tammikuu 08, 2025, 22:11:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

mohla

Ainoa parannus Javan käytössä olis jättää käyttämättä. Systemaattisesti ylläpidetty tietoturva-aukko, jota ei varsinkaan tulisi käyttää missään tietoturvaa vaativassa sovelluksessa. Pelkästään tuosta syystä jätän Dansken aina ulkopuolelle, jos lainoja tai jostain muusta syystä tarvii pankkeja kilpailuttaa. Voihan se Java toimiakin, mutta ilmeisen vaikeaa koodata aukottomaksi...

Jottei ihan OT: Kaipa tämä vatsatauti alkaa olla selätetty parissa päivässä, mutta jäljelle jäänyt päänsärky hieman vituttaa. Pystyy kuitenkin jo piereskelemään ilman, että housut kastuu. ;D ;D

HotC4me

Vituttaa ja RANKASTI !! Olen aloitellut chilin kasvattelun -08 ystävän innostamana ja jotenkin kasvatusinto kasvanut hiljalleen  :).. Viime vuoden lopulla olikin pakko ( puolisoni vihjaisi hmmm lempeästi asiasta ) sijoittaa kasvutelttaan, ihan yksinkertaisesti sen takia ettei chilijäni olisi ympäri asuntoa  ;D. Noh, päädyin ostamaan a...terrasta tuollaisen teltan, joka alkuun vaikutti ihan kelvolliselta... Eilen tapahtui jotain, joka teki tämän törkeän vitutuksen itselleni. Kyseisestä teltasta napsahti muovinen koukku poikkitangosta, siitä seurauksena = kanavapuhallin löi heiluriliikkeellä mittoihin tehdyn cooltuben paskaks ( 180€ ), 125W ESL:n, 400W spna polttimon ( yht. n.110€ ) ja kaikkein VITTUMAISIN 3:sta chilistäni kahdesta 2/3 osaa poikki. Päälle vielä lievä aivotärähdys / avohaava käteen, kun yritin suojata kasvejani ( tomaateista pari kpl viidestä jäljellä ). Kyseisen liikkeen omistajan kommentti " emme korvaa mitään mikä on aiheutunut VÄLILLESESTI meidän myymistä viallisista tuotteista...voin lähettää sinulle muutaman koukun postissa..laita rikki menneet tavarasi kotivakuutukseen ". Tämä "vastuullinen" myyjä kehtasi vielä ottaa esimerkiksi seuraavan " jos palava kynttilä kaatuu pöydällä ja sytyttää omaisuutta, niin eihän se kynttilä ole omaisuutta tuhonnut vaan siitä levinnyt tuli " jepjep vaan ja bisnes pyörii.
Toki tästäkin tapahtumasta voi jotain hyvääkin löytää, olin aikeissa tilaa samasta puljusta 2 kpl 120W Led valaisimia. Yllätys yllätys....en taida ostaa tuolta MITÄÄN ENÄÄN !! Tarkottaakohan firman nimen lopussa oleva .EU sitä, myyjä vapauttaa itsensä / firmansa kaikesta vastuusta ??? Kaipa tämäkin vitutus laantuu jossain vaiheessa???aikaa se kyllä tulee viemään.
Ai katsos tätä kirjoittaessa hajosi vielä pölynimuri  ;D ;D ;D

HotC4me

Niin no, en nähtävästi kirjoittanut tarpeeksi tarkkaan mitä tapahtui. Siis ne muovisetkoukut ovat niitä mitä on niiden tukitankojen päässä, mitkä ns. tukevoittaa sitä telttaa ja kyllä otin huomioon kiinnityksessä aikalailla kaiken - yhdelle tangolle ei tullut painoa kuin 4kg per. tanko ( niiden pitäisi kestää 10kg / tanko !! ). Nyt jäljellä olevat koukkuliitokset varmistin nippusiteillä, jotka vedin ns. ristiin. Toki tuossa episodissa vitutukseeni vaikuttaa rahallinenkin menetys, mutta se on se pienin ( olen viimeisen neljän vuoden aikana menettänyt rahaa / omaisuutta n.40-50tuhatta..hometalo, epärehellisiä sukulaisia + muuta "kivaa" ) vitutuksen aihe. Lähinnä a...terran myyjän välinpitämättömyys ja turha työ >:(.
Ps. Mun tuurilla olisi kyllä varmasti palanut asunto, jos en olisi ollut kotosalla ;D ;D ( tämä ei siis mitään vittuilua!!kunhan tarkensin hieman kirjoitustani ).

masaiman

T:Soldier of (mis)fortune...

Tervetuloa foorumille enivei!

HotC4me

zarmo

Pari talveakin ihan hyvin kukoistanut canario päätti nyt vaan kuolla. Ihan tuosta vaan parissa viikossa totaalisesti kuivahti.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys

Lillen

Hirveä flunssa lauantaista lähtien... nyt kuume vaikuttaisi hieman laskeneen, ihme kyllä  ???

