Macex ja Kausi 2011 Täysi tohina käynnissä!

Aloittaja Macex, syyskuu 04, 2010, 19:37:34 ip

« edellinen - seuraava »

Coofdrad

Tosi kauniita kasveja  :D Etenkin toi lemoni. Aika tuuhee siitä tulee lemoniksi. Itellä ollu kaikki sellasia korkeita ja ei niin tuuheita. Kasvien profiileissa on ilmeisesti aika paljon eroja. Voisit vaikka alkaa jalostamaan matalia lemon droppeja. Työtä se tietenkin vaatii noin 2 vuotta  ;D

Kyllä se caribean on tappokamaa. En tiedä miksi, mutta itselläni se poltti toissa kesänä enemmän kuin naga  ::)
Ehkä olen juuri caribean kapsasiinille jotenkin herkempi...  ;D

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: Coofdrad - maaliskuu 21, 2011, 14:16:20 ip
Tosi kauniita kasveja  :D Etenkin toi lemoni. Aika tuuhee siitä tulee lemoniksi. Itellä ollu kaikki sellasia korkeita ja ei niin tuuheita. Kasvien profiileissa on ilmeisesti aika paljon eroja. Voisit vaikka alkaa jalostamaan matalia lemon droppeja. Työtä se tietenkin vaatii noin 2 vuotta  ;D

Kyllä se caribean on tappokamaa. En tiedä miksi, mutta itselläni se poltti toissa kesänä enemmän kuin naga  ::)
Ehkä olen juuri caribean kapsasiinille jotenkin herkempi...  ;D

Lemon Drop on baccatumiksi aika pienikokoinen. Moneen muuhun verrattuna. Senhän voi itse pitää matalana leikkaamalla sitä...ja sitä mukaa se sitten myös tuuheutuu kun ei pääse pidemmäksi kasvamaan.. Sorry Macex, mut pakko hyökkiä sun päiväkirjaan kuvien kera.. :D Tässä Coofdradille kuva mun Lemon Dropista.. :

Kyseessä n.vuoden ikäinen kasvi...korkeutta kasvilla 30cm ja latvustolla leveyttä nyt 55cm ja levenee kokoajan.. =P

Macex

Ei tää sun täsmähyökkäys haittaa mittään  :-*

Tollanenhan noista munkin veijareista voi tulla, aika näyttää ja mitenkä innostuu saksimaan :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: Macex - maaliskuu 22, 2011, 00:54:29 ap
Ei tää sun täsmähyökkäys haittaa mittään  :-*

Tollanenhan noista munkin veijareista voi tulla, aika näyttää ja mitenkä innostuu saksimaan :)

Jep! Kunhan siinä alkaa runko puutumaan niin onkin jo paljon kivempaa.. :D Toi mun Droppi oli koko talven tosi niukalla lannoitteella, kuitenkin kohtalaisessa valossa...joten kasvu oli tosi puumaista ja hidasta. Puutarhan kesää kehiin niin alko kaveri rehottamaan ja karkailemaan miten sattuu.. ;D  Ite aion tuon oman viedä vanhemmilleni ulkokasviksi... kasvi on jo nyt aika vankka, joten uskoisin, että ihan mukavasti ois satoa tulossa kun pääsee pihalle paahteeseen. Isompaan ruukkuun se pääsee myöskin samalla.

Macex

Eipä oo pitkään aikaan tullu päivättyä, mutta nyt taas, kun on jotain huomattavaa tapahtunut :)

Kukkiva Lemon Drop

Ja kivana yllärinä ovat tämän päivän aikana pari podia kellertämään alkaneet. :)

Ja niille jotka eivät ole vielä nähneetkään, niin sain otettua kuvan, jossa kukka parhaimmillaan ja kukasta tuleva tuotos siinä kivasti vieressä :)

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

huhtikuu 26, 2011, 17:56:01 ip #145 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 26, 2011, 20:06:59 ip käyttäjältä Macex
26.4.2011

+    +    + 

=

Eli tuli ripsiäiset uudestaan kylään, toinen kerta näille tän vuoden kasveille. Päätin, että nyt sitten oli viimenen kerta.

2013
Kuiva ja Naseva.

coco

En kyllä pystyny kattomaa nauramatta tota kuva sarjaa..  ;D

TunturiTiger

^^ Voi sen noinnkin ilmaista! Niinhän se oli, että yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. ;D

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Macex

Ajattelin vähän koittaa erillaista lähestymistapaa, kun ei noista viitti ottaa kuvia hyökkäyksen takia.

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

Että varmasti tuli tuholaisille selväksi, että kuka täällä vetää naruista ja ohjaa tätä näytelmää, niin tehostin myrkyttämistä seuraavia kappaleita hyväksikäyttäen!

