kesäkuu 25, 2024, 08:35:35 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - huhtikuu 02, 2013, 21:51:11 ip
eikös (pohjois) koreasta tule sinanju.... jonka mestari on Chiun ;)

Juu sieltä se on. Kateelliset yrittää vaan omia sen kuin saunankin meiltä... ;)

Lillen

En tarkalleen tiedä miten mutta jotenkin tämä video tuntuu kuvastavan viime viikolla alkanutta koe viikkoani.
Tänään tuntui Ruotsin koe onnistuvan, huomenna maantiede...no v*ttu ei!  :D

http://www.youtube.com/watch?v=rrk3nmsawP8

No koko päivän, eilisen, sitä edellisen ja sitäkin edellisen olen päntännyt joten lukenut olen ainakin, sen verran että pääpyörällä ja kuivimmatkin läpät naurattaa.

Yli huomenna sitten matematiikka, perjantaina Suomi, maanantaina Enklantti.......

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: Lillen - huhtikuu 02, 2013, 22:59:38 ip
En tarkalleen tiedä miten mutta jotenkin tämä video tuntuu kuvastavan viime viikolla alkanutta koe viikkoani.
Tänään tuntui Ruotsin koe onnistuvan, huomenna maantiede...no v*ttu ei!  :D

http://www.youtube.com/watch?v=rrk3nmsawP8

No koko päivän, eilisen, sitä edellisen ja sitäkin edellisen olen päntännyt joten lukenut olen ainakin, sen verran että pääpyörällä ja kuivimmatkin läpät naurattaa.

Yli huomenna sitten matematiikka, perjantaina Suomi, maanantaina Enklantti.......


Onnea suomen kokeeseen...

masaiman

huhtikuu 03, 2013, 19:19:24 ip #3584 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 03, 2013, 19:48:40 ip käyttäjältä Mattson
Kaunis, ystävällinen, vieraanvarainen, turvallinen, kaikkien rakastama kaupunkimme LAHTI!

http://lahtiblogi.tumblr.com/

Kummeli- ylimääräinen säälähetys -lahti -youtube.

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

Ilmankos kvittenihillo sopiikin niin hyvin leipäjuustoon... ::).

Hapa_Nero

Kyllähän tämä vähän sanattomaksi vetää..

;D ;D ;D

unenkuva


masaiman

^ repesin! Ohhoh, tylsän päivän piristys.

primorsk

huhtikuu 08, 2013, 17:06:01 ip #3591 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 08, 2013, 18:19:14 ip käyttäjältä primorsk
^^^ Hän ei ymmärrä. Onko noissa kylteissä oikeasti joku pielessä? Eikös se olisi vasta hauskaa, jos ne olisivat samaan suuntaan tai jopa päivastaisiin suuntiin kuin nyt? Anteeksi jo etukäteen tyhmyyteni.

chilihardhead.fi

Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Eman

^ No morjens!
Olisi nyt kokeillut sitten sähköankeriasta, kun tuolle linjalle lähti.
Huhhuh..

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

cuski

Jeppis mä se osaan. Messuilla elgantisti kysyn ihmeseltä et pitäs vissiin tunnistaa mut kuka sää oot. Sonja Lumme, vastaus, saa arvata punottiko korvat.

jaolsten

"Anteeks rouva, sulla on suu raollaan, enkä näe sen takaa kasvojasi, sulkisitko suusi hetkeksi?"
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Hubert

Lainaus käyttäjältä: cuski - huhtikuu 11, 2013, 21:02:33 ip
Jeppis mä se osaan. Messuilla elgantisti kysyn ihmeseltä et pitäs vissiin tunnistaa mut kuka sää oot. Sonja Lumme, vastaus, saa arvata punottiko korvat.


Eipä siinä mitään, sama täti pyöri viime viikonloppuna Turun puutarhamessuilla, eikä minullakaan ollut mitään käryä kenestä on kyse.
Eikä itse asiassa ole vieläkään. Onneksi wikipedia valistaa, että rouvan kuuluisuuden vuodet ovat olleet 30 vuotta sitten iskelmä"musiikin" saralla.
Tämän sivistyksen myötä voin sitten seuraavalla kerralla fiilistellä julkkistapaamista asiaan kuuluvalla hypetyksellä!

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013