tammikuu 11, 2025, 00:52:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Hapa_Nero

Joo, nykyään myydän halvinta, koska kilpaillaan hinnalla mutta ei laadulla.
Olisihan tuolla hinnalla saanut jo käytettyä, mutta käyttökelpoistakin.

Mutta eiköhän se oikea nuotti tuostakin myllystä vielä löydy.

masaiman

Joo eikähän itse kone ole priimaa, sapettaa vaan että tollanen kiinanhalppisrimpula kärry tulee mukaan kun aloin laskemaan että jäi sille aika riettaasti hintaa versus osat irrallaan niin olis odottanu vähän parempaa...

akselsson1

Normaalia v tä ilmassa. Perjantai ja oon helsinki-vantaalla oottelemassa konetta joka ei oo tainnu edes lähteä vielä. FFFUUU
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

bobster

Nagaa morttelissa jauhaessa meni sitä saatanan pölyä joka reikään, mitä päästä löytyy. Pisteeksi iin päälle käväsin kusella. Voi nuppiparkaa. :-[
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

wille

Totesin keittiöveitsen terävyyden. Peukalolla.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Heku

Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 12, 2013, 21:07:42 ip
Totesin keittiöveitsen terävyyden. Peukalolla.

Auts.

Itse testasin eilen ruuvin terävyyden kun ovea kantaessa korjasin asentoa ja satuin ottamaan pikkurillillä kiinni kuljetuksen aikaisesta tuesta jossa törrötti ruuvi, upposi palttiarallaa luuhun asti ja sitä hätkähtäessä ovi lipesi sen verran että teki reilun sentin mittaisen haavan... On vieläkin aika kipeä.

masaiman

Teki gutaa möyriä sitikan alla mädän pakarin kanssa sotimassa, selkä, perse ja jalat aivan saamarin kipeet ja kuumeinen olo mut ei oo lämpöö... Korkkaiskohan sitä ton Nemiroff Honey Pepperin ja säikäyttäis pöpön pois... Ainakin hitsuukone toimii kun junan vessa, vielä kun oppis ite hitsaamaan...

Heku

Tosiaan, Mattson.

Tämmöset kärryt mulla on koneelle + pullolle. Nää on ainakin ihan tukevat & toimivat. Sen mitä tuosta kuvasta nyt niistä näkee.

masaiman

lokakuu 12, 2013, 21:42:24 ip #3328 Viimeisin muokkaus: lokakuu 12, 2013, 21:45:47 ip käyttäjältä Mattson

siinon mun. Aivan räkähelppo käyttää, pelkästään tosiaan materiaalin vahvuus säädetään niin kone tekee loput. Kuljetusta yms tarttee tietty opetella vielä paljon mut sain mä sen putken jotenkin korjattua, oli vaan niin hapan että tarvii uusia mut jospa sillä leiman sais...

Paljos muuten suojakaasun virtaaman pitäis olla?

gurgo

lokakuu 12, 2013, 22:12:27 ip #3329 Viimeisin muokkaus: lokakuu 12, 2013, 22:15:34 ip käyttäjältä gurgo
Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 12, 2013, 21:42:24 ip
siinon mun. Aivan räkähelppo käyttää, pelkästään tosiaan materiaalin vahvuus säädetään niin kone tekee loput. Kuljetusta yms tarttee tietty opetella vielä paljon mut sain mä sen putken jotenkin korjattua, oli vaan niin hapan että tarvii uusia mut jospa sillä leiman sais...

Paljos muuten suojakaasun virtaaman pitäis olla?

Olisko 8l/min hujakoilla? Näin muistaakseni mulla ollu, mä en kylläkään osaa hitsata, mutta olen saanut pellit pysymään jotenkuten yhdessä.
Niin ja riippuu tietysti hitsaako tallissa tai pihalla (onko tuulinen ilma jne.).

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 12, 2013, 21:31:06 ip
Teki gutaa möyriä sitikan alla mädän pakarin kanssa sotimassa, selkä, perse ja jalat aivan saamarin kipeet ja kuumeinen olo mut ei oo lämpöö... Korkkaiskohan sitä ton Nemiroff Honey Pepperin ja säikäyttäis pöpön pois... Ainakin hitsuukone toimii kun junan vessa, vielä kun oppis ite hitsaamaan...

Mulla samat hommat, mutta audin kanssa. Tuli siitä lopulta tiivis. Nemiroffin Honey Pepperillä säikäyttää paitsi pöpöt, myös itsensä ja vatsalaukkunsa. Jos sitä tavaraa joisi joka kerta, kun sairastuisi, sitä lopulta ei sairastelisi yhtään, koska pelkää joutuvansa juomaan sitä.

masaiman

;D turvauduin pariin oluseen ja jätin pandoran lippaan korkin vielä kiinni. Mulla jäi pikkasen vuotamaan kun jouduin yrittää rakentaa toiseen päähän puolet siitä kiinnitystötteröstä pellistä eikä se istu 100% klemmariinsa, tilasin uuden väliputken mutta pakko käydä naurattamassa suikkasetää tänään niin oli yritettävä hitsaa...

