lokakuu 06, 2024, 16:31:25 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Epänormal blogi

Aloittaja wc veera, tammikuu 15, 2012, 14:47:17 ip

« edellinen - seuraava »

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 30, 2012, 09:53:47 ap
Ilmeisesti solukalvot tykkäävät huonoa valoa nopeammasta liikkumisesta tms?


Tämä on aivan vissi, varma ja saletti. Tilannetta kompensoidakseen solukalvot haluavat seuraavana aamuna pysyä aivan paikallaan, täysin liikkumatta. Mikäli erehtyy hiemankaan tavoittelemaan vaihtelevaa asentoa (perusasentona voidaan pitää selällään sohvalla/eteisen lattialla makaamista molemmat kädet puristaen ohimoita) rankaisee solukalvot armottomalla pään jyskytyksellä, käsien tärinällä, oksennusrefleksillä ja spontaanilla kiroilulla. Liian nopeiden liikkeiden ja kirkkaiden valojen lisäksi absoluuttista myrkkyä solukalvoille on (naapurin) lasten sietämätön kiljuminen ja pölynimuri.

Herra 47

:D *reps* tää on kyl yks humoristisimmista ketjuista nyt :D
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Aji Inferno

Kieltämättä aikamoista verbaalista ilotulitusta. ;)  Harmi vain, jos aiheen aloittaja pahoittaa siitä mielensä. Siinä mielessä olisi fiksumpaa heittää nämä ajatushelmet omaan ketjuunsa. Mikä on yhdelle vitsi, on aina toiselle vakava asia. Miten olisi esim. uusi ketju "Räyhiksen epänormaaleimmat seikkailut"? :)  Tiedä sitten, onko tämä tiukkapipoilua vai ei, mutta huumorin ja huonon käytöksen välinen raja on usein aika kapea. Kuten sanottu, "huumorillahan" ihmisiä koulujen pihoillakin kiusataan. Netissä sama on vielä helpompaa.

Aku

Onhan tällä toki olemassa virallinen foliohattuketjukin...

J4T3

 :) 8) jostain syystä kävin blogissa ja katsoin kohdan jossa kuolon tähti on käynyt auringon vieressä ja kadonnut. sitten siinä oli kuva ja teksti jossa sanotaan että kuolon tähdestä lähti joku keppi aurinkoon ja kuolon tähtilensi pois....
nyt ainakin tiedän miten tähdet lisääntyy ;D ::)  aurinkomme siis on tyttö tähti ja tuo kuolon tähti on poika tähti ja te varmaan arvaatte loput ;D

J4T3

noni nyt sun blogi pilas mun yö unet >:(

Ryhis

huhtikuu 02, 2012, 12:31:41 ip #66 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 02, 2012, 12:33:32 ip käyttäjältä Räyhis
Oli kyllä perkele karsee abnormaali kokemus eilen, ihan puhdasta horrorshow-äärirajoilla-matskua. Vaimoni halusi viedä minut ulos syömään, oikein "hesan keskustaan". Tämä reissu sujui hyvin ilman abduktioita ja foliohattuja.

Keskustan reissulta kotiutuessamme päätimme vielä poiketa paikalliseen muutamalle tuopille. Tätä pohtiessamme wanha äitini soitti ja kysyi josko voisi tarjota reippaalle, raittiille ja savuttomalle pojalleen tuopin tai kaksi synttäreiden kunniaksi. Vastasin, että juu.

Vähän ennen puoltayötä alkoi uhkaavasti näyttää siltä, että painovoimakonsentrantit saattaisivat petollisesti vaania joten päätimme siirtyä maksamaan ja kotimatkalle.

Siinä tiskillä töröttäessämme ja maksaessamme, olin juuri sanomassa "kiitos illasta, olen todella nauttinut ravintolanne tarjoamasta atmösfääristä, tahdon kiittää myös raikkaista juomista sekä loistavasta palvelusta!"

