lokakuu 06, 2024, 20:23:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


karmein chilikokemuksesi!

Aloittaja Tomppa, kesäkuu 29, 2010, 01:51:27 ap

« edellinen - seuraava »

paw

Karmein kokemus löytynee opiskeluajoilta. Köyhänä kun tuli "vahingossa lorautettua" suht stydiä chilijauhetta ruokaan, niin syötävä se oli. Seuraavan yön vietinkin vieraillen posliinivaltaistuimella... Ainoa kerta kun olen yliannostellut chilin määrä ruokaan.
Pyhä kolminaisuus: Viski-Olut-Chili

LupeKani

Yksi karmeimmista on varmasti ensimmäinen chiliviina kokemukseni. Pari snapsia naamariin habavodkaa ja voi perkele sitä poltetta ja vatsakipua. Menipä illanvietto lähestulkoon pilalle kuten melkein puolella seurueesta.... Maitopohjaiset/jäähileiset paukut veivät pahimman poltteen onneksi. Seuraavana aamuna tosin kokemus oli ehkäpä vielä pahempi mennessäni valtaistuimelle...

susi

Nagan pilkkomisen jälkeen suoraan suihkuun unohtaen että kapsaisiin EI OLE vesiliukoista..

Nagaisilla sormilla on hierottu myös silmiä ja tämä on tapahtunut jopa useamman kerran.. Ei sitä vaan koskaan opi. Pitää varmaan ottaa ne kumihanskat käyttöön.. Mutta toisaalta masokisti saa mukavat endorfiinit tästäkin. Mieluummin naga silmässä kuin tuskallinen korvennus mahassa.
Taiteen ja valokuvauksen ystäville
http://mindofhelkala.blogspot.com/

dl125

Karmeimman chilikokemukseni sain tänään.  :-X

Postilooraan oli kolahtanut muutama kuivattua palkoa KonZa^^:lta
(kyseessä oli LemonDrop x Habanero)

Niitä sitten pilkoin ja siementä tuli, MUTTA erehdyin haistamaan sitä!
Eihän tälläinen pojankloppi sellaista kestä! (todellakin kloppi)

Puoli tuntia se kesti. Nyt olen varma että Nagaa en maista!  :D

ParturjzCoxsone

kapsaisiini genitaalialueilla = tekee höpöä

tuossa kesällä sain kalat69:ltä noita savustettuja chilijauheita, niitäpä sitten emännän kanssa maisteltiin (esim extrahotchilimix, pääosin nagaa) ja siinä onnen huumassa erehdyttiin maistelemaan toisiamme,tuloksena erittäin kivulias kokemus ja loppuilta patukkaa ja pallukoita kylmässä suihkussa huljutellen. emäntä ei oikein ollu moksiskaan vaikka oli koko alapää tulessa, sano vielä tykkäävänsä ...

..TOMPPA..

tuo on vallan kivulias kokemus. Saat ymmärrystä ja myötätuntoa kyllä. vesi auttaa vähän mutta hetkenpäästä polte on kahta kauheampi. en tiedä mitään yhtä herättävää kokemusta! 

muutaman kerran tuo on koettu ja emäntä ei niinkään ilahtunut.. minulla sen sijaan oli samaan aikaan sekä hauskaa että helvetin tuskaista  ;D

ParturjzCoxsone

sano se tuokii että ekaks se polte tuntu hyvälle kunnes se meni överiks .. :D ei sovi naga näihin leikkeihin. jollain miedommalla vois olla jopa suotuisa vaikutus ;)

Macex

Joku 3-päivää kestävät RoF:t on jotain, mitä ei haluaisi pahimmalle vihamiehellekkään tarjota.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

paw

Lainaus käyttäjältä: ..TOMPPA.. - syyskuu 04, 2011, 17:31:01 ip
tuo on vallan kivulias kokemus. Saat ymmärrystä ja myötätuntoa kyllä. vesi auttaa vähän mutta hetkenpäästä polte on kahta kauheampi. en tiedä mitään yhtä herättävää kokemusta! 

muutaman kerran tuo on koettu ja emäntä ei niinkään ilahtunut.. minulla sen sijaan oli samaan aikaan sekä hauskaa että helvetin tuskaista  ;D


Itse onnistuin juuri viikonloppuna tekemään nagaleipiä ja menemään sen jälkeen kuselle pesemättä käsiäni... Oli ensimmäinen kerta kun naga vierailee alakerrassa ja toivon mukaan myös viimeinen. Kyllä ne muut poltteet kestää!

