tammikuu 08, 2025, 22:58:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

maaliskuu 25, 2012, 19:57:58 ip #361 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 25, 2012, 21:45:23 ip käyttäjältä jaolsten
Emmää tällä kännyllä osaa kuvia tänne tuoda, mutta hakekaa linkin takaa...

Trinidad scorpion maustevoi

Edit: läppärillä viimeistely
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 25, 2012, 19:57:58 ip

Tämä kuuluisi ehkä tuonne jäkätijäkäti-osastolle, mutta V#TTU kun V#TUTTAA! :( Odotin ruokalistan julkistamisesta lähtien, että pääsen tuon skorpparipihvin makuun ja sitten joudunkin riutumaan kipeänä...  >:( >:( >:(
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - maaliskuu 25, 2012, 22:28:46 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 25, 2012, 19:57:58 ip

Tämä kuuluisi ehkä tuonne jäkätijäkäti-osastolle, mutta V#TTU kun V#TUTTAA! :( Odotin ruokalistan julkistamisesta lähtien, että pääsen tuon skorpparipihvin makuun ja sitten joudunkin riutumaan kipeänä...  >:( >:( >:(
No näitä iltamia tulee vielä jatkossakin, että jos sillon olis parempi tuuri. Eri menulla taitaa vaan aina olla :/

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Tammelantorin chilipäivät alkavat pyörimään 26.5. Penalla pitäis sillon kuulemma olla jo jotain myytävääkin. Tähtäämme siis tuohon ja jatkamme siitä entisellä aikataululla. Hoitaako jaolsten medialle tiedottamisen?

Olen ollut yhteydessä Patentti- ja Rekisterihallitukseen aluejaoston (tai miksi se lopullisesti nimetäänkään) järjestäytymiskokouksen tiimoilta. Vieläkään en tiedä, mitä kaikkia koukeroita järjestäytymiskokouksessa tulee olla, mutta ensiviikolla uskoisin saavani loputkin selville. Katsokaa jo kalenteristanne sopivaa aikaa, koska olisi hyvä hetki kokoukselle.

Tarkoitukseni oli laittaa kokouskutsua tänne ja yhdistyksen sivuille jo viimekuussa, mutta tuntuu, että noi valtion pitämät konttorit tekee töitä tuntipalkalla. Tästä syystä koko homma alkoi viivästymään. Syvimmät pahoitteluni!

kieblack

Kunhan sais ne perkuleen työvuorolistat, mitkä lain mukaan pitäisi kai jo olla kädessä  ::)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: kieblack - maaliskuu 30, 2012, 17:10:05 ip
Kunhan sais ne perkuleen työvuorolistat, mitkä lain mukaan pitäisi kai jo olla kädessä  ::)

Luurilla pomo kiinni ja kevyttä uhkailua! Lähihoitajista on pulaa. Mähän en koskaan sanois pomolle, että muuallakin olis töitä... ;)

kieblack

Helppoa joo, kun pomo on sairauslomalla jo neljättä viikkoa  ;) Ja toki se tietää, että muuallakin mulle olis töitä. Ehkä juuri sillä sainkin "vakituisen" paikan ko. työpaikasta viikko sitten.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 30, 2012, 09:52:40 ap
Hoitaako jaolsten medialle tiedottamisen?

Hoidan.

Kuukautta ennen esiteaseri ja viikkoa ennen kunnon teaseri.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

kieblack

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 11, 2012, 00:03:51 ap
Niin niistä kokouksista?

Niistä sen verran, että painin edelleen PRH:n kanssa. Mitä ilmeisemmin, meidän ei tarvitse ilmoittaa sinne mitään aluejaostojen yms. perustamisista. Huomenna soitan vielä yhdelle lakimiehelle ja jos en saa kiinni niin paan mailia.

TunturiTiger

Jyrki Ahdeoja PRH vs. TunturiTiger Chiliyhdistys
ROUND 3

Fight!

Lainaus
Yleisesti voidaan todeta, että yhdistyksen sisällä voi toimia alajaoksia, jotka eivät ole rekisteröityjä. Mahdollista on myös se, että yhdistys ottaa jäsenikseen toisia rekisteröityjä yhdistyksiä, jos yhdistyksen säännöt sen mahdollistavat.

