heinäkuu 01, 2024, 00:19:10 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Aku

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - marraskuu 24, 2012, 16:29:23 ip
En kadehdi tuykiaiaia, vaan olen niitä vastaan...esim muutaman kalaastajan hyysääminen ja samalla päästetään konkuriin joku yritys joka työllitää usamman tuht henkilöä. Pientä vasta tuulta on myö katsomuksesssani porotalouteen. valtio maks sinne enemmän mitä saa tuotosta veroja. Odotan ilolla ensimmäisiä liukkaita ja parkujia jotka kolaroituan hakevat ymmärrystä samanhenkisedstä tukiryhmästä. myötäeläm tietysti kun pyhä peltilehmä on rutussa. <<OMa työmatkani taittuu ikivanhalla Oooooppellilla jok kolisee ja paukkuu pienissäkin monyuissa ajon aikanana... en edes uskalla sitä katsastuksen viedä kosks joulun alla en halua pahoittaa mieltäni enkä inssille antaaa aihetta kirjoitta mikä täänään naurattaa...hyvääjoulua kaikille, myös åolandiaan ja laplandiaansekä insilleoikein erikseen...


Alkolukko näppäimistöihin.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Miquel - marraskuu 24, 2012, 16:49:38 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - marraskuu 24, 2012, 16:29:23 ip
En kadehdi tukiaiaia, vaan olen niitä vastaan...



...En minäkään  ;D  ;D

Tuota kirjoittaessani tuli kumma kutina, eikä näemmä turhaan... Toki Tukiaisella tai tukiaisilla on iso ero,,,,

pak

Tämä ei ole mikään naurun asia!

Jokaisella foorumilla pitäisi olla lakisääteisenä filtteri, joka estää Tukiaisen kuvan näyttämisen. Linkin taakse tollaset kuvat ja kissankorkuisin kirjaimin mitä linkin takana on.

Moderaattorit, ylläpito, Amnesty, Anja Eerikäinen, joku! Tehkää asialle jotain!

Lillen

Lainaus käyttäjältä: ABK - marraskuu 24, 2012, 18:29:19 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - marraskuu 24, 2012, 16:29:23 ip
En kadehdi tuykiaiaia, vaan olen niitä vastaan...esim muutaman kalaastajan hyysääminen ja samalla päästetään konkuriin joku yritys joka työllitää usamman tuht henkilöä. Pientä vasta tuulta on myö katsomuksesssani porotalouteen. valtio maks sinne enemmän mitä saa tuotosta veroja. Odotan ilolla ensimmäisiä liukkaita ja parkujia jotka kolaroituan hakevat ymmärrystä samanhenkisedstä tukiryhmästä. myötäeläm tietysti kun pyhä peltilehmä on rutussa. <<OMa työmatkani taittuu ikivanhalla Oooooppellilla jok kolisee ja paukkuu pienissäkin monyuissa ajon aikanana... en edes uskalla sitä katsastuksen viedä kosks joulun alla en halua pahoittaa mieltäni enkä inssille antaaa aihetta kirjoitta mikä täänään naurattaa...hyvääjoulua kaikille, myös åolandiaan ja laplandiaansekä insilleoikein erikseen...


Alkolukko näppäimistöihin.


;D

Miten se toimisi... kun puhallat promillen lukittautuu kirjaimet P, H, S kun puhallat 2 romilleä V, ttu-päätteiset sanat. Yli 3 -> promillea voit käyttää vain numeroita...kuinka kätevää!

Huru-ukko

Hyvääjoulua myös pikkusieluille....

chilimieli

marraskuu 26, 2012, 15:33:35 ip #2965 Viimeisin muokkaus: marraskuu 26, 2012, 15:35:13 ip käyttäjältä chilimieli
Kaksoisolennot. :o
Olen jo pidempään kuullut, että minua luullaan joksikin toiseksi henkilöksi, joka kuulemma näyttää erehdyttävän kovasti samalta.
Noh.. Viime viikonloppuna sitten olin menossa maanmainioon dynamoon (baari) pitkästä aikaa. Olisinkohan käynyt viimeksi kesäkuussa.  ???
Pitkään ovella jonotettuani sain portsarilta tyrmäävän vastaanoton:
"Enkö jo sulle aikaisemmin sanonut, että tänään ei ole tänne mitään asiaa!". Wtf!?
Olin kuulemma ollut aikaisemmin liian kännissä. Kyseisellä hetkellä pienessä hiprakassa, mutta mitä sitä siihen väittelemään. En siis ollut käynyt paikassa saati jonottamassa lähes puoleen vuoteen.
Painukoon pois kaupungista kaksoisolento. Me ei selvästikään mahduta molemmat samaan kaupunkiin. ;D

Ei muuten, mutta ulkona jonossa seisoskelu ei ole mitään lempihommaa muutenkaan.

