tammikuu 09, 2025, 22:53:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Une saison de Räyhis

Aloittaja Ryhis, marraskuu 19, 2010, 22:20:30 ip

« edellinen - seuraava »

döderö

Lainaus käyttäjältä: linkerquu - elokuu 04, 2011, 07:50:17 ap
ihmekös tuo.
Shit happen's
Niin kuin itselleni kesäkuussa, ja nimimerkki vaihtui.

Räyhis ei ehkä ollut trolli ( vähän ) mutta minusta on hyvä jos kaikille vittuileva ja raivoava nimimerkki poistuu.
Jos on ollut kauan foorumilla ja vaan vittuilee kaikille suoraan ja haukkuu modeja niin miksi siitä ei herahda bännejä kuten herahtaisi jollekkin uudelle!?

Milestäni nyt foorumin ulkoasu on 50%mielekkäämpi kun jokasessa alottelijoiden kysymys topicissa ei lue" haista vittu!" " mee vittuun"

kiitos ja anteeksi  :(

solari

Juuh, samalla myös katoaisi noin 3,7% foorumin viesteistä ja aika moni alottelija olis jääny ilman Räyhäkkään tietotaitoisia neuvoja ja moni herkku suu ilman mahtavia krapulamättöjä.
Minä ainakaan jaksa ottaa itteeni jos joku rupeaa netissä pottuileen leikillä taikka tosissaan.

tso

Minä itse toivon ja uskon että Räyhis tulee takaisin!

Aivan parhaimpia nauruja olen saanut Räyhiksen kirjoittelutsta. Hänen postauksiaan seuranneena tulee mieleen että missä raja wtf ja hymyn kare tulee suupieleen. Oivaltavia kirjoituksia ja hyökkäyksiä kaikkea pseudotietoa vastaan.

Missä sitten menee se raja?? Dunno.. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen avoimeen modelinjaan. Jotain tiukennuksia tähän varmaan tulee kun niin on edellisissä viesteissä kerrottu. Selkeyttä tähän tarvitaan.. mitä saa sanoa ja mitä ei!

solari

Täysin samalla linjalla ollaan tso:n kans!

TunturiTiger

No jo on muistokirjotuksia, vaikka räyhis elää ja palaa kuitenki takasi. Mihis paha katois? ;D

Gluteus Maximus

Huhujen mukaan Räyhis on nähty kasvattelemassa Gojia, Himalajan rinteillä. Yrittää kenties valaistumista, jonka jälkeen palata foorumille.

biblo

elokuu 05, 2011, 09:24:52 ap #366 Viimeisin muokkaus: elokuu 05, 2011, 10:10:28 ap käyttäjältä biblo
Lainaus käyttäjältä: döderö - elokuu 05, 2011, 01:18:27 ap
Räyhis ei ehkä ollut trolli ( vähän ) mutta minusta on hyvä jos kaikille vittuileva ja raivoava nimimerkki poistuu.
Jos on ollut kauan foorumilla ja vaan vittuilee kaikille suoraan ja haukkuu modeja niin miksi siitä ei herahda bännejä kuten herahtaisi jollekkin uudelle!?

Milestäni nyt foorumin ulkoasu on 50%mielekkäämpi kun jokasessa alottelijoiden kysymys topicissa ei lue" haista vittu!" " mee vittuun"

kiitos ja anteeksi  :(

Nonni, Chilifoorumin Ramsey palaa nyt, kiitos. Reseptejä ja asiallisia ivailuja odottaen.
"Grow food, not lawns"

Ryhis

No herra draamakuningatar palaa sitten.  ;)

Olis ollut tofumätön resepti tulossa jokatapauksessa niin...

Lainaus käyttäjältä: Gluteus Maximus - elokuu 05, 2011, 08:57:54 ap
Huhujen mukaan Räyhis on nähty kasvattelemassa Gojia, Himalajan rinteillä. Yrittää kenties valaistumista, jonka jälkeen palata foorumille.

