tammikuu 11, 2025, 06:51:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Cheini - huhtikuu 23, 2016, 20:55:40 ip
Sinänsä ei mitään ongelmaa koska näyttää kokoajan samalta.  :D = kasvilla ei ole ongelmaa, miulla on.

Juuri näin. Kastele sitteku se alkaa roikottaan lehtiä

unenkuva

En keksinyt oikeen mihin tämän viestin laittaisin, joten toivottavasti tätä kautta tavoittaa jonkun osaavan.
Tarvitsisin pienesti apua. Joku saattaa jo tietää, että pidän youtubessa chiliaiheista kanavaa, löytyy täältä.
Tarvitsisin kanavatunnuksen, eli siis sellaisen "kansikuvan" jonka voisin laittaa aina videoiden alkuun.
Minäkun en osaa photo shoppia käyttää, saati omaa minkäännäköistä graafista silmää. Voisiko joku tehdä minulle sellaisen?
Riittää siis pelkkä kuva, jonka laittaisin aina videoiden alkuu. Jos joku voisi minulle moisen tehdä, olisin tuhannesti kiitollinen. Laita privaviestiä, jos onnistuu, niin kerron vähän tarkemmin mitä kuvassa tulisi olla. Todellakaan kummoinen ei tarvisisi olla.

Kiitos jo etukäteen

sorrii

Nyp pääsi oikein kunnon aivopieru  ???

Törmäsi uutisia lukiessa mielenkiintoiseen tiedeartikkellin Ugandassa suoritettavista nuorten naisten "kauneusleikkauksista", jossa oli vähän huononlaatuinen, tai pieni mun wanhoille silmilleni se kuva: Tein siitä Googlen kuvahaun: Hyvin se G tunnistaa aiheet ...  8) 8) 8)

PS. Pitäisköhän olla törkyosio erikseen vielä täällä foorumissa, ettei joku pahoita mieltään ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Miquel

Löytyykö joltakin vsijarilta myydä hippo -venttiili?? Maksan kultaa ja timantteja. Eräs projekti vaatisi tuon, kärsällä loppu.
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Chiljonka

Huru-ukko

Olisin sitä mieltä että selkeästi heinänkasvattajien kyselyt ja ketjut/liittymiset pitäisi moderoida sinne bittiavaruuteen.

Vaikka itse erehdyin niihinkin vastaamaan  ;)...

Chiljonka

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - toukokuu 22, 2016, 11:16:34 ap
Olisin sitä mieltä että selkeästi heinänkasvattajien kyselyt ja ketjut/liittymiset pitäisi moderoida sinne bittiavaruuteen.

Mistäs ne tunnistaa?

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Chiljonka - toukokuu 22, 2016, 11:30:29 ap
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - toukokuu 22, 2016, 11:16:34 ap

Mistäs ne tunnistaa?

Aktiivihiilisuodattimista ja muista chilinkasvatukseen tarpeettomista hiluista... Huru-ukolla taisi tosin tälläkertaa herätä epäilys erään kyselijän käyttämästä termistä jota harvemmin chilinkasvatuksessa kuulee mutta joka liittyy ilmeisesti aika oleellisesti noiden laittomien kasvatukseen....

sorrii

Miksi jotain kiinnostaa moinen  ??? ...

Mulla itsellä asui naapurissa vuosia arabimies jolta "vuokrasin" kellarikoppia romuilleni chilipalkalla. Koskaan ei sanaakaan vaihdettu mistään kasvatteluista, mutta kovasti se aina kehui mun lahjuksiani.

Putkirempontin aikaan liikkui talossa huhu, kuinka se "ählämi huumekauppias" vietiin raudoissa vankilaan, eikä toivottavasti enää takaisin tule. Samainen kertoja on talon pahin häirikkö, jolla käy poliisit parin viikon välein ja väliaikoina haisuttaa koko rappukäytävän sätkäntumppi-sätkän hajuilla, pierulla, vanhalla viinalla ja mahahapolla ...
Sen arabin kämpässä oli tosiaankin käyty [luvatta!] remontin takia tarkistuskäynnillä ja olihan siellä pari hamppua kasvamassa. Asunto oli jonkun säätiön omistuksessa ja ilmeisesti kaveri siitä sitten häädettiinkin. Tilalle tuli toinen vanhempi arabiukkeli jota ei tunnu olevan olemassakaan. Tiedäsitten poltteleeko ooppiumia ...

