tammikuu 10, 2025, 12:33:44 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

ChIlIDoG

Vituttaa toi jäätynyt lumi pihassa ja teillä. Autossa vielä kesäsliksit ...huonenna onneksi saa nastat alle tosin 590€ :(

bläkkäri

Tämä tauti on perseestä, jäi sitten talvinakitkin vaihtamatta sen takia. Onneks on vielä melko leutoja kelejä näillä leveyksillä.

Kylvöhommat tuli kuiteskin tehtyä, niitä ei tauteilukaan estä ;).

masaiman

El Borracho, voitit... Menee sitte molemmat autot pajalle. sitikkaan tossa aamusella vaihtelin etujousipallot nöy pröblem mut takakuulat on jumahtanu niin tiukkaan et koko iskarit tarvii irrottaa et ne saa irti. Eihän tuo nyt ameriikantemppu ois mut ei vaan hotsita tunkin kanssa puljaa ahtaassa tallissa... Jos oon jotain noitten romujen kanssa ronaamisesta oppinut, niin sen hetken milloin tulee halvemmaksi päästää irti kaikista työkaluista, laskea se tunkki ja antaa homma sellaselle joka sen osaa tehdä. Kohtuu veikeä ajettava tuo auto tällä hetkellä kun etupää menee hidasteen yli kuin pilven päälle takapään loikkiessa holtittomasti sinne tänne...

Ryhis

Rapeimmat..

Onneksi on Hiace, niin pääsee AINA liikkeelle ilman ylimääräisiä arpajaisia. Ja renkaatkin on kohtuuhintaisia.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - lokakuu 20, 2012, 13:42:03 ip
Rapeimmat..

Onneksi on Hiace, niin pääsee AINA liikkeelle ilman ylimääräisiä arpajaisia. Ja renkaatkin on kohtuuhintaisia.

Saahan niitä halpojakin renkaita, mutta renkaissa kun on se sama ero kuin: pinnoitetut pannut vs. DeByuerit tms.

Ryhis

Joo joo. Ja ne kuuluisat ajo-ominaisuudet mitä hehkutetaan, renkaita onkin hyvä testailla paikallisen hypermarketin parkkipaikalla tai jossain Forssan takametsissä. Sitten saa taas lukea lehdistä miten maalaistollot ovat vetäneet kinnerinsä katolleen. Leveät nakkirenkaat jossain ossuuspankin omistamassa perhehelvettimallin kauppakassissa eivät ole mitään muuta kuin kikkelin jatke. Samaa huttua kuin aluvanteet ja nelinumeroisella summalla hankittu äänentoistojärjestelmä.

Heteromies osaa ajaa autoa turvallisesti ilman ajonvakautuksia, ABSiä tai muita kapitalistisia rappeuttavia toimintoja. Pinnatuilla renkailla olen ajanut niin kauan kuin autoja on ollut eikä koskaan ole ollut ongelmia. Paitsi kerran kun rengas puhkesi.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Huru-ukko

Ei se doggi yks yhteen kulje.. ;). Kyllä pinnoitetuissa pannuissa on hyvä pito  ::).

Ryhis

Kymmenen minuuttia Nordean konttorissa riitti. Taas meni usko ihmiskuntaan - ja erityisesti suomalaisiin.

Suomessa ei voi ihminen olla. Suomi on paska maa.

Sarvikuonojen maa.

Ogelin Nuurdeassa on semmoinen sitruuna-tavarassa-ja-ananas-perseessä-tyyppinen kassarouva. Tyypillinen 50-vuotias kommunisti, suojatyöpaikassa neljättä vuosikymmentä putkeen, ei lapsia jotka veisivät kulttuuririentoihin tai miestä joka antaisi kyrpää. Elämänkokoinen pettymys puretaan asiakkaisiin, mitä nuorempiin sitä parempi.

