lokakuu 06, 2024, 20:23:00 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


jeQQ 2011

Aloittaja jeQQ, marraskuu 25, 2010, 12:49:25 ip

« edellinen - seuraava »

tiikeri1

Lainaus käyttäjältä: chilihardhead.fi - helmikuu 01, 2011, 14:31:32 ip

Meillä on ratkaistu asia laittamalla wc-lukon kiertosysteemi välioviin, normi ovissa on peitelevyjen takana yleensä se lukko valmiina ja toiselta puoleltakin onnistuu patterin ilmausavaimella lukon käyttö, kun jättää tapin joka kulkee lukon läpi, ulos muutaman millin.
Lukkoa voi muuten käyttää vaikka ruuvarilla, jollei viitsi nuppia hakea ;)


Tai sitten voi laittaa sen wc-lukkosysteemin molemmin puolin sitä ovea, se vastakappale on muuten aika äkkiä mulkattu pyöreäksi kun sitä kääntelee meisselillä, avaimilla tms mitä milloinkin sattuu olemaan käsillä.

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - helmikuu 11, 2011, 19:08:19 ipSaako uteliaana kysyä, että mitäs lannoitteita olet ajatellut käyttää?  ::)

Hmm, Floran tripackin tilasin chilikaupasta. :)

jeQQ

Laitetaan pari räpsyä tähän väliin:






















jeQQ

Ja uutta lantaa kehiin:


Siinäpä kaverukset.


Chilit lepuuttaa kun ämpäriä täytellään.


Sellaista myrkkyä! Vähän meni "noin" arvoilla lannoitukset. Katsotaan, mitä tulee.

MrFrost

Hyvät aineet :)

Itellä tosin vaan Micro ja Mato, mutta aikalailla samaa tavaraa =)

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

jeQQ

Eiköhän tuo mato hankita ebbiä varten sitten, kuten myös topmax. ;)

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - helmikuu 14, 2011, 16:27:37 ip
Eiköhän tuo mato hankita ebbiä varten sitten, kuten myös topmax. ;)


TOP MAXia vois harkita kimppatilauksena 5l tonkkaa, sen verran tyyristä tavaraa puolen litran pullossa, vaikka kuinka säästeliäästi käyttää
jopa mun laiskalla liemienvaihtovälillä, niin riittää just sen yhen kesän jos sitäkään....

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

jeQQ

Ei mahdoton idea. Ihanko ulkomailta, vai?

Rusakko

voisin olla top max tilauksessa mukana jos hinta on järkevä

Kaltsu

Voisin myös olla kiinnostunut.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Zabi

https://www.growland-hydroponics.com/Bio-Bizz_1
Tuolta olen tilannut, samoilla postikuluilla tulee 30kg asti tavaraa Suomeen.
Postikulut tais olla 19,90€.
<br />Päiväkirjani 2011<br /><br />Iskä ei IHAN AINA ole väärässä. - Alisa 3v

jeQQ

Litrahinnaksi postien kera n. 27e. Ainut surkeushan tuossa on jakaa tuo litran osiin. En mä ainakaan itse viittä litraa tarvitse. ;D

PP

Voisin olla mukana kimppatilauksessa. Tuolta saa 5 litraa TopMaxia 83 €:lla ja 30 kg paketin kulut Suomen on vain 20 €.

http://www.greenshorticulture.co.uk/Organics-36/Bio-Bizz-Nutrients-Additives-149/BioBizz-Top-Max-205.aspx

jeQQ

Kato perhana 10l pönikkä! Ruvetaanko jo funtsimaan sellaista? Mitäs 10l topmaxia painaa, ei varmaan kauheasti 10kg enempää?

PP

Aika litkuahan se TopMax on joten ei paina paljoa vettä enempää. Itse voin hyvin ottaa 5 litraa, koska viiteen isoon ebbiin kasvarissa uppoaa tuota aikas järkyttävästi, jos haluaa tuloksia.

Zabi

helmikuu 14, 2011, 22:15:19 ip #75 Viimeisin muokkaus: helmikuu 15, 2011, 08:38:35 ap käyttäjältä Zabi
Jos kimppatilausta alatte puuhaamaan, voisin ottaa 5 litraa topmaxia jos tilaaja sattuis tämän reitin varrelle.
Voisin kevään aikana käydä noutamassa litkun kun käväsen veljen luona Kirkkonummella.

EDIT: 5 litraa kelpaisi. :)
<br />Päiväkirjani 2011<br /><br />Iskä ei IHAN AINA ole väärässä. - Alisa 3v

jeQQ

No poikkeat tuosta Hyvinkään kautta. Pitäisikös meidän tehdä torille / jonnekin muualle tästä ihan oma aihe?

Zabi

Hyvinkäältä onnistuu hyvin. :)
Kannattaa sit huomioida et 30kg lähetykseen ei mahdu 30L topmaxia, pönttöjen paino viimeistään vie just vähän yli.
<br />Päiväkirjani 2011<br /><br />Iskä ei IHAN AINA ole väärässä. - Alisa 3v

jeQQ

Joo mä nakkasin tonne just viestiä, että miten nuo postikulut sitten oikeasti menisi. Pyysin taulukkoa / vast, mistä näkisi esim. suoraan painosta sen postituksen hinnan. Kysäisin myös, onko 10L suurin pönikkä mitä myy ja pysyykö litrahinta tuossa, vaikka tilaisikin enemmän. ;D

Odotellaan tässä pikkasen taustatietoja ja ruvetaan sitten tekemään omaa aihetta asialle. Onneksi ei vielä ole tulenpalava kiire tuon tahnan kanssa!

MasaT

Antteeks, kun häiritsen. :)
Mitäköhän on topmaxin litrahinta ja missä vaiheessa sitä tarvitaan ja paljonko?