tammikuu 09, 2025, 22:51:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pahin tapaturma/onnettomuus/haava minkä olette nähnyt?

Aloittaja Tomppa, syyskuu 01, 2010, 21:31:16 ip

« edellinen - seuraava »

Tomppa

syyskuu 01, 2010, 21:31:16 ip Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2010, 22:59:35 ip käyttäjältä Tomppa
Niin..   

Välillä on hyvä käsitellä elämän kurjiakin puolia ja miettiä sitä että miten pienestä oma elämä voi olla kiinni joskus..

Aihe voi olla toisille arka ja herättää tunteita mutta....   Onnettomuudet ja varsinkin pienemmät tapaturmat ovat osa elämää.

En tahdo että täällä ruvetaan kovin yksityiskohtaisesti kertomaan asioita ja henkilöistä mitä mahdollisesti voisi joku tunnistaa.

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Caderusso

Mä näin elokuvassa 2012, kun tuli maailmanloppu ja koko planeetta jäi tulvien alle. Taitaa olla pahin jonka oon nähnyt.  ;)

Hombre

Nämä ovat valitettavasti sellaisia asioita joilla, ei retostella foorumeilla. Kun on nähnyt ei tahdo muistella näkemäänsä. Mautonta ja typerää kysellä foorumilla tällaisia.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Aji Inferno

No jaa, eipä kai tuosta keskustelusta suuria haavoja kenellekään tule, eikä aiheeseen ole pakko edes vastata. Mutta jos sattuu syystä tai kolmannesta haluamaan nähdä todella rajuja asioita, käsittääkseni rotten.com on siinä nimensä veroinen.  8)  Ei liene heikkohermoisille tai lapsille.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - syyskuu 01, 2010, 21:37:38 ip
Mä näin elokuvassa 2012, kun tuli maailmanloppu ja koko planeetta jäi tulvien alle. Taitaa olla pahin jonka oon nähnyt.  ;)
Mä just näin leffan missä mentiin ajassa taakseppäin ja sitten taas eteenpäin vuoteen 2015... Tais olla joku näistä paluu tulevaisuus seteistä, eli ei mitään hätää :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

linker

Olen kahdesti ollut vieressä kun ihminen on kuollut tapaturmaisesti, ja kerran osunut ensimmäisenä kolaripaikalle.
Ne eivät koskaan unohdu, vaikka haluaisikin. Retostelu on tarpeetonta mutta voihan tapauksista puhua jos haluaa.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 01, 2010, 21:58:00 ip
Olen kahdesti ollut vieressä kun ihminen on kuollut tapaturmaisesti, ja kerran osunut ensimmäisenä kolaripaikalle.
Ne eivät koskaan unohdu, vaikka haluaisikin. Retostelu on tarpeetonta mutta voihan tapauksista puhua jos haluaa.

Eivät ne varmaan unohdu, eikä niistä taatusti halua retostella, kuvittelisin. Jollekulle voi olla tosin terapeuttista kertoa kokemastaan. Itseni veti hiljaiseksi jenkeissä 1995 vuoristossa näkemäni käytännössä täysin (!) lyttyyn rutistunut jenkkirauta, jonka rekka oli litistänyt. Siinä ohi ajaessa vain tuumasi, ettei moisesta ole kukaan voinut selvitä hengissä. Kummasti kevensi kaasujalkaa pitkäksi aikaa...

TunturiTiger

Sanotaanko, että joskus on tullu pahojakin vastaan. VPK:n keikoilla on tullut esim. liikenneonnettomuuksia, vesipelastuksia ja tietenkin tulipaloja vastaan. Niissä aina sillointällöin tulee pipiä jollekkin ja joskus aina joku kuolee. Sitten kun vielä opiskelen lähihoitajaks, niin työharjoitteluissa tulee nähtyä lisää kärsimystä ja kuolemaa.
Eli ei tästä sen enenmpää.

Avon Barksdale

Skidinä kun kävelin koulusta niin huomasin jonkun makaavan kerrostalon pihalla eikä muita ollut paikalla. Samalla tulivat ambulanssimiehet. Jäin siinä hetkeksi katsomaan, kunnes ambulanssimiehet käskivät lähteä kävelemään. Äijä oli tehnyt itsemurhan hyppäämällä parvekkeeltaan. Samana vuonna leikittiin pihalla, kun kuului pakaus. Naapurirapun äijä oli koristellut tapettinsa uusiksi. Se oli sitä lama-aikaa, surullista aikaa.

Kai sitä on ollut jo kylmä kakruna, kun ei tollanen tuntunut oikein missään. Tuntemattomia henkilöitä mulle.

Tomppa

Itse olen nähnyt myös erään todella pahan kolarin uhrin, selvisi ihmeen kaupalla vaikka melko "sotkuista" jälkeä tulikin.

Kolarissa oli henkilöauto sekä pakettiauto.. molemmat toisiaan kohti 80 km/h..   toinen menehtyi kolaripaikalle.. :-\

Myös ollessani Eräässä laitoksessa töissä näki noita ei niin mukavia tapaturmia...

Mutta koskettavin asia tapahtui Phks..   Olin vienyt tyttöystäväni yöllä päivystykseen ja siitä noin 10 minuuttia eteenpäin tuotiin vakavasti loukkaantunut noin 30 vuotias nainen välittömään leikkaukseen/yms..

Pahinta oli että näimme tuon naisen kasvot ja nainen oli elossa mutta hyvin tuskissaan huusi.. ja yritti puhua.

Ensin ihmettelimme kun aulassa oli muistaakseni viisi hoitajaa valmiina odottamassa ja tiesimme että kohta jotain "tuodaan"

Kun nainen oli siirretty toimenpidehuoneeseen niin alkoi hirveä sekamelska ja hoitajien huutelua johonkin toimenpiteeseen liittyen..näin käsitin..

Sitten parin minuutin päästä..

..täysi hiljaisuus.....ei ääntäkään....ei mistään....    osa hoitajista(muistaakseni kolme poistuivat huoneesta hyvin rauhallisesti..)

...peli oli hänen osaltaan ohi... :-\

ehkä se oli säväyttävintä...  kun oli juuri äsken nähnyt naaman..  ja tuon naisen elossa..    veti hieman hiljaiseksi...

ajakaa varovasti  :-\

wille

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2010, 22:13:58 ip
Sanotaanko, että joskus on tullu pahojakin vastaan. VPK:n keikoilla on tullut esim. liikenneonnettomuuksia, vesipelastuksia ja tietenkin tulipaloja vastaan. Niissä aina sillointällöin tulee pipiä jollekkin ja joskus aina joku kuolee. Sitten kun vielä opiskelen lähihoitajaks, niin työharjoitteluissa tulee nähtyä lisää kärsimystä ja kuolemaa.
Eli ei tästä sen enenmpää.

Joo itsekkin toimin VPK:ssa. Siellä tulee välillä väkisinkin niitä "paskoja keikkoja".
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

MadDog.357

nettisivustolla documentingreality on videoita onnettomuuksien jälkimainingeista, itsemurhavideoita, tappoja, kidutusvideoita yms. Välillä jopa meikäläisen netin syövereissä paatuneet silmät katsoo muualle kun niitä videoita katsoo.
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

Janne

Lainaus käyttäjältä: MadDog.357 - syyskuu 02, 2010, 09:16:00 ap
nettisivustolla documentingreality on videoita onnettomuuksien jälkimainingeista, itsemurhavideoita, tappoja, kidutusvideoita yms.

Ja sitten herää kysymys, minkä hel*tin takia noita pitäisi kenenkään katsella?
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

wille

Lainaus käyttäjältä: Janne - syyskuu 02, 2010, 09:24:38 ap
nettisivustolla documentingreality on videoita onnettomuuksien jälkimainingeista, itsemurhavideoita, tappoja, kidutusvideoita yms.

Erinomainen kysymys onkin. Luulisi, että ihmiselämään mahtuisi tarpeeksi kurjuutta muutenkin, niin ettei enää tarvitsisi netistä katsella moista...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

MikkoM

Leikkaussalissa on tullut käytyä katsomassa leikkauksia, mutta ei sitä osaa pitää pahana, se on sitä arkipäivän realismia sairaaloissa, ihmisen fysiologia tulee tutuksi kun kirurgi sanoo että tuus nyt Mikko kattoo, toi on sydän, eikös oo jännän näkönen ku se on tolleen rasvoittunut ja suonet tukossa eikä veri kierrä :-\

Pahin nettivideo on siitä olikos nyt ukrainan lentonäytösonnettomuudesta muutama vuosi sitten jossa kuoli ~80 tyyppiä ja johon kaveri pisti linkin ja minä luonnollisesti klikkailin että mitäs tämä, jaaha verta, irtojäseniä ja suolenpätkiä lentokentällä.

ALIS123

En ole nähnyt kovinkaan pahoja tapaturmia mutta penskana juoksin ite auton alle ja jalka nilkasta kokonaan poikki, sentin-parin ihonpalalla oli enää kiinni. Kaveri oli tienvieressä joten se varmaan sai kivat traumat siitä.

MadDog.357

Lainaus käyttäjältä: Janne - syyskuu 02, 2010, 09:24:38 ap

Mielenkiinnosta. Ihminen on helvetin utelias olento.

Ja tuollaisetkin asiat ovat omalla tavallaan luonnollisia ja asioita joita tapahtuu joka päivä, niin eipä noiden katselu nyt mielestäni mitenkään erikoista ole.
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

cuski

Hmm pahinpia lienee junnuna nähtiin mökkimatkalla kilpapyöräilijä joka oli ottanut osumaa rekasta, valitettavasti ehdin katsomaan ennenkun käskettiin päätä alas. Tästä noin 10v kokeilin itse samaa, ihmeekseni (edelleen) jäin henkiin ilman isompia pysyviä vammoja (unohdetaan kosmeettiset ja hermovauriot). Veti todella hiljaseksi kun pääsi sairaalasta ja kävi katsomassa tapahtumapaikkaa, oli vielä melkoinen kuivuneen verenläiskä jäljellä. Olipa melkonen pala 17v junnulle oikeasti tajuta kuinka pienestä voi olla kiinni.