tammikuu 09, 2025, 22:26:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Postaa tänne kun käyt lenkillä/urheilemassa

Aloittaja Kääpä, syyskuu 03, 2012, 10:20:14 ap

« edellinen - seuraava »

akselsson1

13 km pyöräilyä, ilma oli, hmm miten sen nyt sanoisin: hapekas: http://www.youtube.com/watch?v=cmcFPB6z65M&feature=youtu.be
(satoi kuin saavista kaataen)  ;D
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Kadotus

~10km tuli poljettua uudella Kona Dew Plussallani, kun kävin sen hakemassa kotiin... kohta taas pyöräilemään, kerpele viikko sitten mua ei edes pahemmin kiinnostanut koko laji.  ;D Maistuu!
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

TunturiTiger

No nyt on pakko myöntää tämmönen pikku juttu.. Mä oon käyny tanssikursseilla jo jonkun aikaa. Maanantaisin vedetään tommonen 3h50min, tiistaisin 2h30min, perjantaisin lavalla 20-02 ja lauantaisin hierotaan jalkoihin kylmägeeliä, että maanantaina taas päästään joraan. :-[

Noli Me Tangere

Tanssiminen on yllättävän rankkaa. Käytiin entisen tyttöystävän (nykyisen vaimon) kanssa viime talvena pirun monta kertaa pyörähtelemässä parketilla. Oli muuten jalat kipeät.

Tulin itse juuri kuntosalilta, toinen kerta tällä viikolla. Sai mukavan hien pintaan jo matkalla, sillä kolme kilometriä reippaasti kävellen tuossa helteessä alkoi jo tuntumaan.

Toby

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 05, 2013, 19:17:23 ip
No nyt on pakko myöntää tämmönen pikku juttu.. Mä oon käyny tanssikursseilla jo jonkun aikaa. Maanantaisin vedetään tommonen 3h50min, tiistaisin 2h30min, perjantaisin lavalla 20-02 ja lauantaisin hierotaan jalkoihin kylmägeeliä, että maanantaina taas päästään joraan. :-[

Mitäs lähtee? Valssi, tango, samba,.. mitä jaksaa noin monta tuntia jyystää?
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Toby - kesäkuu 07, 2013, 16:15:40 ip

Vaakamamboa  ;)

Kadotus

kesäkuu 07, 2013, 22:29:02 ip #286 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 12, 2013, 21:26:28 ip käyttäjältä Kadotus
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 07, 2013, 21:41:16 ip
Lainaus käyttäjältä: Toby - kesäkuu 07, 2013, 16:15:40 ip

Vaakamamboa  ;)

Vaakamambossa tulee noita urheiluvammoja joskus herkästi. Etenkin kun on kasvattanut turnajaiskestävyyttään erilaisilla etanolipohjaisilla urheilujuomilla. Silloin kestävyys nousee ainakin omalla kohdalla sellaisiin ulottuvuuksiin, että seuraavana päivänä on työntötangon nuppi aika hellänä. Mutta naiset ne vaan aina haluaa "tanssimaan", pakkohan sitä on meidän miesten uhrautua...  ::)

Asiasta moottorisahaan, kävin itse juuri polttamassa n. 1850kcal polkupyörällä.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

mohla

Tällä viikolla oli tarkoitus kevennellä kuormaa ennen kisaa ja melkein onnistuinkin siinä. Keskiviikkona kävin crosscircuit-treeneissä, jotka olivat vähän turhan rankat, mutta ehti niistä juuri ja juuri palautella lauantaiksi. To-aamu kävin vähän pulikoimassa palauttelua järvessä.

Lauantaina starttasin Sääksi triathlonin perusmatkalla ja sain sen vedettyä 22 sekunnin marginaalilla alle 3h. Tavoitteet täyttyivät. Kevyttä viikkoa pukkaa seuraavaksi ja sitten on hyvä jatkaa 20.7. puolimatkan kisaa kohti.

