kesäkuu 26, 2024, 03:04:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mr.Greenin Beibet

Aloittaja Mr_Green_, lokakuu 05, 2010, 23:43:25 ip

« edellinen - seuraava »

wille

Jatketaan nyt sitten vielä tätä konesaha-offtopiccia yhden kuvan verran.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Mr_Green_

Yhyy...pois mun päiväkirjasta tuollaiset!  ;D Itse luonnon rakastajana itken kun näen tuollaista puiden murhaamista...täällä pallolla kun yhdenkään puun tarvitsisi kaatua!  >:(  Silkkaa hulluutta sellainen!

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - maaliskuu 22, 2011, 13:12:22 ip
Yhyy...pois mun päiväkirjasta tuollaiset!  ;D Itse luonnon rakastajana itken kun näen tuollaista puiden murhaamista...täällä pallolla kun yhdenkään puun tarvitsisi kaatua!  >:(  Silkkaa hulluutta sellainen!
Mietis vaan, kun kattot tollasen ison puun halkomista, että Macex se siellä vaan Lemon Droppia siistii.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: Macex - maaliskuu 23, 2011, 02:01:24 ap
Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - maaliskuu 22, 2011, 13:12:22 ip
Yhyy...pois mun päiväkirjasta tuollaiset!  ;D Itse luonnon rakastajana itken kun näen tuollaista puiden murhaamista...täällä pallolla kun yhdenkään puun tarvitsisi kaatua!  >:(  Silkkaa hulluutta sellainen!
Mietis vaan, kun kattot tollasen ison puun halkomista, että Macex se siellä vaan Lemon Droppia siistii.


Yep...näin teinkin.. ;D

Mr_Green_

Taas aurinkoisen päivän kunniaksi joutu pari räpsyä ottamaan. Cayennen nykäsin mullista ylös, leikkasin suurimman osan juurista pois, pesin juuret hyvin...ja sit kokeilin istuttaa sen tommosen kiven päälle. Kotimatkalla keräsin pari käpyä ja jäkälää messiin! ;D Katotaan mitä tapahtuu.


Let's see what happens..


Alahyllyn asukit.. :P


Early Jalapeno, kasvaa silmissä..


Pomeo, myöskin kasvaa mukavasti


Lemon Dropin hetelmiä


Maui Purplen pötkylöitä


Naga Morichin taimesta oli pakko napata kuva..tämänkin lehdet kasvaa ihan silmissä..Omnom! ;D

RamBo

Täällä mikään aurinko paista! Paitsi päässä.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: RamBo - maaliskuu 25, 2011, 12:10:19 ip
Täällä mikään aurinko paista! Paitsi päässä.


Tsähäää...no ei se enää paista!  :'(

johnmadcook

Tuntuu paistavan vähän väliä, sit taas tuiskuttaa.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: johnmadcook - maaliskuu 25, 2011, 16:28:20 ip
Tuntuu paistavan vähän väliä, sit taas tuiskuttaa.


Näin tuntuu tekevän..sitten joku idiootti yrittää vielä ennustaa säätä.. ;D

Mr_Green_

Pari räpsyä otin tänään:


Aji Panca kasvaa iloisesti


MysteeriBaccatum tekee hedelmää...Condom paprika se vois varmaankin olla....? :P


Cayenne puskee podia..


Sainpas oman tuplahedelmän!! :D

Mr_Green_

Ja pari kuvaa..:


Early Jalapeno


Ja vielä toinen kuva..


Harsosääski kiinni ansassa jaloistaan..siinähän räpiköi..! Muutama sääski jäänyt kiinni.. toivotaan, että jää kaikki..

Mr_Green_


Lemon Drop


Lemon Drop




Bolivian Rainbow


CGN 16973


Rocoto Peru PisaT


Bhut Jolokia


solari

Voi hitto että on näyttävän näkönen toi yks lemon drop!!!!

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: solari - huhtikuu 14, 2011, 22:39:42 ip
Voi hitto että on näyttävän näkönen toi yks lemon drop!!!!


Hehe.. Lemon Drop on kyl mun lempparini.. ainakin vielä toistaiseksi! Meinaa kyl chinense lajin kasvit miellyttää eniten meikäläisen silmää.. Rocotot on myös tosi mielenkiintoisia.. =P Paljon muita en sitten kotiin meinaakaan kesäksi jättää! :) Koskahan niitä ulkokasveja vois ulos alkaa yöksi jättää..? ei varmaan ihan vielä kuitenkaan, vaikka mieli tekis jo alkaa kantamaan kasveja vanhemmilleni, koska itellä alkaa totaalisesti tila loppumaan.. ;P

solari

Jaa-a, ei kyllä varmasti vielä ihan kannata viedä :P Itelläkin alkanut mielessä pyöriin josko veisi muutaman taimen porukoiden pihalle kasvamaan..saapas nähdä. Kovin montaa taimea ei kyllä edes ole jäljellä enää. Yksi taas lähti kaverin mukaan tänä aamuna =)

Mr_Green_

Jees.. yöllä varmaan vielä liian kylmä.. ehkä maltan vielä tovin. Pari taimea olen porukoille jo vienyt ja ulkoiluttanut aina kun siellä oon käynyt.. mukavasti on tuulessa heiluneet. :).. jonkun ison voisi tuosta jo sinne viedä myös, niin sais vähän tilaa lisää! Pitäis vähän kuvia ottaa muutamasta kasvista.. kunhan jaksais.. :P Kasvua tapahtuu todella mukavasti.. aurinko toimii!! Podien alut oli ilmestynyt Habanero Orangeen ja Zadiraan.. Maui Purplesta muutamia kypsiä podeja tullut keräiltyä.. todella tulinen tapaus, mutta hyi olkoon minkä makuinen! :D Parempia odotellessa.. Lemon Dropin hedelmät ei meinaa kypsyä millään.. hmph.. täytyypä tarkistaa, koska ensimmäiset hedelmät ilmestyi.

Mr_Green_

About viisi viikkoa on nyt Lemon Drop hedelmää tehnyt.. eli eikös pitäis alkaa pikkuhiljaa ekat podit kypsymään? Pari kuvapäivitystä:




My Garden


Zadirassa pari podia..


Naga Morich, joka kasvaa kookoskuidussa 14cm altakasteluruukussa..


Fatalii, joka kasvaa pelkässä sorassa..


Taimia..


Condom Paprika


Bolivian Rainbow


Habanero Orange











Mr_Green_

Jos pari kuvaa laittais.. :)


Lemon Dropin podi.. muutamia kypsiä keräillyt jo pois.. jonkinlaista hedelmämössöä olis tarkoitus tehdä.. kera LD:n.. ;)


Zadira


Rocoto Peru Pisassa pari kukkaa ja lisää tulossa.. :)


CGN16973


Rocoto Manzano Orange.. pitäis saada isompaan ruukkuun tää kaveri.. =P


Naga Morich


Orange Habanero


Bhut Jolokia.. ei oikei meinannu mahtuu kuvaan.. :D


Inca Red Drop.. asustelee lasipurkissa nykyisin.. mukava seurata juurien kasvua.. :)


Condom Paprikassa podeja kymmenisen tulossa.. :)


Tuplahedelmä.. :P


Aji Panca


Mandariini pääsi isompaan ruukkuun.. :)


Jungle.. ;P


Mr_Green_

Nii... ja hyvää vappua kaikille!! ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - toukokuu 01, 2011, 12:57:07 ip
Nii... ja hyvää vappua kaikille!! ;D
Kiitoksia, kuten myös sinne!

Ota nakki

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.