lokakuu 06, 2024, 12:24:30 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oudoin heppu mihin olet törmännyt?

Aloittaja Tomppa, kesäkuu 19, 2010, 18:05:51 ip

« edellinen - seuraava »

Tomppa

En tiedä totuutta mutta kuulin huhun että tästä mummosta olisi aika jättänyt jo...

joka päivä se siinä partioi kyllä..

itsekkin kuljin joka päivä linkulla siitä pysäkin kohdilta duuniin Lamk.. niin 31.5 mummo oli siinä vielä  8)

ja todellakin..   tämä mummo oli ainoa joka selvisi suuresta kolarista noin 20 v sitten..  kolme muuta kuoli

( näin olen itse monelta kuullut jotenka 100% varmuutta ei ole..

toinen tarina oli se että hänen koira olisi jäänyt auton alle siinä risteyksessä...

jeQQ

Meikäläisen duunissahan kierretään ovelta ovelle sopimassa asiakastapaamisia liittyen kodin ja perheen turvallisuusasioihin. Noh, eräs mielenkiintoinen ovitilanne:

"Pimpom
*Ukko huutaa ikkunasta*:"Kukas siellä"
*Minä*:"Juu Pitkäsen Jere Securitas Directiltä tällä ja tällä asialla"
*Ukko*:"No tuu sisään"
*Minä koitan avata ovea ja totean*:"Tota, tämä ovihan on lukossa"
*Ukko*:"Juu niin on...... Tuu sisään!"
*Minä*:"Juu tuota hyviä kesänjatkoja.."

Oli aika erikoinen tilanne kieltämättä, piristi päivää ;D

Tomppa

Ei jumaleisson!!

Itse hain myös kyseiseen paikkaan mutta en provikkapalkalla lähtenyt sinne....

millasta duunii sitten noin yleisesti on?

wille

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - heinäkuu 23, 2010, 17:26:48 ip
Meikäläisen duunissahan kierretään ovelta ovelle sopimassa asiakastapaamisia liittyen kodin ja perheen turvallisuusasioihin. Noh, eräs mielenkiintoinen ovitilanne:

"Pimpom
*Ukko huutaa ikkunasta*:"Kukas siellä"
*Minä*:"Juu Pitkäsen Jere Securitas Directiltä tällä ja tällä asialla"
*Ukko*:"No tuu sisään"
*Minä koitan avata ovea ja totean*:"Tota, tämä ovihan on lukossa"
*Ukko*:"Juu niin on...... Tuu sisään!"
*Minä*:"Juu tuota hyviä kesänjatkoja.."

Oli aika erikoinen tilanne kieltämättä, piristi päivää ;D


Varmaan koitti vinkata sulle, että jos ei sekuritas-jannu pääse sisään, niin ei pääse rapanistikään. Kodinturvahommat siis kunnossa!  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - heinäkuu 23, 2010, 17:29:15 ip
Ei jumaleisson!!

Itse hain myös kyseiseen paikkaan mutta en provikkapalkalla lähtenyt sinne....

millasta duunii sitten noin yleisesti on?


No mulle ei provikkaliksa tuottanut ongelmia ku pikkuveljeltä saanut käytännön tiedon rahasta. ;) Ja kyllähän tuossa tuli sellainen tili, ettei oo aikasemmin tullutkaan näin kivasti massia! Duuni on hemmetin leppoisaa, mikäs siinä käydä ihmisille asioista kertomassa. :)

Ja wille, voi kun perkeleen kriminaalit olisivatkin niin mukavia kuin me. :D Lähinnä luulen, että ukko oli hieman sekaisin, jälkeenpäin selvisi että olivat kaupungin vuokrarivareita..

Hapa_Nero


Sinttis

Minäkin olen tainnut tuohon kenopolvi-Kimmoon törmätä useampaan kertaan kiskantätinä, kerran myös kapakissa. Istui kutsumatta pöytään tuijottamaan seurueen naisten rintoja. Samaisesta jätkästä vartijat varoitteli, että saatta olla arvaamaton.

