tammikuu 09, 2025, 22:54:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

kieblack

Hetkinen, eihän kolmivuorolaisilla ole automaattisesti pyhät vapaana? Senkin koijari  ;D
En usko, että tullaan. Toinen on saikulla ja toinen töissä sekä torstain, että sen pyhäpäivän.

Kärsä Babar

Minä voisin kyllä tulla. Gringos locosiako ajattelit?
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

TunturiTiger

Sanoinkin, että suurimmalla osalla. Itsellänikin valitettavasti. Tällä listalla ei juuri pyhätunteja tule. >:(

Senior Kärsä sai juuri 10 pistettä. :)

Whili

Kärsä Babar

tammikuu 04, 2012, 11:58:25 ap #264 Viimeisin muokkaus: tammikuu 04, 2012, 16:09:45 ip käyttäjältä Kärsä Babar
Gringos Locosista on nyt varattu 6 paikkaa huomiselle klo 19:00.
Lisää saadaan paikkoja jos on halukkaita paikalle tulijoita. Kannattaa toki ilmoittaa siitä minulle heti kun tietää että haluaa tulla, niin saadaan niitä paikkoja varmasti.
Nyt tulossa olis ainakin: Minä, Tunturitiger, Macex, Whili, Xbow ja jaolsten.
www.chilitarvike.fi

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Macex - tammikuu 04, 2012, 13:57:12 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 04, 2012, 12:46:38 ip
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - tammikuu 04, 2012, 11:58:25 ap
Sinä, Tunturitiger, Macex ja Whili ja minä.

Muoks.
Mites olis poijaat kimpan järjestäminen? Kyytien suhteen?
Olin tulossa klo 18:30 bussilla, mutta kyllä kyyti kelpaa jos on tarjolla! Takaisin ylöjärvelle lähden vähän myöhemmin, bussilla  ::)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Xbow

tammikuu 04, 2012, 15:13:04 ip #268 Viimeisin muokkaus: tammikuu 04, 2012, 15:16:08 ip käyttäjältä Xbow
Voisin minäkin sinne tulla, että yksi paikka vielä lisää, jos sopii? Asustelen lähellä, joten jaksan kävellä, ei tarvi kyytiä :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Xbow - tammikuu 04, 2012, 15:13:04 ip
Voisin minäkin sinne tulla, että yksi paikka vielä lisää, jos sopii? Asustelen lähellä, joten jaksan kävellä, ei tarvi kyytiä :)

Ei kun nimenomaan sun tarttis tulla hakeen meitä Ylöjärveltä/Hämeenkyröstä...
;)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Kärsä Babar

Minun kyydissä pääse Ylöjärven suunnalta tulevat.
Tule ihmeessä Xbow. Nyt olis varatut paikat täynnä mutta lisää saadaan kyllä paikkoja jos halukkaita löytyy.
www.chilitarvike.fi

kieblack

Ensikerralla jos sitä ilmoitusta sais vaikka viikkoa etukäteen, eikä paria päivää ennen. Edelleen on tosi paskanakki alkaa samalla viikolla ihmettelemään työvuoroja..
Olishan se ollut kiva nähdä, viikonloppukin olisi sopinut paremmin. Toivottavasti niistä Tammelantorin asioista ilmoitetaan vähän aiemmin ;)

Macex

Lainaus käyttäjältä: kieblack - tammikuu 04, 2012, 17:36:18 ip
Ensikerralla jos sitä ilmoitusta sais vaikka viikkoa etukäteen, eikä paria päivää ennen. Edelleen on tosi paskanakki alkaa samalla viikolla ihmettelemään työvuoroja..
Olishan se ollut kiva nähdä, viikonloppukin olisi sopinut paremmin. Toivottavasti niistä Tammelantorin asioista ilmoitetaan vähän aiemmin ;)
Varmaan päätetään tehdä ne jatkossa parintunnin hälytysajalla
:)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Kärsä Babar

Nyt kannattaa kieblackin laittaa kalenteriin 28.1. Silloin on se Poppamiehen järjestämä vapaaehtoisten kestitys.
www.chilitarvike.fi

jaolsten

tammikuu 04, 2012, 23:00:21 ip #274 Viimeisin muokkaus: tammikuu 05, 2012, 00:10:26 ap käyttäjältä jaolsten
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - tammikuu 04, 2012, 16:09:15 ip
Minun kyydissä pääse Ylöjärven suunnalta tulevat.
Tule ihmeessä Xbow. Nyt olis varatut paikat täynnä mutta lisää saadaan kyllä paikkoja jos halukkaita löytyy.

Ajo-ohje:
S-marketilta Kuruun päin 1km, Asuntilan kyltistä oikealle,
asuntilantietä 500m, suolaniityntielle oikealle,
suolaniityntietä 1km, idäntie vasemmalle,
idäntietä 300m, Havumetsäntie oikealle,
Havumetsäntie 1 A2 mun osoite. Jarkko Stenfors nimi. Soittele/tekstaa varttia aikaisemmin, niin tulen pihalle vartoomaan.

0503851912

E: Muutkin saa tulla poikkeamaan tai soitella murheitansa, mielellään kuitenkin konttoriaikaan klo 5-23.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

kieblack

tammikuu 05, 2012, 16:16:44 ip #275 Viimeisin muokkaus: tammikuu 05, 2012, 16:24:45 ip käyttäjältä kieblack
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - tammikuu 04, 2012, 20:21:58 ip
Nyt kannattaa kieblackin laittaa kalenteriin 28.1. Silloin on se Poppamiehen järjestämä vapaaehtoisten kestitys.

Toivottavasti on vapaa viikonloppu, tuota en halua missata kyllä missään nimessä :)

jaolsten

Tänään oli seitsemän osallistujaa, ja kuuden hengen pöytä. Onneks Whilli mahtu syöttötuoliin.

Hyvät ja kohtuuhintaiset oli tarjoilut, tullaan jatkossakin järjestämään näitä tapahtumia vissiin tuolla. Jaa niin, kiitokset whilly marjoista, ompahan taas tuoretta viipaletta leivänpäälliseksi!

Tästä eteenpäin tulen mielelläni jokaiseen vastaavaan tapahtumaan!
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

-jumi-

No voi ähmy!

Kesällä kun jätin yhteystiedot Tuntsalle, niin oletin, että jatkossa pukkaa sitten sähköpostia kaikesta vähänkin mielenkiintoisesta. Ei kuulunut mitään...

Nyt vasta vahingossa satuin seuraamaan tätä ketjua vain havaitakseni, että olen jo myöhässä tämän illan tapaamisesta. Nyt on ketju seurannassa, mutta en pistäisi pahakseni sitä sähköpostiakaan.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - tammikuu 05, 2012, 23:58:52 ip
No voi ähmy!

Kesällä kun jätin yhteystiedot Tuntsalle, niin oletin, että jatkossa pukkaa sitten sähköpostia kaikesta vähänkin mielenkiintoisesta. Ei kuulunut mitään...

Nyt vasta vahingossa satuin seuraamaan tätä ketjua vain havaitakseni, että olen jo myöhässä tämän illan tapaamisesta. Nyt on ketju seurannassa, mutta en pistäisi pahakseni sitä sähköpostiakaan.

No kato ku ne yhteystiedot on vanhan koneen kovalevyllä, eikä sitä saa kirveelläkään auki. Ainiin... Sehän se piti eilen ottaa asiakas, että oltain kerätty toistemme puhelinnumerot ja meiliosotteet. Kaikki ei tuu selvinpäin mieleen.. :-\

Whili

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 05, 2012, 22:57:35 ip
Tänään oli seitsemän osallistujaa, ja kuuden hengen pöytä. Onneks Whilli mahtu syöttötuoliin.
Hyvät ja kohtuuhintaiset oli tarjoilut, tullaan jatkossakin järjestämään näitä tapahtumia vissiin tuolla.

Syöttötuoliin...  no joo.  ;) Juups, ruoka oli maukasta, mitä nyt joidenkin ruokiin oli laitettu CHILIÄ !?!  ;) ;D ;D
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 05, 2012, 22:57:35 ip
Jaa niin, kiitokset whilly marjoista, ompahan taas tuoretta viipaletta leivänpäälliseksi!

Oleppa hyvä vaan, toivottavasti maistuu  ;) kerroppa mielipiteesi niistä punaisista  :P