Näin ei kuitenkaan käynyt, ilmeisesti anti cristus täräytti minua jollain mielen hallinta säteellä kuolon tähdeltä käsin; koska siinä samassa tajusin möläyttäneeni

"NYT JUMALAUTA VEDETÄÄN TEQUILAA NIIN, ETTÄ NAPA RUSKAA! AI JAI JAI CARAMBA! MAS RAPIDO!"

Tequila. Paholaisen juoma.

En tiedä mikä mystinen voima sai minut kumoamaan USEITA näitä kirkkaita myrkkypommeja. Varsinkin kun yhteinen sopimus oli, että lähdetään kotiin.

Valitsin ilmeisen huonon päivän jättää foliohattuni kotiin ja minua sädetettiin pitkin iltaa kuolon tähdeltä. Tequila oli ilmeisesti jonkinlainen väliaine saada jotain nanobotteja sisääni, jotka olisivat operoineet sisäkaluissani ja saanut minut tekemään hirveitä kammottavuuksia, kuten äänestämään Keskustaa ja ostamaan Kulta Katriinaa!

Pahaksi onnekseen anti cristus sai pian huomata, että painovoimakonsentrantit toimivat myös häntä vastaan! Väliaine-tequila oli kokenut muodonmuutoksen vatsassani ja muuttunut hyvin raskaaksi kolloidiseksi kaasuksi! Yksi tällainen painovoimakonsentranttti ilmestyikin ravintolan vessaan ja ryhtyi välittömästi vetämään vatsani sisältöä lattiaa kohden.

Vaikka olenkin isokokoinen ja väkevä kaveri, en pystynyt taistelemaan lisääntynyttä painvoimaa vastaan. Pian olinkin nelinkontin lattialla ja superraskas kolloidinen kaasu sai vatsanportin lihakset nujerretuksi, jolloin salakavala myrkky luiskahti kebabin värisessä kaaressa suoraan pyttyyn ja putkistoa pitkin edelleen Viikin puhdistamoon! Olin selviytynyt voittajana!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 02, 2012, 12:31:41 ip
Oli kyllä perkele karsee abnormaali kokemus eilen, ihan puhdasta horrorshow-äärirajoilla-matskua. Vaimoni halusi viedä minut ulos syömään, oikein "hesan keskustaan". Tämä reissu sujui hyvin ilman abduktioita ja foliohattuja.

Keskustan reissulta kotiutuessamme päätimme vielä poiketa paikalliseen muutamalle tuopille. Tätä pohtiessamme wanha äitini soitti ja kysyi josko voisi tarjota reippaalle, raittiille ja savuttomalle pojalleen tuopin tai kaksi synttäreiden kunniaksi. Vastasin, että juu.

Vähän ennen puoltayötä alkoi uhkaavasti näyttää siltä, että painovoimakonsentrantit saattaisivat petollisesti vaania joten päätimme siirtyä maksamaan ja kotimatkalle.

Siinä tiskillä töröttäessämme ja maksaessamme, olin juuri sanomassa "kiitos illasta, olen todella nauttinut ravintolanne tarjoamasta atmösfääristä, tahdon kiittää myös raikkaista juomista sekä loistavasta palvelusta!"

Näin ei kuitenkaan käynyt, ilmeisesti anti cristus täräytti minua jollain mielen hallinta säteellä kuolon tähdeltä käsin; koska siinä samassa tajusin möläyttäneeni

"NYT JUMALAUTA VEDETÄÄN TEQUILAA NIIN, ETTÄ NAPA RUSKAA! AI JAI JAI CARAMBA! MAS RAPIDO!"

Tequila. Paholaisen juoma.

En tiedä mikä mystinen voima sai minut kumoamaan USEITA näitä kirkkaita myrkkypommeja. Varsinkin kun yhteinen sopimus oli, että lähdetään kotiin.

Valitsin ilmeisen huonon päivän jättää foliohattuni kotiin ja minua sädetettiin pitkin iltaa kuolon tähdeltä. Tequila oli ilmeisesti jonkinlainen väliaine saada jotain nanobotteja sisääni, jotka olisivat operoineet sisäkaluissani ja saanut minut tekemään hirveitä kammottavuuksia, kuten äänestämään Keskustaa ja ostamaan Kulta Katriinaa!

Pahaksi onnekseen anti cristus sai pian huomata, että painovoimakonsentrantit toimivat myös häntä vastaan! Väliaine-tequila oli kokenut muodonmuutoksen vatsassani ja muuttunut hyvin raskaaksi kolloidiseksi kaasuksi! Yksi tällainen painovoimakonsentranttti ilmestyikin ravintolan vessaan ja ryhtyi välittömästi vetämään vatsani sisältöä lattiaa kohden.

Vaikka olenkin isokokoinen ja väkevä kaveri, en pystynyt taistelemaan lisääntynyttä painvoimaa vastaan. Pian olinkin nelinkontin lattialla ja superraskas kolloidinen kaasu sai vatsanportin lihakset nujerretuksi, jolloin salakavala myrkky luiskahti kebabin värisessä kaaressa suoraan pyttyyn ja putkistoa pitkin edelleen Viikin puhdistamoon! Olin selviytynyt voittajana!


Vimeaikaisten sutkautusten perusteella kuulostaa kuin olisit juonut perseen jolla on ministeri, eli illalta Päivi Räsäsen kanssa.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Ryhis

Oli ihmeellinen abnormaali kokemus eilen.

En ole mitenkään luova tai esiintymishaluinen ihminen, mutta jostain syystä olut kutkuttaa solumuistista esiin luolamies-esi-isäin luonnollisen showtaipumuksen.

Juotuamme n. 12 tuoppia olutta päätimme kaverini Jugin kanssa esittää sukellusvenesodan Atlantin näyttämöllä 1942-  1945. Suuriffillä!

Ja kuulosti hyvältä.

*ping*
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ryhis

Olipahan taas eriskummallinen kokemus. Kukakohan minun päähäni tykittää näitä epämääräisiä mielikuvia ja ajatuksia?

Eilenkin olin kaverini Jugin kanssa viettämässä iltaa, perinteisten reseptitappeluiden jälkeen ryhdyimme yhdessä tuumimaan massiivista elokuvadokumenttiprojektiamme; Helsinki Tarkovskin silmin. Myöhemmin olin möykännyt kapakassa itsenäisestä Helsingistä ja kovasti halaillut ihmisiä; jotkut levittivät ilkeää huhua, että olisin HUMALASSA! Vaikka monet tietävät, että käytän korkeintaan kohtuullisesti ja erittäin harvoin alkoholia. Nyttenkin olimme Jugin kanssa juoneet ruokailun yhteydessä muutaman cocktailin sekä juoman; kolmen vartin lestin anisviinaa, kaksi pulloa kuohuviiniä ja oluet. Myöhemmin tavernassa vielä kolme A-tuoppia.

Jostain syystä kotimatkalla piti mennä asfaltille makaamaan ja tekemään "enkeleitä". Onneksi talonmies sattui paikalle ja auttoi minut pystyyn. Kammottava painovoimakonsentrantti kertakaikkisesti!

Talkkari oli kunnon mies, hän uskoi välittömästi, että olin lähes selvin päin.

Nyt piti oikein aamulla miettiä, että eihän nyt hyvämaineinen orkidea- ja chiliharrastaja sentään humalatilasta johtuen makaa kadulla vappuna.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Minbaari

#816

Ryhis

Vielä oudompaa oli äsken, olin pas...meditoimassa ja ilmeisesti oli vielä aika henkistynyt olo eilisestä miettimisestä.

Alkoi tehdä hervottomasti mieli venettä. Sellaista 2-paikkaista takatuupparia. Pitäisikö tehdä vanerista vene? Paatit on muistaakseni aika kalliita jos niitä lähtee kaupasta ostamaan.

Tahdon veneen.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - toukokuu 01, 2012, 11:48:01 ap
http://www.radiorock.fi/ajankohtaista/videot?vt=audio&vid=242863

Aika hervotonta settiä tältä Rouvalta...

Juu! Piti itsekin oikein pysähtyä bussipysäkkille kuuntelemaan, kun ei meinannut naurulta tiellä pysyä.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Ryhis

Oluessa on aivotoimintaa vilkastuttavia vita miineja ja hor moneeja. Pakko olla, saan aina neron leimauksia parin kaljan jälkeen. Pitää tehdä tutkimus aiheen tiimoilta.

Oli muuten tosi para normaali kokemus viime lauantaina. Krapula kesti koko päivän normaalin puolikkaan päivän sijasta. Syykin on selvä, join 80% normaalin 40% sijaan. Tuplavoltit, tuplabulttis. Aion saada huuhaanobelin tästäkin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ryhis

Oli taas ihana abnormaalit kokemukset eilen. En ymmärrä. Painovoimakonsentrantteja ja aikamatkustusta oli ilmassa, vaikka piti olla ihan tavallinen päivä.

Maailmanloppunhan ennustettiin enimmäkseen eiliselle päivälle. Koska olen sivistynyt tyyppi olen lukenut mm. Linnunradan käsikirja liftareille - kahdesti. Myös englanniksi, koska olen niin vitun fiksu. Kirjoista olen oppinut kaiken tarpeellisen, kuten sen että tulee nauttia mahdollisimman paljon olutta, varsinkin ennen maailmanloppua.

No joo. Korkkasin siis pullon skumppaa, aina kuten teen tunnetun universumin hajotessa ympäriltäni. Istahdin alas ja sytytin Gitanes-merkkisen savukkeen. Poltan muuten vain ranskalaisia savukkeita, koska olen niin hienostunut ja sivistynyt olematta kuitenkin samalla homahtava. Polttelin tovin ja lipittelin eksklusiivista virolaista tuontiskumppaa kun yhtäkkiä sain päähäni, että maailmanloppu tulee ottaa vastaan tonttulakissa! Yritin kovasti muistella, missä rakas leteillä varustettu tonttulakkini on, mutta en saanut päähäni sen sijaintia. Jouduin aloittamaan spesifisen etsinnän, työn jota vaimoni pilkkaa "tonkimiseksi".

Jostain syystä perheeni inhoaa pieniä asusteitani joilla yritän piristää arkea. Kultalangoilla kirjailtu, valkoisin saparoin varustettu tonttulakki uhkuu sellaista maskuliinista, passiivis-apaattista joulumieltä. Varsinkin kun se istutetaan yli satakiloisen, tummahiuksisen ja -partaisen, ruman miehen päähän. Jälleen kerran minulle rakas ihminen oli v-maisuuttaan tehnyt minulle källin, ja jemmannut tonttulakkini!

Sitkeän tonk..etsimisen jälkeen löysin kuin löysinkin rakkaan joulupipani - firman kirjanpidon seasta!

Pasteerasin ympäri jugendlinnaamme joululakki kaalissa samalla kuoharia naukkaillen, kun PELKO iski. Maailma ei loppunutkaan, nyt joutuisin keksimään jotain uutta. Soitin välittömästi ystävälleni Waldemarille, ja kysyin joskos häntä inspiroisi pienimuotoinen siemailu. Waldemar sanoi tulevansa, mutta pahoitteli samalla kun ei ole saanut viinipulloa auki. Käskin unohtamaan murheet, koska minulla oli useita avaajia.

Kului yli tunti ennenkuin Waldemar saapui kolmen korttelin päästä. Jostain syystä hän oli improvisoinut korkkiruuvin tavallisesta ruuvista. Otimme sivistyneet drinkit pikkurilli pystyssä ja sitten rupesimme dokaamaan oikein kunnolla, siltä varalta että maailmanloppu olisi myöhässä kuin VR:n pendolino.

Divasin varmuuden vuoksi vanhaa punkkua spiten kanssa 1/3 suhteessa saadakseni sekä verensokerin, että -alkoholipitoisuuden kohdilleen. Jatkoin oluella ja viskillä - varmuuden välttämiseksi. Viski on muuten hienoa ainetta, se poistaa pelon ja lisää röyhkeyttä!

Parin tunnin kuluttua keksimme siirtyä äitini luokse, joka rakastaa raittiin poikansa yllätysvierailuja. Matkaan lähti myös vaimoni Lemmy. Jo matkalla äitini luokse, talon toiselle puolelle, saimme todistaa Telluksen häijyä painovoimailmapiiriä. Tavallinen vakaa tallusteluni oli uhattuna kun alkoholi, joka kuten kaikki tietää on suunnattoman raskasta ainetta, alkoi painaa vatsassani. Vaikka olin tasapainon säilyttämiseksi ottanut käsiini kassit joissa oli mm. 12 tölkkiä olutta, pari pulloa punkkua ja vajaa litrainen viskilesti, meinasin koko ajan horjahtaan nurin. Ilmeisesti lumen kiderakenne oli muuttunut sellaiseksi, että ihmisen ei ollut sovelias kulkea sitä myöten.

Äitilläni jatkoimme illanviettoa möykäten kuin sieluttomat pirut, päättelimme, että jos juomisen lopettaa liian aikaisin, saattaa seuraavan päivän ongelmaksi muodostua pelätty krapula!

Äitiltämme päätimme hyvissä ajoin poistua kapakkaan ottamaan yömyssyt, eli A-oluet. Mutta nyt vasta alkoi meno olla outoa. Jostain kumman syystä lumi oli mennyt vieläkin erikoisempaan kidetilaan, jonkinlaiseen kvanttimuotoon joka oli täysin vailla kitkaa. Kävely oli erittäin tuskaista ja mitä lähemmäksi ravintolaa pääsimme, sitä vaikeammaksi se meni. Kaaduin useita kertoja tällä pirullisella kitkattomalla pinnalla ja lopulta maa oli niin luikas, että kaaduin vaikken kävellyt. En pystynyt edes seisomaan paikallani pyllähtämättä milloin naamalleni, milloin ahterilleni.

Tilanne oli melkoisen kiusallinen, mutta onneksi ihmisellä on järki, jotta voisi voittaa ongelmat. Lemmy ja Setä - jotka olivat aivan tuskastuneita jatkuvaan nurin kiepsahteluuni, yksinkertaisesti vetivät minut jaloista pitkin liukasta katua ravintolaan. Saimme janoamme A-oluset ja rohkaisimme mielemme ja suuntasimme kotiin. Olin varmuudeksi unohtanut avaimeni kotiin, joten jouduin seuraamaan Lemmyä kuin hai laivaa. Tilanne oli hankala Lemmyn astellessa varmasti ja erittäin ripeästi Saksan armeijan varsinkengillä, itseni kipitellessä perässä teräväkärkisillä mummonpotkimisbootseillani. Kaaduin suunnilleen joka toisella askeleella.

Mutta järkeily kannatti! Aamulla ei ollut krapulaa. Olin edelleen humalassa.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

Jollei Räyhäsedällä ole tällä foorumilla kirjailijanlahjoja, niin sitten ei kellään... Sen verran on jutussa lentoa!  8)

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Ryhis



Tämmöinen oli lompakossa ravintolakuittien seassa. WTF!?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Landspeed

HAHAHA wille iha paras toi :D:D:D:D pitkäst aikaa repesin oikee kunnolla!

Whili

Hissit kaappasivat ihmisiä Tampereella - toisesta ei löytynyt ristin sielua
-Aamulehti

Nii, että turvallista pääsiäistä vaan..