tammikuu 09, 2025, 22:14:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Caggiva

Kuulu hassu kops mökillä ollessani.Kattelin sivuhuoneessa että mikähän tipahti.Ei näkynyt mitään.
No kuselle mennessäni Ducati pötkötti makuullaan.Jalka olikin liuskahtanut tukilankulta ja könölleen.
Tekniikka hallussa niin sainpas pystyyn mutta päätin kuitenkin kaata pyörän samantien vastakkaiselle kyljelleen.
Väärä puoli ja yksi nosto takana niin selkä sanoi sitten ei.Puoli tuntia käytin sidontaliinoja vinsseinä niin sain sen verran alkuun että lopulta sain pystyyn.Tässä vaiheessa oli myös otsavalon tehokin jo lopussa.
Vilkunlasi ainoa vaurio mutta selkä vaurio kestää varmaan alkuviikkoon ja käsissä melkoisia kulumia.

No eipäs ole vähään aikaan ollu samanlaista palaa kurkussa ja olisin kyllä vääntänyt tipan linssiin jos se olisi auttanut.

chili123

Vappuna tuli saatua kunnon flunssa, eikä meinaa luovuttaa millään >:(

Herra 47

^ juurikin noin tais käydä... mutta toisaalta taas... saikkuu ja ns. piiitkä vkl joten ehkä tää ei aivan tähän ketjuun kuulu kuin oireiden osalta ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Macex

Kaveri soitteli juuri, että:" oliko sulla ollu kakkosautossa edessä jotain kaiuttimia?" Vittu käyny joka viemässä etukaiuttimet ja subbarit&vahvistimen mun kakkosautosta :@

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Minbaari

Viikko SM-kisoihin ja sormet väänty yli tänään sparrates treeneis.. Toivottavasti kuitenkin ehtii parantuu...  :-\

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - toukokuu 06, 2011, 21:14:22 ip
Viikko SM-kisoihin ja sormet väänty yli tänään sparrates treeneis.. Toivottavasti kuitenkin ehtii parantuu...  :-\
Ensiapuuna kylmää ja kompressiota, buranaa ja teippiä seuraava viikko!

Mä oon vetäny sormi teipattuna kohta reilun kuukauden, kun sparratessa pyörähdin keskisormi tanassa mattoon!
Ties mitä olin viittomassa, kun mut sweepattiin! ;D

Hyvin kun teippaa, niin varmaan toimii kisoissa ihan ok!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - toukokuu 06, 2011, 22:00:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - toukokuu 06, 2011, 21:14:22 ip
Ensiapuuna kylmää ja kompressiota, buranaa ja teippiä seuraava viikko!

Mä oon vetäny sormi teipattuna kohta reilun kuukauden, kun sparratessa pyörähdin keskisormi tanassa mattoon!
Ties mitä olin viittomassa, kun mut sweepattiin! ;D

Hyvin kun teippaa, niin varmaan toimii kisoissa ihan ok!

Multa napsahti ranne rikki vyökokeessa ja edelleen välillä juilii. Kyseisessä vyökokeessa olin tosiaan just -97. Kannustuksena pakko sanoo - ei se siitä.. ;)

Nikodeemus

Kisojen lähestyessä sparrit tietenkin aina kovenee ja sen myötä myös pienten vammojen riski muuttuu pienten vammojen todennäköisyydeksi.
En ole tainnut olla ihan ns. 100% kunnossa missään kisoissa, bjj tahi vapari. Ei sillä, että niitä nyt olisi niin älyttömästi tullut kierrettyä, mutta
muutamat kuiten. Vinkkinä, jos on vaikkapa nilkka kipeä, niin teippaa/tukee joko molemmat, tai sitten sen terveemmän,koska totta munassa
heikkouksien näyttäminen vastustajalle on typerämpää, kuin nagaöljy silmätippoina.
Mites Lihamestari, oletko sinä lähdössä isoihin kisoihin halailemaan jo?
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Lihamestari

En oo! :(
Vielä en oo siinä kunnossa, että voisin todeta mulla olevan juurikaan mahdollisuuksia.
Ja Jyskälään en viitsi lähteä kahta matsia varten...

Mä asetin itselleni SM2012 projektin! :)

Välitavoitteina on noi Helsinki Open ja Finnish Open! FO:ta varten on lisenssikin maksettu! :)
Siihen jotain salivääntöjä pohjalle ja jos Summer Fight väännetään taas Hangossa ja lomat osuu, niin sitä ajattelin myöskin.
Taitaa vaan osua silmäleikkaus just ton Summerin kohdalle...

Pitäis syssyä varten napata 13 kg kesällä pois! :-\
Eli taidan pysyä siellä +100,5 sarjassa ainakin syksyn kisoissa, kesällä en meinaa kieltäytyä juomista ja syömingeistä ;D ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

coco

Minulla on ollu ainakii niin paska viikko.. sylettää vieläki kaikki saiba mitä on tullu vastaa.

hurjatar

Kyllä se vaan on perseestä toi naisten palvelu "miesten kaupoissa". Kävin vuokraisännän, joka on hyvin vanha mies, kanssa ostamassa parvekkeen lattiaan maalia. Selitin jo silloin, että lattiassa on akryylipinta ja myyjä vaan irvi mulle, että ai sellanen betoni, sellanen harmaa, tiedäthän. Myi sit väärään maalin, josta jo silloin huomautin. Ja eikun väitti vaan vastaan, että se käy hyvin betonile. Vuokraisäntä taas ei asiaan ottanu kantaa tietämättömyyttään, vaan anto periks ja osti purkin.
Vanhemmat kävi vklpna kylässä ja kirvesmies isältäni (jolta myös oma tietotaitoni) ohjeita kysymään. Suhteilla puhelu suoraan Teknoksen labraan ja varmistus, ettei sillä maalilla todellakaan saa mitään aikaan kyseisellä pinnalla. Tänään uudestaan kauppaan ja selittämään että juttu on nyt näin, ja sama perseily jatkuu. Sit mulla palo hihat ja soitin taas isälle, joka vaati myyjän puhelimeen ja ilmeisesti runnutti ihan kunnolla, koska puhelun jälkeen myyjän kasvojen väri vaihteli valkoisen, punaisen ja tulipunaisen välillä.  :D Ehkä se muistaa jatkossa palvella mua asioista tietävänä.
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

TunturiTiger

masaiman

Millonkohan mäkin sen opin ettei halvalla saa hyvää. Muistan elävästi kuinka viime kerralla lähivalon palettua autosta ajattelin ettei ne monta kymmentä euroa maksavat lamput VOI olla niin paljon parempia kun tavan tuikku ja ostin jonkun 2:50 maksavan b&l:n tms. Nyt se sitten päätti antautua palveltuaan suhteellisen kiitettävän pitkään. Kaupan pihaan ja pelti auki kun en muista millanen sen pitää olla: paskat ole lamppu mitään palanut. Koko helvetin kanta on sulanut mustaksi rapeaksi möykyksi. Pakko se varmaan on kiltisti ostaa jotkut kalliimmat kunhan vaihdan eka ton kannan...tana...

LupeKani

Vitun vastatuuli. Kävelyä töistä 6km hakemaan fillaria jolloin vitullinen vastatuuli ja stanan kuuma. Nopea kahvittelu velipoijjaan luona ja fillari lainaan jolloin huomaan, että ei tää oo enää totta. TUULI OLI KÄÄNTYNYT ja nyt 11km pientä ylämäkeä kotiin. Ei muuten niin paha saavutus, mutta vitutuksen maksimoi se, että työmatkoilla palvellut skootteri meni ja hajosi eilen kaupan pihalle josta kävin taluttamasta sen kotiin parin kilometrin ylämäkeen.. Vaikken muutama vuosi sitten sitä ajokorttia hommannut, nyt teki ensimmäistä kertaa mieli tosissaan hommata. Sitten tietysti joku v*tun Toyota hajoaa käsiin kun sellaisen menee hommaamaan. Ehkä mä muutan jonnekin isoon kaupunkiin jossa julkinen liikenne toimii, valitettavasti sellaista kivaa ei vaan löydä tästä maasta.

Ryhis

^ Toyota ei muuten hajoa. Kokemusta on.  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Herpiili

Avokki aloitti viime viikon maanantaina kesätyöt eräässä elintarvikealan yrityksessä. Työhaastattelussa mainitsi että on opiskelija ja toukokuussa on vielä neljänä päivänä koulua.
Rekryfirma sanoi että ei ole este ja työvuorot on sovittavissa... Ensimmäisenä työpäivänään kirjoitti paperille myöskin päivämäärät. Kaikki tuntui menevän ihan hyvin kunnes eilen tuli tekstiviesti
rekryfirmalta että asiakasyritys ei jatka enää työsuhdetta koska koulupäiviä on sen verran että ne HÄIRITSEVÄT työvuorolistojen laatimista. Asiasta ei missään välissä mainittu tai edes yritetty sopia työvuoroja.

Kesäduunari-infossa sanoivat että aivan vituiksihan tuo on mennyt, ja käskivät ottamaan yhteyttä ammattiliittoon ja työsuojeluun. No, ammattiliitosta ei heru apua opiskelijajäsenille ja työsuojelukaan ei voi alkaa asiaa selvittelemään.

Eikä tässä ole kuulemma enää yhtikäs mitään tehtävissä, vitun vittu.

Kadotus

Onpas hanurista! Kuulostaa myös pirun typerältä, että liittokaan ei auta opiskelijajäsentä, opiskelijajäsenyys on tietysti halvempi, mutta silti asiasta leijailee urean tuoksu. Jos ei muu auta niin ite ottasin varmaan yhteyttä johonkin iltapäivälehteen, jos tekisivät hyvän jutun aiheesta. Taas ois Karpolle työsarkaa!
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

juustohöylä

Kannattaa varuiksi kysyä eri toimitsijalta ja mainita tuo työsuhteen purku tekstiviestillä.
Tossa ei kaikki kyllä ole ihan oikein.

CyberDog

Ihanko tosi on että liitto ei jeesaa? Melko kummallista toimintaa ko. liitolta. Suosittelisin melkein kysymään asiaa uudestaan.

Ryhis

Liitto sitä liitto tätä. Kusihousuisten kommareiden nillistystä.

Irtisanominen tapahtuu aina kirjallisesti, vaikka pomo kuinka laittaisi tekstaria jotta "älä näytä naamaasi täällä enään niinkQ ikinä!"

Välitysfirmoissa tykätään aina pompottaa opiskelevaa kansanosaa, tästä ei pidä säikähtää vaan vaatia kirjallinen todiste työsuhteen päättymisestä ja sen perusteluista. Jos "pomoa" ei "huvita" kirjoittaa moista niin pyyntö, että moinen papru onkin vain asianajajaa varten varmasti ripeyttää toimintaa. Jos mahdollista, ota mukaan pari kaksimetristä motoristituttua rengasrautojen kanssa.

Emoyritys voi kieltäytyä vuokratyövoiman käytöstä Herpiilin mainitseman syyn perusteella, silloin vastuukysymystä kesätyöntekijän toimettumuudesta palloitellaan emoyrityksen ja rekryfirman välillä. Jompikumpi on kämmänyt luetunymmärtämisen kanssa.

Elämä on kakkaa.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa