lokakuu 06, 2024, 09:38:03 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Hello everybody!

Aloittaja Booze Chillis, heinäkuu 23, 2009, 19:30:25 ip

« edellinen - seuraava »

snu


Annuumeja taitavat olla kaikki. Ostappa pari baccatumia, chinenseä ja pubescensia lisäksi, niin löydät oikeasti hyviä lajikkeita...

Apache ainakin on järkyttävän pahaa, polte on aika karsea. Golden Cayenne maistui vähän paremmalta, mutta polte oli yhtä kamala. (Kamalalla ja karsealla tässä en tarkoita vain voimakasta, vaan pistävää ja raakaa, epämiellyttävää. Esim. perus habaneron polte on vielä voimakkaampi, mutta silti miellyttävämpi kokemus.) Tuskin tuo long slim eroaa kultaisesta ihan hirveästi. Muista kahdesta ei ole kokemusta.
#419
Eksyminen on suotavaa.

Rigsu

Lainaus käyttäjältä: Booze Chillis - heinäkuu 28, 2009, 22:20:21 ip
joo,ja annoin kasvien mullan kuivahtaa kunnolla ja sitten puutarhurin kesää ja sillointällöin merilevä suihkua.
minusta näyttää että alkavat heti muutamassa päivässä näyttää paremmilta(hedelmää pukkaa jo toinenkin kasvi)
koomisiakin piirteitä herättää harrastukseni:vesisateen tullessa ryntään nostelemaan ruukkuja verannalle,jotteivät juo liikaa :D
emännän seuratessa touhujani ja katsellessa kasvien "hellää"hoivaamista.odottelen valkotakkisten saapumista vaimoni pyynnöstä ;)
naapurin vanharouva kävi ympärilleen pälyillen pihallamme kurkkimassa,että mitäs se hippi noin huolella kasvattaa.(joten ei ihme vaikka joutuisi virkavallalle keittämään kahvit chili-keskustelun lomassa ;D


taitaa olla melko tavallista tuo ylenpalttinen hössötys ja chilivauvojen paapominen täällä ;D Mutta toisaalta, eihän mitään sellaista kannata harrastaakaan mikä ei kiinnosta :) Ja chilien kasvatus Suomen oloissa vaatii todellakin aikaa ja kärsivällisyyttä jos mikä :)

ja onhan näitä tapauksia joissa tosiaan poliisisetät on tulleet tekemään ratsiaa ja löytäneet 101 chilipuskaa, täälläkin taisi olla viitisen kappaletta joista itse olen lukenut ::) "tervetuloa, mitäs pojilla oli asiaa? jaa TOI natikka... no chiliähän minä... "
#813

est. 28.07.2009