heinäkuu 02, 2024, 19:45:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tuoretta Fataliin Naga Morichia suomen marketeissa!!!

Aloittaja Fatalii, elokuu 12, 2009, 10:50:04 ap

« edellinen - seuraava »

PeeVee

Launeen sittariin oli ilmestynyt nagaa, oiskohan ollu 6,99e/rs... Jäi ostamatta kun on omaakin kypsymässä. Tullut vain jotenkin tavaksi kiertää aina ensin hevi-osasto läpi ja tarkistaa chilitilanne... ;D

Xbow

Nekalan suurjaossa ( siis ei pubiruusu vaan kauppa ) oli Nagarasioita 6.95 tms / kpl. Rasioissa oli sekä vihreitä että punaisia. Intiassahan kuulemma ( Oulussa tarjoilijatar mainitsi ) käyttävät raakaa nagaa tms chinenseä ruuanlaitossa.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Disturbed

Oulun sittarissa oli nagaa myös tullut myyntiin hintaan 5.99e/rasia,
oikein olivat hyvän näköisiä ja rasioita jäi minun käyntini jälkeen
vielä 4 sinne hyllyyn.

Hegu

ei oo tullu viellä nagaa joensuuhun. Ainakaan prismaan tai cittariin. Toivottavasti tulee tällä viikolla

Starwhite

Vanha viisaus pätee, jos kaupassa ei vielä ole niin pyytämällä sinne saa kohta.

Charkko

Eilen löytyi vantaalla tikkurilan ylivedosta naga morich rasioita,hinnaltaan 9e
niin on hyvää et kaks rasiaa tarttu matkaan heti,kun omat on vielä kasvamassa.

Azukki

Kupittaan cittarissa löytys nagaa, en muista hintaa

Evilyn

Citymarket Ruoholahti, muistaakseni jotain 6,30€

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Charkko - heinäkuu 23, 2010, 08:27:10 ap
Eilen löytyi vantaalla tikkurilan ylivedosta naga morich rasioita,hinnaltaan 9e
niin on hyvää et kaks rasiaa tarttu matkaan heti,kun omat on vielä kasvamassa.


9e?!?

Huh, on kyllä ylivedon monivedossa kertoimet kohdallaan....

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Tomppa

Samaa sanoin cittarin pässikauppiaalle!!   ei juntti usko...

8,95€ rasiasta on liikaa!!!   samoin krissepaketti 5,90€

hyllyyn jää!  itse toki ostin kun pakko oli saada..  mutta launeelle menen tästä lähtien...mikäli ensikesänä ei satoa tule..

Nagakasvattaja

Mikkelin shittarissa  oli about vähän yli 6€, pakko oli ostaa kun omat nagat ei ole vielä kypsynyt.

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - heinäkuu 25, 2010, 19:45:34 ip
Samaa sanoin cittarin pässikauppiaalle!!   ei juntti usko...

8,95€ rasiasta on liikaa!!!   samoin krissepaketti 5,90€

hyllyyn jää!  itse toki ostin kun pakko oli saada..  mutta launeelle menen tästä lähtien...mikäli ensikesänä ei satoa tule..


Eikös tuo vaan kannusta kasvattamaan itse

ozmium

Moneen kertaan tullut ostettua Nagaa kuten myös Aji Cristalia ihan vain sen takia, että sitä kaupasta saa ja aion ostaa jatkossakin. Onhan nuo hyviä :) Molempia kyllä kasvaa kotonakin..

Harri1980

Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - elokuu 20, 2010, 21:05:18 ip
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - heinäkuu 25, 2010, 19:45:34 ip
Samaa sanoin cittarin pässikauppiaalle!!   ei juntti usko...

8,95€ rasiasta on liikaa!!!   samoin krissepaketti 5,90€

hyllyyn jää!  itse toki ostin kun pakko oli saada..  mutta launeelle menen tästä lähtien...mikäli ensikesänä ei satoa tule..


Eikös tuo vaan kannusta kasvattamaan itse


Montakos Nagaa tuollaisessa paketissa on? Alkaa olla melkein 2€/podi hintaa. Toki Yhdellä kunnollisella Nagalla maustaa koko ruoan, joten kyllähän tuosta rasiasta riittää useampaa kokkaukseen.

Onneksi parvekkeella alkaa olla jo kypsiä Nagoja ja niitä tulee vähintään 50 kpl kolmesta puskasta, jos kerkeävät kypsyä.

Tomppa

muistaakseni rasiassa on 4-6 podia koosta riippuen...

ja jos heität yhden nagan safkaan niin joo.... saat tulista  ::)

kukaan muu ei sitten enää syökkään samaa safkaa.....paitsi me chilipäät  ::)

Harri1980

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - elokuu 21, 2010, 15:33:38 ip
muistaakseni rasiassa on 4-6 podia koosta riippuen...

ja jos heität yhden nagan safkaan niin joo.... saat tulista  ::)

kukaan muu ei sitten enää syökkään samaa safkaa.....paitsi me chilipäät  ::)


1-2 kuivattua bhut jolokiaa (=Naga) olen aina laittanut keittoon. Välillä joutuu hieman hikoamaan, kun sattuu kaksi suurempaa tai normaalia tulisempaa yksilöä samaan kattilaan. Mutta hyvää on! Ja kyseessä siis 3-3,5 litran keittoannos mihin noita kuivattuja olen laittanut. Ja vaimo syö myös. Välillä valittaa liiasta tulisuudesta.

Xbow

Tampereen Satamakadun pikku K-markettiin oli ilmestynyt näitä hintaan 6,95 / rasia. Jos ei vielä satu olemaan nuita, niin asianlaidan saa helposti korjatuksi :D
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Ryhis

Kauppakeskus Arabian K-kaupassa oli sekä Nagaa, että Aji Cristallia. Hinnat taisivat heilua kuuden euron molemmin puolin, Cristal n.5,5€/rasia ja Nagapaketti taisi lähteä hintaan 6,95€
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Tomppa

festareilla halpaa vasta olikin!!

naga oli 25€ kg ....

Hombre

"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies