Vähän mielipiteitä Kokeneemmilta

Aloittaja Awttu, toukokuu 03, 2010, 19:47:14 ip

« edellinen - seuraava »

Awttu

Lainaus käyttäjältä: RikuS - toukokuu 18, 2010, 23:28:49 ip
Ei oo mitään kiirettä.. kasvaa jopa nopeammin vähän pienessä purkissa, siirtelee sitten myöhemmin isompaan.

Itselläni vielä muutama hili majailee pienessä purnukassa, olis jo aika koulia isompaan :)



Kuinka vanha yksilo kyseessä? :)

RikuS

Tammikuun loppupuolella oli jo itänyt. Olen tietoisesti yrittänyt "jarrutella" tiettyjä kasveja, kun tilaa ei ole tarpeeksi. PItänee siirrellä isompiin ruukkuihin kun aikaa löytyy.

Awttu

Todii, tulihan sitä sitten tilattua bolivian rainbowta ja red habaneroa. Kyllähän sen jo ties että lapasesta lähtee ;D

Awttu

Kysytäänpäs tämmönen, Kuinka paljon tossa kekkilän luonnonturpeessa on ravinteita, kelpaako kasvialustaksi?

Tinsa

Käännä säkki. Toisella puolella on tuote seloste, siinä lukee mitä kaikkea sisältää.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Tinsa - toukokuu 24, 2010, 20:42:00 ip
Käännä säkki. Toisella puolella on tuote seloste, siinä lukee mitä kaikkea sisältää.


EI JMLTA! OWNED!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Tinsa

Tosiaan, jos et ole ostanut tavaraa vielä niin säkkiä ei voi kääntää  ;D. Minulla kun käy useasti niin, että ostan ensin, kysyn sitten.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Awttu

Lainaus käyttäjältä: Tinsa - toukokuu 24, 2010, 22:36:15 ip
Tosiaan, jos et ole ostanut tavaraa vielä niin säkkiä ei voi kääntää  ;D. Minulla kun käy useasti niin, että ostan ensin, kysyn sitten.


Joo siis ei ole vielä säkkiä mitä kääntää :D

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: Awttu - toukokuu 24, 2010, 19:57:10 ipKuinka paljon tossa kekkilän luonnonturpeessa on ravinteita, kelpaako kasvialustaksi?

Tämäpä sattui hauskasti.  ;D 8)
Etsiskelin itsekin tuota tietoa joskus viime vuonna, enkä löytänyt netistäkään etsimiäni tietoja. Kävin sitten kääntelemässä turvepusseja ja siellähän se oli. Otin kuvan, ettei tarvi toista kertaa koluta varastoa sateessa ja kohmeessa. Tässä se on:

Lannoitusohjeet on pussissa. Ei siinä ravinteita juuri ole, mutta pH on mukavan alhainen, jos sellaista hakee. Perun vuoriston kasvit pitivät, kun sekoitin sitä puutarhamultaan. Kyllä tuossa kasvaakin, mutta hitaasti, kitukasvuisesti.

Awttu

heinäkuu 14, 2010, 20:28:09 ip #29 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 14, 2010, 20:29:47 ip käyttäjältä Awttu
Joo itse sekoitin kanssa tota multaan ja hyvältä näyttää. Tämmöstä oon saanu aikaseks:



Nuppua pukkaa ja yksi kukkakin sieltä rupee jo aukeamaan.