ChiliChillailija

Jumalauta!

Eilen illalla huomasin, että chilit aivan täynnä kirvoja! Tänään kun kävin katsomassa uudestaan, niin niitä pirulaisia oli tuplasti lisää!  >:(

Satoa roikkuu täynnä kaikki kasvit. Nyt ne sitten piti sumuttaa täyteen mäntysuopaa, sato pitää kerätä ja kasvit leikata mataliksi.

PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Lillen

Lainaus käyttäjältä: ChiliChillailija - lokakuu 16, 2013, 14:28:42 ip
Jumalauta!

Eilen illalla huomasin, että chilit aivan täynnä kirvoja! Tänään kun kävin katsomassa uudestaan, niin niitä pirulaisia oli tuplasti lisää!  >:(

Satoa roikkuu täynnä kaikki kasvit. Nyt ne sitten piti sumuttaa täyteen mäntysuopaa, sato pitää kerätä ja kasvit leikata mataliksi.

Aivan sama täällä! >:(
Siellä niitä pörheltää kaikkea valkoisten ja punasten väliltä...ei hyvä!

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Lillen - lokakuu 16, 2013, 16:22:37 ip
Jumalauta!

En ole siis ainoa!
Mulla onneksi melko hillittyä, oon pärjänny jesarilla toistaseks, ja vähä huuhtonu hanan alla boncheja ;)
Kun saan viimeisen ison puskan matalaksi, niin voipi lähteä mäntysuopakierros vielä hävittämään viimeisetkin

Toby

Mokoma puhelin temppuilee. Kun sen vaan raa'asti sammutti ja otti muistikortin irti ja asetti takaisin niin kaikki toimi normaalisti. Kun käytin tuohon varta vasten tehtyä "poista muistikortti" -asetusta, niin kaikki kappaleet piti tallentaa uudestaan ja kirjoittaa tiedot uudestaan, asetukset pitää säätää uudestaan, viestit ja viestipohjiin tallenetut muistiinpanot katosivat melkein kokonaan, äänitteitä, kuvia ja videoita en ole edes tarkastanut. Nyt on jouhi kireellä...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Toby - lokakuu 17, 2013, 16:23:39 ip
Mokoma puhelin temppuilee. Kun sen vaan raa'asti sammutti ja otti muistikortin irti ja asetti takaisin niin kaikki toimi normaalisti. Kun käytin tuohon varta vasten tehtyä "poista muistikortti" -asetusta, niin kaikki kappaleet piti tallentaa uudestaan ja kirjoittaa tiedot uudestaan, asetukset pitää säätää uudestaan, viestit ja viestipohjiin tallenetut muistiinpanot katosivat melkein kokonaan, äänitteitä, kuvia ja videoita en ole edes tarkastanut. Nyt on jouhi kireellä...

Auts.
Joskus keväällä mulla sanoi kännykän muistikortti poks, ja tulos oli sama. Hajotti aika rankalla kädellä.
Vaihdoin muistikortin merkkiä Kingstonista SanDiskiin

masaiman

Voi ttu stana noita patonkeja! BensaXantian pakoputken "korjaussarja" on dieselin väliputki joka on 25cm liian lyhyt katalysaattorille ja niin perverssin kokonen hormi ettei koko lahdesta löydy jatkoa... onneks on hitsauskone niin pääsee jatkamaan 60 millisellä...

Horna

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - lokakuu 16, 2013, 20:25:05 ip
Lainaus käyttäjältä: Lillen - lokakuu 16, 2013, 16:22:37 ip
Jumalauta!

En ole siis ainoa!
Mulla onneksi melko hillittyä, oon pärjänny jesarilla toistaseks, ja vähä huuhtonu hanan alla boncheja ;)
Kun saan viimeisen ison puskan matalaksi, niin voipi lähteä mäntysuopakierros vielä hävittämään viimeisetkin

Sama täällä. Pube ja Naga kohteina. Hassusti muut chilit on puhtaita. Eristin omaan huoneeseensa moiset ötökkäläjät. Saksiloin niin paljon kun ilkesin menettämättä satoa, suihkutin tulikuumalla vedellä, mutta niin vaan niitä edelleen on.
Kasvit eivät tunnut kuitenkaan kärsivän niistä - ainakaan vielä.
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

Whili

**tun netti !!   >:( >:( >:(

TeliaSonera vai mikä **ttu se ny onkaan  >:(   pätkii koko ajan ja varsinkin "ruuhka-aikaan"  >:(
Tuntuu vaan tuota ruuhkaa olevan koko ajan  >:( >:( >:(

... >:( >:( >:(...      .. >:( !!!!