lokakuu 06, 2024, 09:35:58 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


piiput ynnä muut tubangit (i damn you pertsa)

Aloittaja Maunemaune, syyskuu 25, 2009, 23:59:49 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Joo kun tulee siis pääasiassa kärytettyä sätkissä punaista/vaaleaa bonusta.
"Grow food, not lawns"

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - lokakuu 07, 2009, 16:42:54 ip
Lainaus käyttäjältä: biblo - lokakuu 07, 2009, 15:46:43 ip
Onko clania myynnissä vielä ihan tavan kaupoissa?

Voisi jonkun piipun ostaa tuohon kaveriksi ja sitä pihauttaa silloin kun ei jaksa sätkiä rullata.

Joka Ärrältä varmaan löytyy, ja useimmista marketeistakin. Omasta mielestäni Clanilla on ehkä huonoin hinta/hupi/laatusuhde noista kioskikessuista. Jotkut tykkää, mutta minusta se maistuu jotenkin tyhjänpäiväseltä.

Ei muuten ollu tuo Ålsbo Vanilla läheskään niin pahaa kuin pelkäsin. Ei todellakaan paras polttamani imelletty kessu, mutta ei se pahaa ollut. Aika makiaa kyllä, ja iisisti sai vedellä ettei suu pala. Voisin kuvitella että tuossa piipussa maistuu vanilja vielä maailmanlopun jälkeenkin. Sen verran tylyt oli esanssit.


Maistuu se, ja tuoksuu sen verran että ilman hienovaraista kakun trimmaamista ei selvitty.  Pg sun muut pirunpaskat jättää piipun niin siivottomaan kuntoon ettei tosikaan..
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: biblo - lokakuu 07, 2009, 17:23:38 ip
Joo kun tulee siis pääasiassa kärytettyä sätkissä punaista/vaaleaa bonusta.


Mä poltan vihreetä Pallmallia sätkissä, alussa oli HIEMAN outoa ruveta polttelemaan vahvoja ukkotupakoita 8v Mentholikuurin jälkeen.
Meillä määrää Nainen!

PetriPetri

Lainaus käyttäjältä: pertsa - lokakuu 07, 2009, 17:20:57 ip
Tuskin valehtelen kauheesti jos sanon että Kilta maksaa alle 6e, ehkä lähempänä vitosta.

4,60€ kun viimeksi ostin noin kuukausi sitten.
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

Maunemaune

Lainaus käyttäjältä: pertsa - lokakuu 07, 2009, 17:13:14 ip

Osta ennemmin Kiltaa, Clan on sellainen lisättyjen kemikaalien sekamelska ettei siinä oikeen muu maistukaan. Kilta on halvempaakin, ja parempaa. Tai sit Ärrältä maissipiippu ja Amphoraa =)


Mä kävin ostamassa ärrältä maissipiipun ja Amphoraa perjantaina, piippu tais olla 7,60 ja punainen amphora 9€ 50g alan pikkuhiljaa pääsemään jyvälle piipun poltosta, pesän täyttö menee vähän niin ja näin ku en oikee osaa viel hahmottaa sitä et kuin pal tarvii laittaa että tulee se puolikas pesällinen. Mutta mutta aikaa on ja onneks kärsivällisyyttäkin  ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - lokakuu 07, 2009, 17:55:06 ip
Lainaus käyttäjältä: pertsa - lokakuu 07, 2009, 17:20:57 ip
Tuskin valehtelen kauheesti jos sanon että Kilta maksaa alle 6e, ehkä lähempänä vitosta.

4,60€ kun viimeksi ostin noin kuukausi sitten.

ei paha.. tossa veromerkissä lukee 5,20

Hombre

Clan on myös liian hienoksi leikattua tupakkaa. Karkeampi on parempaa, ei kuivu niin nopeasti ja palaa hiukan hitaammin.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

PetriPetri

Pahastikos periquet pertin piipussa pärähteli? (perjantaisin painotamme P-puustaimien parhautta)  :P
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - lokakuu 09, 2009, 16:27:14 ip
Pahastikos periquet pertin piipussa pärähteli? (perjantaisin painotamme P-puustaimien parhautta)  :P


Noku ei oo ehtint vielä. On palanu Larsenin Ykskasikuusneljää, Petersonin Irish Flakea. Ynnä Gawithin Skiffiä ja Commonwealthia männäviikolla.
Mutta arvoisa Petri, lupaan korjata kyseisen epäkohdan heti kun on viikon tärkein velvollisuus hoidettu. Alkossa käyntiä siis suunnittelen, Virallisena valvojana toimii kunnioitettu hallituksen puheenjohtaja. Eli oma avokki.
Hiukan kyllä meinaa jänistystä pukata mutta kohtaan kuitenkin urhoollisena tuon kaikkein kammoksutuimman ja Pirunpaskalla suurustetun vaniljakiisselin. Toivoa sopii että Periquen pippurisuus tekee kokemuksesta edes hiukan vähemmän vittumaisemman.
Karmean kokemuksen unohtaakseni varaan viereen lestin kirkasta viinaa. Parhaimmillaan valuu kurkusta alas 2:lla huikalla ja muisti tapaa sen jälkeen pätkiä hiukan, toivoa sopii että niin käy illallakin.

Piretään Piiput Palamassa Perjantaina.
PusiPusi.
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - lokakuu 09, 2009, 16:27:14 ip
Pahastikos periquet pertin piipussa pärähteli? (perjantaisin painotamme P-puustaimien parhautta)  :P


Nyt uskalsin olla urhoollinen ja blendasin Vaniljakiisseliä 50/50 Periquen kanssa. Toihan jumalauta toimii!
Periquen pippurinen kirpeys meinasi vetää kiisseliä turpaan mutta varmuuden vuoksi kuivasin molemmat abaut 10% kosteuteen. Maistui savulta ja aikani olohuoneeseen puhalleltuani ihana naiseni sanoi että pahimmat vaniljaiset käryt muuttui miellyttäväksi kokemukseksi. Noin siis naiselta joka inhoaa tupakansavua. Piipun se sietää, yleensä kun makoilemme terassin sängyllä kahdestaan, polttelen piippua. Mutta sikareita ei ikinä. Mä tairan lähettää sulle pikkusen Latakiaan ja Periquehen sekoitetua kiisseliä. Seuraavaksi menee se testiin.
Niijoo, Periquu Piipussa Paistaa Piiputtelijan Pikkuisen Pistävän Pilkkeen Pimpissä. Eikusiis Silmäkulmassa :D
Meillä määrää Nainen!

Maunemaune

Aamu kahvin keiton yhteydessä latailin maissarin valmiiksi.
Maissarin pesä oli täysi kun laitoin saman verran tupakkaa mitä laitan Army 101:sen puol pesälliseen.  kävin sen polttamassa äsken mut taidan pitää tota maissaria kakkos piippuna kun olen niin tykästynyt tuohon peteen.

vaikkakin maissari on kyllä paaaljon kevyempi, mutta tupakat maistuu mun mielestä paljon paremmalta tosta petestä poltettuna.

Ja Old Dublinista. Alussa se maistui hyvältä, tottakai kun oli uutta ja erikoista mutta nyt mun makuun on enemmän tuo Irish whiskey ja amphora, Dublin maistuu jotenkin hämärältä. lieneekö ton sekoituksen vuoksi: Latakia, Turkish oriental and Virginia leaf.

VOISIN kuvitella että se on toi latakia mikä tekee sen "hämärän" maun koska amphorassa ja Irish whiskeyssä ei ole sitä samaa outoa makua.  Miten mahtaa olla???


TOSIN enhän minä näistä mauista ole saanut mitään kauheesti irti vielä mut näin ite päätteli. täytyy yhden päivän ajan polttaa pelkästää Dublinia ni mieli voi muuttua tai sit ei....


