tammikuu 10, 2025, 18:53:22 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Lillen

Kuten äidillekin aina sanon, ensi kerralla kuuntelen ;) ::)

bigchili

joulukuu 17, 2012, 21:10:50 ip #2421 Viimeisin muokkaus: joulukuu 17, 2012, 21:50:56 ip käyttäjältä jaolsten
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121716460552_uu.shtml

EDIT jaolsten

Ensinnäkin kuvassa on ilmapistooli ja toiseksi ar15 on ihan kuin mikä tahansa puoliautomaatti kivääri, tosin pikku pikku kaliiberissa.
Toi teksti saa luvan hankkimisen kuulostamaan helpolta mutta kokeilkaapa _ITSE_, koko prosessi on niin vittumaisen kallis ja vaikea että voi olla että meidän perheen perintö aseet menee sulatukseen / häviää.
Tää on just tätä tyypillistä vitunmoista selitystä vieläkun toimittajat ei osaa kertoa "- Esimerkiksi ampumaratojen suhteen lainsäädäntö on vuosisatoja vanhoja"
Miksi vitussa jotain toimivaa mutta vanhaa pitää aina olla uudistamassa??!!? miksi kaikki pitää olla niin "moternia" tässä kaupunkilaistuneessa yhteiskunnassa
jossa urbaani EDIT jaolsten -päättjät from kehäkolmosen sisästä ei tiedä yhtään mitään!!!
Vituttaa meinaan taas aika rankasti   >:( >:( :o

EDIT jaolsten: Rauhoitutaan, tai hennosti talvituulessa heiluvat banaanin lehvästöt odottavat.

Raimo Rintalihas

Tuli käytyä hiihtämässä muutama kilometri, aktiivihiihtäjä kun olen. Kaikki sujui alkuun hyvin, suksi pelasi hyvin eikä muitakaan ongelmia ollut, kunnes ongelmat alkoivat:

Eräässä erittäin jyrkässä alamäessä MULKKU latukoneen kuljettaja oli selvästikin aivastanut tai ollut maistellut hapanta jonkun verran. Minä, pahaa-aavistamaton hiihtäjä, tulen jyrkkään alamäkeen, joka tekee jyrkän käännöksen. Vauhtia on aivan saatanasti ja latu on siksakilla. Siinä vauhdissa ei mitään mahdollisuuksia pysyä pystyssä. Ladun jäinen keskikohta jumalattomalla voimalla palleaan, ilmat ulos ja taju pois muutamaksi sekunniksi. Olin jo ambulanssia soittamassa, kun "virkaveli" tulee auttamaan ylös. Sivakoin varovasti pois ladulta ja soitin kaverin hakemaan autolla (olin kävellen). Vatsa saatanan kipeä ja hengitys vaivalloista.

JOS AJATTE NIITÄ LATUJA, NIIN AJAKAA NE JUMALALAUTA KUNNOLLA! T:Vihainen hiihtäjä

Huru-ukko

Vituttaa kun tuommoseen paskaan yhteiskunnan rahoja laitetaan....Tehköön jokainen oman latunsa ja sitä sivakoikaan.....
Pysy poissa sieltä.....
Edellisen kirjoituksen voittanutta ei tosin ole viikkoon ollu "mikä tänään naurattaa"... threadissakaan....
Hyvää oli ettet kuitenkaan loukannut itseäsi pahemmin.

Raimo Rintalihas

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 17, 2012, 22:24:49 ip
Vituttaa kun tuommoseen paskaan yhteiskunnan rahoja laitetaan....Tehköön jokainen oman latunsa ja sitä sivakoikaan.....
Pysy poissa sieltä.....

Itse et taida mikään aktiivihiihtäjä olla? Aivan turha tulla pätemään, sillä kyllä yhteiskunnan rahaa käytetään paljon tyhmempiinkin asioihin, kuten kouluruokaan, yötä päivää päällä oleviin liikennevaloihin jne. Muutenkin valitetaan, että kansa lihoo. Nytpähän on hiihto helpompaa kuin 70-luvulla. Ja minkä ansiosta? Konelatujen!

bigchili

No kouluruoka on mielestäni pakko olla jos suomea nimitetään  hyvinvointi valtioksi.
Vielä kun sais vanhan systeemin että tehtäs ruuat koulussa niin avot!
Nyt on raakoja perunoita ja ne toimitetan keittiölle pusseissa jotka on piukkana suojakaasusta ja kuorituista perunoista...

Mielestäni hiihtolatuja voi ylläpitää hyvillä mielin, ennemmin laskettas sosiaaliturvaa  ja nostettas palkkoja (enemmän veroa palkoista) ja näin kannustettas ihmisiä töihin.
Miksi mennä raksalle palelemaan -20c kun saa saman rahan käteen olemalla kotona, ei siis ole mitään kannustetta mennä töihin. (paitsi pimeänä ilman vakuutusta pikkasen paremmalla rahalla kun sos turva, mutta kun kalpaten käy niin sitten vituttaa ja potkut voi saada helposti ja palkka jää tulematta ja kelles valitat?)
Eriasiä nämä työkyvyttömät , esim liikunta rajoitteiset, heille kuuluu täysi korvaus.

Myös voitaisiin koventaa esim virolaisten veroitusta (ehkä, en tiedä toimisiko  :D ) jotta ihmiset ottas uomalaisia töihin, suomalainen kun haluaa hyvän palkan ja kitisee mutta virolainen tekee saman ja on iloinen saamastaan.....

Miquel

Virolaisia on hankala lähteä verottamaan kovemmin kun ne maksaa veronsa sinne viroon...
Ja tuosta latuasiasta lähtisin melkeimpä käräjöimään. Sakot moinen latukuski sais vähintään tuosta hyvästä... Täältä chilifoorumin kautta se ei saa asiasta kuulla ja vastaava huolimattomuus jatkuu vaatien parhaillaan jonkun hiihtäjän liikuntakyvyn.
Auta armias sitä huudon määrää muutama talvi takaperin kun tällä kylällä kalamiehet hoksasivat että kunnan palkkaama latumestari ajoi kelkallaan ladun sellaiseen paikkaan, matalan luodon ylitse, missä esim. potkukelkkailija on mennyt jäästä läpi, muualla jään ollessa sitä keskitalven 80cm. :D
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: bigchili - joulukuu 18, 2012, 00:26:09 ap
No kouluruoka on mielestäni pakko olla jos suomea nimitetään  hyvinvointi valtioksi.
Mun mielestä suomea ei nimitetä hyvinvointi valtioksi, hyvin vointivaltioksi eikä hyvin vointi valtioksi, Suomea kylläkin nimitetään hyvinvointivaltioksi.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

mohla

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 17, 2012, 22:24:49 ip

Vituttaa tälläiset mielipiteet. Jokaisella toki on omaansa oikeus, mutta edelleen kaikki eivät ole yhtä arvokkaita. Nimimerkillä: konelatuja odotettu kuin kuuta nousevaa! ;D

Turhempia rahareikiä löytyy varmasti ja varsinkin sosiaali- ja terveyshuollosta. Veikkaisin, että yhteiskunta säästää ihmisten hoitokuluista kaikki liikuntamahdollisuuksiin laitetut rahat, kun ihmiset harrastavat liikuntaa ja ovat terveempiä. Läskit ja laiskat laduille! :)

Onneksi Raimolle ei käynyt pahasti. Muistan menneisyydestä jonkun tapauksen, jossa pikkupojat olivat heitelleet hiekkaa laduille mäen alle ja siihen laskeneelle hiihtäjälle oli käynytkin pahasti.

Huru-ukko

Mukavaa että noinkin pienestä tapahtumasta kirposi näin paljon eriäviä mielipiteitä. Perhosvaikutus on todennäköisesti 100% totta. Enkä muuten hiihtele.
Oikeastaan ihmettelen sitä että kuntoilu halutaan tehdä helpoksi, valmiit ladut. Ehkä tulevaisuus antaa vielä sijaisen ettei sinne tarvitse itse mennä.
Kyllähän se kunto nousee kun umpilumeen ladun vetää ja rasvat palaa.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: mohla - joulukuu 18, 2012, 12:15:16 ip

Onneksi Raimolle ei käynyt pahasti. Muistan menneisyydestä jonkun tapauksen, jossa pikkupojat olivat heitelleet hiekkaa laduille mäen alle ja siihen laskeneelle hiihtäjälle oli käynytkin pahasti.

Itekkin muistan hämärästi tapauksen. Siitä taisi olla Poliisi-Tv:ssä asti juttua, koska hiihtäjä kuoli kaatumiseen. Pojat taisivat itse tunnustaa asian.

mohla

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 18, 2012, 12:40:58 ip
Mukavaa että noinkin pienestä tapahtumasta kirposi näin paljon eriäviä mielipiteitä. Perhosvaikutus on todennäköisesti 100% totta. Enkä muuten hiihtele.
Oikeastaan ihmettelen sitä että kuntoilu halutaan tehdä helpoksi, valmiit ladut. Ehkä tulevaisuus antaa vielä sijaisen ettei sinne tarvitse itse mennä.

Eipä noita kirjoitteluitasi toisaalta ihmettele, kun et kerran hiihdä. Oli se itsellekin kynnyksen takana aloittaa jokunen vuosi sitten, kun edelliset kokemukset oli juuri intin lankuilla umpihangessa tarpomisesta. Onhan siinäkin jonkinasteista mielekkyyttä, mutta mieluummin minä hiihdän kunnon laduilla ja näen vaikkapa vähän enemmän maisemia tai nautin vauhdikkaista mäenlaskuista. Ajanpuutteeseen menisi monessa paikassa käynnit, jos tarpoa hangessa tarvitsisi. Nykyään hiihto maistuu, kun sukset sekä luistavat että pitävät ja vieläpä oikeista kohdista. ;D

Saas nähdä, koska alkaa vituttamaan ensimmäiset laduille koiriaan kusettamaan tulevat ali-ihmiset...

Miquel

Lainaus käyttäjältä: mohla - joulukuu 18, 2012, 14:37:35 ip
Saas nähdä, koska alkaa vituttamaan ensimmäiset laduille koiriaan kusettamaan tulevat ali-ihmiset...

Ne on pahimpia perkeleitä! Kakka ei kuulu luontoon  ;D  ;D
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Miquel

Alkoipa kiukuttamaan postilaatikolla käynnin jälkeen. Joulukortteja paksu pino ja RAKETTIMAINOS  :D Joskus miettiny että olisi mukava myydä noita että näkisi oikeen kunnolla ne pöljät jotka noihin tuhlaa satoja euroja.
Esimerkkinä nyt tämä tällainen POWER BOX: "Aivan sairaan iso pata! Niin paljon ruutia, kuin olla saa. Valtaisa, kaikki päät kääntävä ilotulitenäytös yhdellä sytytyksellä. Naapurikateus alkaa tästä" 79,50€ (Norm. 129,00) Maks. 3kpl/asiakas

....Jees ::)

Larski

Pidän työpaikastani, mutta silti kyrpii tämä jo ruumiintoimintoihinkin ylettyvä ylikuuliaisuus. Ei jumankauta varmasti ole sattumaa, että vuoden ainoa sairaspäivä osuu syksyn ekalle arkivapaalle...

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Larski - joulukuu 18, 2012, 14:51:58 ip
Pidän työpaikastani, mutta silti kyrpii tämä jo ruumiintoimintoihinkin ylettyvä ylikuuliaisuus. Ei jumankauta varmasti ole sattumaa, että vuoden ainoa sairaspäivä osuu syksyn ekalle arkivapaalle...

Ällös huoli, ainakaan lomasta, (arkivapaasta en tiedä)
http://www.hs.fi/kotimaa/Loman+sairausp%C3%A4iv%C3%A4st%C3%A4+korvaus/a1355719408588

Bruce Willis

joulukuu 18, 2012, 16:33:05 ip #2436 Viimeisin muokkaus: joulukuu 18, 2012, 16:39:58 ip käyttäjältä John McClane
Tilasin Puolenkuunpeleista itselleni pienen joululahjan  30.11.2012 (the Hunter 2013)

Ja ei vieläkään ole perkele saapunut tuota peliä! Selityksiä on kyllä tullut vallan vitusti mutta eniten vituttaa se kun olen tuon pelin JO maksanut! Saatana!   Ja Alunperin he lupasivat tuon pelin 1-5 arkipäivän kuluessa! 

Ekat selitykset olivat että on loppunut hyllystä ja sitten tuli selitykseksi että on loppunut maahantuojalta ja sitten selittelivät että maahantuoja oli unohtanut postittaa tilauksen heille ja sitten selitys oli että maahantuojan paketti on myöhässä JA SITTEN VIIMEPERJANTAINA TULI ILMOITUS SÄHKÖPOSTIIN ETTÄ TILAUS ON POSTITETTU JA SAAPUU 1-3 ARKIPÄIVÄN KULUTTUA

Huomena jos ei rupea peliä näkymään niin marssin kyseiseen puljuun ja ruvetaan katsomaan että mistä se peli löytyy TAI VAIHTOEHTOISESTI (vapaaehtoisesti tai pakolla) avataan kassakone ja katsotaan löytyykö sieltä minun  34.90€

Onko ne jumalauta vasta ruvenneet koodaamaan ja tekemään sitä peliä
Vittu!

masaiman

Samasta putiikista vähän samansuuntasta sanottavaa, sen verran luotto mennyt että en heidän kauttaan enää tilaa mitään.

Olihan oikein sydäntä lämmittävän mukava päivä töissä taas. Oikein ilahduttavaa juosta paita märkänä paikasta toiseen kuuntelemassa kuinka on MINUN syyni että olen TUNNIN myöhässä keikalta jonka sain 20min sitten 20min ajon päässä... Yritä siinä sitten sanoa että ei ole asiaan osaa ei arpaa saati tietoa miksi on näin kun asiakas on päättänyt että syy on yksin laiskan tyhmän kuskin...

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 18, 2012, 12:40:58 ip

Kyllähän sä voit sauvakävelläkin rautakanget käsissä! Varmasti kunto kasvaa ja läski palaa tehokkaammin viiden kilsan lenkillä. Eri asia sen mielekkyys.

Nykyisillä murtsikkasuksilla on lähes mahdotonta edes hiihtää umpihankeen. Toisaalta itsekin olen alkanut hiihtään muutama talvi sitten, vaikka 30 vuotta sitten vannoin, etten ikinä enää suksia jalkaani laita. Hyvillä suksilla ja hyvillä laduilla on kiva hiihdellä ja se on ihan kansanterveyttäkin ajatellen hyvä asia.

Tiedän mitä meinaat seuraavaksi sanoa, joten kyllä multa eräsuksetkin löytyy, millä hiihdän metsässä umpihankeen ja pyssy selässä.

Miksu77

Meinasin pitkästä aikaa itsekkin kokeilla kyseistä lajia tänä vuonna, edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt tovi. ???
Näkee samalla mikä on SE laji, joka herättää niin paljon tuntoja ihmisissä,
että tulee tökkimään sauvalla selästä ladulla, kun olen opettamassa tytärtäni hiihtämään.  >:(
Ei varmaan tarvitse sanoa mihin käskin kyseisen henkilön tunkea sauvansa.