Jyväskylään avattu Pispalan palmu / Hempsteri

Aloittaja Caderusso, toukokuu 21, 2010, 19:24:00 ip

« edellinen - seuraava »

psyphish

Aika naurettavaa ennakkoluuloisuutta tosiaan. En itsekkään uskalla käydä enää missään liikkeessä kun joku työntekijä saattaa käyttää hUUUmeita vapaa-ajallaan. Ei teidän niitä bongeja ole pakko ostaa, ostakaa tuotteita mitä olitte ostamassa liikkeestä. Jos kannabista kasvattavat ostavat kasvatusvalonsa ja lannoitteensa liikkeestä niin eikö ole vain ihan hyvä bisnesliike myydä samassa mestassa sitten ne piiput yms. Jos kammoksutte tollasia hirveitä hippinarkomaanisaatanaorgialuolia niin pysykää niistä kaukana ja menkää vaikka plantageniin ihmettelemään kun ei siellä olekkaan mitään hyödyllistä.

Veikkaan että liikkeen likaiset hippimyyjät eivät teitä aio puukottaa tai hUUUmata yllättäen. Huh näitä asenteita  ::)

TunturiTiger

^mutta jos se antaakin huumeita?!? oon kuullu että jo ensimmäinen kannabispiikki saattaa olla tappava. ::)

blarney

Täytyy myöntää etten ole kovinkaan yllättynyt, mihin suuntaan viimeiset kommentit ovat menneet. Oppikirjaesimerkki reaktioista kun huomaa, että ehkei se koko elämän läpi pidetty mielikuvien rakennelma kestäkään kriittistä tarkastelua ollenkaan. Vaihtoehdoiksi jää epämiellyttävä uusien asioiden omaksuminen tai se helpompi tie eli unohdetaan koko juttu ja niputetaan se arkistoon muiden näitä-asioita-pidän-totena-vaikken-oikeastaan-tiedä-miksi tapausten joukkoon. Ulospäin jälkimmäisen reaktion tuntomerkkejä on muunmuassa epäolennaisuuksien kaivelu ja niistä numeron tekeminen ikäänkuin koko jutun keskeisin asia tiivistyisi noihin mukahauskoihin heittoihin.

Niille, joille uusi informaatio ei automaattisesti tarkoita tuskallisia ajatusprosesseja, suosittelen katsomaan seuraavan videon. Siinä on keskustelemassa mukana ihan oikea tohtori-tason tutkija, joka saa palkkansa siitä, että tutustuu huumeiden yhteiskunnallisiin vaikutuksiin. Hänellä varmasti on enemmän kompetenssia näihin asioihin kuin kenelläkään tämän foorumin kirjoittelijoista. Osoittaa vain suurta röyhkeyttä ja älyllistä epärehellisyyttä olla noteeraamatta hänen videolla mainitsemiaan tilastoja.

http://www.youtube.com/watch?v=2FFtY4BYsuY

Koko ohjelma näyttää olevan kolmessa osassa, seuraavaan pääsee oikealta valikosta klikkaamalla.

ARvngr

Lainaus käyttäjältä: blarney - toukokuu 22, 2010, 16:38:27 ip
Täytyy myöntää etten ole kovinkaan yllättynyt, mihin suuntaan viimeiset kommentit ovat menneet. Oppikirjaesimerkki reaktioista kun huomaa, että ehkei se koko elämän läpi pidetty mielikuvien rakennelma kestäkään kriittistä tarkastelua ollenkaan. Vaihtoehdoiksi jää epämiellyttävä uusien asioiden omaksuminen tai se helpompi tie eli unohdetaan koko juttu ja niputetaan se arkistoon muiden näitä-asioita-pidän-totena-vaikken-oikeastaan-tiedä-miksi tapausten joukkoon. Ulospäin jälkimmäisen reaktion tuntomerkkejä on muunmuassa epäolennaisuuksien kaivelu ja niistä numeron tekeminen ikäänkuin koko jutun keskeisin asia tiivistyisi noihin mukahauskoihin heittoihin.
...
Onneksi täältä löytyy myös henkilöitä, jotka osaavat keskustella järkevästi. Harmillisen pieni osa vaan taitaa jaksaa osallistua tämän kaltaisiin keskusteluihin, kun parin ekan viestin jälkeen ketju on vaan täynnä mukahauskoja heittoja ja muuta pas.. haa