Tää oli kyllä paras!  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Täti-E

Tjaba ;D Mättökuvia odotellessa...

biblo

Poistettu slarvaa heilutteleva myyrä. Hienoa.
"Grow food, not lawns"

Vate

Anteeks vie munkin puolest, Räyhis. Enkä ny noule persettä. Kyä Räyhis on Räyhis! :D

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Vate - elokuu 05, 2011, 10:16:51 ap
Anteeks vie munkin puolest, Räyhis. Enkä ny noule persettä. Kyä Räyhis on Räyhis! :D

Anteeks vaan vittuilusta, toivottavasti jaksat vielä kasvatella tulisia paprikoita jatkossa!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Vate

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 05, 2011, 10:23:47 ap

Anteeks vaan vittuilusta, toivottavasti jaksat vielä kasvatella tulisia paprikoita jatkossa!

Juu, kyä se siitä. Sitä paitasi, taoit jotenkin mun päähän lisää järkeekin. Eli en tee tyhmii topcei enää, vaan katon eka ja sitten vasta kysyn omissa ketjuissani, jotka oon jo tehy aikasemmin jos on jotain ongelmii. :D

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Vate - elokuu 05, 2011, 10:28:00 ap
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 05, 2011, 10:23:47 ap

Juu, kyä se siitä. Sitä paitasi, taoit jotenkin mun päähän lisää järkeekin. Eli en tee tyhmii topcei enää, vaan katon eka ja sitten vasta kysyn omissa ketjuissani, jotka oon jo tehy aikasemmin jos on jotain ongelmii. :D

No ni! Kohta noi halaa.

Ryhis

Hyvä kuulla! Nyt kun olet "aloittelija" ja innostus on todella tuoretta, niin kirjoitappas tähän ketjuun miksi chilinkasvatus on maailman hienoin harrastus!

MrFrost

Räyhis kyllä on niin hieno mies, ettei sitä pysty edes kehumaan tarpeeksi.

Vaikka se antaakin ehkä osalle foorumilaisista niin räyhäkkään ja vittumaisen kuvan itsestään, niin oikeasti se on lutunen nallekarhu oikeassa elämässä.

Kyseistä herraa saa kiittää siitä, että tukinarut pysyy parvekkeen katossa, ebbitelineisiin tuli tarvittavat puut alle sovitun hinnan, MrFrost-setä nukahtaa YLEENSÄ telkkarin ääreen makuuhuoneessa ja joku sentään saa satoa mun emokasvina kasvattamasta RPR:ästä.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Lihamestari

Räyhishan teki vähän saman, kun Prince!
Hetken herraa vaan kutsuttiin symbooliksi nimeltä piste! ;D
Nyt taas mennään omalla tutulla nickillä! :)

Kunhan ei rupea poimimaan mitään vinkkejä omaan ulkoiseen habitukseen Prince sedältä! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

wille

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - elokuu 05, 2011, 23:32:49 ip
Räyhishan teki vähän saman, kun Prince!

Oli pieni ja turha? Eikainysentäs.

;D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - elokuu 05, 2011, 23:32:49 ip
Kunhan ei rupea poimimaan mitään vinkkejä omaan ulkoiseen habitukseen Prince sedältä! ;D

Montakohan kiloa sillä ois siihen matkaa..... PRICELESS!

::)

Niinno, hiusten värjäys, meikkaus ja hinttipukeutuminen.... Ja mitä muuta vielä :D

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - elokuu 06, 2011, 08:26:10 ap
Niinno, hiusten värjäys, meikkaus ja hinttipukeutuminen.... Ja mitä muuta vielä :D

-T
Tätä mää vähän niiku ajoin takaa! ;)
Mä oon aina niiiiin väärinymmärretty! ;D

Onhan sillä hukkapätkällä (Prince) ne korkokengät! ;)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn