tammikuu 10, 2025, 18:32:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 29, 2013, 14:50:14 ip
Elohiiri silmässä. Ei siis silmäluomessa, vaan silmässä. Suatanaaaa!

Kokemusta, ja on kyllä hyvin oudon tuntuista ja hajottavaa !
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

wille

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - maaliskuu 29, 2013, 15:02:02 ip

Kokemusta, ja on kyllä hyvin oudon tuntuista ja hajottavaa !

Todella fukkimaista toimintaa. Rauhoittikos kapsaisiini moisia spasmeja? Nyt olen valmis työntämään vaikka Lemon Dropin luomen alle.

Lainaus käyttäjältä: Mattson - maaliskuu 29, 2013, 14:53:53 ip
Uuni hajos sopivasti pitkien pyhien alla...

Onnittelut. Eli lampaan voi nyt kypsentää vaikkapa savuavan pään päällä?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

bläkkäri

Mahatauti nro.2. Eihän edellisestä lekkaan kun pari-kolme viikkoa. Nyt sai onneksi puhaltaakkin kunnolla :D.

Whili

Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - maaliskuu 29, 2013, 15:21:11 ip
Mahatauti nro.2. Eihän edellisestä lekkaan kun pari-kolme viikkoa. Nyt sai onneksi puhaltaakkin kunnolla :D.

;)  Mämmiä kiertoon !!
Koostumus ei parilla kierroksella paljoa muuttune  ;)

Whili

Joo, ja itse asiaan;
Läääkäri laittoi syksyisen Allerkia/kutinan jälkeen läheteen allerkkiatestiin, mutta kuinka sattuikaan oleen kutinat pois kun vihdoin ja viimein,
puolen vuoden odottelun jälkeen pääsin tutkittavaksi. Eipä siinä sitten muuta kun kohti uusia seikkailuita.
JA nyt viimme viikolla sanoi tuo lähetteen laatinut lääkäri, että: "Muista välttää chilin syöntiä !"

Ja PiiP PiiP ja PiiP sanon minä  ;D

SK

Kesäaikaan siirto! Täysin turhaa ja nyt menetin vielä kolmen tunnin palkankin. >:(

koshui

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 29, 2013, 17:43:40 ip
JA nyt viimme viikolla sanoi tuo lähetteen laatinut lääkäri, että: "Muista välttää chilin syöntiä !"

Hetkinen.. millä perusteella allergiatestiin pitää välttää chilin syöntiä? Tämä kiinnostaa tietää, onko väite kenties, että chilit aiheuttaisi sinun allergian vaiko chilit lieventää histamiinin eritystä tms? Itse kakarasta lähtien kortisoonia iholle tunkeneena haluan tietenkin sen kivan vastauksen :)

ElliOop

Olisiko kyse siitä, ettei lääkäri tai laborantti ota ja vahingossa tulkitse chilien maistelusta jäänyttä ihon tai silmien punoitusta tai hikoilua allergiaoireiksi? Olen ainakin itse huomannut, että tulisia syötyä saunassakin nahka alkaa loistaa paljon nopeammin punaisena, kun ääreisverenkierto ja ihon pienet verisuonet vähän kuin vanhasta muistista puskevat verta liikkeelle?

Nimim. En ole lekuri, mutta voin kyllä vilkaista...  :D

ElliOop

En saanut töitä. "Hyväksi kakkoseksi" tuleminen ei lohduta ikinä, varsinkin, kun työpaikka annetaan sinun ja kaikkien muiden yli jonkun aivan muun alan ihmiselle. Happamia, sanoi kettu! Nepotismia olisi kiva syyttää kaikesta mahdollisesta, mutta tänään vituttaa, että tämä perfektionisti tuntuu olevan aina ja ikuisesti ihan-melkein-muttei-kumminkaan-koskaan-tarpeeksi hyvä asiassa N. Ärr ja murr.

(TOISAALTA, tiedetään, jos ne minua jonkun paremman hommaan löysivät, niin aika epelille hävisin! Koska olen mainio, loistava, ja vähän helvetin taitava ja lahjakas.)

Jani M

Lainaus käyttäjältä: ElliOop - huhtikuu 05, 2013, 00:47:09 ap
En saanut töitä. "Hyväksi kakkoseksi" tuleminen ei lohduta ikinä, varsinkin, kun työpaikka annetaan sinun ja kaikkien muiden yli jonkun aivan muun alan ihmiselle. Happamia, sanoi kettu! Nepotismia olisi kiva syyttää kaikesta mahdollisesta, mutta tänään vituttaa, että tämä perfektionisti tuntuu olevan aina ja ikuisesti ihan-melkein-muttei-kumminkaan-koskaan-tarpeeksi hyvä asiassa N. Ärr ja murr.

