heinäkuu 01, 2024, 03:20:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Turku meetti

Aloittaja hessi, lokakuu 06, 2010, 22:43:14 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Oon tulossa, ainenkin poikkeamaan. Riippuu vähäsen että miten roudarihommia pukkaa. Jos ei ole niin sitten voinen pidempäänkin viihtyä.
"Grow food, not lawns"

Hubert

Onkos tuo 10.9. nyt päätetty vai mitä? Onko tuolla Curry Housessa hyvin tilaa vai pitäisikö sinne varata pöytiä?

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: hubert - elokuu 30, 2011, 09:00:08 ap
Onkos tuo 10.9. nyt päätetty vai mitä? Onko tuolla Curry Housessa hyvin tilaa vai pitäisikö sinne varata pöytiä?


Onkos joku tuolla jo käynyt? Vois valaista paikan kokoa.

Azukki

Valitettavasti en taida päästä paikalle jos miitti on tuolloin 10.9 päivä, mut raahataan silloin tuonne erotiikkamessuille :/

ottulo

Azukki: nehän voi yhdistää, eikö chilit sovi joka paikkaan?

http://www.royalcurryhouse.fi/ Tuolla on puljun kotisivut, tosin tilan koosta ei löydy tietoja, eikä kuvia sisältä.
Tilaa on ehkä 20 hlö:lle oman muistikuvan mukaan, enkä muista nähneeni siellä kovaa tungosta. Sen kerran kun kävin arkipäivän iltana, ei paikassa ollut ketään muuta asiakasta. Tosin se sattui varmaan samaan saumaan kuin ihmisten kotiutuminen töistä, joten ei ihme, että oli hiljaista. Kannattanee kysäistä paikan päältä varmuuden vuoksi, ja tarkistaa paikkojen määrä. Mun muistikuvani voi olla ihan pielessä. :D

En voi vieläkään 100% varmuudella sanoa pääseväni paikalle, mutta alkaa pikkuhiljaa kyllä siltä vaikuttaa. Varmistan ensi viikon alkupuolella.

hessi

niin yritin tuossa ehdottaa jotain arki-iltaa, ens viikolla itselleni käy ma-ti ja ke? ja sitten tuo la.
päivystän itse joten pääsen vasta tuossa 18 jälkeen. paikalla ei ole väliä, ja kuten olen sanonut, että jos pienempi porukka tapaa, niin mun kaupunkikämpille saapi tulla, sinne voin sitten "taikoa" jotain purtavaa.
toki tuo lauantai 10.9 sopii oikein hyvin ja minulle ruoka kyllä maistuu, koska päivystys päivänä ei juuri ehdi mitään taukoja pitämään.
voisin varata vaikka paikkaa kunhan saadan silmäluku tietoon :)

vaihtoehtoisesti sitten seuraavalla viikolla ti 13 pvä ja keskiviikko ilta.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

biblo

Sopii tuo Hessin luokin meneminen itselle. Pitää vaan tuo määrä kartoittaa ensin tosiaan.

Itselle sopii myös 18-> ti, ke, pe, la.
"Grow food, not lawns"

Hubert

Minulle sopii 10.9. ja myöskin ehdotetut seuraavan viikon tiistai, keskiviikko, perjantai ja launtai. Nyt kiitos pikku hiljaa päätöksiä, että voi lyödä sunnitelmia lukkoon.

jewe

kappas...turkkusessakin viel chilitoimintaa, pitää kuitenkin passata tän vuoden miitti.

jenze

Kaipa sinne ~25 mahtuu, vähän sellainen lounaspaikan oloinen. Kerran käynyt pari viikkoa sitten ja hyvää curryä oli.
Oikein palvelualtis kaveri tiskin takana, keskustelu kääntyi englanniksi ja chileihin about 2min jälkeen vaikka en mikään tyrkyttävä harrastaja olekaan :)

Tulisuusasteita taisi olla kolme ja kyselin kuinka tulinen se tulisin on, vastattiin että ei nyt niin tulinen, suomalaiseen makuun vain...

Kokki/omistaja? tuli vielä ennen ruuan valmistumista juttelemaan siivotessaan viereistä pöytää ja kyseli jotain kiinnostumisestani tuliseen ruokaan, (tässä vaiheessa olin vasta kysellyt tulisuudesta) johon vastasin että takapihallani sattuu kasvamaan joitain chililajikkeita, lähinnä miedompia.
Sanoin näin jotta kaveri ei mene lisäämään sapuskani kapsaisiinipitoisuutta...
Hän vastasi että minun pitäisi kasvattaa NAGAA,  tässä vaiheessa huolestuin hieman, ;)
Ja valitteli vielä nagan hintaa.
Pyysipä vielä kertomaan jos on liian mietoa, ja lupasi tekevänsä tulisempaakin ensi kerralla, jos pyydetään.

Kana-curryn tulisuus oli itseasiassa juuri sopiva minulle, kun ei toleranssini mikään älytön ole. Vatsa hieman protestoi poltteella mutta meni pian ohi.
Nagan ystävien varmaan syytä ottaa jauheensa mukaan tai ainakin pyytää hieman lisäpotkua ;)

hessi

onkos se nyt lauantaina ?
kun en oikein ole saanut selvyyttä,
varaisin pöytää kunhan silmäluku saadaan selville :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

biblo

Tässä nyt on pohdittu jonkun aikaakin mutta kukaan ei ole mitään lukottanut. Lauantaisen taidan skipata vedoten roudaushommiin. Muut päivät jotka olen aiemmin ilmoittanut sopivat edelleen.
"Grow food, not lawns"

ottulo

Ehdotan sitä seuraavaa keskiviikkoa, eli 14.9. klo 18->
Muinakin päivinä sopii (paitsi la 10.), mutta parhaiten sopii tuo 14.

Aji Chileno

Mulle sopii molemmat. 10. ja 14. pvä.

-V-

Kai sitä voisi tällä kertaa pyrkiä paikalle. Ajankohdalla ei mun puolesta ole mitään väliä, mullahan ei just nyt muuta olekaan kuin aikaa.

hessi

syyskuu 06, 2011, 22:50:00 ip #95 Viimeisin muokkaus: syyskuu 07, 2011, 09:33:00 ap käyttäjältä hessi
No siirretäänkö sitten tuosta lauantaista ensi viikolle?
itsellenikin sopii joku muu päivä kun la  10.9 paremmin kun tuli päivystyspäivän päälle työtehtävä vielä :(

lisäys ehdotan sitten keskiviikkoa 14.9 vaikka klo 18
miten muille sopii?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Azukki

^ Jos ensi viikkoon menee niin pääsen itsekkin paikalle :D

Siku


Hubert