Atheos__

Pitihän sitä keskustelun innoittamana puhdistella vanha piippu ja käydä huoltoasemalta kiltaa ostamassa  8)
Pelätty tukehtumiskuolema jäi kokematta kun nuori mies opettelee vanhusten piipunpolttoa.  ;D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Hombre

Latakia on kyllä omanlaisensa maultaan. Minä olen aina pitänyt sen mausta sekoituksissa, pelkiltään en ole kokeillut.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Maunemaune - lokakuu 10, 2009, 08:00:15 ap
Aamu kahvin keiton yhteydessä latailin maissarin valmiiksi.
Maissarin pesä oli täysi kun laitoin saman verran tupakkaa mitä laitan Army 101:sen puol pesälliseen.  kävin sen polttamassa äsken mut taidan pitää tota maissaria kakkos piippuna kun olen niin tykästynyt tuohon peteen.

vaikkakin maissari on kyllä paaaljon kevyempi, mutta tupakat maistuu mun mielestä paljon paremmalta tosta petestä poltettuna.

Ja Old Dublinista. Alussa se maistui hyvältä, tottakai kun oli uutta ja erikoista mutta nyt mun makuun on enemmän tuo Irish whiskey ja amphora, Dublin maistuu jotenkin hämärältä. lieneekö ton sekoituksen vuoksi: Latakia, Turkish oriental and Virginia leaf.

VOISIN kuvitella että se on toi latakia mikä tekee sen "hämärän" maun koska amphorassa ja Irish whiskeyssä ei ole sitä samaa outoa makua.  Miten mahtaa olla???


TOSIN enhän minä näistä mauista ole saanut mitään kauheesti irti vielä mut näin ite päätteli. täytyy yhden päivän ajan polttaa pelkästää Dublinia ni mieli voi muuttua tai sit ei....




Kannattaa myös muistaa että neitseellinen maissari maistuu hetken kirpeälle makeudelle, jota itse inhoan yli kaiken. Tuosta sisäänpolttovaiheesta kun selviää niin hyviä ja leppoisan viileitä savuja antaa hän. Samoin muuttuu Petersoninkin maku paremmaksi, kunhan kakkua alkaa kehittymään =)
Meillä määrää Nainen!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - lokakuu 10, 2009, 15:15:02 ip
Pitihän sitä keskustelun innoittamana puhdistella vanha piippu ja käydä huoltoasemalta kiltaa ostamassa  8)
Pelätty tukehtumiskuolema jäi kokematta kun nuori mies opettelee vanhusten piipunpolttoa.  ;D

vanhus.... niukin naukin murrosiän ohittaneitahan me ollaan!  ;D

TunturiTiger

On näemmä sittenkin eroa polttaako kiltaa vai kalliimpia piipputupakoita. Onneksi hyllystä löytyy vielä kiltamassikin! Ainakin näin ensivaikutelman mukaan en pidä aikakaan maustetusta tupakasta. Piipussa palaa tällä hetkellä käp't barsdorf's bester honey and rum.

Hombre

Maustettuahan se kiltakin on. Mutta jos et pidä makeasta tupakasta, kokeile esim. Early Morning Pipe tyyppisiä tupakoita.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 15, 2009, 19:09:40 ip
Maustettuahan se kiltakin on. Mutta jos et pidä makeasta tupakasta, kokeile esim. Early Morning Pipe tyyppisiä tupakoita.



Tossa vaan kusee se, että Dunhillit on kiven alla suomessa. Valitettavasti... Jos puhtaita makuja haluaa niin esim Rattraysin HalTheWynd, Marlin Flake tahi Samuel Gawithin kamat on melko naturellia tavaraa =)
Meillä määrää Nainen!

Hombre

Siksipä juuri kirjoitin "tyyppisiä" ja odotin, että sinä kerrot mitä ne ovat ;)
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 15, 2009, 20:09:01 ip
Siksipä juuri kirjoitin "tyyppisiä" ja odotin, että sinä kerrot mitä ne ovat ;)


Kahjoo, tuli aivopieru. :D
Meillä määrää Nainen!