kesäkuu 26, 2024, 03:41:26 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Turku meetti

Aloittaja hessi, lokakuu 06, 2010, 22:43:14 ip

« edellinen - seuraava »

hessi

Sitten vaan syksy meettiä pystyyn :)
syyskuun puolelle menee kylläkin, kun nuo Chilifestarit on ensin ja Turkulaisille vinkkiä, että taitaa tuo
yhdistyksen vuosikokous olla hyvin lähellä  Turkua :) (mahdollisesti 24.9)
Jos puhutaan viikonlopun illoista niin itsellä menee ensimmäiseen vapaaseen tuonne syyskuun ekalle,
jos taas arki-illoista niin lähes kaikki käy, paitsi maanantait.
Ja toki mun kaupunkikämpille saa tulla :) sinne ei vaan kovin suurta määrää mahdu :)
Curry House olis varmaan hyvä paikka käydä testaamassa, täytyy myöntää etten ole sitä vieläkään testannut :(
laittakaapa sitten pvä ehdotuksia :)
toki mulle käy ennen festariakin, mut päivystän töissä ennen sitä joten mun aika on aika rajoitteista,
itse ehdottaisin la 3.9 voin kyllä olla hiukan huonossa "hapossa" kun firman syys risteily perjantaina  ::) ::)


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Hubert

Liputan arki-iltojen puolesta.

ottulo

En ole päivämäärärasisti, jokseenkin kaikki käy näillä näkymin. :D

pak

Itsellenikin käy kaikkina muina aikoina, paitsi silloin ku ei käy. Sama pätee myös paikkaan.

Aji Chileno

Saavun ehdottomasti paikalle, jos vaan aikataulussa on tilaa. Yleensä viikonloput sopii paremmin, mutta suurin osa viikollakin saattaa onnistua. Työvuorot menee sillain, että joka neljäs viikko on iltaa, joten silloin en luonnollisestikaan ole tulossa.

Herra 47

mulle taas viikonloput sopii paremmin kuin arkipäivät... Jostain kumman syystä ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

biblo

Lainaus käyttäjältä: pak - elokuu 06, 2011, 23:35:27 ip
Itsellenikin käy kaikkina muina aikoina, paitsi silloin ku ei käy. Sama pätee myös paikkaan.


Samoilla linjoilla.
"Grow food, not lawns"

Rundari

Jos on  viikonloppuna niin saattais itekkin lähtee mukaan.

Vate

elokuu 07, 2011, 13:51:04 ip #68 Viimeisin muokkaus: elokuu 07, 2011, 15:04:08 ip käyttäjältä Vate
Jepp, joku syksyn arki-ilta ois kohillaan.
;D Ehkä mun kamu tulee sinne myös!

hessi

Miten olisi lauantai 10.9
olen itse silloin turussa kun päivystän, mutta n klo 18 mennessä pitäis olla jo vapaalla :)
ja jos käytäis porukalla testaamassa Curry House, voisin viedä niille vähän parempaa chiliä ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Vate

No ei päästetty >:(, mut kertokaa sit vaan mitä sie tapahtuu...

pak


marko-

Lainaus käyttäjältä: hessi - elokuu 09, 2011, 21:10:37 ip
Miten olisi lauantai 10.9
olen itse silloin turussa kun päivystän, mutta n klo 18 mennessä pitäis olla jo vapaalla :)
ja jos käytäis porukalla testaamassa Curry House, voisin viedä niille vähän parempaa chiliä ;)


Tuo Curry Housen testaaminen kuullostaa ihan nastalta, eivät varmaan pane pahitteeksi jos siellä vähän chilejäkin maisteltaisiin/tarjottaisiin. Voivat jopa innostua asiasta. Tosin en osaa vielä sanoa käykö päivämäärä vai ei, on aika pitkälle muusta perheestä ja niiden aivoituksista kiinni. Mutta voin korvamerkitä päivän.

Aji Chileno

10.9 sopii ainakin tällä hetkellä mun kalenteriin.

ottulo

Äh, just tuolle päivälle osuu sukulaisen kuuskymppiset. Niissä vissin pitäis edustaa... No, hyvällä tuurilla ne on päivällä niin ehtisin ehkä illaksi Turkuun. Selvitän asiaa.

Hubert

elokuu 19, 2011, 01:09:17 ap #75 Viimeisin muokkaus: elokuu 19, 2011, 13:38:11 ip käyttäjältä hubert
Huudellaanpas täällä, että jos jonkun kyytiin mahtuu lauantaiaamuna linjalle Turku-Tampere, niin hyppäisin mieluusti mukaan! Jos tällainen ystävällinen sielu löytyy, niin laitappa yv:tä asian tiimoilta...

Edit: kyyti löytyi!

hessi

Onko ehdotuksia joksikin muuksi päiväksi?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Siku

Vähän tuli Chilifesteillä lupailtua, että saapuisin paikalle. Ja ajankohdalla ei ole itselle sen suurempaa merkitystä.  :)

Hubert


LupeKani

Pitääpi kattoa jos itekin uskaltaisi paikalle kahtelemaan millaista porukkaa täällä liikuskelee. Ja tietysti esittäytymään itekin.