tammikuu 10, 2025, 15:33:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Helsinki miitti

Aloittaja shp, tammikuu 05, 2013, 12:25:20 ip

« edellinen - seuraava »

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 14, 2013, 20:21:05 ip
Olisko joskus 4-6 aikaan voinu alotella? Ehdottelua vaan, toistaiseksi koko päivä vapaa..

Sopii hyvin. Hyvissä ajoin kun aloitetaan niin pääsee ehkä ajoissa kotiinkin.

Mitenkäs se paikka? Zetor?

Täti-E

Kaikki käy mulle jos sieltä saa juomaa ja ruokaa  ;D

shp

Zetorin lisäksi ehdotettuna oli ainakin Rymy Eetu ja Gringos Locos. Oma preferenssi olisi tuo locos, cosca sieltä saa tulista pöperöä =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Vetsku

GL:ssä olisi vielä ainakin 8:lle varattavissa tuolle päivällä netin kautta illalista.

Monellekohan pitäisi varata, vai mennäänkö ilman varausta ja haalitaan irtopöytiä tarpeen mukaan?

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - tammikuu 14, 2013, 22:19:37 ip
Monellekohan pitäisi varata, vai mennäänkö ilman varausta ja haalitaan irtopöytiä tarpeen mukaan?

Öö, joo. Teillä pitää olla tarpeeksi istumapaikkoja, jos kerran miitti kyseessä. Jos kaikki ei nyt mahdu, arvatkaa tuleeko toista kertaa?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 14, 2013, 22:30:05 ip
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - tammikuu 14, 2013, 22:19:37 ip

Öö, joo. Teillä pitää olla tarpeeksi istumapaikkoja, jos kerran miitti kyseessä. Jos kaikki ei nyt mahdu, arvatkaa tuleeko toista kertaa?

Näillä näkymin poistetut viestit mukaan lukien ehkä 15 tulossa. Plus muut...

Aji Inferno

Hmm... Henry's Pub lähellä juna-asemaa ja Kamppia tarjoaa mitä mainioimpia todella tulisia kanansiipiä + muutenkin aika kivan miljöön.

PetraK

Mulle käy mikä päivä vaan ja paikka, mutta jos isompi lössi on kasassa, muistuttaisin että kyseessä on lauantai. Sunnuntai olis siinä mielessä parempi saada mahdutettua isompi porukka johonkin kuppilaan.
Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

shp

Löytyisikö jotain paikallista hörhöä hoitamaan ravintolavarauksen?

Täti-E

Pitäis varmaa eka päättää se paikka? Jo lauantaina mennään niin silloinhan kaikki on auki :) mä olen aika vapaamielinen noiden ruokapaikkojen kanssa!

Tai sit tempastaa ja lähetään päiväristeilylle tänne: http://www.cafevs.ee/african.php?lang=3&lev1=218#content  ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 16, 2013, 22:38:07 ip
Tai sit tempastaa ja lähetään päiväristeilylle tänne: http://www.cafevs.ee/african.php?lang=3&lev1=218#content  ;D
Tuo noiden saunako sut villitsi tätä ehdottamaan?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Täti-E

Esimerkiks ::) No ei.. siel on maailman parhaat drinkit eikä sieltä pääse selvinpäin pois. hih.
Siellä on myös chilipitoista ruokaa listan mukaan.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: shp - tammikuu 16, 2013, 21:53:21 ip
Löytyisikö jotain paikallista hörhöä hoitamaan ravintolavarauksen?
Meinasin itsekin vähän rohkaista samaan. Tuolla päivämäärä-äänestyksessä on jo 12 nimeä ja paikalle voi lopulta haluta tuplaten porukkaa. Ja jos kaikille ei ole tilaa, niin ovelta käännytettyjen miitit oli sitten siinä. 3 viikkoa aikaa, eli aika viimeiset hetket tehdä ryhmävarauksia.

Alustavaa osallistujaluetteloakin voi alkaa jo keräilemään, nyt kun tuo päivä on varmistunut.

Ja sitten miittiasiaa voidaan toki tiedottaa eteenpäin, kunhan puuha-henkilö ilmoittaa mulle ja/tai shp:lle speksit.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Pertsa

No jopas. Kerrankin täällä tapahtuu. Ehdottomasti mukana =)

-P-
Meillä määrää Nainen!

SK

Jos tuo launtai 9.2 on päätetty, niin minulla alkais sillon vapaat ja voisin olla mukana.
Mutta jonkun täytyis se paikka varata pikaisesti.
Ja ois kiva, jos siellä ois porukkaa, joka meinaa ottaa sitten illan pitkänkaavanmukaan?

Täti-E

No mikä se paikka on?? Jos kukaan ei sano mitään niin autan rajaamaan vaihtoehdot kolmeen.

Päivä on lauantai, eli kaikki paikat on auki.

- Zetor
- Gringos Locos
- Rymy Eetu

Jos jokainen sinetöisi samalla tulonsa vastaamalla yhden ravintolan nimen, niin enemmistön mukaan VOIN VARATA pöytävarauksen porukalle ravintolaan joka saa eniten ääniä.

Ne jotka ei kommentoi mitään eivät välttämättä itselleen tilaa saa.

Toimisko tälläinen? Mä en oo koskaan mitään ryhmävarausta tehnyt, että ei kai sieltä mitään sanktioo tuu varaajalle jos kaikki ilmottautuneet ei ilmestykkään?

Muoks: Niin ja aikaa vaikka sunnuntaihin klo 12:00 saakka :)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 17, 2013, 18:09:14 ip
No mikä se paikka on?? Jos kukaan ei sano mitään niin autan rajaamaan vaihtoehdot kolmeen.

Päivä on lauantai, eli kaikki paikat on auki.

- Zetor
- Gringos Locos
- Rymy Eetu

Jos jokainen sinetöisi samalla tulonsa vastaamalla yhden ravintolan nimen, niin enemmistön mukaan VOIN VARATA pöytävarauksen porukalle ravintolaan joka saa eniten ääniä.

Ne jotka ei kommentoi mitään eivät välttämättä itselleen tilaa saa.

Toimisko tälläinen? Mä en oo koskaan mitään ryhmävarausta tehnyt, että ei kai sieltä mitään sanktioo tuu varaajalle jos kaikki ilmottautuneet ei ilmestykkään?

Muoks: Niin ja aikaa vaikka sunnuntaihin klo 12:00 saakka :)

Gringos Locos tai Zetor. Kun kerran pyydettiin mutta muuten käy kaikki.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Tsaari

Rymy Eetu +1. Mut enemmistön mukaan.

Vetsku

Ääni Eetulle, ei muitakaan mitään vastaan.

shp

Gringos, mutta jos siellä ei ole tilaa, niin Rymy