lokakuu 06, 2024, 10:19:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Tunari

Siemenketjukirjeeseen lisätty seuraavat lajit:

Annuum:
=======
Fish Pepper (kirjavalehtinen (valk/vihr) lajike, tulisuus 8/10)
African Red Devil (tää on epävarma, tällä nimikkeellä oleva lajike pitäisi olla Bacca, tämä kukkien perusteella annuum... Mutta emokasvi on Afrikasta tuotu)
Chile Grande
Medusa
Apache F1
Thai Green Rawit (Market) (Hyvänmakuinen ja satoisa)

Baccatum:
========
Peri-Peri (hauskan muotoiset palot, tulinen)
Kaleidoskop
Lemon Drop

Frutescens:
=========
Thai Hot

Pubescens:
=========
Rocoto Manzano
Tuntematon (siemenpussista nimilappu hukassa... mahdollisesti joku Ultra/Turbo Pube)

Tunari

Tänään lähti Bubblejetille....

snu


Kirje tuli eilen ja lähtee tänään kohti Tomoa. Lisäsin kirjeeseen pari rocotoa, yhden baccan, yhden annuumin ja yhden chinensen. Lisäksi pariin melko tyhjään pussiin lisäilin siemeniä.
#419
Eksyminen on suotavaa.

Tomo

Kirje saapui eilen ja lähti tänään jsikoselle. Laitoin muutamia siemeniä tyhjiin Baccata Da Orto- ja CO 2598- pusseihin sekä lisäsin siemeniä Naga Morichiin. Otin Rocoto Rojoa, CO 1403:a, Piri Piriä ja Pink Habaneroa.

jsikonen

Odottaa kuumeisesti jo lähetystä.  ;D

dl125

Onko kirjeeseen pakko lisätä siemeniä? Olen aloitteleva chilikasvattaja (no olkoon, täysi n00b)
ja haluaisin melko halvalla siemeniä harrastukseen. (Uskoisin että pitää, mutta kysytään kuitenkin)

dl125

Nyt on siemeniä ja haluaisin osallistua.
(Yksityisviesti Kärsälle ei näyttänyt toimivan, ei näkynyt lähetetyissä)

Kärsä Babar

Tuli se viesti perille.
Listaa on nyt päivitelty.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

jsikonen

Tänään saapui lähetys. Laitan matkaan varmaankin keskiviikkona.

Lillen

En vielä ilmoittaudu mukaan ,koska minulla ei ole chilin siemeniä vaihdoksi ,mutta mietin että kuinka monta postimerkkiä joutuu tällähetkellä tuohon kirjeeseen käyttämään?

jsikonen

Huomenna lähtee Kuulakkeelle. Jotain kivaa löytyi ensikaudelle ja muutamia pusseja tuli täytettyä lisääkin. Uusina lisäsin joukkoon Pimientan De Padronia, Pequena Amarillaa ja Larga Rojan siemeniä.
Tuhti satsi siemeniä paketissa vaikka joidenkin pussien siemenet näytti hieman heikkolaatuisilta. Ehkä joku asiaan enempi vihkiytynyt osaa katsoa tarvittaessa karsintaa tuohon pakettiin.

Kuulake

Täällä odotellaan pakettia kuumeisesti!  :)

Kuulake

Täytettä löytyi, mut ei mitään uusia. Lähtee tänään Saigonille.

dl125

Lainaus käyttäjältä: Lillen - toukokuu 31, 2011, 21:04:28 ip
En vielä ilmoittaudu mukaan ,koska minulla ei ole chilin siemeniä vaihdoksi ,mutta mietin että kuinka monta postimerkkiä joutuu tällähetkellä tuohon kirjeeseen käyttämään?


Se riippuu painosta. Jos kirje painaa nyt esim. 200-250 g niin maksikirjeenä 2.luokassa 3 euroa, 1.luokassa 4 euroa. Kohtuu halvalla noita siemeniä saa. Jos ei ole nyt siemeniä, osta vaikka www.chilitarvike.fi tai www.fataliiseeds.net (Suosittelen, erittäin hyvä valikoima)

Saigon

Kirje saapui ja on käyty läpi. Huomenna lähtee Puutarhakadulle.

Muutama kappale Peruvian White Habaneroa ja Bolivian Rainbowta lisätty tyhjiin pusseihin.

Kasvatuspäiväkirjat: Saigonin chilit 2012, Saigonin chilit 2011

puutarhakatu

Upeaa, täällä odotetaan kuumeisesti uusia lajikkeita.

Atheos__

Kirje liikkuu taas. Käännytin yllätyspussin siemenillä (en kaikillab ;) ) muutaman kaverin chilin ihmeelliseen maailmaan  :D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

sevenchaos

Kirje tuli tänään.
En valitettavasti ehdi varmaankaan huomenna vielä viemään eteenpäin sitä mutta laitan heti juhannuksen jälkeen seuraavalle.

Kärsä Babar

Listaa on taas päivitetty.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Atheos__

Mikä mahtaa olla kirjeessä oleva "Mutantti"? Muistaakseni annuum-pussissa oli. Yksi sellainen on jo sirkkalehdet nostanut mullasta  :)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!