Huomenna alkaa mukavasti myös koeviikko lukiossa, arvatkaa paljonko olen lukenut kun on ollut jatkuvasti 38 asteen kuumeessa  >:( .
...Tänään tuskin on tekemisen puutetta.

masaiman

Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt chilieni huonovointisuutta mutten ole saanut tehtyä asialle oikein mitään. Tässä parina päivänä olen kummastellut työhuoneessa toisinaan häilähtelevää melko...rohkeaa aromia, mutta olen kuvitellut että koira se vaan piereskelee.

Tänään kotiin tullessa oli tuoksu voimakkaampi kuin ennen ja koiralta on ollut huoneeseen pääsy evättynä. Samalla sisään kävellessäni tajusin etten ole kuullut ultraäänifoggerin liplatusta pitkään aikaan.

Varovasti nostan hieman kasvitankin kantta:

YYYÖÖÖÖÖÖRRRRGGGGHHHHH!!!!! Löyhkää ei voi sanoin kuvailla, mutta huutoyrjösahtikrapulakananmunaripulipaska pääsee kohtalaisen lähelle!!!

Nyt viikate viuhumaan isolla kädellä!

Ttu mulla meinas oikeesti kaakeli lentää kun avasin ton kannen... Oon mä noita ollu tässä hävittämässäkin mut en tänään... No, nyt olen...

PP

Aikun kiva. Mutta mitä ihmeen piikkilankaa nuo juuret on ja kasvaako tuossa jotain ylöspäin?

masaiman

tammikuu 28, 2013, 23:17:40 ip #2589 Viimeisin muokkaus: tammikuu 28, 2013, 23:19:15 ip käyttäjältä Mattson
Oli siinä kolme reilu 70cm kasvia (2x jallu + hyper pube) ja noista juurista vaan tulee tollaset kun sielä on ollu se UÄ-foggeri.

hoffman

Nipaton tammikuu meni vituiks, ja sekös vituttaa..
On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että paska rauhoittaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

Bruce Willis

Itse olen pysynyt kuivilla vähän yli kuukauden.. tavoite olisi kuivatella kesäkuuhun asti, ensimmäinen kaksi viikkoa oli tuskaa jolloinka kylmä ruispuuro olisi tehnyt poikaa mutta antaa olla
Itseään on mukava kiusata välillä. Tosin vapuksi on kyllä tehtävä vaikka itse perinteistä temppulientä  ;D simaa jonka ohjetta on hieman parannettu kuivemmaksi

Mutta joo, tekee jokaiselle ihan hyvää koittaa olla vähän aikaa ilman alkoholia. Unen laatu paranee ja muutenkin on terveempi olo yms, miinuksena voin sanoa että tulee kokoajan mässytettyä jotakin vielä epäterveellisempää kuin olut yms, (en tarkoita nyt äitien tekemää) vaan ihan perus pannuruokaa jota normaali Suomalainen heteromies voi syödä.

hoffman

Kuivilla oon ollu itsekin alku vuoden, ja ajattelin vielä pari kuukautta olla. Mutta mun Nipa Neumanniton tammikuu meni vituiks tänään aamubussissa..
On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että paska rauhoittaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

akselsson1

kauhee nälkä ja syömää pääsee vasta tunnin päästä ;(
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

hoffman

LupeKani

Voikohan nyt sanoa, että naurattaa tuo taistelu. Troolari haluaa troolata alueella, josta ei ole saalista saanut, koska kalakanta on olematon. Kuitenkin myöhemmin sanotaan, ettei kantaan ole vaikutusta troolauksella ja se jopa parantaa kantaa. Ei nyt mene ihan jakeluun, mutta olkoot niin. En vain ymmärrä miten mahdollisella ylikalastamisella ei voi olla vaikutusta kantoihin.

Ryhis

Viisi kuukautta ehdollista, eli käytännössä ei tuomiota ja Antti-täti ei ole tyytyväinen?

http://www.anttikaikkonen.fi/blogi/2013/01/30/182/?page2

Voi jumalauta. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta Andy olisi hirtetty munistaan lyhtypylvääseen. Kahdesti.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Taas tämä alkuvuosi.. Tammikuussa yleensä tulee emännällä KELA-matkojen omavastuu täyteen ja näin tapahtui tälläkin kertaa. Pahus vaan, ettei KELA ole ehtinyt vielä laskemaan sitä rahamäärää, mitä ollaan maksettu. Omavastuu nousi juuri alkuvuodesta reilusti, mutta silti tuo paukkui monta sataa euroa yli sen rajan. Tuttutaksioikeus mahdollistaa kuukausittaisen laskutuksen ja eilen tuli lasku kaikista noista matkoista. Yleensä se olisi joitakin kymppejä, mutta tällä kertaa meneekin melkein 500e, vaikka KELA-taksi maksaakin sen 14,50e/suunta. Sitten tohon lisätään vielä lääkekulut, joiden niidenkin omavastuuosuutta nostettiin taas.

Mitähän me loppukuu syödään? Ja nyt on vasta toinen päivä!

Aji Inferno

Aikovat nyt muuttaa SampoDanskeBankkia verkossa toisenlaiseksi. Koska sitten toteutuu, vain Suuri Kaniini Bulibubu tietää...