tammikuu 11, 2025, 00:24:37 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Lahti miitti!!

Aloittaja Tomppa, heinäkuu 06, 2010, 00:24:20 ap

« edellinen - seuraava »

Tomppa

jep!

Sinne siis ja klo 18:00 olisi tarkoitus ennättää  :P

saa syyvä kunnolla

Tomppa

itse en ennätäkkään paikalle lahteenm olemme jumissa mökillä tällä hetkellä kaatuneiden puiden takia ja läppäristä rupeaa virta hiipumaan..  kotona olen varmaan ysiltä..   vittujen kevät :'(

masaiman

no helevetti...istun täs just terassilla lappari nenän alla ja odottelen et tuleeko kukaan... Vielä ei ainakaan oo näkyny vaan eipä tuo kellokaan vielä kamalasti ole... Yritä tomppa ny päästä irti sieltä.

masaiman

hyvä miitti,jätkät! Istuin tunnin yksin oottamassa...propsit himaan...

mohla

Jouduin jäämään ylitöihin valimolle Karkkilaan. Pahoittelut, en päässyt edes koneelle ilmoittamaan asiasta.  :-[

masaiman

joo,no minkäs sille tekee... sapettaa vaan kun äärimmäisen harvoin kun vaivaudun lähtemään johonkin, käy AINA jotain... Joko ite juuttuu johonkin, sairastuu, kaikki muut juuttuu johonkin tai tekee vaan perinteiset oharit...Itelläkin kuitenkin tunnin ajomatka lahdesta kotiin ja arkena herätys 04:00.

No, C`est la vie tai jotain....

Oon varmaan lähdössä sunnuntaina ulkoiluttaan mopoa kun joudun evakkoon emännän yövuoroon nukkumisen tieltä. Vois vaikka pöristellä Lahteen... Sama paikka, uusi aika?

Tomppa

Vihdoinkin kotona!

Vittu kun meni koko vitun päivä pilalle saatanan ukkostrombin takia!

Mökkitielle oli kaatunut metsästä neljä isoa mäntyä ja palokunta ei kerinnyt tulla sinneasti raivaamaan kun vasta illalla, koska välitöntä vaaraa ei ollut ja sähköjohtoja ei ollut kaatunut. Kuulemma oli muuallakin kiirettä pitänyt.

Otimme siis itse moottorisahan käteen..  kyllä osaa vituttaa!!!!!

Tuntuu kyllä siltä että kun itsekkin suunnittelee jotain kivaa niin aina tulee jotain ylläreitä! millon mitäkin..

mutta luonnolle ei voi mitään, tämmöistä tapahtuu... miksi juuri tänään... miksi ei vaikka eilen tai huomena... prkle..

Nastolassa oli heinolantie poikki kaatuneen puun takia ja immiläntie oli myös suljettu... Lahdessa ei sentään ole puita nurin(en ainakaan tiedä että olisi)

Pyydän anteeksi kun en voinut saapua paikalle vaikka olisin kyllä halunnut.

Macc

Lainaus käyttäjältä: Venomi - elokuu 05, 2010, 12:15:08 ip
Olisikohan aiheellista pitkästä aikaa taas järjestää Lahtimiittiä liskoluolassa? Viikonloput on kyllä vapaita ja ennätys miitin järjestämiseen on ollut vajaa vuorokausi. :) Tilaa kyllä olisi 5-8 chilipäälle meikän kämpässä.

Ei pöllömpi ajatus...  ;D

Mikho

Viikonloput lähes aina kiinni töissä, mutta paikalle saavun jos millään pääsen.