Duunin kautta tulee kyllä kaikennäköisiä veijareita vastaan, yksikin ukko esittelee joka kerta lompakostaan jonkun Kauniit ja Rohkeat-näyttelijän kuvaa.

linker

Ottaessani tänään vuoden 784. (seitsemännettäsadannettakahdeksannettäkymmenettäneljättä) passikuvaa, kuvattava vilautti minihameensa alta jotakin. En vääntänyt kameraa laajakulmalle, enkä panoroinut alas.
Asiakas on aina oikeassa!

Vähän outoa (asiakas oli naispuolinen)  ;)

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: linker - elokuu 12, 2010, 19:20:42 ip
Ottaessani tänään vuoden 784. (seitsemännettäsadannettakahdeksannettäkymmenettäneljättä) passikuvaa, kuvattava vilautti minihameensa alta jotakin. En vääntänyt kameraa laajakulmalle, enkä panoroinut alas.
Asiakas on aina oikeassa!

Vähän outoa (asiakas oli naispuolinen)  ;)

vilautti "jotain"  ??? Oliko siellä hervoton lersssssi  ;D ;D

linker

Jääköön sanomatta.... kun tämä on perheohjelma.
Ja minulla kuitenkin jonkinmoinen vaitiolovelvollisuus  ;D

Tomppa


Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - elokuu 12, 2010, 20:50:24 ip
Oliko sheivattu hyvin  :P


hehe

samaa kysyn minä! ja siis lähinnä kiinnosti että vilauttiko vahingossa vai tahallisesti :)

linker

tahallista oli. "Normaalit" asettuvat kyllä huolella, jos ovat lähteneet kuvaan mainitussa asussa.
Sheivattu ei ollut.
Tämä tästä, kuitenkin vähän kiusallisesta tapauksesta.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 12, 2010, 19:33:39 ip
Lainaus käyttäjältä: linker - elokuu 12, 2010, 19:20:42 ip
Ottaessani tänään vuoden 784. (seitsemännettäsadannettakahdeksannettäkymmenettäneljättä) passikuvaa, kuvattava vilautti minihameensa alta jotakin. En vääntänyt kameraa laajakulmalle, enkä panoroinut alas.
Asiakas on aina oikeassa!

Vähän outoa (asiakas oli naispuolinen)  ;)

vilautti "jotain"  ??? Oliko siellä hervoton lersssssi  ;D ;D


Siellä oli uskoakseni iso kusiaispesä! Tai sitten tosiaan aivan mieletön megamolo, arvaan...

Aessu

Lainaus käyttäjältä: Venomi - elokuu 13, 2010, 17:31:05 ip
Liikutte sitten ircissäkin ihan väärillä kanavilla jos ei tota enempää outoja heppuja löydy. Kanavan nimeä en ala mainostamaan mutta liittyy chiliin hyvinkin paljon. Siellä niitä vasta onkin. :D


Kenestäs sä nyt puhut? Varmaan meidän pikku BuRaX:sta?
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.
#365

nicklas

Lainaus käyttäjältä: mohla - kesäkuu 23, 2010, 21:54:05 ip
Lahessahan vaikutti vajaa 10v sitten näitä hassuja tyyppejä enemmänkin. Nykyisellään ainakin osa jo poistunut keskuudestamme.

Kampa-Raimo oli sellainen usein kirkkaisiin spandekseihin pukeutunut ihmeellinen hiippari. Kova mies sutimaan hiuksia.

Rytmi-Rane oli eräänlainen rantojen mies, joka aina huikatessa "heitä Rane rytmit" veti villit tanssisetit kadulla.

Mitähän näitä vielä oli. Joku erilaisten vetoomusten kerääjä oli kans. Vähän jotain Veltto Virtasmaisuutta oli olemuksessa.


ranella oli muuten tourettensyndrooma näin huhu kertoo

Kaasukammio

Kärpäsenmäen mummo ei olekkaan mikään turha viuhtoja, Karpon ohjelmassa sai Lahden poliisilta kunniamerkin ajovalojen, turvavöiden ym. käytön tarkkailusta! ;D

ChiliChillailija

Nostellaampaas mainiota aihetta.

