tammikuu 11, 2025, 00:57:24 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

masaiman

Posti kadottanut 300e:n paketin...

Miquel

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - lokakuu 08, 2013, 15:42:45 ip
Miten olis betoni pumppuauto...... :o

Koko monttu täyteen  ;D Käyny mielessä toikin.
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Noli Me Tangere

Kiitos Nordean verkkopankki, kun et taaskaan toimi. En olisi halunnutkaan maksaa mitään, joten säästyivät vähäisetkin rahani.

masaiman

Vaihda selainta, yleensä auttaa, mulla sekä yks että yrityspankit sielä ja usein jumaa kunnes koittaa toisella pläräimellä

Miquel

Lainaus käyttäjältä: Sir Badger - lokakuu 09, 2013, 13:13:39 ip
Kiitos Nordean verkkopankki, kun et taaskaan toimi. En olisi halunnutkaan maksaa mitään, joten säästyivät vähäisetkin rahani.

Justiin lampun makselin noihin aikoihin ja moitteetta pelitti. Ja firefox.
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: Miquel - lokakuu 09, 2013, 14:46:51 ip
Lainaus käyttäjältä: Sir Badger - lokakuu 09, 2013, 13:13:39 ip

Justiin lampun makselin noihin aikoihin ja moitteetta pelitti. Ja firefox.

En tiedä mikä tuossa oli, mutta juuri äsken sain maksettua. Firefoxilla menen täälläkin.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: mohla - lokakuu 05, 2013, 13:06:26 ip
Lainaus käyttäjältä: hortonoomi - lokakuu 05, 2013, 09:18:04 ap
Mieltäni en pahoittanut tälläkään kertaa, ennemminkin sääliä tunnen tuollaisia ahdasmielisiä ihmisiä kohtaan. ;)
Nimimerkillä:Ei kaikki voi olla täydellisiä, en edes minä. :P

Naisten ulkosynnytin mukaan kielenkäyttöön, vailla elämää olettamukset vastapuolista ja heidän sääliminen sen sijaan löytyi, muttei onneksi mielensäpahoitusta. Kuten sanoit, ei täydellistä. ;D

Ja kiitos vain, minullakin on elämä ja harmikseni tuhlaan sitä toisinaan lukemalla heikkolaatuista teksiä. Se välillä nyppii ja sitä tähän ketjuun sopii myös välillä purkaa. Ilmeisesti "Kielipoliisi-asia" -ketju lienee liian tulenarka aihe tälle forkalle.

Kokemus on osoittanut, että käytännössä kaikki mahdollinen on välillä ollut liian tulenarkaa tälle tulisielujen foorumille. ;)

Ei niin, että tämän pitäisi mikään yksinomaan shampanjaa siemailevien tiedeihmisten ja kulttuurin lampunkantajien älykköfoorumi olla, muttei nyt ehkä älyttömyydenkään lipunkantaja...

Se ei ole sattumaa, ettei moni tuntemani chili-ihminen käy täällä, tai ainakaan avaa suutaan muusta kuin chilistä. Meininki kun ei varsinaisesti ole erityisen "hienostunutta" tai "älykästä".  ;D Täällä jätkät kirjoittelevat jätkien kielellä jätkäjuttuja, eikä keskustelu yleensä nouse pohtimaan elämän tarkoitusta, tai juuri mitään muutakaan kovin syvällistä. Foorumi on multainen, hikinen, kananpaskainen ja täynnä käyttäjiensä tosielämää. Maailmanparannus kirjakielellä tapahtuu Facebookissa. ;)

Silti..... Ei edes jonkinmoinen ymmärrettävä kielenkäyttö VOI olla mahdotonta täälläkään!

Toby

Lainaus käyttäjältä: Miquel - lokakuu 09, 2013, 10:52:41 ap
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - lokakuu 08, 2013, 15:42:45 ip
Miten olis betoni pumppuauto...... :o

Koko monttu täyteen  ;D Käyny mielessä toikin.

Jos vaan räjäyttäis homeen pois ::)
BANG! Ja lika on poissa.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

LupeKani

Ennen niin hyvät pirkan purkkijalapenot ovat muuttuneet. Lajike ei ole sama, tai sitten kerätään huomattavasti raaempana, tulisuutta ei ole enää nimeksikään. Miksi kaikki pitää muuttaa/kieltää jos itse ei ymmärrä? Verratkaa myös siihen, että miten pieni osa kansasta saa muutettua meidän alkoholipolitiikkaamme paskempaan suuntaan kuluttamalla enemmän ?

wille

Perkeleen lentsu. Neljäs päivä menossa. Maanatai-tiistaiyön nukuin huonosti. Aamulla puolikuudelta pyöräilin töihin ja ihmettelin että onpa outo olo. Ajttelin sen johtuneen vajavaisita yöunista. Ensimmäisellä tauolla oli kylmä ja hikoilutti. Toisella tauolla em. oireet + päänsärky. Viimeisellä huililla sitten joku porasikin jo vesiporalla karheasti nielun perukoille.

Kotiin päästyäni jaksoin soittaa työterveyteen. Sitten tipahdin kahdeksi tunniksi. Sain onneksi ajan samalle illalle. Loppuviikko jumia.

