kesäkuu 26, 2024, 08:05:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Uudet osallistujat hihkaistaan yksityisviestillä, ainenkin tähän asti.
"Grow food, not lawns"

Rusakko

uusia on nyt ilmoittautunut noin 15-20 kpl eli just koht laitan pelin poikki siltä osin, muuten tulee liian pitkä lista

Mikho

Listalla mukana olleella "kapsikumi"lla on nimimerkki vaihtunut. Olen nykyisin "mikho". Ja mukana ollaan!

Rusakko

joulukuu 08, 2010, 22:13:08 ip #423 Viimeisin muokkaus: joulukuu 11, 2010, 18:03:48 ip käyttäjältä Rusakko
Uusi lista eli uusi kierros alkaa
1. Jos nimi ei ole listalla vaikka olet laittanut viestiä niin laita viesti uudelleen.
2. Jos nimi on listalla muttet halua olla enää mukana niin laita viestiä
3. Ottakaa yhteyttä listalla seuraavana olevaan ajoissa jottei kirje makaa turhaan.
4. Lähettäkää osoitteenne listalla edellisenä olevalle
5. Älkää laittako liittymisviestejä enää

Laskin että jotain 80 nimeä listalla eli noin 40 viikkoo menis kierroksessa

Nimimerkki:
Rusakko
pownedi
pkdi
Talisker
Jan
-mIDE-
Leevi22
Larski
Chili-Hixu
Ilpo
aropupu
MatskuPetteri
JaloPena
Eric Sour
Kanki
ARvngr
PI 90210
popcornmaker
Pahakeijo
Kaltsu
Proudfoot
Loki
Erkka
Miksa73
Nerd
ToniPetter
VuRkka
Mape
jewe
habarento
joolsa
Pale
Quini
mikho
Tupu78
Filago
chilihardhead.fi
arih
herra 47
bluesman
ridges
lolleropollero
ikke
Rince
pablo
Sume
RikuS
Marcelo 
septepi
lumi1234
tomduud
TunturiTiger
Linda
chilicutter
Fraspa
tonttu
chilimaestro
smuck
maitos
Miksu77
James
Butch
Chao
Eija
pasilo
miemsl
Gali
shibari
M;kko
Hegu
Jump
MrFrost
nakamorri
cola
Peisi
Azukki
cix
Rusakko

pkdi

Has the letter left the dock?
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet


pownedi

Kirje perillä! Lähtee maanantaina postiin, koska tänään ei enään kerkeä  :)

pkdi

Mahtavaa, sitä odotellessa! *pyörittelee peukaloja* ::)
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

Leevi22

Onks kirjeessä paljon Pubeja?  ???

pownedi

Kävin kirjeen läpi. Muutaman lajikkeen siemeniä otin ja lisäsin pussukkaan reilusti Bolivian Rainbow:n siemeniä. Laitoin myös Chocolate Habaneroa kymmenisen siementä kiertoon. Pubejakin siellä oli, muttei mitenkään kauhean paljoa.

Chili-Hixu

taitaa keritä tulla minulle vielä tämän vuoden kylvöihin, ainakin annuumit ja baccat.

Larski

Voiskohan kirjeen lajikkeista saada jotaki listaa tänne? Nopeuttais kenties kirjeen kiertoa ku jokanen vois valkata etukäteen mielenkiintosia lajikkeita.

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: Larski - joulukuu 11, 2010, 16:06:05 ip
Voiskohan kirjeen lajikkeista saada jotaki listaa tänne? Nopeuttais kenties kirjeen kiertoa ku jokanen vois valkata etukäteen mielenkiintosia lajikkeita.

Jos joku jaksais ni listasin noi lajikkeet joskus viimekierroksella the chile manin kasvatuskirjaan, josta sai näppärästi kaapatuksi pdf:ksi listan ja selitykset eri lajikkeista. Tuon listan vois tietysti päivittää, jolloin varmaan ainakin 50% lajikkeista olis jo syötetty sinne. Ja jos jokainen/joka kolmas viitseliäs päivittäisi omat lisäykset ja ottamiset tai muutokset jotka huomaa sinne niin lista pysyis pienellä vaivalla ajan tasalla koko ajan

pkdi

Ei paha idea lainkaan. Miten tämä chileman-hommeli sitte oikein toimii? mä voin kyllä päivittää mun lisäykset sinne, mutta probleemana saattaa olla mun kone. Tämä ei nimittäin tue PDF-tiedostoja :D
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: pkdi - joulukuu 11, 2010, 17:03:57 ip
Ei paha idea lainkaan. Miten tämä chileman-hommeli sitte oikein toimii? mä voin kyllä päivittää mun lisäykset sinne, mutta probleemana saattaa olla mun kone. Tämä ei nimittäin tue PDF-tiedostoja :D

ihan vaan kirjautuu sisään tunnuksilla jotka loin, ja muokkailee veppisivuilla olevaa listaa. ite otin sivusta sitten pdf tulostuksen

pownedi

Kirje on postin hellässä huomassa!  :)

pkdi

En ole varma kumpaa siemenkirjettä täyttelen, koska kummanki kirjeen olisi tarkotus tulla tällä viikolla mulle. Voisitteko kuvailla 'Toista siemenketjukirjettä'? :D
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: pkdi - joulukuu 16, 2010, 14:12:04 ip
En ole varma kumpaa siemenkirjettä täyttelen, koska kummanki kirjeen olisi tarkotus tulla tällä viikolla mulle. Voisitteko kuvailla 'Toista siemenketjukirjettä'? :D

itellan väreissä oleva matala pahvilaatikko 15x25x2cm

pkdi

Kiitos vastauksesta, ei ole vielä saapunut!
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

pownedi

Ei ole saapunut? Johan kestää postin kulku. Ei luulisi kirjeen kovin kauaa matkalla olevan.