heinäkuu 08, 2024, 05:41:44 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Wolfman

Kyllä Räyhiksen juttuja aikaisemmin luki ihan mielellään, hyvin kirjoitettuja osuvia tekstejä. Aikaisemmin Räyhiksellä ei ollut juurikaan sellaisia tahallisen loukkaavia häirikköviestejä joita viimeaikoina tuli paljon, tai en ainakaan itse sellaisia huomannut. Tuo muutos oli valitettava, pitää vaan toivoa että "vanha" Räyhis palaa palstalle jossain vaiheessa.

Chilivaari


Räyhiksen ihailijat voivat tarttua foorumin hakuun. Viestejä löytyy sieltä yli 8000 ja poistettuja lienee satamäärin moderaattoreiden varastossa. Ei pitäisi ihan heti tulla vieroitusoireita. Joku voisi vaikka perustaa ketjun: "Tämän aamun valikoitu Räyhis sitaatti".

Lainaus käyttäjältä: Toby - syyskuu 06, 2013, 07:31:13 ap(älkää nyt ajatelko viimeisimpiä kirjoituksia, vaan muistelkaa vanhempia, sanotaanko vaikka pari kuukautta tai ihan pari vuotta vanhoja tekstejä).

Ihan satunnaisotannalla Räyhiksen viesteistä tuli tämmöinen parin vuoden takainen ketju vastaan:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10018.msg158846#msg158846


Yksinkertaisella kysymyksellä alkanut juttu poiki kaikenlaisia solvauksia ja kehotuksia itsetuhoon, joista foorumin moderaattorit ovat pahimmat poistaneet. Siksi alku ei enää ole helposti luettavaa, kun joka toinen viesti puuttuu. Tälläkin karkotettiin lopullisesti foorumilta useampia aloittelijoita ja mukana maahanmuuttajia, joita Räyhis erityisen karkeasti nimitteli. Eipä siis glorifioida vihanpitäjää.


Foorumin hengestä vuonna 2009 kertonee jotakin tämä Räyhiksen resepti, jossa hänkin joutui kirjoittamaan väärin, kun foorumisofta muutteli sipulin ripuliksi, suolan kuolaksi jne.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6433.msg74369#msg74369


Ei se muinaisuuskaan aina niin hienoa ollut, mutta Räyhis oli rauhallisempi.

PP

Salliiko foorumin linja nyt kelvottoman kielen vai ei? Olen ilmoittanut eilen kahdesta saman käyttäjän viestistä, jotka on liki lukukelvottomia lauserakenteiden, välimerkkien ja isojen kirjaimien totaalisen puutteen vuoksi. Viestit on edelleen paikoillaan eikä kukaan ole ilmeisesti uskaltanut huomauttaa kielestä.

Feint

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 06, 2013, 12:10:45 ip
Salliiko foorumin linja nyt kelvottoman kielen vai ei? Olen ilmoittanut eilen kahdesta saman käyttäjän viestistä, jotka on liki lukukelvottomia lauserakenteiden, välimerkkien ja isojen kirjaimien totaalisen puutteen vuoksi. Viestit on edelleen paikoillaan eikä kukaan ole ilmeisesti uskaltanut huomauttaa kielestä.


Taitais koskea erästä päiväkirjaakin  ::) Ei kai se oo väärin olla lukihäiriöinen tai huono tietokoneiden kanssa?

jaolsten

Ko. Kirjoittajaa on ylläpidon toimesta kehotettu kiinnittämään huomiota oikeinkirjoitukseen etc.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

narttu

toivottavasti ette tarkoita nyt minua?  :o Parhaani yritän,mutta joskus (jopa neljän esikatselun jälkeen)jää vielä virheitä.Kun liikaa rupeaa miettimään,niin ajatus katkeaa ja silloin hyväksi tarkoitettu tarina, jää tyngäksi. :(
P.S jos täällä jokaisen kirjoittajan teksteihin(kieliopillisiin virheisiin,pilkkuihin,ym,ym)puututtaisiin,niin aikas vähäiseksi jäisi kirjoittelut. ;)
Nimimerkillä:kukaan meistä ei ole täydellinen  8)(paitsi minä,äitini mielestä) :-X
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

jaolsten

Ei tarkoitettu. Silti kannattaa ihan aina kiinnittää huomiota luettavuuteen.