Tällä kurttunaamalla on jotain henkilökohtaista minua vastaan, lakki, pulsarit, nahkatakki, farkut tai kengät. Tai ehkä silmälasini? Luoja yksin tietää, mutta voi **TTU että voi pankissa asioiminen olla hankalaa, oli sitten henkilöasiakkaana tai yrityspuolella.

Puhumattakaan tästä konttorista jota ympäröi kolmelta suunnalta vuokra-asuntoyhtiöt. Köyhää, paskanhajuista rupusakkia on vaikka lampaat söisi. Joka **TUN kerta kun yritän saada pakua parkkiin, joku **TUN eläkeläinen kiilaa tyynen rauhallisesti siihen askiin johon olen peruuttamassa. Ainoastaan peruskunnioitukseni vanhempia ihmisiä kohtaan (ja fakta, että kyynelkaasuni on aina himassa) estää minua hakemasta oikeutta. Tosin ensi kerralla taidan ottaa aseen mukaani ja päästä lehtiin.

Saatana.

Melkein näytti siltä, että pääsen ilman psykoottista raivokohtausta pankkiin sisään ja ulos. Sain jopa jonkun nuoren pojan jonka kanssa asioida. MUTTA VOI VITTUJEN KEVÄT! Tämä saatanan luudalla töihin tullut huora näki minut ja kirmasi heti ohjeistamaan nuorempaa kollegaansa. Pienen tarkastelun jälkeen Eva Braunin tytär hoksasi, että mukana kantamani kaupparekisteriote ei ollut "vaadittua kolmea kuukautta tuoreempi". Tästä alle 3kk vaatimuksesta ei koskaan ilmoiteta etukäteen, joten tämän naisen kanssa asioivat joutuvat käymään pankissa kahdesti! Helvetillisen hauskaa on myöskin se, että olen asioinut SAMAN PERKELEEN KAUPPAREKISTERIOTTEEN, JOKA MÄTÄNEE HIACEN HANSKALOKEROSSA, USEASTI SAMASSA KONTTORISSA! Mutta ei! VOI PERKELE.

Sanoin tälle saatanan kurpalle, että paas (huara) likka se lippulappu PEEÄRHOOSTA tilaten, setä maksaa viulut.

Vitun lehmä sanoi, ettei tiedä miten asia hoidetaan. Korotin ääntäni ja ilmoitin, että mikäli prosedyyri on hanskassa tähän asti niin KYLLÄ SE VITUN LIPPULAPPU PITÄISI VOIDA TILATA.

Akka otti jalat alleen ja poika soitti Nordean neuvontaan.

Nordea on muuten paska pankki, olen tuonut käsitykseni aikaisemminkin julki, mutta EDES NORDEAN NEUVONNASSA EI TIEDETTY KAUPPAREKISTERIOTTEEN TILAAMISESTA PATENTTI&REKISTERIHALLITUKSESTA.

Tässä vaiheessa aloin vetää paskaista huutonaurua ja sanoin ressukoille, että ei hätä ole tämän näköinen. Kyllä Petteri Räyhä voi teille hoitaa oikein ihanan tuoreen kaupparekisteriotteen ja kaupan päälle ihan ilmaiseksi kertoa miten homma hoituu, noin niinkuin jatkoa silmällä pitäen.

Ryhdyn nyt dokailemaan, Suomaassa ei voi olla selvinpäin kuin max. 6h päivässä. Sen verran vittumaista on olotila tässä Euroopan Kouvolassa.

Paskin sää, rumin rakennettu ympäristö, juntein kansa ja olematon kulttuuri. Jos kantti riittäisi, vetäisin haulit hattuun.

Bruce Willis

Allekirjoitan tämän täysin!