Knock out! 8)

Eli tällä periaatteella mennään jatkossa. Tehdään kuitenkin pöytäkirjat kokouksesta ja säilötään ainakin yhdistyksen "arkistoon". PRH voi myöhemmin kuitenkin kysellä jotain.

Nyt kun tämä asia alkaa oleen selvillä, voitais miettiä sitä sopivaa kokouspäivää. Kun se on selvillä, mä alan rustaan esityslistaa ja kokouskutsua. Itse ehdotan 12.5. ja paikaksi Kärsän putiikkia.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 11, 2012, 09:45:18 ap
Itse ehdotan 12.5. ja paikaksi Kärsän putiikkia.

Päivä on OK, mutta paikaksi ehdottaisin Roast tai Jack the Rooster -ravintelia.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 11, 2012, 09:53:01 ap

Ehdotuksia otetaan toki vastaan paikankin suhteen.

kieblack

Oon aamuvuorossa, mutta myöhemmin toki iltasella onnistuu. Molemmat mestat käy ihan hyvin. Ravintolassa on se hyvä puoli, ettei tarvitse työvuoron jälkeen syödä kiireellä ja valmistautua matkaan. Huono puoli on toki se hinta ;)
Ja Jackin vois välillä vaihtaa vaikka Gringosiin. Eihän Jackista saa yhdistyksen jäsenenä juurikaan edes alennuksia  8)

-jumi-

Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 11, 2012, 09:53:01 ap

Kärsän putiikissa on ainakin myymälän puolella vähän huonosti tilaa, mutta jos sieltä yllättäen löytyy kokoustilat jostain taaempaa, niin mikäs siinä.

Roast saa varauksettoman kannatukseni. Annoksen tilauksesta sen saamiseen kesti ensimmäisellä käynnillä niin kauan, että kokous ehditään varmasti pitää siinä välissä :)

Roastista sai ihan mukiinmenevät Chiliyhdistyksen jäsenalennukset myös.

Whili

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 11, 2012, 10:05:21 ap
Ja Jackin vois välillä vaihtaa vaikka Gringosiin. Eihän Jackista saa yhdistyksen jäsenenä juurikaan edes alennuksia  8)

Välillä vaihtaa vaikka Gringosiin ??  Gringossahan ainakin pari viime kokousta on pidetty.

Ja Roosteriin on tulossa jäsenetuja, voisi joku kysellä missä mennään.

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - huhtikuu 11, 2012, 10:18:54 ap
Roast saa varauksettoman kannatukseni. Annoksen tilauksesta sen saamiseen kesti ensimmäisellä käynnillä niin kauan, että kokous ehditään varmasti pitää siinä välissä :)
Roastista sai ihan mukiinmenevät Chiliyhdistyksen jäsenalennukset myös.

Ja sieltähän voisi kysellä kabinettia kokoustilaksi.

jaolsten

Itse ehdotan jotain muuta, kuin viikonloppua. Itsellä on viikonloput aivan täynnä, ja lupasin tässä ko. palaverissa ottaa asiaksi järjestää chiliyhdistyksen jäsen- ja taloustietokantaa kuntoon muun porukan kanssa. Eli jos saan pyytää (vaatia), palaveri viikolle.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

TunturiTiger

Voidaanhan sitä tietysti siirtää, mutta heitäppä ajankohtaa. Esim päivää aikasemmin??

kieblack

Viimeksi vain tuli oltua tuolla Jackissä eikä niillä ainakaan ollut mitkään suurta kummemmat "alennukset". Taisi olla tyyliin 20c pois juoman hinnasta, heh eh..

Toi Roast kuulostaa ja näyttää ihan lupaavalta. Arki-illat sopii toki kanssa, niitä on yleensä helpompi järjestää, kuin viikonloppuja. Kummasti noi viikonloput täyttyy, kun silloin ihmisillä on eniten yhtä aikaa vapaata.
Tällä viikolla me ei liikuta mihinkään, devo on flunssassa ja minä todennäköisesti koko viikon vatsataudissa. Toivottavasti loppuu viikonloppuun mennessä.. Ensiviikolla sopii illat, oon joka päivä aamuvuorossa.