tammikuu 10, 2025, 22:54:03 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

ChiliChillailija

Lainaus käyttäjältä: Landspeed - marraskuu 20, 2012, 21:50:41 ip
NHL13!MITEN VOI VITTU MENNÄ 2 METRIN SYÖTÖT 3 METRIÄ OHI!SAATANA MITÄ PASKAA!hajoskoha toi helvetin ohjainki....

Jos sinä vain et osaa.  ;)

Tämä vuodenaika on masentava: Joka päivä sataa vettä, joka päivä on pilvistä, joka päivä on pimeää, eikä minään päivänä paista aurinko.

Tervetuloa marraskuiseen Suomeen !!!!
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

shp

Kasvilamput loistaa, ei tarvii kärsiä pimeydestä =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

masaiman

Meneehän tuota kai yks työpäivä nukkumattakin...

shp

Harvemmin siel töissä kait kuuluu nukkua?   8)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

ChIlIDoG

Toissapäivänä hajos pyykkikone. Ja perheessä, missä on 6kk vauva ei sitä niinku tarvikkaan  >:(. Vanhempien tietokone (asus eeebox) alkoi jumittaan urakalla ja aina ollutkin hidas, niin siihen päätin lainata yhtä vanhaa ulkoista kovoa ja asentaa linux mintin siihen kokeeksi ja sehän toimi loistavasti (win7 liian raskas). Kunnes prkl toi vanha maxtorin kovo leves  >:(. Ongelmat ei titokoneiden kans lopu tähän vaan <omasta kämpästä katos yhtäkkiä nettiyhteys. Tutkiskelua, vääntämistä kääntämista ja toinen modeemi lainaan ja vikaa ei meinannut löytyä joten soneralla vika ilmotus ja enköhä perkele onnistunu illan päälle muutaman kalj.. ajatuksia selvittävän juoman jälkeen saamaan netin toimimaan. Ensin sain iPhonet ja macin menemään nettiin Wlanin kautta ja viimesenä langassa kiinni olevan linux PC:n ...tämä oli siitä erikoinen että ei millään suostunut toimimaan soneran DNS servujen kans vaan sitten sattumalta kokeilin googlen openDNS serveritä ja nettihän aukes. summarun ....pesukone ja modeemikauppaan pitäs lähteä.

TunturiTiger

Tasan vuosi tuossa duunissa ja nyt sitten tuli eka lenssu. Saikku ei vituta, mutta että pitää olla vielä kipeenäkin saikulla. >:(

bläkkäri

Olihan helevetinmoinen operaatio saada nopeudentunnistin vaihdetuksi Focukseen. Isän kanssa kilpaa väännettiin, käännettiin, kiskottiin, porattiin ja kirottiin vaan ei irronnut. Kyllä se lopulta lähti kun liian lähellä itkupotkuraivareita käytyämme hokattiin että jos kuitenkin ottais akunkengän irti, vaikka huoltokirjakaan ei näin kehoittanut tekemään.
Kyllähän se tietysti sitten lähti, joku helevatan voimakas magneettilukkomikälie...

Uusi anturi pelaa loistavasti, nyt vaan ei meinaa tyhjäkäynti pelata, kierrokset tippuu heti kun päästää kaasua ja melkeen joka kerta sammuu samantien.

Eli naurattaa kun anturi tuli viimein kuntoon mutta vituttaa tuo uusi vaiva. Toisaalta se alkaa jo tutuksi käymään tuo autojen kanssa jahkaaminen, aina on uusi vaiva hakusessa kun entisen saa korjattua. Elämäähän tää vain on, ja nyt voipi ottaa sitä olustakin niin alkaa helpottaan.

masaiman

Anteeksi sinä hyvä 40v täyttänyt nahkatakkinen kaljuuntuva lievästi alkoholisoitunut tupakoiva kaksi kertaa viikossa pesytyvä mieshenkilö, joka asioit takanani paikallisella R-kioskilla.

Minä yritän asioida kassalla niin nopeasti kuin suinkin voin jotta pääsisin edestäsi pois, omien ostostesi kasaaminen tiskille minun ostosteni päälle ei juurikaan nopeuta edestäsi poistumista. En myöskään ole tullut kioskille etsimään uusia ystävyyssuhteita eikä minua kiinnosta keskustella kanssasi pitkän työpäivän jälkeen ulkona vellovasta myrskystä jonka kaikki ovat varmasti jo havainneet ilmankin että teet siitä syväluotaavan analyysin korvaani, vaan haluaisin vain kerätä nopeasti hankkimani tarvikkeet ja poistua edestäsi, se ei kuitenkaan onnistu koska seisot noin 20cm:n päässä takanani. On toki hienoa että löysit oman tyylisi kahdeksankymmentäluvun alkutahtien aikana, ja vintagemuoti on juuri nyt erittäin kovassa huudossa, tiedän senkin että nahkatakit ovat kovin kalliita mutta olisikohan päälläsi oleva kaatopaikan, tuhkakupin ja tuopista läikkyneiden kaljanjämien tuoksuinen alkuperäistuote kenties mahdollista päästää tuskistaan. Samoin on erittäin hienoa että ylläpidät äidinkielentaitoasi ja erityisesti skandinaaveille ominaista lausuntatapaa, mutta jos päätät harjoitella H-kirjaimen lausumista edellämainitussa varustuksessa edellämainitulla etäisyydellä hajuaistimistani, voisitko harkita hampaiden harjausta edes kirkkopyhinä sekä jättää ehkä sen ovella stumpatun savukkeen polttamatta.