Lainaus käyttäjältä: hortonoomi - syyskuu 06, 2013, 23:11:07 ip
toivottavasti ette tarkoita nyt minua?  :o Parhaani yritän,mutta joskus (jopa neljän esikatselun jälkeen)jää vielä virheitä.Kun liikaa rupeaa miettimään,niin ajatus katkeaa ja silloin hyväksi tarkoitettu tarina, jää tyngäksi. :(
P.S jos täällä jokaisen kirjoittajan teksteihin(kieliopillisiin virheisiin,pilkkuihin,ym,ym)puututtaisiin,niin aikas vähäiseksi jäisi kirjoittelut. ;)
Nimimerkillä:kukaan meistä ei ole täydellinen  8)(paitsi minä,äitini mielestä) :-X


LainausToivottavasti ette tarkoita nyt minua?  :o Parhaani yritän, mutta joskus, jopa neljän esikatselun jälkeen, jää vielä virheitä. Kun liikaa rupeaa miettimään, niin ajatus katkeaa, ja silloin hyväksi tarkoitettu tarina jää tyngäksi. :(

P.S jos täällä jokaisen kirjoittajan teksteihin (kieliopillisiin virheisiin,pilkkuihin,ym,ym) puututtaisiin, niin aikas vähäiseksi jäisi kirjoittelut. ;)
Nimimerkillä: kukaan meistä ei ole täydellinen  8)(paitsi minä, äitini mielestä) :-X

Neljän esikatselukerran? Tummennettuna minuutin vilkaisun jälkeen löydetyt jutut.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Olen nyt odotellut Hortonomin vastausta vajaan puoli tuntia. Vastaisin mielellään tuoreeltaan, mut nyt pitää mennä nukkumaan.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

narttu

Päätin Peruskoulun yli 20 vuotta sitten.Jos pilkun jälkeen oikeasti pitää laittaa iso kirjain,On tämä asia Joko unohtunut tai mennyt ohi korvieni.Räyhis ei mua saanut katoamaan täältä,Mutta nyt menee mietintämyssy päähän.Jos tää menee näin pilkuttamiseksi,Että pilkun jälkeen puuttuva iso kirjain muuttaa tekstin lähes lukukelvottomaksi,Niin kai se sitten niin on  :'(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

narttu

Anteeksi kun kesti,Mutta täytyi tarkastaa Googlesta miten muutama sana kuuluu oikein kirjoittaa.
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Habanervous

Lainaus käyttäjältä: hortonoomi - syyskuu 07, 2013, 00:37:29 ap
Anteeksi kun kesti,Mutta täytyi tarkastaa Googlesta miten muutama sana kuuluu oikein kirjoittaa.


Anna palaa vaan. Asiasisältö se ratkaisee.

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: hortonoomi - syyskuu 07, 2013, 00:32:45 ap
Päätin Peruskoulun yli 20 vuotta sitten.Jos pilkun jälkeen oikeasti pitää laittaa iso kirjain,On tämä asia Joko unohtunut tai mennyt ohi korvieni.Räyhis ei mua saanut katoamaan täältä,Mutta nyt menee mietintämyssy päähän.Jos tää menee näin pilkuttamiseksi,Että pilkun jälkeen puuttuva iso kirjain muuttaa tekstin lähes lukukelvottomaksi,Niin kai se sitten niin on  :'(

Pisteen, huutomerkin tai kysymysmerkin jälkeen tulee iso kirjain. Pilkkua vain nus... rakastellaan.

SK

Lainaus käyttäjältä: hortonoomi - syyskuu 07, 2013, 00:32:45 ap
Päätin Peruskoulun yli 20 vuotta sitten.Jos pilkun jälkeen oikeasti pitää laittaa iso kirjain,On tämä asia Joko unohtunut tai mennyt ohi korvieni.Räyhis ei mua saanut katoamaan täältä,Mutta nyt menee mietintämyssy päähän.Jos tää menee näin pilkuttamiseksi,Että pilkun jälkeen puuttuva iso kirjain muuttaa tekstin lähes lukukelvottomaksi,Niin kai se sitten niin on  :'(


En ala oikein kirjoituksesta napisemaan, eikä pilkun jälkeen tule isoa kirjainta.
Mutta pilkun ja pisteen jälkeen tulee väli. Ennen kuin aloittaa seuraavan virkkeen.
Siitä kait tuossa oli kyse.