Helvetin kiukkuinen pöpö tuntuu olevan. Päivä päivältä sen ote tuntuu vaan kiristyvän. Normaalisti se alkaisi helpottaa jo tässä kohtaa, mutta ei. Tämä virus heittää isompaa silmään. Tänään on kyytiin noussut sangen fukkimainen kuiva yskä, joka repii keuhkoa näädän lailla. Muita tähän mennessä ilmenneitä oireita, jotka asteittain hiipivät mukaan:

- Pakki sekaisin
- Päänsärky
- Käsittämätön väsymys
- Nivelsärky
- Selkäkipu
- Nielun tulehtuminen
- Vuotava nokka
- Kuume
- Päänsärky uudelleen
- Ruokahaluttomuus
- Köhä
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

wille

Ihan kiertokamaahan tämä. Lääkäri kertoi mulle mun oireet. ;)

On kuulemma aika reippaasti liikenteessä.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Aivan. Kuulemma tuota myyräkuumettakin on ennätys paljon liikkeellä. Itse tässä odottelen koska oireet alkaa taannoisen ropsikuorma käsittelyiden jälkeen. Samoista pinoista oli isä-pappa saanut vuosi sitten kyseisen taudin ja oli kyllä hurja tauti.

wille

Se on kyllä paskamaisuudessaan ihan omaa luokkaansa.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Heku

Ihme ettei minulle iskenyt myyräkuuma edellisenä myyrähuippuna eli 08-09. Tästä pihapiiristä rakennusten ympäristöstä jäi loukkuihin yli 460 myyrää joista aika iso osa metsämyyriä. Myyräkuumetta odottelin mutta ei.

Eilen vein niittokoneen talveksi suojaan, traktori oli seissyt jonkun päivän pihalla takalasin alaosa auki. Konetta kiinni ottaessa ihmettelin mikä vilahti penkin takana jalkatilassa (johon ei jalat kunnolla mahdu), ka rottahan siellä. Vaistomaisesti nappasin kiintoavaimen aikomuksena lyödä sitä mutta rotta tietenkin ahdistettuna hyökkäsi ja yritti purra rystysestä, onneksi oli paksut hanskat... En pelkää noita mutta jotenkin inhottavia ja vastenmielisiä otuksia. Nyt lähden hakemaan jyviä ja vesiämpäriä verstaaseen johon rotat on pyrkineet, tänään saatiin uusi ovi paikoilleen joten pitää yrittää saada mahdollisesti sisään jääneet rotat houkuteltua ämpäriin.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Heku - lokakuu 11, 2013, 20:15:46 ip
Ihme ettei minulle iskenyt myyräkuuma edellisenä myyrähuippuna eli 08-09. Tästä pihapiiristä rakennusten ympäristöstä jäi loukkuihin yli 460 myyrää joista aika iso osa metsämyyriä. Myyräkuumetta odottelin mutta ei.

Wikipedia tieää kertoa, että 80% sairastuneista ei tule mitään oireita tai ne ovat lieviä. Ja viittaus ihan oikeaan lähteeseen, joten ei pitäisi tiedon olla mistään vauva-lehden keskustelupalstalta :)

masaiman

Kempin hitsauskoneen "starttipaketin" mukaan tullut kärry... Ihan luokatonta paskaa, tollasen rimpulan saa kolmellakympillä saiturinhalpasäästöparatiisikellarista, en edes saanut sitä täysin kasaan kun kaks pulttia puuttuu... Mä maksan jumankauta 1600 euroa hitsauskonepaketista ja vielä suosin kotimaista niin kyllä mä PIKKASEN parempaa laatua odotan...

Kärsä Babar

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - lokakuu 11, 2013, 20:28:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Heku - lokakuu 11, 2013, 20:15:46 ip

Wikipedia tieää kertoa, että 80% sairastuneista ei tule mitään oireita tai ne ovat lieviä. Ja viittaus ihan oikeaan lähteeseen, joten ei pitäisi tiedon olla mistään vauva-lehden keskustelupalstalta :)

Tuon sairastaminen myös voi kestää kuukausia mitä erikoisemmilla oireilla.
Wikipedia tiesi myös kertoa: "Useimmiten myyräkuumeeseen sairastunut henkilö joutuu sairaalahoitoon, mutta lievemmissä tapauksissa kotihoitokin onnistuu."
Hivenen ristiriidassa tuon edellisen maininnan suhteen.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Heku

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 11, 2013, 20:43:47 ip
Kempin hitsauskoneen "starttipaketin" mukaan tullut kärry... Ihan luokatonta paskaa, tollasen rimpulan saa kolmellakympillä saiturinhalpasäästöparatiisikellarista, en edes saanut sitä täysin kasaan kun kaks pulttia puuttuu... Mä maksan jumankauta 1600 euroa hitsauskonepaketista ja vielä suosin kotimaista niin kyllä mä PIKKASEN parempaa laatua odotan...

Hmm, ite oon ollu ihan tyytyväinen oman migin kärryyn. Kätsysti kulkee kone + pullo.

masaiman

Sit kun sen sai kasaan (miinus kahvan puuttuvat pitkät pultit) niin tukevoitu jonkun verran mutta esim reikien kohdistus edes hyvällä tahdolla sinne päinkään, joutu ihan väkivalloin vääntämään osia että sai reikiin joita on aivan hemmetisti liikaa ja ohje vähintäänkin summittainen...