-V-

Lainaus käyttäjältä: chilimieli - marraskuu 26, 2012, 15:33:35 ip
Kaksoisolennot. :o
Olen jo pidempään kuullut, että minua luullaan joksikin toiseksi henkilöksi, joka kuulemma näyttää erehdyttävän kovasti samalta.


Samaten olen monesti kuullut kaksoisolennostani. Homma huipentui siihen, kun doppelganger ilmestyi eräillä festareilla seisoskelemaan parin metrin päähän. Vähän siinä mielessä pyöri, että "vittuakos tulet siihen seisoskelemaan".

Kuulemani mukaan mulla on kaksoisolento myös Kokkolassa.


Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

TunturiTiger

Niin... On munkin isä ollu aikoinaan reissuhommissa.  ::)

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kanki

Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

masaiman

Meidän hallin takapihalla on sotilastukikohta :D

Ryhis

Nuorella miehellä oli ongelma. Hän seurusteli kolmen ihanan naisen
kanssa ja hänen piti päättää kenen kanssa mennä naimisiin. Hän päätti
tehdä testin ja antoi heille kaikille 10 000 markkaa rahaa.

Ensimmäinen nainen meni kauneushoitolaan ja kampaajalle sekä osti täyden

sarjan uusia vaatteita ja kenkiä. Miehelle hän sanoi: - "Kultaseni,
haluan olla mahdollisimman kaunis sinua varten koska rakastan sinua niin paljon."

Toinen nainen osti uudet golfmailat, rullaluistimet sekä täydellisen
stereosarjan, videonauhurin ja kuusi koria olutta. Miehelle hän sanoi: -
"Rakkaani, ostin nämä sinulle lahjaksi koska rakastan sinua niin paljon"

Kolmas nainen investoi koko 10000 markkaa tuottaviin tekno-osakkeisiin
ja moninkertaisti nopeasti sijoituksen arvon. Miehelle hän ilmoitti: -
"Armaani, panin rahasi kasvamaan että ne turvaisivat parhaiten yhteisen tulevaisuutemme".

Mies oli mielissään noista kaikista vastauksista. Huolellisen analyysin
ja vaihtoehtojen objektiivisen punninnan jälkeen hän valitsi sen
kandidaatin jolla oli suurimmat tissit.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

bläkkäri

Viikonlopun pikkujouluille jaksan vielä naureskella, meni mielestäni aika onnistuneesti. Ketään ei kadonnut matkalla, eikä matkaan tarttunut myöskään "ylimääräisiä" seuralaisia ;).

Tuli tehtyä monenlaista:
Näin Elonkerjuun livenä, varmaan ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Esitin asiakaspalvelijailmeen ja se myös tallentui videopätkänä pomon kameralle(ei muuten mene naamakirjaan jakoon).
Asioin SubWayssa joskus aamuyöstä mielestäni sangen korrektisti yrittäen samalla esittää merirosvoa pinkki kauluspaita päähän sidottuna.
Olin mukana väärinymmärryksessä, jossa erään työtoverin tutut/puolitutut ajettiin pihalle hotellihuoneesta.
Kävin pienimuotoisen seurueen kanssa aamupalalla suoraan jatkoilta, eikä tästä tilanteesta ole suuremmalti muistikuvia.(luultavasti tuli herätettyä kovin paljon pahennusta paikalla olleiden lapsiperheiden parissa :o ;))

Ja nyt ihmettelen, että kuinka se olut voi edelleenkin maistua niin hyvälle. Kaiken koetun jälkeenkin. Ehkä syynä on monien, monien vuosien harjoitus...

masaiman


jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Siika

Eteläsuomessa tuskaillaan lumen kanssa ,tääl lapissa lumitykit jauhaa lunta poluille ja rinteisiin et päästäs kelkoilla edes parit kilometrit meneen ja hintahan on pahimmillaan 5 eur kuutio....voi hyvänen aika tätä hommaa....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Siika - marraskuu 30, 2012, 20:31:57 ip
Eteläsuomessa tuskaillaan lumen kanssa ,tääl lapissa lumitykit jauhaa lunta poluille ja rinteisiin et päästäs kelkoilla edes parit kilometrit meneen ja hintahan on pahimmillaan 5 eur kuutio....voi hyvänen aika tätä hommaa....

Räyhis vois ruveta hiacella kuskaamaan tuota valkoista shittiä tarvitseville. Tsadissa tuota näköjään riittää  ;)

Moni kiinteistö mieluusti maksaisi poisviennistäkin.