tammikuu 08, 2025, 05:04:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

syyskuu 18, 2015, 07:39:42 ap #820 Viimeisin muokkaus: syyskuu 18, 2015, 08:16:50 ap käyttäjältä Whili
Onkos Pirkammaalta lähdössä vajaita autoja vuosikokoukseen ??
Koska ??   Mistä ??   ja arvoitu paluuaika ??

..ja kyytiä tarvitsevatkin voivat huudella tähän ketjuun.

NPhoBiaz

Hep!

Lauantaiaamuna noin 8 lähtee kiesi etelää kohti. Särkänniemeltä, mut voin tulla hakeen. Arvioitu paluuaika sunnuntaina iltapäivällä ehkä 4-5 aikaan.

PP

Kuka on Pirkanmaan nykyinen yhteyshenkilö, jonka voi laittaa nettisivuille?

Whili

syyskuu 23, 2015, 11:47:09 ap #823 Viimeisin muokkaus: syyskuu 23, 2015, 11:50:52 ap käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 20, 2015, 17:30:49 ip
Kuka on Pirkanmaan nykyinen yhteyshenkilö, jonka voi laittaa nettisivuille?
Minä kai se oon ollut kokoonkutsujana ja tiedottajana.
..mutta ei sp-osoitetta eikä puh.numeroa sivuille !!   Yhteydenotto foorumin kautta.

Whili

Löytyykö Pirkammaalta kylmäsavulaitteita ??

sorrii

Motonetista saa Mustang-merkkistä purunpoltto-piparimuotti-kylmäsavulaitetta ~25€
Enoo ehtint muuten kokeilla vielä omaani. Rocotoja ainaskiin meinaan jokusen savustella; ja ehkäpät jalluja ja jotain mitä vielä kypsyy...

Valmistaja lupaa, että yhdellä latauksella [Mustang Deluxe Savupuruja (~5€/pussi)] tekee savua 12 tuntia...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Jooooo...   enään tarvittaisiin ritilällinen kaappi  8)

sorrii

Rautasoinilta etsimään ...
Jääkaapin ritilät pahvilaatikkoon tai puulaatikkoa rakentamaan.

Tein itse yleissavupöntön RS'lta löytämästäni pesukoneen altaasta ja RST-ritilästä: lämpöpuusta luukku/kansi. RST-pulteista kannakkeet ritilöille. Kylmäsavustus pitäisi varmaan tehdä kylmällä ilmalla ulkona. Chilien kylmäsavustuksessa ei varmaan oikeesti paljon haittaa vaikka lämmöt vähän nousisikin. Kalafileillä vähän arveluttaisi sellainen 30 asteen lämpö, kun pitäisi kuitenkin vuorokausi vamraan savustella ...

Nyt lähiaikoina meinaan kokeilla ihan pahvilaatikolla ja ripustan chilit vaan naruun sinne laatikkoon. Se on niinku' chipotle sitten  8) 8) 8)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Ruvekkaapa miettimään pikkujouluille paikkaa ja ajankohtaa

teroasi

Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 29, 2015, 08:43:02 ap

Mulla on kotona se ProQ kylmäsavugeneraattori. Samanlainen ku toi mustangi.
Tein ihan perus savupönttöön alas 5kpl reikiä ja kanteen 4kpl. Hyvin toimii! Näillä keleillä ei välttis kaappi oo pakollinen. Kaappiin tietysti mahtunee enemmän chiliä kerrallaan.

Whili

Lainaus käyttäjältä: teroasi - lokakuu 01, 2015, 13:41:16 ip

Mulla on kotona se ProQ kylmäsavugeneraattori. Samanlainen ku toi mustangi.
Tein ihan perus savupönttöön alas 5kpl reikiä ja kanteen 4kpl. Hyvin toimii! Näillä keleillä ei välttis kaappi oo pakollinen. Kaappiin tietysti mahtunee enemmän chiliä kerrallaan.
Ihan sillä kyselin, että jos jollain sattuisi olemaan valmiit vehkeet/kaappi lähistöllä..
Viimeksi kävi chilit vierailulla Lempäälässä, mutta Tonista ei ole kuulunut mitään hetkeen aikaan.

teroasi

Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 01, 2015, 14:23:15 ip
Lainaus käyttäjältä: teroasi - lokakuu 01, 2015, 13:41:16 ip

Ihan sillä kyselin, että jos jollain sattuisi olemaan valmiit vehkeet/kaappi lähistöllä..
Viimeksi kävi chilit vierailulla Lempäälässä, mutta Tonista ei ole kuulunut mitään hetkeen aikaan.

Vesvi on siitä sit askeleen maalle päin :)
Muuten hyvä systeemi meikäläisen muuten on mut liian vähän mahtuu kerrallaan. No ens vuonna mulla on kaappi. :)

Asiasta rasiaan eli pikkujouluihin.
Mä en oo koskaan käyny Roastissa joten heitän yhtenä ehdotuksena sen!

NPhoBiaz

En ole minäkään käynyt, joten Roastille ääni täältäkin!

Whili

Rouhea Ravintola Roast on hyvä vaihtoehto  :D   Hieman hintava mutta ainakin tähän mennessä kaikki ollut todella maukasta.
Ja saahan Chiliyhdistyksen kortilla -20% annoksista pois.
Mulla on kaikki perjantait jouluun asti vapaita, joten ehdotuksia ajankohdasta ?? 
Ja mukaan haluavat voisivat hieman huudella jotta saisi alustavaa päälukua...

PP

Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 02, 2015, 07:55:45 ap
Rouhea Ravintola Roast on hyvä vaihtoehto  :D   Hieman hintava mutta ainakin tähän mennessä kaikki ollut todella maukasta.

Täh? Onko tuota paperilla vai onko tämä joku "historiallinen" suullinen sopimus?

-jumi-

Lainaus käyttäjältä: PP - lokakuu 02, 2015, 10:19:30 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 02, 2015, 07:55:45 ap

Täh? Onko tuota paperilla vai onko tämä joku "historiallinen" suullinen sopimus?

Kyllä minä olen sen alennuksen ainakin siellä käydessäni saanut.

narttu

Kyllä se alennus on mainittu tuolla chiliyhdistyksen jäsenetu topicissa.
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Mainos jäsenedusta löytyy vuosijulkaisusta 2014 sivulta 33  :D

sorrii

Niin kauan kuin on nimessä tuo sanahirviö "rouhea" pysyy paikka mun boikotissani!
Kuulostaa joltain sämpyläbaarilta  ??? ??? ???

Kuka näitä uudissanoja oikein aina viljelee?!?

Pepperi

Täältäkin Roastille kaksi ääntä, samoin jollekin perjantaille. Ainoa joka ei käy on perjantai 13.11. Mitens muut marraskuun perjantait sopii muille?