MYYTÄÄN CHILIÄKIN, nihilistit ja köyhät älkööt vaivautuko!1

Aloittaja Ryhis, maaliskuu 14, 2013, 09:19:29 ap

« edellinen - seuraava »

Ryhis

Jyrki Katainen söi mun aamiaismurot, joten lisätienestiä pienellä myymisellä:

Kaikki chilit itse omakasvattamia, tai sitten ostettuja.

Punainen chili 56€/kg (tuore tai kuivattu)
Vihreä chili 70€/kg (vihreä kalliimpi koska maali kalliimpaa)

Myyn myös Ugandalais-Hollantilaista hapa neroa. Kuvaa ei juuri nyt ole, mutta kuka tahansa voi mennä Citymarkettiin katsomaan miltä ne näyttää. Tämä tuote on edullinen, vain 120€/kg, kuivattuna 40€/kg

Postikulut kuuluvat hintaan kun lisäät kilohintaan 40€ Toimitus kaikkialle Itellan alueelle (Kolmoskehän pohjoispuolelle lisämaksu 15€ koska talvivaara)

Paikan päältä noudettuna postimaksu on vain 12€, mutta kaupan päälle annan vielä kourallisen pubivisakysymyksiä käsin kirjoitetuilla lapuilla. Voin myös antaa dunkkuun niin haluaville. Onnenpotkut suoraan perseeseen 5€/kipale, koko perheen voi monottaa 15€lla (sis.alv12%) Nyt on ostajan markkinat!

Toimitan myös kaikki Alepan tuotteet suoraan ovelle, edulliseen hintaan. Tilaa sähköpostitse, minä ostan, toimitan ja sinä maksat päälle 50% ostosten hinnasta sekä 70€ arvoisen könttäsumman bensarahaa.

Myyn myös Bon Jovin uusinta levyä, 40€/kpl + postikulut + alv24% + kuitinkirjoitusmaksu.

Myyn myös kasvatukseen sopivia lamppuja. Näillä tulee tuuhea kasvu ja runsas sato, ei tosin niin runsas, että pärjäisi tilaamatta minulta.

http://biltema.fi/fi/Rakentaminen/Valaisimet-ja-lamput/LED/LED-lamppu-44380/
http://biltema.fi/fi/Rakentaminen/Valaisimet-ja-lamput/LED/LED-lamppu-3-W-44173/

Nämä lamput edulliseen 50€ kappalehintaan (+postikulut), maaliskuun supertarjouksena kolme lamppua hintaan 200€ (+alv24%)

Myydään myös täysispektrinen hypertroninen kasvatuslamppusetti, jossa yhteen pötköön ruuvattu mm. Punaspektrinen kukitusvalo, sinisprektinen kasvuvalo ja laajakirjoperspektiivinen UV-valo, ns. "musta lamppu" joka säteilee mullan läpi juurille. Juurethan kasvavat pimeässä? Siksi "musta lamppu". Koko sarja nyt alle tonnin! (1200€+alv24%)

Opintoja vaille sähkömiehenä teen myös kaikki tarvittavat kytkennät valaisimiin ja telttahärpättimiin! 45€/h ja ilman kuittia! Takuuaika on voimassa niin kauan, kuin Hiacen takavalot näkyvät.

Yhteydenotot sähkö postilla - köyhät älkööt vaivautuko!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Siku

vaihdatko tommosee?!? Ihan hyvä yks sato kasvatetu tolla . kukituspektrisopii myös chilin vegeen!. tuli ihan hyvää ku ite koitin?

voin noutaa hämenlinnan seudulta onnistuuko?

kuva

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Nosiseptori

Nosiseptori

Voinko maxaa osamaxulla?? saan rahaa taas kuun alusa kun paska-KELA on mulle velkaa.

Nosiseptori

Nosiseptori

akselsson1

ei sulla oransseja chilejä oo ollenkaan? voisin maksaa 38,99e/kg + huoltoajomaksu.
lisäksi kiinnostais tuo mustavalolamppu, kuinka monelle taimelle tuo rittää, 10, 20? niin ja paljonko se vie sähköä kun on pienet sulakkeet (pöllin naapuri sähköistä) koska hinnat.  aiheutuko tästä rotaatiovibraatiospektriä ettei peilaannu poliiseille?
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

mohla

mä en kyl tajua tätä viestiä mitä noi tollaset kärpäsen kakat tai muut töhryt tuolla sanojen välissä oikein tekee ja ei tolleen saa kirjoittaa sanoja peräk käin ku pitää tulla aina sanan jälkeen väli ja sit seuraava sana

punainen chili kiinnostelis myytkö sekä kasvia [tiiät kyl] vai pelkkää kuivattua mä ostan molemmat jos kerrot sika säkissä hinnan

kai tuossa täysi spektrisessä hyper tronises kasvatus lamppu setis lamput on kiinni peräk käin eikä vierek käin {ei hän ne sitte hyper tronisois} toi super tarjous olis kans hyvä ku siinä hän on iso halvennus [{ainakin 150]} myis muut kin kohtuudella eikä aina ryöstäis niin ku paska-kela opiskelialta

jaolsten

Paljonko on käyttö voima vero? Anteeksi alueesi lainaaminen, mutta en saanut omissa topikeissani kymmenessä sekunnissa vastausta.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aku

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2013, 09:19:29 ap
Jyrki Katainen söi mun aamiaismurot, joten lisätienestiä pienellä myymisellä:

Kirotusvihre!!!1!1! Jyrki Käteinen.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Siku - maaliskuu 14, 2013, 09:51:10 ap
vaihdatko tommosee?!? Ihan hyvä yks sato kasvatetu tolla . kukituspektrisopii myös chilin vegeen!. tuli ihan hyvää ku ite koitin?
voin noutaa hämenlinnan seudulta onnistuuko?
kuva

Tarjous huono mutta jos maksan 50€ väliä niin sopiiko? Voin tuoda turun suuntaan - Nähdään Ikealla!