Kerran näin Turussa papan joka seisoi keskellä tietä keskustassa. Taisi olla ottanut sitä kuuluisaa "vettä vahvempaa".  ::)  Siinä sitten ihmetteli ja heilutteli nyrkkiä ja keskisormea autoilijoille, jotka hänelle tööttäilivät...
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

bläkkäri

No hemmetti! Näin kun pikku kaljospäissään törmää tällaiseen itseäkin läheltäliippaavaan aiheeseen, niin avaudutaampas sitten.

Pitkäänhän tuota on samassa virmassa tullut töitä paiskittua, ei pikaruokaa muttei ihan satopriääntiäkään ne on tuotokset jotkameikäläisen parilan välistä lähteen.

Noh, aikoja taaksepäin joitain vuosia kelatessa...

Eräs kaunis päivä tuli kutsua myyjätärtyttösiltä, että kävisitkös tuolla kahveepuolella kattoon, siellon joku setä jostei oikeen saa selvää mitä hän haluaapi. Sinne siis sinkouduin ja vastaani sain tällasen perinteisen rantojenmies/siltapeikko/lapasensyöjähäiskän, koitti siinä makkarapaketti ja maitopurkki käsissään jotain mongertaa.
Lopulta sain selville, että häiskä halusi, että evästä me sille lämmitettäis ;D :o.

Ilmoitin kohteliaasti ettei näin tultaisi tekemään ja samalla "kohteliaasti" pyysin paikalta poistumaan. Niinkuin yleensä, ei häiskä ollut kovin innostunut saamastaan vastaanotosta, mutisi jotain norjaksi ja heristeli eväitä uudemman kerran.
Siinä vaiheessä meikäläisen mitta täytty ja loikkasin tiskin yli totuttuun Jackie Chan-tyyliin ja ilmoitin hepulle et nyt olis aika lähtee litomaan.
Ja samalla sekunnilla tyypistä kuoriutui varsinainen taistelulajien mestari. Silmänräpäyksessä hän nappasi viereisestä purkista muovisen kahvilusikan, ja sitä suunnattoman murhanhimoisen kiihkon vallassa sormissaan puristaen lausui sanat, joita en koskaan tule unohtamaan: "mä voin tuikata sua tällä..."

Tässäkohtaa mainittakoon, että lusikan vartta oli heebon sormenpäistä ulospäin näkyvillä noin 20mm, eli odotettavissa oleva "tuikkaus" olisi ollut sangen kohtalokas ::).

Ja näin sai alkunsa meidän lafkassa kaikkien tuntema, damdamdamdam...LUSIKKAMIES!

Jatkoahan tietenkin seurasi, tulevina vuosina lusikkamies vieraili meidän ilona useammankin kerran. Joskus kaveri oli asiallinen ja tilas kahvin, joi sen ja poistui mukisematta. Toisinaan se mittaili meidän verhoja, jutteli kavereilleen, joita kukaan muu ei nähnyt(spooky, i know). Näin sen myös kerran mittailevan naapuruston kerrostalon seinustaa sangen suurieleisesti.
Herran jälkeen löytyi myös meidän asiakasvessasta tyhjä sillipurkki sekä sinappituubi. Ei kait herralle kelvannut valmis sinappisilli, piti saada itte maustaa.

Nyt on kuitenkin LUSIKKAMIES poistunut jo autuaamille lusikointimaille, taispas olla jo vuos sitte tai jotain.
Eniveis, suuri käsi Kaleville, joka myös LUSIKKAMIEHENÄ tunnetaan.
Rikastit meidän työelämää vaikuttavalla habituksellasi ja tulet elämään legendaarisena varoittavana esimerkinä tulevile polville.

biblo

Lainaus käyttäjältä: ChiliChillailija - syyskuu 07, 2012, 22:47:22 ip
Nostellaampaas mainiota aihetta.

Kerran näin Turussa papan joka seisoi keskellä tietä keskustassa. Taisi olla ottanut sitä kuuluisaa "vettä vahvempaa".  ::)  Siinä sitten ihmetteli ja heilutteli nyrkkiä ja keskisormea autoilijoille, jotka hänelle tööttäilivät...


Kerran? Vastaavia spedejä näkee päivittäin melkeinpä jokaisessa kaupungissa. Jos tuo on oudoin heppu mihin olet törmännyt niin ymmärrän nyt tarkemmin käsityksen tynnyrissä kasvanut.
"Grow food, not lawns"