Tammelantorin chilipäivä Tampereella 21.5

Aloittaja Kärsä Babar, huhtikuu 17, 2011, 10:13:41 ap

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: mattson - toukokuu 19, 2011, 00:06:21 ap
Hittolainen kun ei itse pääse. Olis ollu mukava saada taas nimiä avatarien taakse. TT:n olen nähnyt vilaukselta viime vuonna roosterin eteisessä, muttet kuullut kun yritin huikata... Sen verran tärkeempi meno ens vkl ettei millään pysty irtoomaan...

No onneksi Chilifest Finland on tulossa.. :)

masaiman

Rinoa-

Moi! Kärsä ota vaan mulle se GHE:n paketti (mun tän vuotiset taimet, joista kiitos Herpiilille, tais saada vähän kylmää kun pistin liian aikasin lasitetulle parvekkeelle, eteenpäin annettu on meinaan sisätiloissa kasvanu ~kolminkertaseks omiin verrattuna...). Että jotain niille tarttis nyt keksiä ja pian  ;D

Kirjotin tonne facebookin tapahtumaankin että jos lähtis tosta porukalla syömään esim. Roastiin (jos on kiinnostuneita niin voin vaikka itekin soittaa Suksen Markolle ja kysyä oisko siellä tilaa). Muutenkin vois viettää iltapäivää/iltaa porukalla (muistelen sitä kun oltiin Näsinkallioilla joskus ja oli mukavaa...) ;)

Mun pitäis kyl pysyä kotona lukemassa pääsykokeisiin mut ehtii sitä ens viikollakin  :P
Chiliyhdistys #480

tso

Toripäivän jälkeen Roast voisi olla tosiaan kova juttu. Sitä on kovasti kehuttu, mutta ei vaan ole ollut aikaa singahtaa siellä käymään.

Mulla on pari hydrokasvia joista voin luopua, mutta otan ne mukaan vain jos joku erityisesti pyytää (joku kiva vaihdokki kiitos). n.40cm korkea Dorset Naga (Naga Morich) ja puolen metrin mittaiseksi kasvanut Serrano joka kukkii kovasti. Voin värkätä valmiiksi ämpäribubbleriin (nyt ovat aerossa), mutta ilma/vesipuNput saa sitten hommata itse.

Turpeessa olevia taimia otan mukaan kymmenkunta.

Eli torilla tavataan!

Whili

PRRRRR... !  >:( >:( >:(
Huomenna tarttee mennä Tallinnaan, että se siittä torista (jos en myöhästy bussista).

Mietiskelkää sitä "Pirkanmaan chiliyhdistystä", olis ihan sillontällön istua iltaa ja turista chilitarinoita.

Ja hauskaa toripäivää !!

TunturiTiger

Lihamestari

Jaahas!
Täytyy näköjään tehdä jotain repäisevää huomenna!
Onneks mulla on noita chilejä tossa vielä muutama, niin on jotain viemistä tonne alakerran grillibileisiin, kun mä en oo koskaan ollu hirveän uskovaista sorttia! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

linker

Syökää - juokaa - naikaa:  viisi kuukautta aikaa!

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 19, 2011, 22:48:09 ip
Toivottavasti tämä ei pilaa päivää. ::)

Kaverilla on ennenkin ollut kalenterissa säätövirheitä ;D

Joo PRRR....!
Myöhästyin Tallinnan bussista, HEH HEH. Tairampa tulla torille.  :( :-\ ;) :) ;D

Macex

Pirkanmaalla ilmestyneessä Valo lehdessä oli pieni juttu huomisesta chilipäivistä :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Macex - toukokuu 20, 2011, 15:22:49 ip
Pirkanmaalla ilmestyneessä Valo lehdessä oli pieni juttu huomisesta chilipäivistä :)

Niin oli ja alku oli niin puppua kun vaan ikinä mahdollista. Olis edes kysyny joltain! >:(

linker

eikös se valo ole Aamulehden joku liite...
muistuu mieleen viime naga2010- tapahtuman aikainen aamulehden kirjoittelu.

TunturiTiger

toukokuu 20, 2011, 16:19:31 ip #53 Viimeisin muokkaus: toukokuu 20, 2011, 17:07:53 ip käyttäjältä TunturiTiger
Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 20, 2011, 16:10:36 ip

Nyt oli puhetta kaupan habanerosta otetusta siemenestä ja kaktusmullasta TAI vaihtoehtoisesti chiliharrastajien kasvattamista valmiista taimista.

Toivottavasti useampikin pystyy tuomaan niitä taimia huomiseksi. Multa joutaa muutama ja lancen pistokkaita lisäks.

EDIT: Löytyihän se! Tässä olkaa hyvä.

Macex

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 20, 2011, 16:19:31 ip
Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 20, 2011, 16:10:36 ip

Nyt oli puhetta kaupan habanerosta otetusta siemenestä ja kaktusmullasta TAI vaihtoehtoisesti chiliharrastajien kasvattamista valmiista taimista.

Toivottavasti useampikin pystyy tuomaan niitä taimia huomiseksi. Multa joutaa muutama ja lancen pistokkaita lisäks.

EDIT: Löytyihän se! Tässä olkaa hyvä.

Itelle kanssa oli naurussa pitämistä, että kaupan Haban siemenistä ja kaktusmullasta voidaan taikoa ihmeitä. Olis voinut passata Fassen aloittelijan oppaan tuolle, niin olisi ollut tyylipuhtaampi ja oikeasti asiapitoisemmin kirjotettu. Muuten, jokuhan vois tulostaa niitä Fassen minikasvatusoppaita tuonne, niin ei mene sormi suuhun ja jää taimi sen takia ostamatta  ;)

Multa myös joutaa yhden pistää kiertoon, kun ei kerennä enempää idättämään.

2013
Kuiva ja Naseva.

linker

Lainaus käyttäjältä: Macex - toukokuu 20, 2011, 17:19:14 ip

Itelle kanssa oli naurussa pitämistä, että kaupan Haban siemenistä ja kaktusmullasta voidaan taikoa ihmeitä. Olis voinut passata Fassen aloittelijan oppaan tuolle, niin olisi ollut tyylipuhtaampi ja oikeasti asiapitoisemmin kirjotettu.

Tuo juttuhan meni aivan nappiin, mikäli omaa harrastuksen aloittamistani voin nappiin menemisenä oikeutetusti pitää. Sen ei tarvitse olla tuon kummenpaa,
niin pääsee nauttimaan mukavasta harrastuksesta.
Tyyliähän tuossa ei tietenkään ole, mutta elvistelynpelkoisetkin saattavat erehtyä yrittämään. 
Itelläni on penkissä kiinni pitelemistä etten enempää ala laukomaan.

TunturiTiger

Miettikää omissa päissänne tai päissänne, otatteko vaikka jyviäkin vaihdeltaviks. ;)

linker

No hel...   täytyyköhän pistää aamullasaabi tulille, ja lähteä sinne vaikkei pirkanmaalta olekaan

tso

Tulostin 100kpl Fassen pikaohjetta. Toivottavasti ei tule sanomista... :)

Macex

Lainaus käyttäjältä: TSO - toukokuu 20, 2011, 21:13:44 ip

Tulostin 100kpl Fassen pikaohjetta. Toivottavasti ei tule sanomista... :)

Hyvä että joku tarttu tähänkin :) Kiitos!

2013
Kuiva ja Naseva.