Sato meni parempiin suihin

Aloittaja dicotyledon, elokuu 24, 2009, 13:18:05 ip

« edellinen - seuraava »

dicotyledon

Orava, tuo vittumainen elukka, söi sadon kolmessa päivässä. Hungarian Hot Cherryt on riisuttu kokonaan ja Ramirokin näköjään maistuu. Monta muutakin on maisteltu ja heitetty pitkin kasvihuonetta. Ensimmäisen päivän jälkeen laitoin verkot tuuletusluukkujen alle, mutta jostain raosta se on päässyt sisälle.

Eivät punkit, kirvat ja taudit olleet mitään tähän eläimeen verrattuna. Ärsyttää, mutta pääsinpäs sanomaan. Millä tuota nyt enää torjuu?

Atheos__

Pienoiskivääri tai järeä rotanloukku toimii aina
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Chilivaari

Laita niille pussillinen pähkinöitä vaikka lintulaudalle lähimpään puuhun. Eiköhän nuo ymmärrä hyvän päälle.

jeQQ

Jos diggaakin chileistä?

Meille on muuten tulossa porukoilta pari neitokakadua, niille voi sitten alkaa syöttämään chilejä 8) Jos vaikka laittais multaa niille häkin pohjalle, niin kasvais noi villitki helposti. :D

axo

Mut eikös ton kapsaisiinin pitäis vaikuttaa kaikkiin nisäkkäisiin? Chiliaddikti orava?

jeQQ

Pitäisi sen vaikuttaa mun järjen mukaan, mutta eihän sitä ikinä tiedä noista elukoista..

Starwhite

Pitäisihän sen vaikuttaa ihmisiinkin.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - elokuu 24, 2009, 15:45:09 ip
Jos diggaakin chileistä?

Meille on muuten tulossa porukoilta pari neitokakadua, niille voi sitten alkaa syöttämään chilejä 8) Jos vaikka laittais multaa niille häkin pohjalle, niin kasvais noi villitki helposti. :D


Jees. Meilläkin neitsikat vetää chiliä. Nokat punasena.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

dicotyledon

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 24, 2009, 15:41:13 ip
Laita niille pussillinen pähkinöitä vaikka lintulaudalle lähimpään puuhun. Eiköhän nuo ymmärrä hyvän päälle.


Tämä tekniikka näytti toimivan. Eilen oli vielä pari pureskeltua palkoa, nyt ei ollut enää yhtään.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: dicotyledon - elokuu 27, 2009, 16:50:51 ip
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 24, 2009, 15:41:13 ip
Laita niille pussillinen pähkinöitä vaikka lintulaudalle lähimpään puuhun. Eiköhän nuo ymmärrä hyvän päälle.


Tämä tekniikka näytti toimivan. Eilen oli vielä pari pureskeltua palkoa, nyt ei ollut enää yhtään.

niin siis nytkö sulla ei ole enää ainuttakaan palkoa?  ???

Kilp

Osa sadosta on varmaan jemmattu talven varalle, mikäs siinä sitten kurrella tammi/helmikuun pakkasilla lämmitellä nagalla ;D

Rach


dicotyledon

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 27, 2009, 17:01:31 ip
Lainaus käyttäjältä: dicotyledon - elokuu 27, 2009, 16:50:51 ip
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 24, 2009, 15:41:13 ip
Laita niille pussillinen pähkinöitä vaikka lintulaudalle lähimpään puuhun. Eiköhän nuo ymmärrä hyvän päälle.

Tämä tekniikka näytti toimivan. Eilen oli vielä pari pureskeltua palkoa, nyt ei ollut enää yhtään.

niin siis nytkö sulla ei ole enää ainuttakaan palkoa?  ???


On, ei pureskeltuja ei ole enää yhtään.

keto

Kyllä ainakin koirat näköjään ymmärtävät chilin päälle- taannoisella Indonesian-reissulla törmäsimme hauvoihin, jotka söivät pöperöntähteistä nimenomaan kaikki chilit  ;D Taitaa olla kulttuurikysymys tämäkin...
CAVOK

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: dicotyledon - elokuu 28, 2009, 09:30:12 ap
On, ei pureskeltuja ei ole enää yhtään.


Sori, ei ole tarkoitus olla pikkumainen, mutta nyt en todellakaan ymmärtänyt, miten asia oikeasti on.

Jos ei-pureskeltuja ei ole, niin oravat ovat siis järsineet kaikkia ja edellinen viestisi "Tämä tekniikka näytti toimivan. Eilen oli vielä pari pureskeltua palkoa, nyt ei ollut enää yhtään."  oli katkeraa huumoria. Sellaista ei netissä ole helppo tunnistaa. Minä ymmärsin sen helpotuksen huokaukseksi.

Minua neuvon antaneena kiinnostaisi siis, oliko neuvosta hyötyä, vai jatkuivatko tuhot entiseen malliin.

CyberDog

Mä ymmärtäisin tuon niin että siellä on satoa jäljellä. Yhtään lisätuhoja ei tullut vaan annettu konsti toimi.

Chilivaari

Niin minäkin ymmärsin alkuperäisestä viestistä ennen kuin sanoja alettiin väännellä.  :D 

dicotyledon

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 28, 2009, 11:00:57 ap
Sori, ei ole tarkoitus olla pikkumainen, mutta nyt en todellakaan ymmärtänyt, miten asia oikeasti on.

Jos ei-pureskeltuja ei ole, niin oravat ovat siis järsineet kaikkia ja edellinen viestisi "Tämä tekniikka näytti toimivan. Eilen oli vielä pari pureskeltua palkoa, nyt ei ollut enää yhtään."  oli katkeraa huumoria. Sellaista ei netissä ole helppo tunnistaa. Minä ymmärsin sen helpotuksen huokaukseksi.

Minua neuvon antaneena kiinnostaisi siis, oliko neuvosta hyötyä, vai jatkuivatko tuhot entiseen malliin.


Nyt hävettää oma kielenkäyttöni, sillä yritän olla juuri siinä perusteellisen tarkka. Noh, asia on oikeasti näin: pähkinät kelpasivat. Orava syö vain niitä. Chilit saavat olla rauhassa.

(Double check: Essss, oikein meni!)