tammikuu 10, 2025, 15:40:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

wowin päivitykset vit***lee

Aloittaja Paprikaana, syyskuu 21, 2010, 17:20:48 ip

« edellinen - seuraava »

Paprikaana

Voi  ruma sana sentään! mulla on wowin päivityksien kanssa ollu ongelmia. alla olevaa tekstiä herjaa. olen asentanut lukemattomia kertoja ton pelin koneelle ja aika ajoin päivitystä tehdessä herjaa noin. Mikä VVVVV(itt...)oimasana sitä voi vaivata?!?!?!

The update could not be applied.
  The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (4)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Il Mondo Cambia, Io No!

Paprikaana

tiedoksi jos jollain sama ongelma, niin kuvakkeen päällä oikeaa klikkaa ja "suorita järjestelmänvalvojana" niin toimii :)

Pienestä voi ihminen tulla iloiseksi kun pääsee taas wowittamaan  :D
Il Mondo Cambia, Io No!

Janne

Voi voi, tuossa olisi ollut hyvä tilaisuus hankkia elämä ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

ALIS123

Itsehän lopetin wowin pelaamisen juurikin sen takia että se paska ei toimi ikinä kunnolla mutta eipä tätä chilifoorumin selausta kaljatölkki kädessä voi elämäksi sanoa :D

Macex

Lainaus käyttäjältä: ALIS123 - syyskuu 21, 2010, 19:54:12 ip
Itsehän lopetin wowin pelaamisen juurikin sen takia että se paska ei toimi ikinä kunnolla mutta eipä tätä chilifoorumin selausta kaljatölkki kädessä voi elämäksi sanoa :D
Elämän hankkiminen tarkoittaa tietokoneen ostoa, jolla ei pääse internettiin :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

No mutta parasta mitä voit tehdä hengittämisen ohella  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nizo

Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 21, 2010, 19:56:21 ip

Ei, vaan elämän hankkiminen tarkoittaa tietokoneen heittämistä roskiin.

ALIS123

syyskuu 21, 2010, 20:13:22 ip #8 Viimeisin muokkaus: syyskuu 21, 2010, 20:15:10 ip käyttäjältä ALIS123
Lainaus käyttäjältä: Jahman - syyskuu 21, 2010, 20:10:25 ip

Sanoo ihmiset jotka on chilifoorumilla kirjottelemassa... As in löytyy tietokone ja nettiyhteys :D

Nizo

Lainaus käyttäjältä: ALIS123 - syyskuu 21, 2010, 20:13:22 ip
Lainaus käyttäjältä: Jahman - syyskuu 21, 2010, 20:10:25 ip

Sanoo ihmiset jotka on chilifoorumilla kirjottelemassa... As in löytyy tietokone ja nettiyhteys :D

En olekaan missään vaiheessa väittänyt, että minulla olisi elämä  ;D

Julli-

Milläs realmilla Paprikaana jauhaa?

Paprikaana

syyskuu 23, 2010, 10:59:58 ap #11 Viimeisin muokkaus: syyskuu 23, 2010, 11:14:50 ap käyttäjältä Paprikaana
on mulla omakin elämä :) wowi ei ole koskaan hallinut minun elämistä. pelaan silloin kun hyvältä tuntuu ja se jaksaa sillä hetkellä kiinnostaa. Terokkarilla vaikutan :) lvl 71 draenei warrior.

Edit. ja lisätään vielä että hahmon saaminen levelille 71 on vienyt valtavan pitkän ajan. Välillä saatan kuukaudeksi ostaa peliaikaa ja sitten pitää kaksi kk taukoa jne. Ilman rest bonusta olisin varmaan vielä lvl 50 ;)
Il Mondo Cambia, Io No!