kyris

Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 22, 2010, 16:23:00 ip
Aika naurettavaa ennakkoluuloisuutta tosiaan. En itsekkään uskalla käydä enää missään liikkeessä kun joku työntekijä saattaa käyttää hUUUmeita vapaa-ajallaan. Ei teidän niitä bongeja ole pakko ostaa, ostakaa tuotteita mitä olitte ostamassa liikkeestä. Jos kannabista kasvattavat ostavat kasvatusvalonsa ja lannoitteensa liikkeestä niin eikö ole vain ihan hyvä bisnesliike myydä samassa mestassa sitten ne piiput yms. Jos kammoksutte tollasia hirveitä hippinarkomaanisaatanaorgialuolia niin pysykää niistä kaukana ja menkää vaikka plantageniin ihmettelemään kun ei siellä olekkaan mitään hyödyllistä.

Veikkaan että liikkeen likaiset hippimyyjät eivät teitä aio puukottaa tai hUUUmata yllättäen. Huh näitä asenteita  ::)

Jotkut meistä ei vaan halua antaa rahojaan kannabiksen edistämiseen. Itse ostan kasvatuslitkut mieluummin Chilikauppa.fi:stä tai Chilitarvike.fi:stä kuin tuen noita "hippejä".

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: kyris - toukokuu 22, 2010, 19:42:45 ip

Jotkut meistä ei vaan halua antaa rahojaan kannabiksen edistämiseen. Itse ostan kasvatuslitkut mieluummin Chilikauppa.fi:stä tai Chilitarvike.fi:stä kuin tuen noita "hippejä".

Amen!

psyphish

Lainaus käyttäjältä: kyris - toukokuu 22, 2010, 19:42:45 ip

Voi ne hampuusitkin chilikaupasta litkunsa ostaa. Ei se liikkeen omistaja välttämättä hampun kasvatusta edistä.. "Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa". Jos liikkeestä löytyy lannoitteita ja valoja niin myyjä kyllä tietää että osa asiakkaista kasvattaa jotain muuta kuin laillisia kasveja, asiakas on asiakas. Hamppu on ja pysyy, sitä ei voi enää edistää. Ja hamppu ei tälle foorumille edelleenkään kuulu.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 22, 2010, 20:35:26 ip
"Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa".

se menee "ei se ole tyhmä joka ostaa, vaan se joka maksaa".

Hombre

Miksi ihmeessä nämä foorumit ovat nykyään täynnä tunnepurkauksia hampun puolesta, tai niitä vastaan? Tai hippejä vastaan, tai niiden puolesta?
Jokainen ihminen on tärkeä, oli se sitten hippi, narkkari, alkoholisti, luti, kessu, neekeri, kiinalainen, intiaani tai kokoomuslainen.
Asenteet ihmisiä kohtaan kovenee kokoajan, eikä kohta kukaan ajattele muuta kuin itseään. Sekö on suunta johon me haluamme?
Siinä minä en tahdo olla mukana. Tahdon kasvattaa chiliä ja muita eksoottisia kasveja ja elää siten, etten loukkaisi ketään muuta, vaikka hän ajattelisikin eritavalla, tai olisi eri yhteiskuntaluokasta, tai erinäköinen kuin minä itse.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

MasaT

Lainaus käyttäjältä: Hombre - toukokuu 22, 2010, 21:57:46 ip
Miksi ihmeessä nämä foorumit ovat nykyään täynnä tunnepurkauksia hampun puolesta, tai niitä vastaan? Tai hippejä vastaan, tai niiden puolesta?
Jokainen ihminen on tärkeä, oli se sitten hippi, narkkari, alkoholisti, luti, kessu, neekeri, kiinalainen, intiaani tai kokoomuslainen.
Asenteet ihmisiä kohtaan kovenee kokoajan, eikä kohta kukaan ajattele muuta kuin itseään. Sekö on suunta johon me haluamme?
Siinä minä en tahdo olla mukana. Tahdon kasvattaa chiliä ja muita eksoottisia kasveja ja elää siten, etten loukkaisi ketään muuta, vaikka hän ajattelisikin eritavalla, tai olisi eri yhteiskuntaluokasta, tai erinäköinen kuin minä itse.

Komppaan!
En ole viitsinyt edes lukea tämän viestiketjun sisältöä, kun tiedän jo etukäteen mitä siellä on. Shittiä!