Kumma juttu, emäntä ei oikein "lämpene" oikealla tavalla jos on lätrännyt chilin kanssa...;)
Pyhä kolminaisuus: Viski-Olut-Chili

masaiman

Jääkaappikylmä ruoka/oliiviöljy on yllättävän tehokasta. Sitä kun kaataa talouspaperiin ja lääppii altistumaa niin helpottaa melko nopeesti. Nimim. Viikonloppuna pyyhkäsin silmää heti leikkuuoperaation jälkeen...

Siku

Taitaa olla juuri loppumaan päin.
Putsailin upouutta myllyä Aji Cristalin jauhatuksen jälkeen. Noh ennen kuin tajusin niin menin puhaltamaan puhdistuksen loppuvaiheilla. Kiva jauhepilvi suoraan silmiin. Veti kyllä miehen matalaksi...
Yllättävän nopeasti meni kyllä ohi 5 min.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 17, 2011, 19:10:15 ip
mene saunaan  ;D




Se on parhainta mitä voi chilien käpälöimisen jälkeen tehdä.
nimim. Juuri saunasta tullut...
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

mohla

Kouvostoliiton miitissä nautittu siivu TSMB:ä tälle toleranssille oli kyllä karmeinta tähän mennessä. Suun polte oli jo astetta mielenkiintoisempaa ja senhän vielä kärsii, mutta vatsan kipujen kohdalla oli lähellä, etten ottanut vastaan Minbaarin ystävällistä tarjousta öljy-etikka -pullosta... Noin tunnissa kuitenkin olo normalisoitui. Nyt samoihin poltteisiin vielä nagapatonkia naamaan ja pelolla odottamaan huomista... ;D

ParturjzCoxsone

onko se tsmb pahakii ? tuumin ku syötiin tossa nagaa ja saunottiin että tainnu "hiukan" tolet kasvaa ..

popcornmaker

Eka kohtaaminen 7 potin kanssa lienee karmein:

Aina ennen kirosin jälkikäteen että taas tuli liian vähän chiliä laitettua ruokaan, mutta kun kerran ihan perus jauheliha soosia tein ja eka 7pot oli sopivasti kypsä niin pakkohan tuota oli käyttää.. Nakkasin sitä soosiin (pieni soosi.. itelle pieni soosi eri kattilassa ja loppuperheelle isompi sitten erikseen) sellaisen kohtuullisen määrän että varmasti edes hieman maistuu tulisemmalta :D. No tulihan tuosta ihan jäätävää tavaraa.. Fiksu olis kaatanut heti pönttöön, mutta pakko tuota oli syödä vaikka väkisin.. Koskaan "itkenyt" niin paljon  ;D. Puolenlautasellista urhoollisesti söin, mutta sitten oli pakko lopettaa ja nöyrtyä chilin voiman edessä.

Siku


ParturjzCoxsone


Mape

Pahin kokemus on viimeisimmästä ravinteli-miitistä jossa itse olin mukana! viime-talven rillomiitti kouvolassa... Trinidad scorpion MB:stä  nappasin haukun ja sitten hetken tuskailtuani päätin että lähden pihalle haukkaamaan raitista ilmaa jos vaikka se pakkasen puolella ollut ilma olisi viilentänyt... Hetken pihalla puuskutettuani maha nykäisi krampiin ja sen seurauksena oikeastaan pelkkää nestettä sisältävä pitkäsylki lensi aivan varoittamatta, hiukan sen jälkeen vielä puuskutti muttan sitten alkoikin jo pikkuhiljaa polte laskemaan! Pääasiana oli että ruuat kuitenkin pysyi mahassa :)
---

wille

Lainaus käyttäjältä: Mape - syyskuu 18, 2011, 11:14:48 ap
Pahin kokemus on viimeisimmästä ravinteli-miitistä jossa itse olin mukana! viime-talven rillomiitti kouvolassa... Trinidad scorpion MB:stä  nappasin haukun ja...


Se oli aika näyttävä suoritus. Itsehän lähdin Amarillon pihalle röökille, ja päätit lähteä mukaan. Lumen peittämää Manskin Gangesia katsellessani kuulin vain yskähdyksen. Sen jälkeen portsari putsasikin spygeä ämpärillisellä vettä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Siku

Itsehän tarjoilin viime viikolla niin tutuille kuin tuntemattomillekin NagaVodkaa suhteella 2nagaa/10cl vodkaa. Vain yön yli oli hautunut, mutta kumma kyllä ei sitä siltikään paljoa mennyt.