tammikuu 09, 2025, 22:41:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Juhannuskysely

Aloittaja Aji Inferno, kesäkuu 24, 2010, 18:05:11 ip

« edellinen - seuraava »

Jiri

Viskiosastolta itsellä menee vain ja ainoastaan skotit. Mutta se on oma fiksaatio. Laphroaig Cairdeas Masters Edition 2010 tuossa lasissa tällä hetkellä makaa.

Mut Sahti, jumalauta, se on rules. Muistan aina kun kakarana varastettiin mökillä porukoiden sahtitönkästä ja juotiin nurkan takana väkisin. Ei taida enää saada kuin Lammilta ja Joutsasta? Sysmän Sahti vissiin lopetti?
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

Julli-

Eipä täällä kerrostalojuhannusta viettäessä mitään muuta kuin saunaolusta jaksa juoda. Paska peli.

Ryhis

Kohtuudella kohtuudella.

Sen verran vain, että henki haisee ja kaatuilee.

Tai KORKEINTAAN sen verran, että silmät muljahtelee ja puhe puuroutuu!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Arcane

Ehkä saunakalja. Koko juhannus menee töissä  ;D

Rach

Noista viskeistä vielä sen verran, et pari viikkoo sitten testattu Highland Park 18-wee oli kyl jotain ihan hemmetin hyvää. Huomattavasti parempaa kuin 12-vuotias tuote. Yks lempiviskeistäni on ehkä kuitenkin Lagavulin 16. Se hieman makea fiilis joka siitä jää n. 2cl nautiskelun jälkeen - taivaallista! Ihan pikkunen tippa vettä avaa mielestäni ainaki tällaiset savuiset mallasviskit tosi hyvin. Hyvää juhannusta! Oma menee pitkälti kesätöiden merkeissä...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - kesäkuu 25, 2010, 18:48:04 ip
Kohtuudella kohtuudella.

Sen verran vain, että henki haisee ja kaatuilee.

Tai KORKEINTAAN sen verran, että silmät muljahtelee ja puhe puuroutuu!

Siis pisteeseen: "mä... mä oon aina pitänyt sua hyvänä tyyppinä, paitsi silloin kun sä teet paskoja juttuja, tiedätsää? Sä tiedät mitä mä koetan sanoa... Hei, onks sulla vielä sitä tenua... En mä oo kännissä, en ollenkaan, mutta musta sä oot oikeestaan ihan hyvä tyyppi vaikka välillä ootkin täys paska, ja mä halusin sanoa sen kaiken sulle ihan näin rehellisesti, kahden kesken! Anna nyt se pullo..."  ;D ?

Herpiili

Perjantaina tuli ehkä siksarin verran otettua olutta, eilenkin piti muutama ottaa mutta aattoyllätyksen vuoksi jäi sitten väliin juominen. Ai miksikö? No grillailun lomassa piharakennuksen kivetyksen välistä tuli esiin kaksi kissanpentua, ilmeisesti emo kateissa/kuollut ja etsivät sitten uutta emoa. Varmaan 12 tuntia kuuluikin kissojen piipitystä, jonka aluksi sekoitimme outoääniseen lintuun veljien kanssa :D

Tulipa sitten ruokittua, putsattua ja tehtyä niille väliaikainen pesä kylpyhuoneeseen. Pian lähden viemään ne sitten kissatarhaan. Toivotaan että pääsevät kasvamaan täysikasvuisiksi, sillä hyvin pieniä ovat tällä hetkellä. Löydettäessä pitivät tuntien ajan korviasärkevää naukunaa joka kuului kylppäristä kahden ovenkin läpi. Ilmeisesti riittävä ruokkiminen ja lämmin pesä rakennettuna parista piposta ja kaljalaatikosta oli sitten mukavaa noiden mielestä, sillä rauhoittuivat yön ajaksi ja nyt ovat varsin rauhallisia :)

Ryhis

kesäkuu 26, 2010, 10:59:04 ap #27 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 26, 2010, 11:00:44 ap käyttäjältä Räyhäkäs
^ Aijai kun söpöjä kissanpentuja!

Lainausnäin rehellisesti, kahden kesken! Anna nyt se pullo..."  Grin ?

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Herpiili

Dodih, kissat viety tarhalle ja saivat uuden emon :) Ilmeisestikin olivat alle kolmeviikkoisia.

Aji Inferno

Kissat ovat niin rock kuin mikään maailmassa voi vaan olla. Ne kaverit osaavat nauttia elämästä!

Eija

En juonut kun en muutenkaan pahemmin juo.