Minun piti avata tili eräitä toimenpiteitä varten kuukausi sitten  ja ajattelin kyllä avata sen nordeassa mutta meni sekin homma leikkimiseksi virkailijoiden toimesta  jotenka päädyin osuuspankkiin jossa käyttötili on ollut jo vuodesta 1987 lähtien. Ja koko hommaan meni kokonaiset 4 minuuttia kun oli tuttu virkailija joka totesi että tämä käy nopeasti tässä tiskillä vaikka periaatteessa näin ei saisi tehdä,pitäisi varata aikaa yms...yms.. mutta Ei.  Homma kävi käden käänteessä palvelutiskillä! Ja sain tilin auki!

Osuuspankissa,siis alle viidessä minuutissa! 

Nordeassa jonotin ensin 45 minuuttia jotta sain kuulla vastauksen että ei onnistu tässä tiskilä,menkää tuonne toiselle tiskille ja kun menin toiselle tiskille odotettuani ensin 20 minuuttia jotta mikkosen täti ja setä sai aurinkoakin tärkeämmän asiansa hoidettua tiskillä,  sain kuulla että AIKA täytyy varata!   Meinasin saada myös itse hallitsemattoman raivokohtauksen mutta en tälläkertaa tahtonut putkaan (joka on muuten käynyt muutamaan otteeseen) ..

Suomessa on kaikki vaikeaa.

shp

Suomessa ja suomessa, lähinnä kaupungissa..
Itse käytän nordean pikkukylän konttoria, eikä koskaan ole joutunut jonottamaan ja aina on hommat toiminu =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

masaiman

HHYI HHELLLVETTI!!!!

Tortilloja tossa syötiin, joita varten ostin Prismasta valmissalaattilootan.

No, pari tuntia pöydällä oltuaan oli ilmeisesti sieltä laatikosta kiivenny viereisen salaatinkastikepullon laelle kohtuu hyvänkokoinen kotilo!

YÄK!

Pönttöä hänelle tarjosin ja aimo kulauksen vettä perään.

ponu83

Njoo-o. Taas se aika vuodesta, kun pitäs renkaat vaihtaa. Siksipä tänään tartuinkin tuumasta toiseen ja roudasin renkaat häkkivarastosta autoon ja ajelin läheiselle asfaltoidulle parkkipaikalle vaihtamaan niitä. Oikean puolen takarenkaan vaihdoin ensin ja kun aloin vaihtamaan vasemman puoleista takarengasta, niin pultit oli ihan jumissa. Jatkovarren kanssa nitkuttelin aikani, kunnes vaihdoin oikean puolen takarenkaan takaisin ja totesin, että vaihtoruljanssi on parempi ulkoistaa tänä syksynä.

Aiemmin olen aina itse vaihtanut, mutta viime keväänä vaihdatin liikkeessä eka kertaa, koska piti hommata uudet renkaat. Tiedä sitten, minkälaisella pulttipyssyllä nuo on kiristetty...

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: ponu83 - lokakuu 23, 2012, 21:50:26 ip
Njoo-o. Taas se aika vuodesta, kun pitäs renkaat vaihtaa. Siksipä tänään tartuinkin tuumasta toiseen ja roudasin renkaat häkkivarastosta autoon ja ajelin läheiselle asfaltoidulle parkkipaikalle vaihtamaan niitä. Oikean puolen takarenkaan vaihdoin ensin ja kun aloin vaihtamaan vasemman puoleista takarengasta, niin pultit oli ihan jumissa. Jatkovarren kanssa nitkuttelin aikani, kunnes vaihdoin oikean puolen takarenkaan takaisin ja totesin, että vaihtoruljanssi on parempi ulkoistaa tänä syksynä.

Aiemmin olen aina itse vaihtanut, mutta viime keväänä vaihdatin liikkeessä eka kertaa, koska piti hommata uudet renkaat. Tiedä sitten, minkälaisella pulttipyssyllä nuo on kiristetty...

Ne renkaat on hyvä jättää vielä säilöönkin sinne rengasliikkeeseen, nii ei tarvi tyhjää roudailla.