ChIlIDoG

Neljä tuntia ruohonleikkuuta työnnettävällä moottorikäyttöisellä leikkurilla.

akselsson1

Kävin eilen metsäpyöräilemässä.
Suurin osa reiteistä oli luokkaa "musta tuntuu, että tästä on ehkä joskus mennyt riistapolku, noh - mihin se nyt hävisi"-tyyppisiä, tai jotain aivan häröä ryteikköä. Kovin suuren osan ajasta en oikein tiennyt missä olen, mutta löysin aikani harhailtua tieni ulos metsästä litimärkänä ja sotkuisena. Näitä lisää  ;D
matkaa tais tulla joku 10km

akselsson1

Käytiin serkkupoikaan kanssa vähästä aikaa taas rullailemassa polkuja, housut vähän kurastui  ;D
https://picasaweb.google.com/111734723954307939311/Chili2013?authkey=Gv1sRgCJHItfKdy73HgQE#5896480142099949922
En ymmärrä miten niin voi käydä.
Nevertheless, löydettiin komioita uusia reittejä, ja koettiin kauhunhetkiä pururadalla JYRKÄN (herranen aika sentään, ajattelin) mäen alettua. yli 40kmh meni polkematta joten voinette vaan kuvitella :D melkein tuli housuun mutta onneksi oli valmiiksi märät ;)
n18km taisi matkaa tulla yhteensä, aika poikki oltiin  8)

SheiK9ni

Olen alkanut pudottamaan painoa viimeaikoina. Viimeksi meni 14.5 kilometriä ajassa 2:38. Mielenkiintoista että kaksi kertaa olen kävellyt tasan tuon matkan minuutilleen samassa ajassa.
Asun tällä hetkellä maaseudulla melkeinpä joudun tekemään näin pitkät kävelyt kylän ulkopuolella. Aika jännää välillä mihin metsässä törmää. Siellä asuu ihmisiä tyyliin viiden talon kylissä (eikä ne ole maanviljelijöitä) eikä niillä ole katuvalaistusta eikä päällystettyjä teitä.
Niin lisäys vielä. Minulla on vähän huonot kengät ja nyt toiseen jalkaan tuli niin paha rakkula että kun puhkaisin sen niin lähti nahka kokonaan pois siitä kohtaa. Näkyy vain kudosta ja rasvaa enkä pysty kävelemään kunnolla. Seuraavat viikot menee toisinsanoen salilla.

masaiman

Ttu kun aina kun yrittää alkaa kuntoilemaan tulee jotain, nytkin lastaside taas molemmissa käsissä ja kotari makaa ulkovaraston seinään kun ei vaan kerkee eikä jaksa...

ChiliChillailija

Tänään aikaisemmin päivällä vajaan kahdeksan kilometrin maastopyörälenkki.
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

ChiliChillailija

PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Bruce Willis

äsken tuli kuntoiltua hiostavassa metsässä mustikoiden perässä pari tuntia, olin kuin uitettu koira kun palasin kotiin. Kylmää vettä osaan nyt ainakin arvostaa  :D
Tuo metsässä käveleminen on oikeasti loistava kuntoilumuoto varsinkin kun varjossa on 25 astetta plussan puolella  ;D

ja ettei peli mene liian helpoksi niin muistakaa jättä se vesipullo autoon ja huomatkaa asia vasta kun olette kävellet autolta pari kilometriä  >:(

SheiK9ni

Tää on jännää.
Vähän aikaa oli ongelmia rakkuloiden kanssa ja sinä aikana mässäilin kunnolla. Siihen mennessä olin saanut työstettyä viisi kiloa pois ja nyt sinä lyhyenä aikana tuli kaksi kiloa takkiin.
Perin jännää. Toisinsanoen oikea ruokavalio JA noin 1000 kilokalorin edestä liikuntaa päivässä. Esimerkiksi tuolla on laskuri joka laskee kaloriakulutuksen kävelyvauhdin, matkan ja ruumiinpainon perusteella: http://walking.about.com/library/cal/uccalc1.htm

Lillen

heinäkuu 18, 2013, 21:44:25 ip #297 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 19, 2013, 11:03:38 ap käyttäjältä Lillen
Meni nyt oma kehonrakennus projekti jäihin kun pääsi tuolta selästä jokin lapaluun viereinen lihas revähtämään viikkoa takaperin kun leukoja vetelin. Tiedä nyt kauanko joutuu lepäämään tuota vasenta kättä, mutta täytynee nyt ainakin viikon ottaa rauhallisesti.

