tammikuu 08, 2025, 22:22:09 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Nagapatonkia Tammiston Citymarketissa

Aloittaja Aji Inferno, heinäkuu 28, 2011, 13:33:47 ip

« edellinen - seuraava »

Mika73

Nagapatonki testattu, hyvää oli  :)

Majoneesia olisi ehkä voinut olla vähemmän.

Lihamestari

Mulla oli ainakin siinä mun testaamassa ihan sopivasti! :)
Hyvää majoa ei voi olla liikaa!

Ja kuten Hesburger on osoittanut, huonoa voi olla liiaksikin asti... ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Rundari

Aji Inferno

Että tuliko taas tänään ostettua pari patukkaa nagataivaallisuutta? No, TULI!  ;D  Ja kun siinä sivussa sai vielä taivaallisen, suuren salaatin mukaansa, niin ei pysty kykenemään tekemään muuta kuin toteamaan: Tammiston CM rokkaa tällä hetkellä kuin isompikin hirvi! :)  Nagapatongissa mallia "Etna" tuntui muuten tänään olevan tavallista enemmän nagaa, ja se lämmitti ooooooooikein täydellisen mahtavasti!!

Nätti myyjätär totesi, ettei itse voi syödä Etnaa ja kumppaneita, koska vatsa ei kestä vaaleaa leipää. Siinä itse asiassa tuotekehityksen paikka, koska itsellänikin on vähän sama ongelma. Toivottavasti saisimme Etnan pian ainakin täysjyväversiona. :) Mutta siihenkin asti: käykää tiistaisin ja torstaisin hakemassa kaikkien potkivien herkkupatonkien äiti Tammistosta!! :D

PP

Testasin tänään Etnan ja olihan se luvatun ja ylistetyn mukaisesti hyvää. Tulta oli sopivasti, vaikka nagan maku jäi täysin taka-alalle. Mutta väliäkö tuolla, kun tuote on muuten loistava. Täysjyvän puute koko tiskissa on ainoa vika.

Tammisto on todellakin chileissä ja chilituotteissa omaa luokkaansa.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 02, 2011, 00:06:52 ap
Testasin tänään Etnan ja olihan se luvatun ja ylistetyn mukaisesti hyvää. Tulta oli sopivasti, vaikka nagan maku jäi täysin taka-alalle. Mutta väliäkö tuolla, kun tuote on muuten loistava. Täysjyvän puute koko tiskissa on ainoa vika.

Tammisto on todellakin chileissä ja chilituotteissa omaa luokkaansa.

Totta on. Ja tästä kuuluu kyllä kiitos hyvin paljolti Lihamestarille! Eräs patonkitiskin mainioista jampoistakin totesi tiistaina, että on oikeastaan heidän kunnia-asiansa vastata tulisessa ruoassa lihatiskin esimerkkiin! :D 

Ruusuja myös Sabinalle patonkitiskille! Sellaista aivan loistavaa rock'n roll asennetta, että meidän chilimielten sydämet on myyty ja ikuisesti muutettu nagaksi.

Kun vielä muutkin tuon todella pitkän tiskin myyjät ovat pääsääntöisesti tuottaneet vallan mahtavia kokemuksia, sanoisin, että puhumme ehkä hyvinkin suomen parhaasta K-Citymarketista! :) Onko jokin vaikutustie, jolla voisimme asiakkaina kiittää tuota mahtavaa jengiä niin, että konsernin johtokin asiaan havahtuisi?

Herra 47

eikös sitä vois chiliharrastajien puolesta joku diplomi ojentaa :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

masaiman

Täysin OT, mut vitsi et tulee kateelliseks kun lukee näitä juttuja. Lahdessa meinaa silmäkulma kostua jos tulee Fatalii Gourmet Aji Cristal -säilykepurkki vastaan.

Toinen offari, huvittaa miten aina luen ton langan otsikon: nagapontikkaa...

Mika73

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 01, 2011, 15:25:01 ip

Yritän syödä kevyesti ;D Joku karppausversio olisi kiva  :)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - syyskuu 02, 2011, 07:24:01 ap
eikös sitä vois chiliharrastajien puolesta joku diplomi ojentaa :)

Eikös nämä ole niitä juttuja joissa yhdistyskin voi antaa "virallisia" tunnustuksia? :)

Herra 47

tänä vuonna tuolla chilifestillä jaettiinkin jo... Fatalii, heinä ja poppamies... 
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

TomiL

OFFTopic?? Nagapatonkia bongattu myös Porin Mikkolan CMstä..hyvää oli

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Mika73 - syyskuu 02, 2011, 09:41:01 ap
Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 01, 2011, 15:25:01 ip

Yritän syödä kevyesti ;D Joku karppausversio olisi kiva  :)

Onko tämä joku läppä?

Ymmärtäisin tuon karppausversion, jos se tarkottaisi nagapatongin rakentamista siten, että patonginpuolikkaat korvataan Paholaisen possu- ja nautakääryleellä.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Lihamestari

Juu, patongista on aika vaikea tehdä karppausversiota, sillä siitä taitaa tiukimman mahdollisimman karpparin hiilarit tulla kertaheitolla!

