tammikuu 09, 2025, 22:40:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

Lainaus käyttäjältä: Cyradish - tammikuu 12, 2017, 21:30:13 ip
^ Meillä voi olla myös ihan vaan huonon mallinen postiluukku (vanha kerrostalo).

Yritänpä saada paketin huomisen postiin. Ehdin kuin ehdinkin hakea tänään sen.
Hyvinkin usein postipertit ovat vaan niin laiskoja etteivät edes kokeile luukun sopivuutta
vaan kirjoittavat noutolapun valmiiksi ennen kierrosta.

PP

Hyvinkin usein postipertit ovat vaan niin laiskoja etteivät edes kokeile luukun sopivuutta
vaan kirjoittavat noutolapun valmiiksi ennen kierrosta.[/quote]

Juuri noin. Isot kirjeet ei ilmeisesti ole edes mukana, tai ainakaan kaikki, koska ne ei mahtuisikaan mukaan.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 13, 2017, 10:59:27 ap
Lainaus käyttäjältä: Cyradish - tammikuu 12, 2017, 21:30:13 ip
^ Meillä voi olla myös ihan vaan huonon mallinen postiluukku (vanha kerrostalo).

Yritänpä saada paketin huomisen postiin. Ehdin kuin ehdinkin hakea tänään sen.

Maaseudulla, jossa asun, posti on paikallisessa K-marketissa.

Sieltä tulee aika hanakasti lappu tulla hakemaan lähetys tiskiltä, ei kuulemma mahdu tai posteljooni on päätyllyt ihan itse ettei sitä voi postilaatikkoon laittaa kun näyttää niin kalliilta. Siis ihan oikeasti tuo viimeinenkin.

Itse pidän ainakin osittain asiakkaiden kalasteluna kyseistä menettelyä.

Cyradish

^ Noh, jatkossa näitä kai voi odottaa enenevissä määrin, kun niiden pitää alkaa ehtiä hoitamaan vanhuksia ja leikkaamaan ruohoakin  ;)

Siemenet katsottu läpi ja samalla vähän ehostustöitä tehty lähetykseen, esim. nuhjuisia pusseja uusittu jne. Nyt kelpaa taas matkan jatkua. Tänään postiin seuraavalle.

Michilin

Jaa se olis sitte melchran ja sitte mä :)
Kokemusta ei ole mutta visioita riittää!

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: PP - tammikuu 13, 2017, 12:09:07 ip

Juuri noin. Isot kirjeet ei ilmeisesti ole edes mukana, tai ainakaan kaikki, koska ne ei mahtuisikaan mukaan.

Tilaa paketti kotiin kannettuna....

Löytyi tuolta toiselta foorumilta jossa myös vähän pähkäillään postin toimintaa....

Melchran

Paketti saapui eilen tänne. Yritän saada sen heti tänään jatkamaan matkaa seuraavalle.

Michilin

Lainaus käyttäjältä: Melchran - tammikuu 18, 2017, 05:01:08 ap
Paketti saapui eilen tänne. Yritän saada sen heti tänään jatkamaan matkaa seuraavalle.

Yay!

sorrii

Siitem minä  8) 8) 8)

...lopuksi NoPhobhias -taimikäseoli...

Jatkaako kirje uutta kierrosta kuinkas pian sitten??
Mietin tässä paljonko pitäisi panostaa sinne uutta siidua. On vähän kokoelmat sekaisin ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - tammikuu 18, 2017, 13:03:27 ip
Jatkaako kirje uutta kierrosta kuinkas pian sitten??
Mietin tässä paljonko pitäisi panostaa sinne uutta siidua. On vähän kokoelmat sekaisin ...
Seuraava kierros lähtee ensi syksynä. Lisäykset on toki tervetulleita.

sorrii

Joop. Mä latailen omistani sinne ihan rauhassa mitä nyt löytyy. On hyviä lajeja joitakin aika paljon varastossa. Ennen on aina pitänyt niin kiirettä että on mennyt vähän huitomalla. Nyt NoPhoBias ei hoputa ainakaan mua... 
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

sorrii

Missäs kirje menee ?!? Ei oo päivitetty tilannetta vähään aikaan ... huhuu ..

Michilin

Ei oo näkyny... Mulle se oli tulossa.

Melchran

Laitoin paketin eteenpäin kohti Michiliniä heti kahlattuani sen läpi viimeviikolla. Olikohan keskiviikkona vai torstaina.

Michilin

Tänään on kirje saapunut tänne, lähtee huomisen postissa eteenpäin Sorriille.

Michilin

Paketti lähtee huomisen postissa.

Whili

Jokos paketti on Tampereella ??

sorrii

Tuli mulle maanantaina... Ollu vähä muita kiireitä, ja otan nyt ajan kanssa. Vien NoPhoBiazille käteen kunhan sovitaan.

Whili

Ookkei.  Kulkeutuu tänne sitten joskus  8)

Kierros 2016 on finaalissa

Uusi kierros sitten ensi syksynä. Siemeniä otetaan kyllä vastaan koska vaan  :D

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - helmikuu 03, 2017, 11:37:38 ap
Tuli mulle maanantaina... Ollu vähä muita kiireitä, ja otan nyt ajan kanssa. Vien NoPhoBiazille käteen kunhan sovitaan.
Jokos on sopinut käteen  8)