Aji Inferno

Hifistelyä tuo renkaanvaihtonne, arvon kanssapohjoiskorealaiseni! ;) Tosi renkaanvaihtoshow vaatii aidon tosi romun mallia "tunkki menee läpi lahon pohjan joka vuosi jostain kulmasta". Ja sitten hitsataan, rukoillaan katsastuksen persepuupilta armoa, ja jos kori kestääkin, ainakin jarruputket katkeaa katsastuksessa. Tai laturi tippuu maantielle. Tai pakoputki. Tai kaasari vaatii alle nollakelillä joko kunnon lekaniskun tai (useammin) koko paskan avaamisen ruuvarilla, jotta jäätynyt neulaventtiili saataisiin liikkeelle. Minkä jälkeen romu akku ei käynnistä paskaa ilman käynnistyssprayta ja helvetinmoisia lieskoja pamauksineen... Kiero runko (paska, paska Ascona!!), räjähtänyt vaihdeloota (siis, kirjaimellisesti) - ja kiinnileikannut kone. Siinä todellisen autoilun ydintä! ;) Ai niin, unohdin sulaneet päävalojen liittimet yöllä, valtatiellä, paskalla räntäkelillä... Hmm. Jos autot kertovat omistajistaan mitään, monet noista edellä koetuista hirvityksistä kertonevat kaiken olennaisen. :)

unenkuva

Itse vaihdoin renkaat viime viikonloppuna. Hyvää hyvyyttäni naapurin rouvaa sitten auttamaan samassa touhussa. Oli viime kerralla juurikin liikkeessä vaihdettu... Maksoi minulle yhden 21mm hylsin joka paukahti rikki, kun pitkällä varrella hampaat irvissä väänsin, se on momentista kiinni  ;D ;D

Seuraaviin pultteihin haksin kaapistani CRC:tä, jota voin suositella myös Ponulle seuraaviin koitoksiin

JG

Terva.

Tervaa kierteisiin ja keskiön ympärille.

Hubert

Mulla on apulaitteena 1,5 metrinen pakoputkiputki, joka on vielä sopivasti taivutettu niin, että pysyy ristikkoavaimessa. Sen vipu on tähän asti riittänyt kaikille pulteille. :)

mohla

Kuparitahnaa tai vaihtoehtoisesti alumiinitahnaa sinne pultteihin. Ei mitään CRC:tä paitsi irroittaessa antiseizeä, jos on jumissa edellisen crc:n kanssa kiristyksen takia.

Infernollakin kokemuksia, että auton saa katsastettua vaikka sitä ei konttorilla enää käyntiin saisikaan? Jarrutestissä kone kävi vielä, mutta siitä halliin kupla meni työntäen... :D

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä vasta 7 viikkoa kestänyt flunssa. Evoluutio on kuljettanut tämän paskiaisen läpi niin nuhan, kurkkikivun, yskän, tukkoisuuden kuin kuumetta vastaavan olotilan olematta silti kuumetta... Kohta loppuu vaihtoehdot tai sitten alkaa uusimaan alkutaipaleensa oloja.

masaiman

mohla jo ehtikin ensin, EI MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN TUNKEUTUVIA RASVOJA RENKAANPULTTEIHIN!!! Voit yhtä hyvin vetää niihin kierrelukitetta! Jos et usko niin kokeile, mutta muista että varoitettu on! Juuri ne kaikkein kovimmassa olevat pultit jotka paukahtaa auki on melko varmasti vedetty crc:n kanssa kiinni! Tervaa, tai kuparitahna vielä parempi. Kuparispraykin käy mutta mielummin tuubitahnaa pikku nokare. Ja ittee vtuttaa tää stanan paskakasapuhelin joka ei pysy pystyssä yhtä vtun viestin vertaa!!!

unenkuva

Ainakin loput pultit aukesivat helpommin. En tiedä sitten miten keväällä käy :)