Ja pitää muistaa, että ei kaikesta hyvästä pidä aina tehdä sitä kaikista terveellisintä!

Koulussa yks maikka asian tiivisti aika hyvin, kun joku luokan neitokaisista huomautti runsaan kerman, voin ja suolankäytöstä:
"Nyt opetellaan tekemään hyvänmakuista ruokaa, ne terveellisemmän ruoan kurssit tulee joskus myöhemmin"

Mun mielipide on, että pidetään se hiilaripitoinen pullapatonki, hiilaripitoisena pullapatonkina ja jos terveellistä tekee mieli, käy He-Vi osastolta hakemassa pussin porkkanoita! ;)

PP

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 02, 2011, 18:56:54 ip
Mun mielipide on, että pidetään se hiilaripitoinen pullapatonki, hiilaripitoisena pullapatonkina ja jos terveellistä tekee mieli, käy He-Vi osastolta hakemassa pussin porkkanoita! ;)

Asiaa tuokin, mutta itse tykkään maunkin puolesta enemmän täysjyvästä.

pgrt

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 02, 2011, 18:56:54 ip
Ja pitää muistaa, että ei kaikesta hyvästä pidä aina tehdä sitä kaikista terveellisintä!

OT: En menisi karppausta laskemaan mihinkään terveellisiin vaihtoehtoihin, varsinkaan jos kyse on ääripäästä missä rajoitetaan vihannesten, marjojen yms syömistä. Hassua että niin kovin monet sen terveelliseksi laskevat vaikka monen monta hivenainetta siinä jää helposti puuttumaan. Vähän sama kuin huonolla kasvissyöjällä.

Mutta ymmärrän kuitenkin mitä ajoit takaa :)
Experience is simply the name we give our mistakes.

Lihamestari

Tolla kommentilla terveellisestä mä kommentoin ihan yleistä hyvä vs terveellinen ruoka juttua!

Mä nimittäin en hetkeäkään usko mihinkään äärimmilleen vietyihin ruokavalioihin!
Oman ruokavalion voi painottaa nojaamaan johonkin suuntaan, pitäen mielessä kuitenkin perus terveellisen syöntimallin!
Kun omasta peruselämisestä tekee mahdollisimman helpolla terveellistä, on painonhallintaa helpompi jatkaa tavoitteen saavutettua...

Mutta huvinsa (ja tyylinsä) kullakin!

Itse vedän hieman proteiinipainotteista ruokavaliota, missä pyrin pääosan hiilareista (aina tilanteen salliessa) saamaan kasviksista!
Mutta kun tilanne ei sitä salli, vedän ihan tavallista kotiruokaa + maitorahkaa + raejuustoa + protskujuomaa +...

Nosiseptori

Luulisi karppaajalle tosiaan riittävän possun tai naudan paholaiskääryleet ja cristallikanat ilman, että tarvii toisten leivästä nipottaa. Antaa pullahiirien syödä patonkinsa. :)

Toisaalta jokin tulinen ja ruokaisa (lue:lihaisa) lounassalaatti maistuisi varmaan niin karppaajalle kuin ei-karppaajallekin!

Low-fatteja ei tarvii kenenkään palvella, eli nagamajoa kehiin ja reilusti, joka paikkaan!  ;D

Mika73

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - syyskuu 02, 2011, 20:09:42 ip
Luulisi karppaajalle tosiaan riittävän possun tai naudan paholaiskääryleet ja cristallikanat ilman, että tarvii toisten leivästä nipottaa. Antaa pullahiirien syödä patonkinsa. :)

Kukaan ei ole nipottamassa, mutta paholaisen kääryle voisi tosiaan toimia tuohon karppaushommaan paremmin. Karppaukseenkin olen vasta vain tutustumassa.

Lihamestari

Jos multa kysytään mielipidettä, niin älä edes tutustu! ;)

Noita extreme ruokavalioita on ollu aina ja joka kerta ne on toiminut yhtä hyvin, sen aikaa kun sitä tehdään!
Perus ruokaa + paljon liikuntaa = painonpudotusta

Jos haluaa laihduttaa ilman hikoilua, niin pidä kirjaa syömisistäsi, joka suupalasta. Karsi pois kaikki paska, vähennä kofeiinin saanti.
Jos tällä ei ala tapahtumaan tarkastele ravinnon laatua. Rasvaa pikkasen pois ja pottujen/pastan/riisin määrää pikkasen pienemmäks, vaalea leipä mäkeen! Nosta hieman proteiinin saantia.

Jos ei vieläkään tipu --> annoksia pienemmäks! Mitä normaalimpaa on elämä laihduttaessa, sitä helpommin siitä tulee tapa, mistä ei lipsu!
Ainoa huono puoli tässä on vaan se, että jos ei liiku, niin sitten pitää nähdä nälkää...

Mä huomasin, että kun rupesin treenaamaan 2-->3-->4 kertaa viikossa, paino tippui, söi ihan mitä tahansa...
Mitä enemmän tulee lihasta läskin tilalle --> sitä enemmän runko polttaa kaloreita! ;)