tammikuu 09, 2025, 22:41:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Miittiä pukkaa Helsingissä.

Aloittaja Pertsa, huhtikuu 07, 2009, 13:39:55 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

huhtikuu 07, 2009, 13:39:55 ip Viimeisin muokkaus: huhtikuu 07, 2009, 22:02:48 ip käyttäjältä pertsa
Nyt kun meikäläinenkin alkaa pikkuhiljaa kotiutua tänne isoolle kirkolle niin olisi kiva tutustua paikallisiin tulikuonoihin.
Tiedän että luuraatte siellä jossain, lentopallomailaa vain rohkeasti ylös.
Saa siis ehdottaa paikkaa ja aikaa, ravintolamiittiä tahi kotibileitä, alkoholia vaiko ei.
Ja jos on sellaisia jotka eivät ole ennen miiteissä käyneet niin muistutettakoon että tapaamiset ovat oivia paikkoja syventää omaa harrastustaan, saada sekä jakaa taimia+siemeniä, oppia lisää tsileistä. Sekä ennenkaikkea, tavata muitakin capsicumeihin hörähtäneitä ihmisiä, pitää hauskaa yhdessä =)

Hagiksesta uskallan luvata paikalle allekirjoittaneen lisäksi avopuolisoni.
Meillä määrää Nainen!

conii

Minä paikalla ehdottomasti ;) espoota tulen mutta paikka ei ole ongelma (tulen kuitenkin autolla)

Jos nyt mitään maata kääntävää ei tapahdu ja jos ei mukulat ole mulla niin ilmottautuminen on sitova :)

luppis

Mukana ollaan ja toivottavasti paremmalla onnella kun viimekerralla !  8)

Doc Evil

Tervetuloa pääkaupunkiseudulle Pertsa. Seuraan mielenkiinnolla ehdotuksia paikallisista miiteistä. Omat aikatauluni ovat hankalat ja kummalliset, mutta heti kun sopiva tilaisuus tulee, niin tulen ehdottomasti mukaan chilistelemään.

Noli Me Tangere

No hitto vie, kyllä täällä ollaan mukana. Pitää katella miten työt saa järkättyä, mutta hyvältä kuulostaa. Pe tai La kävisi.

Kiksi

Kuulostaan hyvältä. Mielenkiintoa löytyy, vaikka enpä ole aiemmin tapaamisissa ollutkaan.

-Ensimmäistä satoa odotellessa.
Chiliyhdistyksen jäsen 642

Torakka

oon itsekkin keväällä muutanut vantaalle ja joku miitti vois olla paikallaan mullekin... esim olisko syssymmällä jotkut sadon korjuu miitti paikallaan???

Niabo

Pertsa

Onko miittiä tiedossa, onko?
Mä voin tulla jonnekin syömään, paikalla ei oikeastaan oo vaatimuksia.. Saatan ottaa neidonkin ihmettelemään ja tutustumaan chilipäihin.
Päivämääristä sen verran että 13-16.8 oon kyyhkyjahdissa Kauhajoella ja elokuun lopussa/syyskuun alussa meen Vaasaan viikonlopuksi.
Muuten oltais voitu miitata vaikka mun luona mutta muutin Pikkuhuopalahteen ja tila nykyisessä kämpässä on rajallista.
C YA!
Meillä määrää Nainen!

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: Torakka - heinäkuu 21, 2009, 20:07:24 ip
oon itsekkin keväällä muutanut vantaalle ja joku miitti vois olla paikallaan mullekin... esim olisko syssymmällä jotkut sadon korjuu miitti paikallaan???

No olisi kyllä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että pääkaupunkiseudun miitit tapahtuvat lähinnä Espoossa. Tänään olin jälleen Länsi-Helsingin edustajana paikalla  8) No, mutta mietittiin siinä, että olisi tosi mukava saada aikaiseksi koko pääkaupunkiseudun kattava sadonkorjuumiitti (vaikka syyskuussa), johon voisi yhdistää siementen/taimien vaihtoa. Ehkä homma voisi alkaa siitä, että keksisimme paikan, jossa tällaista toimintaa voisi harjoittaa. Olisiko jollain esim. takapiha ja grilli käytössä? Yritetäänkö saada miitti aikaiseksi? Helsinki on uinunut jo riittävän kauan miittien suhteen..

Rigsu

kannatetaan. Saattaisin jopa innostua itsekin saapumaan paikalle paremman puoliskoni kanssa.

est. 28.07.2009

MikaK

Heitetäänpä ehdotus miitistä eli ensi viikon keskiviikkona 12.8 keskustassa kahvikupin ääressä iltapäivällä. Itselleni sopisi kolmen aikoihin ja paikka esim. Kampin keskuksessa jokin kahvila.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: MikaK - elokuu 06, 2009, 20:25:09 ip
Heitetäänpä ehdotus miitistä eli ensi viikon keskiviikkona 12.8 keskustassa kahvikupin ääressä iltapäivällä. Itselleni sopisi kolmen aikoihin ja paikka esim. Kampin keskuksessa jokin kahvila.

Mukana!
Meillä määrää Nainen!

MikaK

Heitetään nyt vielä viime Espoon tapaamisessa hyväksi havaittu Wayne's Coffee tapaamispaikaksi 12.8 klo 15:00 eli ensi keskiviikkona iltapaivästä.

Rigsu

eikö ikkuna kävis :( kammoan ostoskeskuksia ja "keskellä" kaikkea olevia paikkoja, kahviloiden valoja, jne O,o

tai se aussibaari tai london pub?

est. 28.07.2009

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - elokuu 06, 2009, 21:38:00 ip
eikö ikkuna kävis :( kammoan ostoskeskuksia ja "keskellä" kaikkea olevia paikkoja, kahviloiden valoja, jne O,o

tai se aussibaari tai london pub?

Terassilla kiitos niin saapi piiputella/sikaroida samalla =)
Meillä määrää Nainen!

Rigsu

no nyt aletaan puhua asiaa! :D ikkunassa on terassi :)

mun ukkokin lupautu mukaan ni ei tarvii itekseen paniikkihäiriöidä sit <3 ... Tosin... Katsooko kaikki heti ihan kieroon jos ottaaki jotain muuta ku kahvia? ;)

est. 28.07.2009

Niabo

Oisko hieman myöhäsempi klo aika käyny ku klo 15 että kerkeis pääsemään etes töistä? :)

MikaK

Jokainen valitsee juomansa halunsa ja tarjonnan puitteissa. Tuskinpa kukaan pystyy tilaamaan mitään muita järkyttävää?

Miittihän jatkuu niin kauan kuin innokkaita on paikalla ja porukkahan voi vaihdellakin. Itselleni tuo 1500 on sopiva, niin ehdin noin tunnin olla mestoilla ja silti ehdin kotiin olemaan mukana ruuanlaitossa tai tyttären leikityksessä.

Rigsu

Lainaus käyttäjältä: MikaK - elokuu 06, 2009, 23:09:19 ip
Jokainen valitsee juomansa halunsa ja tarjonnan puitteissa. Tuskinpa kukaan pystyy tilaamaan mitään muita järkyttävää?

Miittihän jatkuu niin kauan kuin innokkaita on paikalla ja porukkahan voi vaihdellakin. Itselleni tuo 1500 on sopiva, niin ehdin noin tunnin olla mestoilla ja silti ehdin kotiin olemaan mukana ruuanlaitossa tai tyttären leikityksessä.

no... Se jolla on gt edessä on sit minä :P

olettaen että sillä on myös vaaleahko polkkatukka, ikää 25-30, pituutta 160 ja päällä tod näk huppari.

est. 28.07.2009