(TOISAALTA, tiedetään, jos ne minua jonkun paremman hommaan löysivät, niin aika epelille hävisin! Koska olen mainio, loistava, ja vähän helvetin taitava ja lahjakas.)

Tuo on niin tuttua. Tai toinen, mikä tulee monesti vastaan: On tavallaan liian koulutettu kyseiseen työtehtävään, ja työnantaja ei usko että pysyisi siinä työpaikassa kauaa, vaan käyttää sitä työpaikkaa ponnahduslautana seuraavaan. Koulutus ei kuitenkaan riitä suoraan siihen seuraavaan työtehtävään, eli ollaan sitten jumissa siinä välissä. Pitää varmaan seuraavassa työhakemuksessa jättää kertomatta tuosta vielä aavistuksen kesken olevasta opiskelusta. :D

wille

Viikko takana eikä loppua näy. Hermo alkaa olla vähän kireellä. Lisää magnesiumia ääntä kohti.
SSSUUUUAATANAAA!
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wille - huhtikuu 05, 2013, 11:26:00 ap

Viikko takana eikä loppua näy. Hermo alkaa olla vähän kireellä. Lisää magnesiumia ääntä kohti.
SSSUUUUAATANAAA!

Viikko alkaa kuullostaa jo aika heviltä kun itse hajosin kyseiseen asiaan n. 4 minuutin sisällä.
Nyt kun pakki toimii taas ja hivenainepitoisuudet ovat palautuneet normaaliksi niin olen luojan kiitos päässyt moisista tärinöistä ja vapinoista eroon
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

jaolsten

SSSUUUUAATANAAA!
Mulla auttoi aikanaan kahtena yönä pirun pitkät unet. Ja jos menet valvomaan, tulee elohiiri takaisin. Pitkiin aikoihin ei olekaan joutunut tuosta kärsimään, on aika paskaa settiä...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Kyllä nyt harmittaa ja mieleni pahoitin !!

Ainokainen Aji Beniton sirkkataimi  POIKKI !!    PERRRK**** !!

Aji Inferno

Jos saa kysyä, minkäs alan hommaa hait?

wille

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 06, 2013, 14:23:52 ip

SSSUUUUAATANAAA!
Mulla auttoi aikanaan kahtena yönä pirun pitkät unet. Ja jos menet valvomaan, tulee elohiiri takaisin. Pitkiin aikoihin ei olekaan joutunut tuosta kärsimään, on aika paskaa settiä...

Oli iltavuoroviiko, joten nukkua sai ihan reilusti. Kellojen kääntelystä seonneena vedin parhaimmillaan yhdeksän tunnin yöunia. Ei auttanut, päinvastoin. Nyt tuntuu hiipuvan. Popsin eilen ämpärillisen magnesium-nappeja. Eli ei vituta. Eli karmeeta offtopicia.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

ElliOop

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - huhtikuu 06, 2013, 16:39:02 ip

Jos saa kysyä, minkäs alan hommaa hait?

Kyseessä oli kääntäjäharjoittelijan paikka, jossa olisi päässyt ihan "palkoille" sillä harjoittelurahallakin... noh, ainakin opintotukeen verrattuna. Edessä siis armoton odottelu vielä viimeisten kesätyöpaikkojen suhteen, josko ottaisivat yhteyttä.

ChIlIDoG

iLuuri sai tänään polttoöljykylvyn ...arvatkaa vaan tykkäskö siitä >:( muuten toimii mutta kaiutin ja mikki mykkinä

TunturiTiger

Pienoisia takaiskuja EDELLEEN jatkuvan muuton kanssa. Eukko ei saa viikonlopuksi mistään avustajaa,  joten minäpä olen sidottuna tähän tehtävään. Vammaispalvelun piti jo antaa lisää tunteja kolmannen avustajan palkkaamiseen, mutta päätös menee ainakin ensiviikolle. Prkl tätä kämppää ei pääse koskaan remppaan!

Ei tää eroominenkaan ole helppoa. Onneks ei tartte enää koskaan mennä naimisiin!

Hubert

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 12, 2013, 18:21:28 ip
Ei tää eroominenkaan ole helppoa. Onneks ei tartte enää koskaan mennä naimisiin!

Älä nyt vielä julista! Uuden avioliittolain myötä aviopuolisoehdokkaidenkin määrä lähes tuplaantuu!