Sabaton - The Final Solution

Suicide Love Boat - Thunder Motherfucker

Turmion Kätilöt - Minä Määrään

2 Times Terror - Ikävässä Paikassa

2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Olisit käyttänyt jotain oikeasta tappavaa kamaa kuten Antti Tuiskua tai Lauri Tähkää. Tosin noiden kahden kanssa joutuu mankkaa hoitelemaan jo kaukosäätimellä, peltorit korvilla mieluiten pitkän matkan päästä.  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Lihamestari

Mä voin lainata Anttia jos tulee oikein tiukka paikka!
Työkaverit on muistanu mua joka joulu tai synttäripäivänä, aina jos Antilta on tullut levyä ulos! ;D

Innokkain levynhankkija meinas hermostua, kun konjakkilasin alta löytyi A.Tuiskun tuotantoa lasinalusena! ;D ;D

Kunnon kasvattalalla siis pitää olla jotain Applen tuottetta, notta puskat kasvaa ja A.Tuiskua, jotta öttiäiset pysyy kaukana... ;)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Macex

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - huhtikuu 27, 2011, 20:03:08 ip
Mä voin lainata Anttia jos tulee oikein tiukka paikka!
Työkaverit on muistanu mua joka joulu tai synttäripäivänä, aina jos Antilta on tullut levyä ulos! ;D

Innokkain levynhankkija meinas hermostua, kun konjakkilasin alta löytyi A.Tuiskun tuotantoa lasinalusena! ;D ;D

Kunnon kasvattalalla siis pitää olla jotain Applen tuottetta, notta puskat kasvaa ja A.Tuiskua, jotta öttiäiset pysyy kaukana... ;)
Pitää käydä hakemassa itelle A.Tuiskua levyllinen ja tuota uutta munamiehen sekoilua :) Tähkä vois toimiakkin muuten hyvin... "Rikotuma elämät troskiin" vai mitä se laulaa  :D

Ei taida iPhöne 4 olla vielä tarpeeksi hopeista omenaa vaikuttamaan tuholaisiin, tai sitten ollut sen verran vähän aikaa vasta käytössä, ettei vaikutusta vielä niiden psyykkeeseen.

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 27, 2011, 19:50:15 ip
Olisit käyttänyt jotain oikeasta tappavaa kamaa kuten Antti Tuiskua tai Lauri Tähkää. Tosin noiden kahden kanssa joutuu mankkaa hoitelemaan jo kaukosäätimellä, peltorit korvilla mieluiten pitkän matkan päästä.  ;)
Sullehan tarjottiin niitä pinkkejä kumihanskoja, niin vois niiden rinnalle ostaa itselle pinkit peltorit, voitais olla jossain tapahtumassa samixii  :-*

2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Itseasiassa olen huomenna menossa ostamaan kuulosuojaimia. Tosin Sonim-merkkisiä, ehkä sieltä löytyy iHQpinkki yhtenä värivaihtoehtona.

Raavas hetskumies ei vapaa-ajallaan tosin pue päälleen mitään henkilösuojaimiin viittaavaa, paitsi ehkä grillatessa nahkaisen hitsarinessun. Patakinnaskin on jo liikaa "akkain touhuja", jos kolmesataa-asteisesta arinaa siirrettäessä pitää kourat verhoilla jollain, siihen käy vain ja ainoastaan tumppujen kyrväkkäin ilmenemismuoto eli katastrofirukkanen!

Macex

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 27, 2011, 21:37:02 ip
Raavas hetskumies ei vapaa-ajallaan tosin pue päälleen mitään henkilösuojaimiin viittaavaa, paitsi ehkä grillatessa nahkaisen hitsarinessun. Patakinnaskin on jo liikaa "akkain touhuja", jos kolmesataa-asteisesta arinaa siirrettäessä pitää kourat verhoilla jollain, siihen käy vain ja ainoastaan tumppujen kyrväkkäin ilmenemismuoto eli katastrofirukkanen!
Nyt puhutaan miesten vehkeistä  ;D. Itekkin kesällä grillaan vaan sian-nahkasta tehdyn hitsausessun kanssa, tulee väriä kivasti lihaan, omaan että grillin tuotoksiin. Esteettinen näky ei vaan naapureita miellytä, mutta ompa kuitenkin kriittiset paikat peitety, niin eivätpä voi suuta halkoa asiasta sen enempiä!

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

Mutta takaisin aiheeseen  ;)

Eli tänään oli eka 3:sta Trinidad Scorpion Morouga Blendin siemenestä itänyt ja ilo on SUURI!

Töissä johonkin palmun juureen laitetuista siemenistä yksi on tällähetkellä itänyt :)

2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Jou!! Mitenkäs sen Orange Habaneron kävi? Veditkö kokonaisenà ja oliks siit yhtään mihinkään? Itellä joku 8 mollukkaa taitaa olla.. ei vielä näy oranssia väriä missään.. hmph.. ;D

Macex

Yhden oon pikkusessa pöhnässä hölmönä syönyt ja huonosti kävi :D pitää odottaa uutta kierrosta noista kukista tulevan, jos ei caribbean red kerkeä valmistamaan omia palkojaan eka.

2013
Kuiva ja Naseva.