Mä olen vilpittömästi sitä mieltä että lainsäädännössä on jotain pahasti vialla jos tuollaisista saa häädön. Samaan aikaa lainsäätäjät on valmiita käytännössä tappamaan muutaman tuhatta juoppoa, että jaanapelkosella ja muutamalla persulla olisi helpompaa hakea vahvempaa aamukaljaa Siwasta ja bisnekset pyörii ... Tupakoitsijoita leimataan välipitämättömiksi saastuttajiksi ja hiljaisia pilvenpolttelijoita huumegangstereiksi...

Luulempa että ilman [eurooppalaisia] hampunkasvattajia ei meilläkään olisi noita hienoja lannoitteita, lamppuja, pumppuja eikä muitakaan viljelysysteemeitä ...
On joskus vähän naurattanut noissa "kaupunkilaisten viljelykaupoissa" kun itse teen suuret ostokset max. 50€'lla niin seuraavat hipit ostaa tyynesti tavaraa 400€'lla kerrallaan. Joillakin ei haittaa vaikka lopputuote maksaakin jonkun parisataa € per kilo ...

Tokikaan ei olisi foorumille hyväksi jos noista avoimesti puhuttaisiin ja kauppaa käytäisiin. Onhan se moderointi paikallaan jos sääntöjä tai lakeja rikotaan avoimesti. Turhaa silti musta on kytätä ja ihmetellä rivien väleistä asiaa jota ei näy avoimesti...

Minä siis "hiljaa annan kaikkien kukkien kukkia" mutta en tästä enempää ole kiinnostunut kommentoimaan. Ei oikeesti kiinnosta!

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

sorrii

LainausJuu, pari sanaa riitti  :o :o...

.. laukaisemaan puheripulin kauan patoutuneesta ihmetyksen aiheesta ...  ::)

NPhoBiaz

Tori-ilmoitusten suhteen olen itse hyvin armoton, jos on tarpeeksi aihetta epäillä heinänkasvattajaksi. Ja onneksi on tuo viestimäärärajoitus ilmoitusten suhteen, niin näkee vähän viestien sisällöstä että kiinnostaako ne chilit alkuunkaan. Mitä tulee noihin tulkinnanvaraisiin perus viesteihin ja kysymyksiin, niin aika selvästi ne heinähommat täytyy nähdä jotta viesti kannattaisi poistaa. Ketään tuskin haittaa jos jokin kyselee apuja salaisesti heinähommiin eikä se paista tekstistä läpi, mutta jos postaajalla olisikin puhtaat jauhot pussissa, niin aika ison harmituksen siitä saa jollekin aikaan, kun viestit poistetaan ja syytetään hörhöksi... Pitää aina katsoa molemmin puolin kolikkoa.

bläkkäri

Taitaa sitten nuuskan myyminen olla Chilifoorumilla sallittua :o ::).
Pistin tänne tyhmiin kysymyksiin kun on tuo ilmoitus saanut tuolla jo jonkin aikaa olla...

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - kesäkuu 04, 2016, 19:00:47 ip
Pistin tänne tyhmiin kysymyksiin kun on tuo ilmoitus saanut tuolla jo jonkin aikaa olla...

Mikä ilmoitus?

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - kesäkuu 04, 2016, 19:52:32 ip
Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - kesäkuu 04, 2016, 19:00:47 ip

Mikä ilmoitus?

Göteborgs Rapé

NPhoBiaz

bläkkäri

Yep, kovin oli ovelasti naamioitu. Kaikille se ei silti tainnut aueta mitä oltiin kauppaamassa kun oli pitänyt vielä lisäselvennystä laittaa.

:P

narttu

Mitä helvettiä täällä on tapahtunut reilu kuukauden aikana? Missä on kaikki "oletko  kännissä" ym, ym,  viestien kirjoittajat? Tästä foorumista  katos huumori alle nanosekunnin. :(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

sorrii

Kaikki on rannoilla kännäämässä: SE ei ole naurun asia ... :)