Ystävällisesti kiittäen, nimim. tölkinkuva lottokupongissa.

Jahvetti

En mä ole vielä neljääkymmentä täyttänyt ;)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

PP

Markalla saa markan vehkeet. Boschin halpis-kahvimylly hajosi: terä lyö tyhjää akselilla. Joku täällä tuota kehui, joten voi olla yksilövika, mutta enemmän veikkaan ettei se vaan kestä kivikovan savurocoton jauhamista.

TunturiTiger

Hieno loppuyö tiedossa! Hikoiluttaa, paleltaa, kurkkuun viiltää joka nielasulla, eikä antibiootit ainakaan vielä ole vaikuttanut muuhun kuin pierujen hajuun. Mulla alkaa oleen nälkä, sillä en oo pystynyt nielemään mitään kiinteää tai lämmintä tiinstain jälkeen. Vielä jokin aika sitten tää oli vaan huvittava pikkulenssu, mutta nyt tää alkaa oikeesti pelottaan.

masaiman

Kiva... Antibiootteja syöny itekkin mm yhteen megangiinnaan joka ei talttunu millään, päksissä määräs lekuri mulle jonkun neljännen bioottikuurin jolla kuulemma lähtee kaikki rottaa pienempi. No, lähti edellisten kuurien avittamana käveleen myös kaikki hyödyllisetkin bakteerit -> ei hotsita syödä mitään koska elimistö muistuttaa lumilinkoa -> helvetin huono olo ja nälkä <-.

Oli sen hevoskuurin jälkeen kuukauden pakki paskana, en enää edes muista missä kohtaa  itse tauti talttui mutta voinet kuvitella nelisen kuukautta kestäneen angiinan plus siihen systeemit päälle eli puolisen vuotta kuralla ja kipeenä...

Nii, ja sitten intissä keuhkokuumeet sun muut...

Ei siis mitenkään että näillä brassaisin, voin kertoa että kokemuksena olisin jättänyt väliin...

Quini

Sampo alias Danske Bank ilmoitti että muutoksia lainojen palvelumaksuissa 1.2.2013 alkaen ... lainaerän automaattinen veloitus tilitä maksaa 2,50 per lasku ( ja paperinen postitse toimitettava 6 euroa)  Siis no mutta halååå!  :o ei mitään järkeä!

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Quini - joulukuu 02, 2012, 17:50:16 ip
Sampo alias Danske Bank ilmoitti että muutoksia lainojen palvelumaksuissa 1.2.2013 alkaen ... lainaerän automaattinen veloitus tilitä maksaa 2,50 per lasku ( ja paperinen postitse toimitettava 6 euroa)  Siis no mutta halååå!  :o ei mitään järkeä!

2,5e*12kk*25v=750e/laina
750e*15000asiakasta=11250000e ylimääräistä, siksi ne sinultakin velottaa 2,5e  ;D 8)

Macex

Joudun saakeli kävelemään töihin ens viikolla.  >:(

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

mohla

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - joulukuu 02, 2012, 18:25:11 ip
2,5e*12kk*25v=750e/laina
750e*15000asiakasta=11250000e ylimääräistä, siksi ne sinultakin velottaa 2,5e  ;D 8)

Pakko se kai on vanhoiltakin asiakkailta ottaa pois minä vain maksuina, kun ei heilta marginaalia saa nostettua. Taitaa tällä hetkellä olla marginaalit jossain 1,5% tuntumassa uusissa lainoissa.

Onneksi en oo Nallen asiakkaana, kun vituttaisi jo se että verkkopankki on joku java-kauheus.

wille

Lainaus käyttäjältä: Macex - joulukuu 02, 2012, 18:28:34 ip

Joudun saakeli pyöräilemään töihin joka viikolla.  >:(
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 02, 2012, 19:05:12 ip

Koittakaapa kelailla pyörätuolin kanssa tuolla!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - joulukuu 02, 2012, 20:02:12 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 02, 2012, 19:05:12 ip

Koittakaapa kelailla pyörätuolin kanssa tuolla!

Vaimo vei ystävällisesti koirat ulos illalla, koska mun kuume alko jälleen nouseen. No se soitti sitten, että pitää mennä repiin hänet sähkärin kanssa penkasta. Joskus muiden avuliaisuus voi olla mulle melko raskasta.