Mutta mielestäni tämä ei ole mikään vitun kieliopin foorumi, joten väärin kirjotus vituttaa vaan paria äidinkielen opettajan lasta ja muut on tyytyväisiä.
Keskittykää välillä chileihin!

jaolsten

Joojoo ja mää päätin peruskouluni 17 vuotta sitten, enkä ole äidinkielenopettajan poika.
Lainaus käyttäjältä: SK - syyskuu 07, 2013, 03:26:15 ap
Mutta mielestäni tämä ei ole mikään vitun kieliopin foorumi, joten väärin kirjotus vituttaa vaan paria äidinkielen opettajan lasta ja muut on tyytyväisiä.
Paitsi, että ylläpidolle tulee jatkuvalla syötöllä pyyntöjä, että foorumia saataisiin luettavammaksi. Kukas täällä käyttäjille sitten asioista muistuttaa, jos ei ylläpito?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

sorrii

[[..viittiiköhän tätä soppaa hämmentää, miettii hän...  ::) .. ja päättää työntää omankin lusikan ...]]

Itse olen aina ajatellut että hän joka toisen puheista loukkaantuu tai pahastuu, on väärässä!
-Kun itse hämmennyn, kuohahdan tai pahastun, alan miettimään mikä MINUSSA on vialla tänään.
-Erillinen asia on toki että loukkaavasti käyttäytyväkin henkilö useimmiten on väärässä, mutta se ei jaksa kiinnostaa, jos en voi siihen vaikuttaa.

Kun itse alussa sain jokusen vittuilun mainitulta "kiusaajalta", tunsin vain itseni toivotetuksi tervetulleeksi joukkoon  ;D
Tulihan sieltä ihan taidokasta ja terävää tekstiä. Lukaisimpa blogiakin ja testasin jopa pari reseptiä. Ei pahaa ollenkaan ...

Hitaana hämäläisenä aloin pikkuhiljaa kuitenkin epäillä, ettei kaikki vittuilu ollutkaan hyväntahtoista eikä huumoria. Tein myös omia päätelmiäni ja mietin millaisen henkilön täytyy itse keksiä itselleen haukkumanimi! Tietääkseni tälläkään foorumilla eivät kaverit anna toisilleen nimimerkeiksi hauskoja ja räyhäkkäitä nimiä!(?)

Lähtiessäni mukaan tuohon vittuiluun ja reagoidessani omilla vastauksillani annoin kuitenkin toiselle luvan jatkaa vittuilua. Minusta se tuo väriä muuten välillä kuivaankin selailuun. Jossain kohtaa vaan alkoi tuntumaan vähän turvattomalta, kun alkoi jossain ketjussa tulla aika uhkaavia viestejä johon lähti iso porukka mukaan kuvien kera jostain aseista ym. Se ei taas ollut enää kivaa.

Joku tuolla viittasi että kun tietää kenelle kirjoittaa voi tuttujen kesken olla rankkaakin tekstiä: se on totta. Eräs sitten viittaa että jos teksti on kuin 5-vuotiaan kirjoittamaa, ei pidä valittaa jos kohdellaan kuten 5-vuotiasta. Ilmeisesti oma kokemus miten on kohdeltu 5-vuotiaana vaikuttaa myöhempään käytökseen!?!

Tässä viimeaikaisessa kirjoittelussa taas tuntuu että porukka antaa turhaan sakinhivutusta Räyhikselle. Minun mielestäni foorumiin mahtuu kyllä monenlaista kirjoittajaa ja on ajoittain ilo lukea tekstiä josta saa selvää. Ei täällä nimettömänä tai edes tunnettuna tarvitse kaikkien kanssa kaveerata eikä edes pitää.
Tuosta "vihervasemmiston" tuomasta tavasta tuomita kaikki suvaitsemattomuus näkemättä omaa; leimata kaikki toisinajattelevat tietämättömiksi ja tyhmiksi olen kaikkien kanssa samaa mieltä. Ymmärsikö joku???

Vitutti eilen kun yhdelläkään Peter Pepperillä ei ollut kunnon esinahkaa:


Aji Cristalin pikkupodilla oli  8)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Caide



unenkuva


Mikähän KoRn:n mennyt

KoRn 1996 tässä
KoRn 2013 nykyään

tarviiko sanoa mitään....

IceQueen

Kunnon lukihärö:
Lainaus käyttäjältä: Toby - syyskuu 10, 2013, 21:35:10 ip
Tervetuloa! Loistavat lajikkeet oot valinnu.

Tuosta luin että Loistavat lääkkeet oot valinnu. ??? Jep jep...

Toby

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - syyskuu 11, 2013, 07:53:19 ap
Kunnon lukihärö:
Lainaus käyttäjältä: Toby - syyskuu 10, 2013, 21:35:10 ip
Tervetuloa! Loistavat lajikkeet oot valinnu.

Tuosta luin että Loistavat lääkkeet oot valinnu. ??? Jep jep...

No miksei tietysti voi valita harvinaisen loistavia lääkkeitäkin ::)
Sopii mulle.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.