Lainaus käyttäjältä: Macex - maaliskuu 14, 2013, 10:31:31 ap
Vaihdatko 4.20kiloa tälläiseen?

Joo ei oo asuntoautolle tarvetta. Pakussa voi nukkua. Myy tuo nettiraketissa ja anna rahat mulle!

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 14, 2013, 11:12:14 ap
Paljon maxaa ilman kuittii?!?!???1

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 14, 2013, 11:13:48 ap
Voinko maxaa osamaxulla?? saan rahaa taas kuun alusa kun paska-KELA on mulle velkaa.
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 14, 2013, 11:34:08 ap
p.s. voin ite hakee jos maksat bensat?

Tämä on sitä foorumin kuuluisaa rasistista kiusausta!?  :o Mikseivät modet puutu tähän!

Tiukka hinta 99€ ilman postikuluja jotka kuuluvat hintaan! Käteishinta on sama, mutta pari euroa vähemmän.

Kuittia ei saa, kun mulla on tämä firma kirjoilla Romaniassa!

Lainaus käyttäjältä: mohla - maaliskuu 14, 2013, 13:03:08 ip
mä en kyl tajua tätä viestiä mitä noi tollaset kärpäsen kakat tai muut töhryt tuolla sanojen välissä oikein tekee ja ei tolleen saa kirjoittaa sanoja peräk käin ku pitää tulla aina sanan jälkeen väli ja sit seuraava sana

punainen chili kiinnostelis myytkö sekä kasvia [tiiät kyl] vai pelkkää kuivattua mä ostan molemmat jos kerrot sika säkissä hinnan

kai tuossa täysi spektrisessä hyper tronises kasvatus lamppu setis lamput on kiinni peräk käin eikä vierek käin {ei hän ne sitte hyper tronisois} toi super tarjous olis kans hyvä ku siinä hän on iso halvennus [{ainakin 150]} myis muut kin kohtuudella eikä aina ryöstäis niin ku paska-kela opiskelialta

Meillä on viikonloppuna tarjous opiskelijoille, kaikki hinnat +25%! OPINTOLAINAA POIKA!

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 14, 2013, 22:52:09 ip
Paljonko on käyttö voima vero? Anteeksi alueesi lainaaminen, mutta en saanut omissa topikeissani kymmenessä sekunnissa vastausta.

Voisin googlata ton, mutta kun en muista googlen osoitetta, että voisin hakea googlen ja googlata. Enkä osaa kirjottaa noin pitkää yhdys sanaa. laittaisin siihen kenttää vain "kätö voma ero" Laita tonne kysy kärsältä ketjuun ja kehu samalla mun halpoja lamppuja!!!11

ps. pääseks mä modeksi, luen paljon Aku Ankkaa?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

unenkuva

Kuka pääsee sisälle portsareiden pikkujouluihin ja minkä väriseksi smurffi menee jos sitä kuristaa?

Nosiseptori

VAROKAA HUIJJARIA!!!!!11

TILASIN TYYPILTÄ HAPA NERON SIEMENIÄ JA PANIN NE ITÄMÄÄN KORKILLISEEN SUBSTRAALIA NELJÄN HEHKU LAMPUN VALOON EIKÄ SIEMENISTÄ ITÄNYT MITÄÄN VAIKKA KAX PÄIVÄÄ OON JO OOTTANU!!

KUN MYYJÄ EI TAJUNNU SOITTAA MULLE PRE PAIDI LIITTYMÄÄNI NIIN LAITOIN SÄHKÖ POSTI VIESTIÄ MUTTA MYYJÄ EI OLE VASTANNUT LAITOIN VIESTIÄ TUNtI SITTEN!!!!! TÄSTÄ TULEE  KYLLÄ POLIISI AISA JOSSEN SAA VIIKKO RAHOJANI TAKAISIN (12 EUROO)!!!!

JOS NY KUITENKI LAITTASIT EES VIESTII SGRILLEX69@HTOMAIL.COM VTUN URPO!!!!!

Nosiseptori

P:S TIEDÄN NIMENI JOTEN SINUN EI PITÄISI OLLA VAIKEAA OTTAA PUHELIN LUETTOLOSTA SELVÄÄ PRE PAID PUHELIN NUMEROANI JA SOITTAA???

tilasin siulta myös KAIKKI ALEPAN TUOTTEET mutta ei ole näkynyt??????

Fredrik-flugarn

Kiinnostaa kyllä koko setti! Opintotuet jotenkin tökkii vaikka vasta 94 aloitin opinnot.
Jos luonnossa onnistuisi? Laitan yvnä kuva maksuvälineestä. :D
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

Fredrik-flugarn

Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

jaolsten

Sain jo omassa topikissa vastauksen ja bensa auton kiitos vastauksista.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

LupeKani

M en keksinytt mihin osioon kirjoittaa mut tää oli lähimpänä mun aihetta: Myydään vähän käytetyt skeittikengät. 55e 2 kenkää. Hajuongelmian takia!