havaittavaa tulisuutta. Ja se pekonikin oli eltaantunutta. En mene toiste.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

e-Boy

Tulipahan tänään testattua. Kun Jalapeno tuli suuhun, niin kun tarkkaan mietti niin kyllähän siitä pieni lämpö tuli suuhun. Mutta uskon että vaihtelu on suurta. Joka tapauksessa hyvää oli. ;)
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

CthulhuBard

Itse tuli testattua tämä burgeri tuossa Tammiston hesessä ja piti aterian lisukkeeksi ottaa toinenkin burgeri mukaan ja pari pussia sitä chilimajoneesia ranskalaisille. Täytyy todeta että erinomainen hampurilainen kyseessä ja noissa kahdessa burgerissa oli ainakin mukavasti poltettakin ja maku oli mahtava. Chilimajoneesi ei ollut tujua ollenkaan mutta maultaan todella hyvä.

Tänään ehkä testaamaan Tikkurilan heseen.

Malla007

Tämäpäs menee ihan hampurilaisen vierestä, mutta:
Hesellä mun suosikki on kanawrap. Siis kylmä tortilla jonka sisällä on pääasiassa kylmää kanaa :D ensinnäkin on positiivista, että tähän wrappiin laitetaan aina jalapenoa, joskin aika eri pitoisuuksia eri heseissä. Mutta jos haluaa tulista, niin senkun tilatessa vain sanoo, että laittakaahan sinne vähintään kolminkertainen annos jalapenoa.. kyllä ne laittaa aina, eikä siitä ylimääräistä maksua oo vielä tähän päivään mennes tullut :) Tästä päätellen myös siihen hampurilaiseen josta puhuitte, saisi varmastikin suunsa avauksella hieman enemmänkin poltetta ;) noh, sen verran kun nyt jalapenossa yleensäkään on ;)

Sauli Särkkä

Jahas, Mallaakin näkee taas pitkästä aikaa :)

Kaipa sitä joutuu käväisemään tuon burgerin testaamassa. Josko tuo emäntä pukkaisi kotio, niin voisi sairaspäivän kunniaksi käydä ihmettelemässä moisen.. ;)

-Sale
Sauli Särkkä