tammikuu 10, 2025, 15:56:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Näin sitä yhdistetään työ ja harrastus! Sain isoltakin pomolta siunauksen suunnittelemalleni mielenterveys- ja päihdekuntoututujien puutarharyhmälle. ;D

masaiman

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - tammikuu 27, 2012, 08:44:11 ap
Näin sitä yhdistetään työ ja harrastus! Sain isoltakin pomolta siunauksen suunnittelemalleni mielenterveys- ja päihdekuntoututujien puutarharyhmälle. ;D
NONNIIN !!
Siellä on TT:n farmilla tänä vuonna orjatyövoimaa ! 
Vai meettekö joukolla Ylöjärvelle Jaolstenin jättikasvihuonetta pystyttämään ??

TunturiTiger

Ei kun me vallataan Honkasen kasvihuoneet. ;D
Taitaa hommat todellisuudessa jäädä tähän palvelutalon pihapiiriin...

InkRose

Ne päihdekuntoutujat tosin saattavat hieman pettyä kun "chilit" paljastuvatkin ihan oikeasti chileiksi... :)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: InkRose - tammikuu 27, 2012, 22:04:11 ip
Ne päihdekuntoutujat tosin saattavat hieman pettyä kun "chilit" paljastuvatkin ihan oikeasti chileiksi... :)

Ne tietää sen jo. Oon tehny asiani selväks varmasti. ;)

Kaisuli-Haisuli

Kivahan se on, että töitä riittää. Viikonlopun saldo 18h + 14h :)

Jahvetti

Onhan se kiva jos joku viitsii viikonloppuinakin töissä olla, ja vielä nauttii siitä :D

Itse en kyllä enään pilaisi viikonloppua töillä, arkinen 40 h/vko riittää, ja siinäkin on liikaa.

Nöösinä tuli tehtyä ihan tarpeeks överiä, ja vapaa-aika oli sit kans sen mukaista ;D ;D

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Herpiili

Ensi viikolla on lähiopetusviikko Jämsässä ja tämän viikon kovien pakkasten jälkeen näyttää sääennusteiden mukaan olevan mukavasti lämpimämpää säätä odotettavissa. Tuollainen alkuviikosta -15c tuntumaan jäävä pakkanen on vielä ihan inhimillinen ja ilmeisesti loppuviikosta on jo huomattavasti lauhempaa. Tällä viikolla jos ois paikan päällä ollut niin -30c tuntumassa olevat pakkaset ois saattaneet ketuttaa :D

Heku

helmikuu 03, 2012, 16:34:07 ip #670 Viimeisin muokkaus: helmikuu 03, 2012, 17:11:46 ip käyttäjältä Heku
Jaa, että "koneurakoisija"  ;D

E: hymiö lisätty väärinkäsitysten välttämiseksi.  ;D

Nosiseptori

helmikuu 04, 2012, 18:35:38 ip #671 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 16, 2013, 14:13:02 ip käyttäjältä Nosiseptori
Sain laivalta tuliaisena Ardbeg Uigeadailia.  :o  :-*

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: El Borracho - helmikuu 03, 2012, 15:38:34 ip
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - helmikuu 03, 2012, 08:33:22 ap
Tällä viikolla jos ois paikan päällä ollut niin -30c tuntumassa olevat pakkaset ois saattaneet ketuttaa :D

-No ei nyt niin paljoa kuin luulisi. Mun ainakaan ei tarvinnut tehdä ulkotöitä juuri ollenkaan, kun -25 pakkaslumi ei kovin liukasta ole. Pakkasella ei muutenkaan lunta sada, niin työskentelin koko viikon tallissa "traktoreita huoltamassa". -Sainpahan vihdoin vaihdettua Hiluxiin lämmityslaitteen puhaltimen. Rupes oleen tuskaista pitää tuulilasia auki pelkän ajoviiman avulla.

Nyt JOS rupeaa lauhtumaan, olisi luntakin odotettavissa ja liukasta. -Mutta hei, määhän olenkin koulunpenkillä!

Lähinnä nyt siitä syystä ois saattanut ketuttaa että meikäläinen palelee noilla kovemmilla pakkasilla ihan äärimmäisen paljon :D Jos nyt vaikka pihalle mennessään pukeutuisi riittävän lämpimästi niin sitten takaisin sisälle siirtyessä rupee kyllä paleltamaan.

masaiman

Pheeewwww... Löyty volvon keulalle maksaja: viereisen firman omistaja tönässy pyöräkuormaajallaan. Ei oo oikeesti huomannu mitään, mutta jälki on niin selvä ettei sitä käy kiistäminen. On niin selkeä bm-volvon takakulman kuva siinä keulassa nyt kun näki sen koneen perän ettei siit oo mitään epäilystä varsinkaan kun ei siinä ole käynyt ketään muuta koko päivänä.

TunturiTiger

Mikäs vit** ny on ku ei yhtään ahdista? Postista tuli (halpa, käytetty ja varmasti ihan pska, mutta mun käteen ja budjettiin sopiva) digijärkkäri ja tänään meen todella pitkästä aikaa palokunnan treeneihin. Punttisalilla oli hyviä pakaroita näytillä ja parturi oli edullinen.

Joskus on ollu huonompiakin vapaapäiviä! :)

Jahvetti

Tervetuloo taas toimintaan mukaan, vepareita ei ole koskaan rivissä liikaa.

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - helmikuu 06, 2012, 21:30:42 ip
Tervetuloo taas toimintaan mukaan, vepareita ei ole koskaan rivissä liikaa.

Kiitos. Menee vaan taas tovi, ennen kuin olen hälytysosastossa. Toisaalta treeneissä käymällähän sinne taas päästään. :)

Jahvetti

Näinhän se menee, itsellä kans jäi savusukelluskelpoisuustestit (huh, mikä sanahirviö) vähän paitsioon aikanaan.
Saihan sitten tehdä töitä että pääsi taas takaisin ruotuun, edes suunnilleen... ;)

Mutta ei treeni koskaan  pahitteeks ole.

TunturiTiger

Itse menetin savusukelluskelpoisuuteni rasitusastman myötä pari vuotta sitten. Harmittaa hieman.. Ja harmittaa vielä sekin, että joudun kutienkin suorittaan kuntotestit. Niistä palautuminen vie multa joka kerta sen 2 viikkoa!

Silti edelleen antivitutuksen puolella, sillä sain kuvat kamerasta koneelle. Erittäin loogista, että PC-tilassa ei toimi, vaan pitää olla printteri-tilassa.  ???

PP

Uusi läppäri tuli ja iskin siihen samantien SSD-levyn. Toimii kuin ajatus, ja parin tunnin kokemuksella voi sanoa, että paluuta normaalikovoihin ei ole.