tammikuu 09, 2025, 22:19:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Miittiä Helsingissä

Aloittaja Torakka, heinäkuu 08, 2011, 21:14:26 ip

« edellinen - seuraava »

Täti-E

jep, mä otan kaiken mitä annetaan ;D
Mulla ei oo muuta ku kaksi jamaican bellin siementä, mutta jos joku haluaan ni tuon ne. eh...

Torakka

elikä monelta ja missä huomenna sit miitataan ? jossain steissin pääovilla?

Saigon

Olikos jotain paikkaa taikka aikaa sovittu jolloin johonkin voisi jopa tullakin?
Kasvatuspäiväkirjat: Saigonin chilit 2012, Saigonin chilit 2011

Torakka

no eikö toi steissin ovet ois hyvä? mulle sopii kyl 12 eteenpäin muista en tiedä.

Täti-E

Mä tuun geimeihin mukaan pauttiarallaa klo 15. ennen neljää kuitenkin! Soittelen sitten missäpäin luuhatte.

InkRose

Mä koiran saada siihen ennen miittiä osumaan tärskyt yhen tai kahen vanhan kaverin kanssa, eli varmaan se 14 tai 14.30 vois olla aika hyvä aika.

Saigon

14.30 kuulostaa hyvältä. Sovitaan sitten vaikka siihen steissin pääoville kun sitä ehdotettiin.
Kasvatuspäiväkirjat: Saigonin chilit 2012, Saigonin chilit 2011

Torakka

Kiitos vielä paikalla olleille. Toivottavasti joskus otetaan uusiksi ja itselläkin olisi jotain mukanaan tuotavia:)

InkRose

Juu, kiitokset teille jotka paikalle pääsitte. Oli oikein mukava taas tavata lisää jengiä, vähän saada oikeita ihmisiä nimimerkkien taakse. Ja hyvää oli se PWH, pitää harkita ensi kaudelle mahdolliseksi myös. Ihmeen leppoisa oli polte siinä yksilössä, ja maku oli mainio.

Täti-E

Kiitsat teillekkin omastapuolestani :) Täti ihaili eilen siemeniä ja tänään aamuauringossa pistokkaita.
Postin paketista haetut uuni-pekoni-cheddar-jallutkin onnistuivat niin hyvin että taju meinasi lähteä :) Hyvä päivä.

Eric Sour

Kiitti ja kuitti. Oli tosiaan aikas mieto Peruvian white, mutta kyllä siitäkin makuun pääsi  :D. Katellaan taas joskus uudestaan...

Täti-E

Uppia.

Keväälle voisi järkätä jotain...kenties? Kiinnostusta kellään?

Tahvonainen

Tämä mies voisi harkita tuloa!

Eric Sour

Voisihan sitä paikalle tulla pyörähtämään, jos sattuu sopivalle päivälle..

SK

Voisin tulla mukaan, jos ei ole töitä silloin.
Onko joku miettiny aikaa tai paikkaa?
Jos miitti on joskus keväämmällä niin maistiaisia saattaisi löytyä...

Täti-E

Ei kai mitään aikaa tai tarkempaa päivää ole sovittu..uppasin lähinnä sen takia ettäs sitä vois alkaa suunnitelee?
Sellainen ajankohta että voisi samalla "päästä eroon" ylimääräisistä pistokkaista tai tuplataimista?? Kenties vaikka huhti/toukokuussa?

Henk koht. suosin paikkoja joissa on anniskeluoikeudet :P

Horna

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 03, 2012, 07:57:28 ap
Ei kai mitään aikaa tai tarkempaa päivää ole sovittu..uppasin lähinnä sen takia ettäs sitä vois alkaa suunnitelee?
Sellainen ajankohta että voisi samalla "päästä eroon" ylimääräisistä pistokkaista tai tuplataimista?? Kenties vaikka huhti/toukokuussa?

Henk koht. suosin paikkoja joissa on anniskeluoikeudet :P

+1
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

SK

Tupla taimia ja pistokkaita on varmasti silloin vaihtaa/jakaa.
Niin onhan se hyvä mainita että anniskeluoikeudet on plussaa, itse pidin tuota jostain syystä itsestäänselvyytenä. ::)
Elikkäs yritän päästä mukaan...

Täti-E

Lainaus käyttäjältä: Nondo - tammikuu 03, 2012, 16:32:35 ip
Tupla taimia ja pistokkaita on varmasti silloin vaihtaa/jakaa.
Niin onhan se hyvä mainita että anniskeluoikeudet on plussaa, itse pidin tuota jostain syystä itsestäänselvyytenä. ::)
Elikkäs yritän päästä mukaan...

Niin no kun viime miitissä selvisi ettei kaikki olleet halukkaita/pystyväisiä tulemaan ikärajojen vuoksi tms. Minäpä en itselleni mitään voi, sen verran harvemmin tulee nykyään iltaa istuttua että kyllä se pitää sitten ottaa vapaaherran/rouvan elkein ;)