TunturiTiger

Aji Inferno

Tepi

Lainaus käyttäjältä: Avon Barksdale - kesäkuu 24, 2010, 23:57:21 ip
En ota. Jostain syystä ei huvittanut lähteä dokaamaan mökille 3 päiväksi. Mieluummin kunnon maantiefillarilenkki ja pari juoksulenkkiä, ja loput ajasta sohvalla löhöillen. Kai tässä on tulossa hulluksi ???

No et...ihan samaa olen itsekin tuuminut vaikka nyt jussina tuli pikkasen otettuakin. Torstaina tuli käytyä viihteellä ihan siitä ilosta että sain kaikki romppeet pakattua sunnuntaista muuttoa varten...eilen menin pikavisiitille Pohojanmaalle ja otin jotain vaikka ei koko touhu edes huvittanut. Tänään sitten vain vitutti väsynyt ja se ettei salille tai lenkille voinut oikein lähteä.

Jotenkin koko alkon otosta on mennyt maku ja hauskuus...lauantai aamun kympin lenkki tai tiukka punttitreeni on huomattavasti houkuttelevampi vaihtoehto kuin tukka kipeenä puoliltapäivin ylös nouseminen.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

TunturiTiger

st8

Pullo vodkaa. Päivä lähes kokonaan syömättä. Ahtasin loppuillasta kebabpizzan ja vettä. Oksensin viime yön ettei unta saanu muutaku joskus 4n jälkee. Heräsin tossa tunti sitten.

Tomppa

Itse olen selvinnyt pikkuhiljaa jussista  ;D

Litran leka whiskiä sekä muutama lonkero ja pari olutta tuli parin päivän aikana kiskottua!!

Tulista ruokaa tuli kyllä syötyä kun kävimme veneellä heinolassa jossa oli yllätys yllätys kiinalainen ravintola  :P

otin porsasta chilikastikkeessa ja pyysin "hieman" tulisempaa....     oli kokilla varmaan huono päivä tai jotain..( oli melko hottia tavaraa.   muut seurueestammekin maistoi tuota raketin polttoainetta ja tulivat siihen tulokseen että syömättä jää jos itselle olisivat tilanneet..

Loistava paikka, nopea ja ystävällinen palvelu sielläkin.

Persettä poltteli aivan saatanasti vielä tänäänkin kun tuli ahmittua safkan lisäksi muutamia habaneroja kun piti kovaa poikaa esittää!!

Pitkästä aikaa kunnon laavapaska yllätys....edellisestä onkin jo kuukausi  ::)   kun ei vatsani kovin usein ole valitellut liiallisesta tulisuudesta..

Kivaa oli ja niin edelleen.....  hmm... kahvimaito on loppunut... onneksi siwa on auki  :P

Xbow

kesäkuu 27, 2010, 20:22:30 ip #37 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 27, 2010, 20:24:11 ip käyttäjältä Xbow
Tuli tän juhannuksen ajan kohtuullisesti naatiskeltua. Kohtuullisen ärjyä Naga vodkaa kun oli mukana, niin tuli kehiteltyä maistuvainen drinksu :) Vodka itsessään syntyi tuossa viime vuoden puolella kun pistin muutaman nagan 80 volttiseen saarenmaahan tekeytymään. Miiteissä olen sitä pitänyt esillä, mutta hyvin harva on ollut riittävän hullu ottamaan siitä maistiaisia.

Noo, resepti mennöö seuraavasti: 4cl Havanna Club rommia, 1/2 korkillista ( saaremmaan korkki ) Nagalitkua, loput kokista, isohkoon mukiin. Jäitä oman maun mukaan. Chilisyys leviää drinksuun tasaisesti, ollen selkeen lämmittävää. Antaa varsin mainion lisäpotkun perus rommikolalle. Maistui perusversiota paremmin juu :) Thaimaalainen leidi kehui sitä maistuvaksi myös :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Ryhis

Juhannus lähestyy!

Itse ajattelin vetää oikein kunnon perseet. Ei mitään tissuttelua ja keskiketterän laiskaa imailua vaan väkevää olutta ja kirkasta viinaa. Sellainen huumekoomaan rinnastettava tila. Kun kokko sytytetään, tavoite on että kaatuilee ja puhe puuroutuu.

Perjantaina landelle ja kun silmät seuraavan kerran aukeaa ja jotain tajuaa, on heinäkuu ja makaa ruttopuistossa ilman paitaa, kaksi ruumista kainaloissa.

Siika

pitäähän sitä ottaa että sukulaiset muistaa,vaimo motkottaa jne,että pitikö sitä taas olla pellenä päissään,no pitäähän sitä  ;D ;D ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.