Mukavat uutiset ovat kuitenkin ne että painoni on noussut! Painoin noin 58kg kun talvella aloitin ja nyt on mittarissa 62kg. Mittaa noin 183cm. 
Olen pyrkinyt syömään normaaliakin enemmän (mikä on pieni mahdottomuus kun hyvä että tavallisesti edes ruoka-annos mahtuu lautaselle) ja pakko myöntää että kun peilin eteen asettuu, niin on sitä massaa ja lihasta hitusen kertynyt. Vatsaa pitäisi vielä treenata, ei ole kuus-päcki kaukana ja myös rintalihaksia. Eli ne on nyt kesän aikana projektina.  Syksyllä jatkunee sitten taas salilla käynti ja sillon pistetään koko kroppa likoon.

Habanervous

Salia, lenkkiä ja muuta sulkapalloilua tulee harrastettu päivittäin. Menoa hidastanut kaksi eturistiside leikkausta, mutta..etiäpäin vaan..tänään siis perus juoksulenkki ja leikatun jalan reenaamista. Meinaa kiukutella vieläkin.

Habanervous

Lainaus käyttäjältä: Lillen - heinäkuu 18, 2013, 21:44:25 ip
Meni nyt oma kehonrakennus projekti jäihin kun pääsi tuolta selästä jokin lapaluun viereinen lihas revähtämään viikkoa takaperin kun leukoja vetelin. Tiedä nyt kauanko joutuu lepäämään tuota vasenta kättä, mutta täytynee nyt ainakin viikon ottaa rauhallisesti.

Mukavat uutiset ovat kuitenkin ne että painoni on noussut! Painoin noin 58kg kun talvella aloitin ja nyt on mittarissa 62kg. Mittaa noin 183cm. 
Olen pyrkinyt syömään normaaliakin enemmän (mikä on pieni mahdottomuus kun hyvä että tavallisesti edes ruoka-annos mahtuu lautaselle) ja pakko myöntää että kun peilin eteen asettuu, niin on sitä massaa ja lihasta hitusen kertynyt. Vatsaa pitäisi vielä treenata, ei ole kuus-päcki kaukana ja myös rintalihaksia. Eli ne on nyt kesän aikana projektina.  Syksyllä jatkunee sitten taas salilla käynti ja sillon pistetään koko kroppa likoon.

Kannattaa koittaa tyylillä eka viikko voimaa toka viikko täyttä bodyä ja jatkaa kyseistä rytmiä.katelet samalla ruokajutut kuntoon. Jos siis nopeeta massaa olet hakemassa. proteiineja 1,5-2gr per painokilo joka päivä, tai ainakin treenipäivä.

Jokaisella ns. normaalipainoisellakin ihmisellä on viskeraalista rasvaa, joka on siis sisäelinten päällä, ja ei näy ulospäin. Tuollainen kiristelyrytmiikka polttelee kivasti kropasta paskat pois, eli laihtuu alkuun, mutta olo on sellainen kuin massaa tulisi lisää. Rasvat aamulla ja hiilarit illalla..tai päinvastoin, mikä tuntuu mukavalta ja sopii vuorokauden energian kulutukseen. Jalkoihin tulee nopeesti massaa joten muista myös ne. Muutenkin tukee tukirankaa jos jalat toimii ja sitä kautta ala- ja yläselän treeni on tehokkaampaa. En tiedä kuinka kokenut bodailija olet, mutta jos aloittelija niin voit odottaa isojakin muutoksia tosi pienellä panostuksella :)