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: MasaT - toukokuu 22, 2010, 22:02:18 ip

Komppaan!
En ole viitsinyt edes lukea tämän viestiketjun sisältöä, kun tiedän jo etukäteen mitä siellä on. Shittiä!

Samoin, komppaan.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

jla1710

VÄÄRIN!

Tärkeitä noista ovat vaan lutit, kessut ja kokoomuslaiset. Hippejä ja narkkareita ja alkoholisteja en halua elättää veroeuroillani. Neekerit kuuluvat Afrikkaan tai jonnekin muualle. Eivät ole Suomen alkuperäiskansaa. Ei Kiinalaisetkaan, eikä intiaanit. Ja hamppu on LAITONTA Suomen lain mukaan.Älkääkä alkako saivartelemaan mistään koriste- tai kuituhampusta. Niitä kasvattaa maanviljelijät jos kukaan.

Osa ihmisistä ei ole tärkeitä. Osa on aivan turhia. Vain vahvat selviää ja heikommat yksilöt karsiutuu. Näin se vaan menee.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

kuje

Lainaus käyttäjältä: jla1710 - toukokuu 22, 2010, 22:16:07 ip

VÄÄRIN!

Tärkeitä noista ovat vaan lutit, kessut ja kokoomuslaiset. Hippejä ja narkkareita ja alkoholisteja en halua elättää veroeuroillani. Neekerit kuuluvat Afrikkaan tai jonnekin muualle. Eivät ole Suomen alkuperäiskansaa. Ei Kiinalaisetkaan, eikä intiaanit. Ja hamppu on LAITONTA Suomen lain mukaan.Älkääkä alkako saivartelemaan mistään koriste- tai kuituhampusta. Niitä kasvattaa maanviljelijät jos kukaan.

Osa ihmisistä ei ole tärkeitä. Osa on aivan turhia. Vain vahvat selviää ja heikommat yksilöt karsiutuu. Näin se vaan menee.

Vallan mainion vitsin murjaisit!

Caderusso

ainiin, ilmeisesti rasistitkin ovat myös tärkeitä..

Hombre

Ketkä ovat nykyisen suomen alkuperäiskansaa? Minun sukuni on kotoisin karjalan antreasta, eli nykyisen venäjän alueelta. Isoisäni tuli tänne evakkona sota-aikana. Mutta olen valkoihoinen. Sekö tekee minusta alkuperäisasukkaan? Vai olenko sittenkin muukalainen?
Ajaako jotkut täällä luokkayhteiskuntaa ja maaorjuutta takaisin? Onko syntymästään saakka vammainen ihminen turha? Aika fasistisia ajatuksia, että osa ihmisistä olisi turhia?
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Julli-

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - toukokuu 22, 2010, 22:28:51 ip

Terminologia ei tee rasistia.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - toukokuu 22, 2010, 22:28:51 ip

Rasismi yleensä perustuu pelkoon ja pelkäävä ihminen on myös tärkeä.
R.Repomies

Caderusso

ja jyväskylään on muuten avattu pispalan palmu..

Kimppu

Hienosti nämä vähänki SIIHEN viittaavat ketjut kaartuu ennemmin tai myöhemmin erikoisille raiteille.  ;D ;D ;D Ainoa mielenkiintoinen asia koko threadissa tämä:
Lainausjoi siitä isot huikat ja mainosti mulle että sillä lähtee hyvin krapula pois  Huh? WTF??!!

Jatkakaa.
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Ryhis

Mä pidän kiinni tuosta alkuperäisajatuksestani, eli jos kukaan ei pahottaisi mieltään keittiötarvikepuljusta jossa sattumalta olisi myynnissä myös vehkeet tykittää herskaa suoneen, voisi samalla katsoa läpi sormien näitä kuituhamppupuljuja josta luoja-nähköön-mistä-syystä olisi bongeja myynnissä.

Heroiini on sitäpaitsi kuulemma ihan hyvää shittiä, auttaa ahdistukseen ja yskään. Paljon parempaa kuin kuningas-alkoholi joka liuottaa aivoja ja aiheuttaa kaikenmoisia riippuvuuksia ja työsuhteen kariutumisia. Ja kyllähän noin saa sanoa, koska meillä Suomaassa on sananvapaus-niminen juttu.

"Polle on jees ja alko on paskaa"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa