tammikuu 09, 2025, 22:13:03 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Torakka 2V tauon jälkeen back to the roots

Aloittaja Torakka, kesäkuu 05, 2011, 13:01:57 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

kesäkuu 19, 2011, 17:10:57 ip #20 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 21, 2011, 22:20:57 ip käyttäjältä Torakka
Itellä ainakin nuo vetään rungon ihan 90asteen kulmaan sinne ikkunaan kohti jo 12h kohalla.

Tein hileille tollaset pidikkeet auto matkan ajaksi.

Aika surkeet noot on mutta eipä tuu torstaina kaatuun purkit autossa ;)

Torakka

kesäkuu 21, 2011, 22:19:18 ip #21 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 21, 2011, 22:34:11 ip käyttäjältä Torakka
pientä päivityksen tynkää taas.

Muutamissa chileissä nähtävissä jo "oikeat/toiset" lehtiparit.

California Wonder

Pimenta De Neydet Toinen lehtipari näkyvissä :)

Turbo Bubet, Rocoto Red Peruvianit sekä Aji Cristallit

Ovat nyt saaneet "luomua" tuuletusta kun ollut ikkunat auki.
To Be Continued

EDIT: PS: jos jollain olis jotain hyviä jalapenon siemeniä(vihreä) olisin kiinostunut ottamaan vastaan tai vaihtamaan.

coco

Nehän on kasvanu kivasti! Just aikataulussa jouluks.. ;)

Nizo

Juu ei varmaan tänä kesänä satoa vielä saa, mutta oletpahan ajoissa ensi kaudelle  ;D

coco

Eihän tietty mikää mahotonta ole jos ois täydelliset olosuhteet!

Juseq

Ja vaikkei mitään järkyttävää satoa saisikaan aikaiseksi niin aina tulee hyvää kokemusta! (ja kyllä noillakin tilan saa vielä loppumaan ikkunalaudalta) ;D

Torakka

Lainaus käyttäjältä: Juseq - kesäkuu 22, 2011, 08:36:23 ap
Ja vaikkei mitään järkyttävää satoa saisikaan aikaiseksi niin aina tulee hyvää kokemusta! (ja kyllä noillakin tilan saa vielä loppumaan ikkunalaudalta) ;D
viimeks kun oli isot chilit ikkunalaudalla niin ei kestänyt lauta ruukujen painoa ja repeyty irti seinästä :(

Torakka

Pieni kysymys teille jotka tätä luette:) Pitäisikö mun ottaa maalta mukaan mun vanha water vai oliko se sittenkin aquafarm? :-\ tekis mieli koittaa uusiks kerran siinä oon neydeä kasvattanut. Mutta otin pois käytöstä kun se rinkula viskeli sitä vettä mihin sattu ei paljoa mutta silti liikaa :D

wille

Lainaus käyttäjältä: Torakka - kesäkuu 22, 2011, 22:11:20 ip
Pieni kysymys teille jotka tätä luette:) Pitäisikö mun ottaa maalta mukaan mun vanha water vai oliko se sittenkin aquafarm? :-\ tekis mieli koittaa uusiks kerran siinä oon neydeä kasvattanut. Mutta otin pois käytöstä kun se rinkula viskeli sitä vettä mihin sattu ei paljoa mutta silti liikaa :D

Antaa mennä vaan kun on alamäki. Kannattaa se rinkula jättää sinne viimoisen sorakerroksen alle. Ei sitten pärski niin pahasti.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Torakka

no tarvii pienentää sitä putkea sitten että sen saa sinne. :-[

wille

Lainaus käyttäjältä: Torakka - kesäkuu 22, 2011, 23:05:46 ip
no tarvii pienentää sitä putkea sitten että sen saa sinne. :-[

Ei kai sitä mitenkään pienentää tarvi? Se nousuputkihan on säädettävissä. Sen jätät pari senttiä lyhyemmälle niin, että se roiskelenkki jää sen soran pintakerroksen alle.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Torakka

ei mun muistaakseni oo tossa mitenkään järkevästi säädettävissä :o no huomenna asia selviää!! Lupaan jatkaa raportointia maalta moggulan voimin. HYVÄT JUSSIT KAIKILLE :D

Torakka

Terveiset maalta!

Nyt on kaivettu waterfarmi porukotten autotallin perukoilta. Muistin oikein eli se putki oli liian pitkä joka siinä oli.

KUVA ELI PUTKI OLI POHJASSA TOSSA KOHTAA. Kuten näkyy se tulee aika ronskisti reunaa korkeemmalle

Leikkasin sitten putkea lyhyemmäksi ja nyt on parempi

Seuraavaan päivitykseen laitan vähän kuvia kasveista. Ehkä myös kaloista jos ahti sellaisia tänään suopi.

Mr_Green_

Ööö.. mitä se haittaa, jos se tulee reunaa korkeammalle? Valaisetko vähän? ;D

Torakka

Lainaus käyttäjältä: Torakka - kesäkuu 22, 2011, 22:11:20 ip

jos lukisit vanhempia viestejä ei tarvitsisi kysyä ;) eli farmi viskeli sitä vettä lattialle. koska se vesi nyt ei tule sieltä NS:norona/valumalla. Vaan pirskottaen :D joten lattia kastui yms.

wille

Aika erikoista, että tuo sun farmin putki on noinkin reilusti ylipitkä. Mulla taitaa ainakin tossa toisessa olla ihan säädettävä malli. Mutta katkaisemallahan tuosta tosiaan selviää.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

coco

Jos se on ollu maanantain ensimmäisen tai perjantain viimeinen versio mikä siitä firmasta valmistu! ;D pitäs kyl hommata itelle samallainen laitos kokeiluun.

wille

Lainaus käyttäjältä: coco - kesäkuu 25, 2011, 22:55:36 ip
pitäs kyl hommata itelle samallainen laitos kokeiluun.

Ihan hyvä vehje. Pumppu tosin pitää melkoista surinaa kovaa pintaa vasten, niinkun täällä käydessäs varmaankin huomasit. Helpoiten (ja halvimmalla) vesileikkeihin pääsee käsiksi mun mielestä simppelillä ämpärihydrolla.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Torakka

Lupaamani Kuvapäivitys

Aji Cristal
Alkaa tulla toiset lehdet esiin

Bolivian Rainbow
hieman paremmin kasvanut kuin Aji Cristal. Komeesti kyllä kasvavat

California Wonder
Kun lähdettiin vantaalta niin autoon pakatessa katkesi toisesta latava. Nähtäväksi jää kuoleeko tohon vai kasvattaako uuden ???

CAP220
Aivan uusi tuttavuus itselleni. en ole vielä edes jaksanut perehtyä lajikkeeseen.Eiköhän Chiliwiki auta.

Pimenta De Neyde
Lempi Chilini ainakin väriltään. komeimmin ovat nämä kasvaneet jotkut tekevät jo 3 lehti pariaan.

Rocoto Peruvian Red sekä Turbo Bubet
Talvella se sitten selviää missä mitäkin kasvaa vielä se on arvoitus :D

Trinidad Bush
Yhdessä kipossa on 2 kasvia vaikka laitoin 1siemenen!

Trinidad Scorpion Moruga
Tämäkin aivan tuntematon tuttavuus

Tälläistä tällä kertaa ;D

Torakka

7POD on nyt itänyt 2/2 simentä. Nyt tarvis keksiä jotain lannoteita noille joskus tuli käytettyä Flora Tripack systeemiä mutta oisko noille jotain vaihtoehtosta?
CAP220 on kasvanu parissa päivässä melkeimpä muiden ohi :P