tammikuu 10, 2025, 18:27:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Helsinki miitti

Aloittaja shp, tammikuu 05, 2013, 12:25:20 ip

« edellinen - seuraava »

shp

Nyt on aika kaikkien pk-seudun chilihörhöjen herätä talviuniltaan ja osallistua miittiin!
Tarkoituksena on tavata uusia naamoja, kartoittaa helsingin/pk-seudun alajaostosta kiinnostuneita sekä ehkä vaihtaa taimia. Vaikka miitissä on tarkoitus pohtia yhdistyksen asioita, ovat sinne kaikki harrastajat tervetulleita =)

Helpoiten miitti varmaan onnistuisi ravintolassa, niitä onkin ehdotettu jo Gringos Locos, Rymy-Eetu ja Zetori. Muitakin paikkoja saa ehdottaa.
Tarvitaan myös ehdotuksia päivämäärästä, joten ilmotelkaas sopivia päiviä helmi-maaliskuulle.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Minppu

Voisin olla messissä, jos päivä passaa. Raflavaihtoehdot ok, oma vaihtoehtoni olis Angleterre. Päivämääristä melkeen kyl kaikki pe-la-illat kelpaa.

Täti-E

Mukana! Sunnuntai on mulle varmin, mieluiten helmikuussa. Keikat alkaa pauttiarallaa maaliskuussa ja silloin menee pe-la välit niissä..ravintolaksi käy kaikki.

Larski

Mukana, kunhan sopiva päivä vain löytyy. Arki-illat ovat yleisesti vapaimpia, mutta eiköhän viikonloppuisinkin saa aikaa järjesteltyä.

Paikkaehdotuksetkin sopivat, Angleterre näyttää erityisen hyvältä.

Macex

Mukana tatuointivapaana ja pukinparrattomana.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

shp

Rymy-Eetu näemmä kiinni sunnuntaina =(

Vetsku

Helmikuussa käy kaikki päivät, maaliskuussa puolen kuun jälkeen olen taas maisemissa.

Paikalla ei ole väliä, heitetään tähän vielä yksi ehdokas: Kaisla (http://www.oluthuone.fi/kaisla.html), siellä on jokunen isompikin pöytä.

Nipsu

Kyllähän sitä yhen miitin kipasee täältä Vantaalta käymään :)

TunturiTiger

Kiinnostaa kyllä, mikäli työvuorot osuu kohdalleen. Mun kun pitää tietää menot usein kuudesta kahdeksaan viikkoa ennen, että ehdin varaan vapaapäivän.

Täti-E

Äänestysvaihtoehdoista oli pakko napata tuo yhdeksäs. Mulla on kolmekymppiset poisjuhlittavana tuossa 2.2 ja epäilen vahvasti olenko meetti kunnossa sunnuntaina. Tosin sekin on EHKÄ mahdollista ::)

shp

Mun piti laittaa siihen enempi vaihtoehtoja, painoin vaan väärää nappulaa, asiaa korjataan  8)

bluesman

tammikuu 05, 2013, 20:49:32 ip #11 Viimeisin muokkaus: tammikuu 05, 2013, 23:19:51 ip käyttäjältä bluesman
9.2 tai joku muu. Toivottavasti on hyvää safkaa.

jaolsten

tammikuu 05, 2013, 23:15:16 ip #12 Viimeisin muokkaus: tammikuu 06, 2013, 00:49:05 ap käyttäjältä jaolsten
Lisäsin pyynnöstä tuonne kaikki loputkin Helmi-Maaliskuun lauantait ja sunnuntait. Ehdottomasti olen sitä mieltä, että teitin kannattaa nyt kokoontua mahdollisimman pian ekaa kertaa, eikä venyttää keväälle. Lisäsin äänestykseen myös toisen äänioikeuden, jos haluatte antaa kuitenkin äänenne myös jollekin kevään päivälle. Kokoonnutte sitten vaikka toistamiseen.

Edit. Pyynnöstä laitan tuohon 10kpl vaihtoehtoja. Ja poistin Chiliparkin viimeisimmän kirjoituksen. Offtopicit tuonne foorumin lopusta löytyville alueille kiitos ja henkilökohtaisuudet yksityisviestein.

Edit2. ja koska Chilipark itse kävi vielä poistamassa tämän asiallisen viestinsä, niin laitetaan se nyt vielä muillekin tiedoksi:

LainausMä täytin 30v 3.2.89. Siksi mullekin sopii paremmin 9.2.

Enemmistön mukaan kuitenkin mennään.

JS

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aji Inferno

Täti-E

Järjestin duunit nyt silleen et pitäis onnistuu lauantai 9.2. Sovitaanko tuopäivä?

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 09, 2013, 22:48:08 ip
Järjestin duunit nyt silleen et pitäis onnistuu lauantai 9.2. Sovitaanko tuopäivä?

Ei näytä olevan tuolle päivälle kielteisiä kirjoituksia, joten eiköhän tuolla lähdetä.

Tsaari

Espoosta +1. ;) Enskertalaisena.  :o

Eric Sour

Kas kas.. Tämmöistäkin taas tarjolla.
Voisin vaikka ilmaantua paikalle, päivällä niin ei väliä.
Taitaa tulla enemmän väkeä kuin viime kerralla, olikos meitä viisi viimeksi terdellä istuskelemassa ja nauttimassa ihmisten mukanaan tuomia eväitä.

PetraK

Messissä. Päättäkää, tai siis se joka tämän aloitti päättää, päivämäärä,paikka ja kellonaika, mielellään iltapäivää tms. Yötyöläisenä ehdin nukkua kunnolla ja sopivasti yöksi töihin. Toi 9.2 on ihan ok ja sopeudun kellonaikoihinkin. Fakta on se, ettei koskaan löydy aikaa tai paikkaa, joka sopisi kaikille. 

Ehdotus:

Älkää jättäkö pelkästään foorumin tiedotuksen varaan, vaan laittakaa sama tiedote yhdistyksen etusivulle ja lärviin myös. Jos sinne halutaan innokkaita uusia chilihörhöjä mukaan, tiedottaminen on avainsana. Lupaan myös tiedottaa asiasta omassa blogissani sekä lärvissä.

-Petra-
Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

Täti-E

Olisko joskus 4-6 aikaan voinu alotella? Ehdottelua vaan, toistaiseksi koko päivä vapaa..