ALIS123

Kannattaa varmaan lopettaa vielä kun et käytä koko elämää wowiin, sitten ku pääset samaan tilanteeseen missä ite lopetin nii on jo myöhästä. Kun on pelannu tyyliin 3 vuotta putkeen ja hahmoja löytyy 3 max levelillä ja hyvä geari niin lopetus on jo vähän myöhästä koska elämää ei enää ole :D

Paprikaana

Lainaus käyttäjältä: ALIS123 - syyskuu 23, 2010, 11:57:13 ap
Kannattaa varmaan lopettaa vielä kun et käytä koko elämää wowiin, sitten ku pääset samaan tilanteeseen missä ite lopetin nii on jo myöhästä. Kun on pelannu tyyliin 3 vuotta putkeen ja hahmoja löytyy 3 max levelillä ja hyvä geari niin lopetus on jo vähän myöhästä koska elämää ei enää ole :D

toi peli on kyl koukuttava ja ryövää helposti elämän.. kokoajan pitää yrittää saavuttaa joku päämäärä. levareita ja levareita. Sit kun oot 80 ni sit parempia ja parempia kamoja... loputon suo. Kyl täs kävi mielessä se lopetuskin. vois tietysti käyttää aikaansa johonkin konkreettisempaan. vaikka rakennella ens kaudelle vesiviljelyjärjestelmää tms ;) mitäs sun elämään nyt kun olet lopettanut? onko jäänyt wowista jotain pysyviä vaurioita aivoihin? ;)
Il Mondo Cambia, Io No!

TunturiTiger

Hei! Olen TT - wowittaja. Mä oon ollu pelaamatta kaks vuotta kaks kuukautta ja 13 päivää.
Mä pelasin parivuotta Night Elf Druidilla, Gnome Rouskalla, Dorffi Hunulla, ja Human Priestillä. Noi oli silloin kaikki +60lvl ja prkln kalliilla kamoilla, epiciä ja semmosta.
Nyt mä voin sanoo, että elämää on wowin ulkopuolellakin. Ei tää chilifoorumikaan mikään parasvaihtoehto ole, mutta täällä tulee vietettyä vähemmän aikaa ku wowissa.

ALIS123

Eipä tuosta nyt mitää ihmeempiä vaurioita jääny, pari kaveria jäi historiaan ja edelleen voi käydä vaikka parin tunnin keskustelun toisen wowittajan kanssa ilman että kukaan normaali ihminen ymmärtää keskustelusta juuri mitään :D Lopetin joskus toukokuun puolessa välissä joten rahaa ja aikaa on ollu vähän enemmän juomiseen ja sen kyllä huomaa :D

Julli-

Ollut pelaamatta eilisestä asti. Takaisin varmaan vasta joulukkuussa Cataclysmin julkaisuhuumaan. Nyt pitäisi keksiä jotain rakentavaa tekemistä... Jos vaikka ensi kuussa kokeilisi Lotroa kun muuttuu ilmaiseksi myös täällä Atlantin köyhemmällä puolella.

Murderado

Itse lopetin WoWin pelaamisen kaksi vuotta ja neljä kuukautta sitten. Silloin löytyi 5x level 80, 1x level 71 ja 4x level 25-40 hahmot. Kaikki samalla serverillä. En tosin missään vaiheessa kyllästynyt peliin mutta päätin vain eräänä päivänä kohdistaa WoWiin käytetyn ajan johonkin muuhun. Eikä ole kaduttanut yhtään.

ALIS123

Tuota noin lich king julkaisupäivä on 13.11.2008(ainaki wikipedian mukaan), eli 2 vuotta ja 4 kk sitten olit aika edistynyt pelaaja jos pääsit lvl80 vaikka maksimi oli lvl70 :D

Murderado

Lainaus käyttäjältä: ALIS123 - syyskuu 28, 2010, 13:29:46 ip
Tuota noin lich king julkaisupäivä on 13.11.2008(ainaki wikipedian mukaan), eli 2 vuotta ja 4 kk sitten olit aika edistynyt pelaaja jos pääsit lvl80 vaikka maksimi oli lvl70 :D

Oho, totaalinen aivopieru iski. Vähennetään vuosi tuosta alkuperäisestä lausunnosta niin aletaan olla oikeilla jäljillä. Eli siis touko-kesäkuun vaihteessa 2009. :)
Ajattelinkin tuota edellistä viesitä kirjoittaessani, että onko siitä tosiaan jo niin h..vetin kauan...